eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Modernizacja drogi gminnej nr 110332C Radomin - Wilczewo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 1883 m - gmina Radomin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Radomin: Modernizacja drogi gminnej nr 110332C Radomin - Wilczewo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 1883 m - gmina Radomin
Numer ogłoszenia: 62780 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej nr 110332C Radomin - Wilczewo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 1883 m - gmina Radomin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa droga położona jest na działkach nr 315 obręb Radomin, nr 85 obręb Gaj, nr 14/4 obręb Wilczewo, będącymi własnością Skarbu Państwa we władaniu Gminy Radomin. Droga stanowi dojazd do zabudowań, gruntów rolnych (grunty orne, łąki) położonych wzdłuż drogi. Zakres robót obejmuje odcinek drogi o długości 1883 mb. Jako początek, km 0+000, modernizowanego odcinka przyjęto koniec nawierzchni remontowanej w tej technologii (kontynuacja remontu drogi) Koniec modernizowanego odcinka stanowi skrzyżowanie z drogą Powiatowej Nr 2128C Bocheniec-Wilczewo. Przebieg w planie projektowanego odcinka pokrywa się z przebiegiem istniejącego pasa ulepszonego gruzem z jego wykorzystaniem jako podbudowy pomocniczej w pasie jezdni Istniejąca droga ma nawierzchnię ulepszoną gruzem betonowym, tłuczeń wapienny, w złym stanie technicznym o zmiennej szerokości, 3,0 - 3,5 m. Na całym odcinku droga odwadniana jest powierzchniowo na przyległe grunty rolne i łąki. Na całym odcinku występują lokalne nierówności w przekroju poprzecznym i podłużnym. Z uwagi na nierówności pasa jezdnego w profilu poprzecznym i podłużnym oraz zanieczyszczenie istniejącej nawierzchni naniesionymi przez wodę piaskami, należy całą ulepszoną nawierzchnię przeprofilować oraz wyrównać kruszonym gruzem betonowym w miejscach tego wymagających, lokalne zaniżenia i koleiny, dla uzyskania podłoża o projektowanych parametrach, pod projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy. Z uwagi na zbyt wąskie utwardzenie istniejącej drogi zachodzi konieczność wykonania obustronnych poszerzeń o ser. od 30 do 60 cm Na odcinkach 0+215 - 1+300 i 1+ 346 - 1+ 393 po obu stronach droga przebiega w wykopie i skarpy nasypu zawężające koronę drogi , gdzie należy zebrać grunt i uformować skarpy (do zebrania nadmiar gruntu). Na całym odcinku występują lokalne jednostronne lub dwustronne zaniżenia terenu, gdzie dla uzyskania potrzebnej szerokości korony drogi należy dobudować korpus drogowy. Na dobudowę korpusu należy wykorzystać grunty z formowania w/w skarp oraz z koryta na poszerzeniach. Istniejące pobocza obustronne są gruntowe, lokalnie zawyżone. W obecnym stanie droga nie zapewnia bezpiecznych warunków użytkowania. Na odcinku od 0+513,5 - 0+649,5 przedmiotowa droga pokrywa się z przebiegiem drogi gminnej nr 110331C Bocheniec-Piórkowo. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty pomiarowe - wytyczenie geodezyjne drogi. 2. Profilowanie istniejącego podłoża na całej długości na szer. 5,5 m z wykonaniem oparcia na krawędziach korony drogi dla warstwy podbudowy z kruszonego kamienia polnego. 3. Koryto szerokości średniej 0,45 m i głębokości 0,3 m, na poszerzeniu na odkład w/m do wykorzystania na dobudowę korpusu drogi 3a. Roboty ziemne koparkami (formowanie skarp), średnia grubość 0,5 m, średnia wys. 1,0 m z odwozem urobku na odległość 1 km. 4. Wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm na w/w poszerzeniach 5. Wykonanie podbudowy pomocniczej na poszerzeniu, z kruszonego gruzu betonowego 0/63, grub. 20 cm 6. Wyrównanie istniejącego podłoża z gruzu, gruzem beton. frakcji 0/31,5 średnia grub. 5 cm 7. Wykonanie podbudowy z kruszonego kamienia polnego 0/31,5, grub. 10 cm na jezdni drogi na istniejącym gruzie betonowym i na zjazdach i skrzyżowaniach j.w 8. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w ilości 3,5l/m2 i grysami bazaltowymi 8/11 w ilości 15 kg/m2,na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa dolna 9. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w ilości 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8 w ilości 13 kg/m2, na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa górna. 10. Profilowanie istniejącego gruntu przyległego do remontowanej drogi z uformowaniem obustronnych poboczy szer. 0,5 m 11. Ręczna wycinka krzewów 12. Ustawienie oznakowania pionowego, znaki A-7 Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, jako materiał do obliczenia ceny oferty i sporządzenia kosztorysu ofertowego. Zamawiający dopuszcza zmiany parametrów technicznych drogi dla objętego proponowaną zamianą elementu robót budowlanych tylko i wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego. Zmianę do projektu należy wprowadzić za pomocą protokołu konieczności Przy przygotowaniu oferty zaleca się korzystanie ze wzorów druków załączonych do SIWZ. Wykonawca może sporządzić własne druki jednak ich treść musi być zgodna z treścią druków przygotowanych przez zamawiającego. Szczegółowy opis oferty i wykaz druków zawarty jest w rozdziale XII SIWZ. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót oraz projekt udostępnione będą na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP - Zamówienia Publiczne - Przetargi 2015, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór Załącznik Nr 2), udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania zadań określonych w niniejszym zamówieniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 roboty budowlane, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Wartość roboty budowlanej (jedna robota jako jedna umowa) powinna być nie niższa niż 300 000,00 zł wartość brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku. W celu potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór Załącznik Nr 2), udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: - wydłużenia terminu realizacji zadania z przyczyn niezależnych od wykonawcy, na jego wniosek, za zgodą zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl - BIP- Zamówienia Publiczne - Przetargi 2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radomin Radomin 1a, 87-404 Radomin, pow. golubsko-dobrzyński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Radominie, pokój Nr 8 I piętro, lub przesłać pocztą na adres zamawiającego Radomin 1a, 87-404 Radomin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.