eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › dostawa kleju poliuretanowego dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-11-24

POZYCJA 62744

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Ruda Śląska: dostawa kleju poliuretanowego dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Bielszowice, do kontaktów: Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, tel. 032 2420221 w. 5955, e-mail: zksieniewicz@bielszowice.rudzka.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Ślaska, woj. śląskie, tel. +48 032 7744745, fax +48 032 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Ślaska, woj. śląskie, tel. +48 032 7744745, fax +48 032 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Ślaska, woj. śląskie, tel. +48 032 7744745, fax +48 032 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kleju poliuretanowego dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Klej dwuskładnikowy: żywica poliuretanowa + katalizator. 2. Stosunek mieszania składników: 1:1. 3. Zastosowanie: wzmacnianie, klejenie i uszczelnienie górotworu. 4. Wytrzymałoś badana wg normy: - na ściskanie - min. 50MPa, - na zginanie - min. 50 MPa. 4. Początek reakcji: od 40 sekund do 90 sekund. 5. Czas końca reakcji: od 50 sekund do 120 sekund. 6. Współczynnik spienienia (zwiększenie objętości): od 1,0 do 2,5. 7. Sposób pakowania: pojemniki nie gromadzące ładunków elektrostatycznych i odporne chemicznie o pojemności 30-40 kg składników kleju. 8. Palność: trudnozapalny. 9. Czas żarzenia i palenia: poniżej 5 sekund. 10. Okres gwarancji: 6 miesięcy od daty dostawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KOMPANIA WĘGLOWA S.A., Oddział KWK Bielszowice, 41-711 Ruda Śląska ul. Halembska 160. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.62.00.00 - Kleje Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.00.00 - Kleje 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa kleju poliuretanowego dla potrzeb Oddziału KWK Bielszowice w 2006 r. (kod CPV 24620000)w ilości 153700 kg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 16 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Preferowany termin płatności wynosi 60 dni, a wymagany, nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego wystawionej na podstawie dokumentu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto [PLN] jest większa od:2 000 000,00 PLN 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali przychód w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi o wartości większej niż określone w pkt. 2. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Zamawiający dokona weryfikacji sytuacji ekonomicznej Wykonawcy na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5 Wniosą wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1 Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1,2,3,4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ 8.Dowód wniesienia wadium- kserokopia poświadczonaza zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W przypadku kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: dokumenty wymienione w punkcie 1, 2, 3, 4, 5 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, wspólny Formularz Ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, dokument jednoznacznie wskazujący Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniai i ich pełnomocnika oraz jego zakres umocowań, dowód wniesienia wadium - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez ustanowionego pełnomocnika. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Rachunek zysków i strat za jeden rok obrotowy z ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1 Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krórszy - w tym okresie (distawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia), których wartość jest większa od 2 000 000,00 PLN 2.Wykaz spełnienia istotnych dla Zamawiającego parametrów techniczno-użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia 3. Deklaracja zgodności - oświadczenie Producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, iż oferowany wyrób spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek i do użytku w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych 4. Certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami Zamawiającego lub certyfikat wyrobu uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa B wydane przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia. 5. Wyniki badań emisji substancji lotnych z oferowanego kleju poliuretanowego w warunkach podwyższonej do 33o C temperatury i wilgotności powyżej 90% przeprowadzonych przez upoważnioną jednostkę naukowo-badawczą . 6. Aktualna instrukcja stosowania. 7. Atest Państwowego Zakładu Higieny. 8. Karty charakterystyki składników kleju. 9. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem przedmiotu zamówienia do oferty zobowiązany jest dołączyć dokument legitymujący zdolność Wykonawcy do nabycia przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela podpisane przez osoby uprawnione. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 8 - 7502 z dnia 12.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1850381. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew lub zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.12.2005 godzina 07:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.12.2005, godzina 09:30, Kompania Węglowa S.A., ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.