eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › "Obs³uga instruktorska zajêæ: nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych".

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2017-12-04



Og³oszenie nr 626444-N-2017 z dnia 2017-12-04 r.

Centrum Kultury i Sportu w Miechowie: "Obs³uga instruktorska zajêæ: nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sportu w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny 28487100000, ul. ul. Rac³awicka  10 , 32200   Miechów, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 41 230 80 00, e-mail ssuchecka@miechow.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ckis.miechow.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemne oferty w zamkniêtych kopertach , wg. wymagañ SIWZ, na adres CKIS - ul. Konopnickiej 4, 32-200 Miechów
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Obs³uga instruktorska zajêæ: nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych".
Numer referencyjny: ZP.271.1.17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych w obiekcie krytej p³ywalni Centrum Kultury i Sportu w Miechowie w roku 2018 w terminach ustalonych przez Zamawiaj±cego . Zakres zamówienia obejmuje : Zadanie czê¶ciowe nr 1 Obs³uga instruktorska zajêæ nauki p³ywania indywidualnej Zajêcia odbywaæ bêd± siê w godzinach pracy Krytej P³ywalni tj. od 7.00 do 22.00.od poniedzia³ku do niedzieli z wyj±tkiem Niedzieli Wielkanocnej i 25.12.2018r. Termin zajêæ ustalony zostanie w drodze porozumienia na linii Klient(korzystaj±cy z us³ugi) Wykonawca(instruktor). Zadanie czê¶ciowe nr 1 obejmuje 16 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej nauki p³ywania indywidualnej. Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 375. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 16 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy: porozumienie Klient -Wykonawca , miesiêczny okres rozliczeniowy. Wynagrodzenie stanowiæ bêdzie iloczyn stawki roboczogodziny tj. 45min. podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin. Zadanie czê¶ciowe nr 2 Obs³uga instruktorska zajêcia nauki p³ywania grupowej Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci z oddzia³ów przedszkolnych (5 latki). Zajêcia trwaj± godzinê lekcyjna tj. 45 minut dla ka¿dej grupy, odbywaj± siê w ramach zajêæ wychowania fizycznego lub zajêæ ruchowych 3 razy w tygodniu tj. poniedzia³ek, wtorek i pi±tek (z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych) w godzinach od 8.00 do 14.00. Zadanie czê¶ciowe nr 2 obejmuje 6 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej w/w zakresu. Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 106. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 6 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy min. 106 godzin lekcyjnych .Faktyczna ilo¶æ godzin wynikaæ bêdzie z tygodniowego harmonogramu aktualizowanego wg. zapotrzebowania na us³ugê w trakcie realizacji zadania), miesiêczny okres rozliczeniowy. Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny( 45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin. Zadanie czê¶ciowe nr 3 Obs³uga instruktorska zajêcia nauki p³ywania grupowej Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci z oddzia³ów przedszkolnych (5 latki). Zajêcia trwaj± godzinê lekcyjna tj. 45 minut dla ka¿dej grupy . Zajêcia odbywaj± siê w ramach zajêæ zajêæ ruchowych 6 razy w tygodniu od poniedzia³ku do soboty z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych, w godzinach od 13.00 do 22.00 od poniedzia³ku do soboty z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych. Zadanie czê¶ciowe nr 3 obejmuje 16 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej w/w zakresu. Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 210. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 16 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy ok. 210 godzin lekcyjnych. Faktyczna ilo¶æ godzin wynikaæ bêdzie z tygodniowego harmonogramu aktualizowanego wg. zapotrzebowania na us³ugê w trakcie realizacji zadania), miesiêczny okres rozliczeniowy Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny( 45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin. Zadanie czê¶ciowe nr 4 Obs³uga instruktorska "awaryjna" zajêcia nauki p³ywania grupowej Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci z oddzia³ów przedszkolnych (5 latki). Zajêcia trwaj± 45 minut dla ka¿dej grupy, odbywaj± siê w ramach zajêæ wychowania fizycznego lub zajêæ ruchowych od pn- sb. od 8.00 do 22.00, z wyj±tkiem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych . Zadanie czê¶ciowe nr 4 obejmuje 3 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej nauki p³ywania grupowej. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 3 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy: porozumienie wg. zapotrzebowania na us³ugê, miesiêczny okres rozliczeniowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie ¿e w danym miesi±cu mo¿e nie zleciæ wykonywania ¶wiadczenia -awaryjna obs³uga instruktorska uruchamiana bêdzie w przypadku np. choroby instruktorów zad. 1 do 3, okresowego zwiêkszenia zapotrzebowania na us³ugê itp. Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny( 45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin.

II.5) G³ówny kod CPV: 92.60.00.00 - Us³ugi sportowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Ocena spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± (spe³nia- nie spe³nia) na podstawie o¶wiadczeñ (w zakresie art.24 ust.1 pkt 12-23 , art.22 ust.1) i dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê, okre¶lonych w czê¶ci V SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Ocena spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± (spe³nia- nie spe³nia) na podstawie o¶wiadczeñ (w zakresie art.24 ust.1 pkt 12-23 , art.22 ust.1) i dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê, okre¶lonych w czê¶ci V SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Ocena spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± (spe³nia- nie spe³nia) na podstawie o¶wiadczeñ (w zakresie art.24 ust.1 pkt 12-23 , art.22 ust.1) i dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê, okre¶lonych w czê¶ci V SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie czê¶ciowe nr 1 Obs³uga instruktorska zajêæ nauki p³ywania indywidualnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zajêcia odbywaæ bêd± siê w godzinach pracy Krytej P³ywalni tj. od 7.00 do 22.00.od poniedzia³ku do niedzieli z wyj±tkiem Niedzieli Wielkanocnej i 25.12.2018r. Termin zajêæ ustalony zostanie w drodze porozumienia na linii Klient(korzystaj±cy z us³ugi) Wykonawca(instruktor). Zadanie czê¶ciowe nr 1 obejmuje 16 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej nauki p³ywania indywidualnej. Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 375. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 16 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy: porozumienie Klient -Wykonawca , miesiêczny okres rozliczeniowy. Wynagrodzenie stanowiæ bêdzie iloczyn stawki roboczogodziny tj. 45min. podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 92600000-7,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Obs³uga instruktorska zajêcia nauki p³ywania grupowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci z oddzia³ów przedszkolnych (5 latki). Zajêcia trwaj± godzinê lekcyjna tj. 45 minut dla ka¿dej grupy, odbywaj± siê w ramach zajêæ wychowania fizycznego lub zajêæ ruchowych 3 razy w tygodniu tj. poniedzia³ek, wtorek i pi±tek (z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych) w godzinach od 8.00 do 14.00. Zadanie czê¶ciowe nr 2 obejmuje 6 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej w/w zakresu. Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 106. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 6 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy min. 106 godzin lekcyjnych .Faktyczna ilo¶æ godzin wynikaæ bêdzie z tygodniowego harmonogramu aktualizowanego wg. zapotrzebowania na us³ugê w trakcie realizacji zadania), miesiêczny okres rozliczeniowy. Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny( 45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 92600000-7,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
do¶wiadczenie40,00
cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Obs³uga instruktorska zajêcia nauki p³ywania grupowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci z oddzia³ów przedszkolnych (5 latki). Zajêcia trwaj± godzinê lekcyjna tj. 45 minut dla ka¿dej grupy . Zajêcia odbywaj± siê w ramach zajêæ zajêæ ruchowych 6 razy w tygodniu od poniedzia³ku do soboty z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych, w godzinach od 13.00 do 22.00 od poniedzia³ku do soboty z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych. Zadanie czê¶ciowe nr 3 obejmuje 16 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej w/w zakresu. Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 210. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 16 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy ok. 210 godzin lekcyjnych. Faktyczna ilo¶æ godzin wynikaæ bêdzie z tygodniowego harmonogramu aktualizowanego wg. zapotrzebowania na us³ugê w trakcie realizacji zadania), miesiêczny okres rozliczeniowy Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny( 45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 92600000-7,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Obs³uga instruktorska "awaryjna" zajêcia nauki p³ywania grupowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci z oddzia³ów przedszkolnych (5 latki). Zajêcia trwaj± 45 minut dla ka¿dej grupy, odbywaj± siê w ramach zajêæ wychowania fizycznego lub zajêæ ruchowych od pn- sb. od 8.00 do 22.00, z wyj±tkiem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych . Zadanie czê¶ciowe nr 4 obejmuje 3 czê¶ci których zakres polega na obs³udze instruktorskiej nauki p³ywania grupowej. Zamawiaj±cy zamierza udzieli zamówienia dla ka¿dej z 3 czê¶ci Wykonawcy który bêdzie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, nie bêdzie podlega³ wykluczeniu a jego oferta w ramach danej czê¶ci bêdzie ofert± najkorzystniejsz± wg. kryterium wyboru. Forma zatrudnienia : umowa zlecenie, wymiar czasu pracy: porozumienie wg. zapotrzebowania na us³ugê, miesiêczny okres rozliczeniowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie ¿e w danym miesi±cu mo¿e nie zleciæ wykonywania ¶wiadczenia -awaryjna obs³uga instruktorska uruchamiana bêdzie w przypadku np. choroby instruktorów zad. 1 do 3, okresowego zwiêkszenia zapotrzebowania na us³ugê itp. Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny( 45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilo¶æ przepracowanych godzin.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 92600000-7,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
do¶wiadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.