eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w latach 2016, 2017 i 2018 na terenie Gminy Turawa (z podziałem na dwie części)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Turawa: Bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w latach 2016, 2017 i 2018 na terenie Gminy Turawa (z podziałem na dwie części)
Numer ogłoszenia: 62478 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w latach 2016, 2017 i 2018 na terenie Gminy Turawa (z podziałem na dwie części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych w latach 2016, 2017 i 2018 na terenie Gminy Turawa (z podziałem na dwie części). 2. Szczegółowy zakres rzeczowy z podziałem na zadania częściowe obejmuje: 2.1. Zadanie częściowe nr I - bieżące utrzymanie oraz naprawy dróg gminnych gruntowych. 2.1.1. Ogólny obmiar: 1) Bieżące utrzymanie oraz naprawa w ilości 15 000 m2 rocznie dróg gminnych gruntowych. 2) Ilość prac do wykonania może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb. 2.1.2. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) 50 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Dostawa materiału niezbędnego do utwardzenia drogi i wypełnienia ubytków o średniej grubości 5 cm, klińcem bazaltowym 0-32 mm; b) Wypełnienie głębszych ubytków (powyżej 5 cm) w dolnej części gruzem betonowym; c) Mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi wraz z poboczem równiarką; d) Zawałowanie walcem drogowym. 2) 30 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Ścięcie poboczy; b) Mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi równiarką; c) Zawałowanie walcem drogowym. 3) 20 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Wykonanie innych prac naprawczych, wymagających prac ręcznych, b) Dostarczenie materiału niezbędnego do uzupełnienia ubytków i nierówności; c) Mechaniczne wyrównanie równiarką; d) Zawałowanie walcem drogowym. 2.2. Zadanie częściowe nr II - bieżące utrzymanie oraz naprawy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej (spoinowanie). 2.2.1. Ogólny obmiar: 1) Bieżące utrzymanie oraz naprawa w ilości 3 500 m2 rocznie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej; 2) Ilość prac do wykonania może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb. 2.2.2. Zakres prac do wykonania obejmuje: Naprawy nawierzchni bitumicznych poprzez wzmocnienie powierzchni drogi grysem i emulsja asfaltową - spoinowanie. 3. Poszczególne zakresy prac zostaną określone i przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb, maksymalnie trzy razy w ciągu roku. 3.1. Pierwsze zlecenie udzielone zostanie do 30 kwietnia danego roku - dotyczy zadania częściowego nr I (dróg gruntowych); 3.2. Pierwsze zlecenie udzielone zostanie do 31 maja danego roku - dotyczy zadania częściowego nr II (dróg o nawierzchni bitumicznej);.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w sposób należyty, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, co najmniej dwóch zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegających na: 1.2.1. bieżącym utrzymaniu oraz naprawie dróg gruntowych o powierzchni min. 10 000 m2 dla każdego zadania oddzielnie - dla zadania częściowego nr I; 1.2.2. bieżącym utrzymaniu oraz naprawie dróg o nawierzchni bitumicznej (spoinowanie) o powierzchni min. 3 000 m2 dla każdego zadania oddzielnie - dla zadania częściowego nr II; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); 2) dowodu czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy (zgodnie z załącznikami nr 1a, 1b do SIWZ - odpowiednio do danej części zamówienia); 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 3. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; 4. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2) Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację; b) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający; c) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu prac; d) zmiany w kolejności i terminach wykonywania prac; e) zmiany ilości prac - według potrzeb; f) rezygnacji z wykonania części prac; g) terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wystąpią przyczyny niezależne od działań leżących po stronie Wykonawcy; 3) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania prac, których nie można było przewidzieć; 4) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2), jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą, który zawiera: a) opis propozycji zmiany; b) uzasadnienie zmiany; c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy; d) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5) Zmiany, o których mowa w ust. 2), mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: a) obniżenie kosztu wykonania prac; b) zmiana obowiązujących przepisów prawa; c) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania prac; d) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia w wykonywaniu prac lub przeszkody spowodowane z przyczyn niezależnych od działań Wykonawcy; e) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicz?nych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzyst?nych warunków atmosferycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewi?dzianych w niej warunkach; f) siła wyższa. 6) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące poprawienie parametrów technicznych, b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 36 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 30 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie oraz naprawy dróg gminnych gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólny obmiar: 1) Bieżące utrzymanie oraz naprawa w ilości 15 000 m2 rocznie dróg gminnych gruntowych. 2) Ilość prac do wykonania może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) 50 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Dostawa materiału niezbędnego do utwardzenia drogi i wypełnienia ubytków o średniej grubości 5 cm, klińcem bazaltowym 0-32 mm; b) Wypełnienie głębszych ubytków (powyżej 5 cm) w dolnej części gruzem betonowym; c) Mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi wraz z poboczem równiarką; d) Zawałowanie walcem drogowym. 2) 30 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Ścięcie poboczy; b) Mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi równiarką; c) Zawałowanie walcem drogowym. 3) 20 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Wykonanie innych prac naprawczych, wymagających prac ręcznych, b) Dostarczenie materiału niezbędnego do uzupełnienia ubytków i nierówności; c) Mechaniczne wyrównanie równiarką; d) Zawałowanie walcem drogowym. 3. Poszczególne zakresy prac zostaną określone i przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb, maksymalnie trzy razy w ciągu roku. Pierwsze zlecenie udzielone zostanie do 30 kwietnia danego roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie oraz naprawy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej (spoinowanie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólny obmiar: 1) Bieżące utrzymanie oraz naprawa w ilości 3 500 m2 rocznie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej; 2) Ilość prac do wykonania może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: Naprawy nawierzchni bitumicznych poprzez wzmocnienie powierzchni drogi grysem i emulsja asfaltową - spoinowanie. 3. Poszczególne zakresy prac zostaną określone i przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb, maksymalnie trzy razy w ciągu roku. Pierwsze zlecenie udzielone zostanie do 31 maja danego roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.