To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62454 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Wrocław: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20641-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Trzebnicka
33,
50231
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3286611/12, faks
071 3286611/12, e-mail
sekretariat@zzm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia Zadanie I Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i bylin do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego wiosną i jesienią: Dostawa wiosenna w rejonie: oStare Miasto I - Promenada od Placu Jana Pawła II do ul. Krupniczej, Zieleniec przy pl. Powstańców Warszawy, Promenada przy Ogrodzie Staromiejskim, Ogród Staromiejski, Bulwar Włosta, Bulwar Wyszyńskiego, Zieleń Ostrowa Tumskiego, Powodzianka, Wrocławianka, donice na całym rejonie Stare Miasto I, zieleniec przy Arsenale oFabryczna III - Park Zachodni, piłka, oKrzyki III - Park Południowy Dostawa jesienna w rejonie: Śródmieście I - Hala Stulecia, Park Szczytnicki Zadanie II Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i bylin do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego w parkach i na zieleńcach w rejonie: oStare Miasto I - Promenada od Placu Jana Pawła II do ul. Krupniczej, Park Słowackiego, Zieleniec przy Pl. Powstańców Warszawy, Promenada przy Ogrodzie Staromiejskim, Ogród Staromiejski, Zieleniec przy Placu Kościuszki, Bulwar Włosta, Bulwar Wyszyńskiego, Zieleń Ostrowa Tumskiego, Most Uniwersytecki - Powodzianka, Oławska - Wrocławianka, Plac Dominikański - donice w przejściu, donice na całym rejonie Stare Miasto I, zieleniec przy Arsenale oStare Miasto II - ul. Czarnieckiego Zadanie III Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i bylin do obsadzeń letnich kwietników w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego i dostawę roślin jednorocznych wraz z obsadzeniem skrzynek kwiatowych przez Wykonawcę. 1)Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego w parkach, na zieleńcach i do obsadzenia gazonów w zieleni przyulicznej w rejonie: oŚródmieście I - Hala Stulecia, Park Szczytnicki oKrzyki I - Park Wschodni oKrzyki III - Park Południowy oKrzyki Zachód - Rondo Klecina, Ronda Orla/Gajowicka - przyuliczne oFabryczna I - Park Grabiszyński, Zieleniec "Park Langiewicza", zieleniec przy Anielewicza oFabryczna III - Park Zachodni-piłka, zieleniec ul. Hynka, zieleniec przy pl. Wiślanym oŚródmieście - gazony przyuliczne 2)Dostawa 757 szt. roślin z gatunku pelargonii w odmianach podanych w kosztorysach ofertowych (zał. nr 5 do SIWZ), posadzonych do 133 szt. skrzynek zabranych od Zamawiającego przez Wykonawcę do 06 marca 2017r. Posadzone w marcu przez Wykonawcę rośliny w skrzynkach będą znajdować się pod jego opieką do czasu dostawy określonego w dziale VI ust. 3 SIWZ. Wykonawca do czasu dostawy do Zamawiającego obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. Wykonawca dostarczy skrzynki obsadzone materiałem, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. W chwili dostawy w obsadzonych skrzynkach pędy powinny przykrywać jeden dłuższy bok skrzynki, na której zwisają, ale nie krótsze niż 20cm. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długodziałający. Wykonawca dostarczy obsadzone skrzynki do: oUrząd Miejski - Sukiennice 9, Muzeum Miejskie - Ratusz a)110 szt. skrzynek 40 cm długości, obsadzone 2 szt. Pelargonii rabatowej w odm. "Boogy´ oraz 3 szt. Pelargonii peltatum w odm. `Ville de Paris Rot´ - naprzemiennie; b)23 szt. skrzynek 60 cm długości obsadzone 3 szt. Pelargonii rabatowej w odm. "Boogy´ i 6 szt. Pelargonii bluszczolistnej w odm. `Ville de Paris Rot´ - naprzemiennie. W okresie od obsadzenia skrzynek przez Wykonawcę do czasu ich dostarczenia na miejsce montażu, Zamawiający dokona kontroli jakości wykonanych prac bezpośrednio u Wykonawcy lub zwróci się o dostarczenie do siedziby Zamawiającego zdjęć przedstawiających obsadzone skrzynki. Dostawa 310 szt. roślin z gatunku pelargonii w odmianach podanych w kosztorysach ofertowych (zał. Nr 5 do SIWZ), posadzonych do 26 szt. skrzynek zabranych od Zamawiającego przez Wykonawcę do 06 marca 2017r. Posadzone w marcu przez Wykonawcę rośliny w skrzynkach będą znajdować się pod jego opieką do czasu dostawy określonej w dziale VI ust. 3 SIWZ. Wykonawca do czasu dostawy do Zamawiającego obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. Wykonawca dostarczy skrzynki obsadzone materiałem, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. W chwili dostawy w obsadzonych skrzynkach pędy powinny przykrywać jeden dłuższy bok skrzynki, na której zwisają, ale nie krótsze niż 20 cm. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długodziałający. Wykonawca dostarczy obsadzone skrzynki do: oUrząd Miejski - Sukiennice 10 a)2 szt. brązowych skrzynek 30 cm długości, obsadzone 2 szt. Pelargonii rabatowej w odm. "Boogy´ oraz 3 szt. Pelargonii bluszczolistnej w odm. `Ville de Paris Rot´ - naprzemiennie b)2 szt. brązowych skrzynek 50 cm długości, obsadzone 3 szt. Pelargonii rabatowej w odm. "Boogy´ oraz 4 szt. Pelargonii bluszczolistnej w odm. `Ville de Paris Rot´ - naprzemiennie c)22 szt. brązowych skrzynek 100 cm długości, obsadzone 6 szt. Pelargonii rabatowej w odm. "Boogy´ i 7 szt. Pelargonii bluszczolistnej w odm. `Ville de Paris Rot´ - naprzemiennie 3)Dostawa 132 szt. roślin do obsadzenia 18 szt. skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy - Muzeum Miejskie - Arsenał (skrzynki dostępne w miejscu sadzenia), roślinami z gatunku pelargonii w odmianie `Ville de Paris Rot´. Dorosła roślina przeznaczona do sadzenia powinna być wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. Długość pędów minimum 20 cm. Co drugi główny pęd uszczyknięty. Roślina dobrze rozkrzewiona. Minimum 70% kwiatostanów rozwiniętych. Przed sadzeniem skrzynki wypełnić substratem o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. oMuzeum Miejskie - Arsenał - dostawa materiału roślinnego do obsadzenia skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy: 132 szt. kwiatów Pelargonii bluszczolistnej w odm. `Ville de Paris Rot´ do obsadzenia 6 szt. skrzynek o długości 40 cm, 10 szt. o długości 60 cm i 2 szt. o długości 80 cm. Skrzynki do pobrania od Zamawiającego po uprzednim skontaktowaniu się z przedstawicielem Zarządu Zieleni Miejskiej Panią Karoliną Woldemichael Tel. 71/328 66 11 wew. 360. Zadanie IV Szczegółowy zakres zadania: 1)Pobranie i konserwacja 71 kompletów donic (uzupełnienie brakujących elementów, czyszczenie). Pobranie donic z bazy magazynowej Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, znajdującej się przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu i przewiezienie na magazyn Wykonawcy. Dokładne oczyszczenie donic. W razie konieczności zakup i uzupełnienie brakujących elementów (uszczelek lub śrub). Zamocowanie uszczelki ochronnej na każdej donicy. 2)Wypełnienie 71 kompletów donic podłożem - substratem o pH 6,2 o drobnym granulacie. Obsadzenie sadzonkami Pelargonii bluszczolistnej w odm. `Ville de Paris Rot´ w ilości 10 sztuk na komplet donic. Łącznie 710 sztuk sadzonek. Zasilenie gruntu stosownym nawozem długo działającym oraz tzw. hydrożelem - substancją zwiększającą właściwości retencyjne gruntu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykazania użycia specjalistycznych hydrożeli poprzez okazanie faktur za ich zakup. Wymagania jakościowe dla roślin kwietnikowych zgodnie z normą BN-76/9125-01 : a)rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 %, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte; b)pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany; c)stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii; d)bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona; e)niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian; f)niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki; g)niedopuszczalne są uszkodzenia mechaniczne roślin; W okresie od posadzenia roślin przez Wykonawcę do czasu ich dostarczenia na miejsce montażu, Zamawiający dokona kontroli jakości wykonanych prac przez Wykonawcę poprzez przyjazd na miejsce sadzenia lub zwróci się o dostarczenie zdjęć przedstawiających wykonane nasadzenia do siedziby Zamawiającego. Posadzone przez Wykonawcę rośliny w donicach będą znajdować się pod jego opieką do czasu montażu na słupach latarń. Do tego czasu Wykonawca obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. W chwili dostawy pędy powinny przykrywać ściany donic w całości. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
03121100-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90772.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 130149,72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87242.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 133924,86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129025.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 182811,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie IV |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67202.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56529,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-065/2024_Remont Domu Studenckiego T-22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wróblewskiego 25 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa implantów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Przebudowa drogi w ul. Braci Hofmannów na odcinku od ul. Tunelowej do drogi 3KD-L oraz w sięgaczu ul. Braci Hofmannów
- Oklejenie połaci dachu szklanego w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
- Remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego w miejscowości Uciechów, Osiedle Białe 5, gmina Dzierżoniów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.