Ogłoszenie z dnia 2017-11-29
Ogłoszenie nr 624455-N-2017 z dnia 2017-11-29 r.
Zakład Karny Czerwony Bór 2: Dostawy wędlin wieprzowych i mięs wołowych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny Czerwony Bór 2, krajowy numer identyfikacyjny
45109521500000, ul.
Czerwony Bór
2
,
18400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
086 215 35 83, e-mail
zk_czerwony_bor@sw.gov.pl, faks
086 215 35 83 wew. 510.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Zakład Karny - jednostka nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
Zakład Karny w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wędlin wieprzowych i mięs wołowych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze przez okres 12 miesięcy
Numer referencyjny:
DKw.2232.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin wieprzowych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze w ilościach i według poniższego zestawienia: Część 1: Lp Opis przedmiotu zamówienia j.m Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1 Kiełbasa zwyczajna - z mięsa wieprzowego w osłonce naturalnej- jelicie naturalnym, konsystencja ścisła, barwa brązowa, na przekroju jasnoróżowa z prześwitami składników pod osłonką, wędzona , parzona, średnio rozdrobniona, nietrwała, zapach charakterystyczny dla kiełbasy wieprzowej, peklowanej, wędzonej i parzonej, wyczuwalne przyprawy i zapach wędzenia, pakowane w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A- 82008 CPV 15131130-5 kg 1 800 2 Kiełbasa biała parzona - z mięsa wieprzowego, nie wędzona parzona, średnio rozdrobniona, nietrwała, w osłonce naturalnej z jelita wieprzowego, barwa naturalnego jelita z prześwitującymi składnikami farszu, na przekroju właściwa dla użytych surowców mięsnych solonych nie peklowanych, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa solonego, nie wędzonej, pakowane w pojemniki typu EURO zamykane zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A- 82008 CPV 15131130-5 kg 4 300 3 Mortadela- z mięsa wieprzowego i tłuszczu wieprzowego homogenizowana, w osłonce sztucznej, drobno rozdrobniona , konsystencja dość ścisła, barwy różowej, na przekroju jasno różowa, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego, wędzonego i parzonego , wyczuwalne przyprawy i proces wędzenia, pakowane w pojemniki typu EURO zamykane , zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A-82008 CPV 15131130-5 kg 8 400 4 Pieczeń rzymska - kiełbasa z mięsa wieprzowego, średnio rozdrobniona z dodatkiem naturalnych, zapiekana, formowana w batony o wadze 1 kg, parzona, nietrwała, na przekroju jasno różowa, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa wieprzowego, wyczuwalne przyprawy pakowana w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A- 82007,PN-A-82008 CPV 15131130-5 kg 3 100 5 Kiełbasa parówkowa- z mięsa wieprzowego i tłuszczu wieprzowego homogenizowana , w osłonce naturalnej z jelita wieprzowego drobno rozdrobniona, konsystencja dość ścisła, barwy różowej na przekroju jasno różowa, zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, wędzonej i parzonej, pakowana w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A-82007, PN-A-82008 CPV 15131130-5 kg 1400 6 Kiełbasa targowa - z mięsa wieprzowego w osłonce naturalnej- jelicie naturalnym, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasnoróżowa z prześwitami składników pod osłonką, wędzona , parzona, średnio rozdrobniona, nietrwała, zapach charakterystyczny dla kiełbasy wieprzowej, peklowanej, wędzonej i parzonej, wyczuwalne przyprawy i zapach wędzenia, pakowane w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A-82007, PN-A-82008 CPV 15131130-5 kg 950 7 Salceson wieprzowy- wędlina wieprzowa podrobowa, w osłonce sztucznej, baton o wadze do 2 kg, konsystencja ścisła, pakowany w pojemniki typu EORO zamykane, zgodne z normą PN-A- 86526, PN-A- 82007, PN-A-82008 CPV15131400-9 kg 2 300 8 Mielonka wieprzowa- kiełbasa z mięsa wieprzowego, średnio rozdrobniona z dodatkiem naturalnych przypraw , w osłonce sztucznej, formowana w batony o wadze 1 kg, parzona, nietrwała, na przekroju jasno różowa, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa wieprzowego, wyczuwalne przyprawy pakowana w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A-82008 CPV15131130-3 kg 2 300 9 Pasztet wieprzowy- wędlina podrobowa z mięsa oraz podrobów wieprzowych, konsystencja ścisła, pieczony w formach, delikatny smak, konsystencja pozwalająca na "smarowanie", zapach charakterystyczny dla pasztetu pieczonego wyczuwalne przyprawy , pakowana w pojemniki typu Euro zamykane, godne z normą PN-A-82007, PN- A-86526, PN-A- 82008 pieczony w formach, delikatny smak, konsystencja pozwalająca na "smarowanie" CPV 151311310-1 kg 1700 10 Pachwina wędzona - wędzonka z peklowanej pachwiny wieprzowej, wędzona, parzona, półtrwała, kształt zbliżony do prostokąta, barwa mięsa różowa, tłuszczu - biała, zapach charakterystyczny dla wędzonek z mięsa peklowanego i parzonego , zapach wędzenia lekko wyczuwalny, pakowana w pojemniki typu EURO zamykane , zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A-82008 CPV 15131130-5 kg 350 11 Szynka tyrolska - z mięsa wieprzowego parzona w osłonkach barierowych, kształt bloku o wadze do 3 kg, barwa na przekroju różowa, zapach charakterystyczny dla szynki parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemnikach typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A- 82008 CPV 15131130-5 kg 1 350 12 Parówki wieprzowe cienkie - z mięsa wieprzowego i tłuszczu wieprzowego homogenizowana, w osłonce sztucznej, drobno rozdrobniona, konsystencja dość ścisła, barwy różowej na przekroju jasno różowa, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego, wędzonej i parzonej, wyczuwalne przyprawy i proces wędzenia, pakowane w pojemniki typu EURO zamykane , zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A-82008 CPV 15131130-5 kg 5 000 13 Kiełbasa kanapkowa- z mięsa wieprzowego , grubo rozdrobniona wędzona , parzona, nietrwała z dodatkiem naturalnych przypraw, w osłonce sztucznej białkowej, formowana w batony o wadze 1 kg, barwa przekroju jasno różowa do ciemno różowej , tłuszczu - biała, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego, wędzonej, parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A- 82008 CPV 15131130-5 kg 4 500 14 Pulpety wieprzowe - Pulpety wieprzowe, z mięsa wieprzowego, średnio rozdrobnione, nietrwałe, zapach charakterystyczny dla tego produktu, pakowane w pojemniki typu EURO zamykane. CPV 15131130-5 kg 5 500 15 Kiełbasa krakowska parzona- z mięsa wieprzowego , grubo rozdrobniona wędzona , parzona, nietrwała z dodatkiem naturalnych przypraw, w osłonce sztucznej białkowej, formowana w batony o wadze 1 kg, barwa przekroju jasno różowa do ciemno różowej , tłuszczu - biała, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego, wędzonej, parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A- 82007, PN-A- 82008 CPV 15131130-5 kg 5 100 16 Pasztetowa wieprzowa podwędzana - wędlina podrobowa z mięsa oraz podrobów wieprzowych, w osłonce naturalnej lub sztucznej, konsystencja ścisła, zapach charakterystyczny dla pasztetowej podwędzanej parzonej, wyczuwalne przyprawy , pakowana w pojemniki typu Euro zamykane, godne z normą PN-A-82007, PN- A-86526, PN-A- 82008 CPV 15131130-5 kg 3 000 17 Kaszanka wieprzowa jęczmienna- wyrób z podrobów wieprzowych i kaszy jęczmiennej oraz przypraw, w osłonce naturalnej- jelito wieprzowe, barwa ciemnobrązowa z widocznymi jasnymi ziarnami kaszy jęczmiennej, zapach łagodny z aromatem pieprzu i majeranku, pakowane w pojemniki typu EURO zamykane, zgodne z normą PN-A- 86526, PN-A- 82008, PN-A-82007 CPV 15131134-3 kg 4 500 18 Baleron wieprzowy- z mięsa wieprzowego peklowanego, bez kości, parzony, barwa różowa opalizująca, tłuszczu - biała, konsystencja miękka, rozciągliwa, zapach charakterystyczny dla wędzonek z mięsa peklowanego, wędzonego i parzonego, pakowany w pojemnikach typu EURO zamykane, PN-A-86526/Az1:1998, CPV 15131130-5 kg 1 000 19 Kiełbasa żywiecka parzona - z mięsa wieprzowego chudego (klasa I), grubo rozdrobniona, parzona, barwa na przekroju jasno różowa, z niewielką ilością tłuszczu, zapach charakterystyczny dla wędliny parzonej, dopuszczalne przyprawy: sól, pietruszka, majeranek, zielony koperek,, pakowana w pojemnikach typu EURO zamykane, PN-A-82028:2002, CPV 15131130-5 kg 600 20 Schab wieprzowy parzony - z mięsa wieprzowego, parzony, barwa na przekroju jasno różowa, zapach charakterystyczny dla wędliny parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemnikach typu EURO zamykane, PN-A-82007:1996, CPV 15131130-5 kg 300 21 Kiełbasa szynkowa wieprzowa z mięsa wieprzowego, klasa I (szynki), parzona, barwa na przekroju jasno różowa, z niewielką ilością tłuszczu, zapach charakterystyczny dla wędliny parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemnikach typu EURO zamykane, PN-A-82007:1996, CPV 15131130-5 kg 800 22 Szynka wieprzowa parzona z mięsa wieprzowego klasa I (szynka), bez kości, parzona, barwa na przekroju jasno różowa, zapach charakterystyczny dla wędliny parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemnikach typu EURO zamykane, PN-A-82007, CPV 15131130-5 kg 400 23 Kiełbasa podwawelska z mięsa wieprzowego chudego klasa I, grubo rozdrobniona, parzona, w osłonce naturalnej - jelicie naturalnym, barwa na przekroju jasno różowa, z niewielką ilością tłuszczu, zapach charakterystyczny dla wędliny parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemnikach typu EURO zamykane, PN-A-82007:1996, CPV 15131130-5 kg 800 24 Kiełbasa zielonogórska - z mięsa wieprzowego chudego klasy I, grubo rozdrobniona wędzona, parzona, w osłonce naturalnej - jelicie naturalnym, konsystencja ścisła, barwa brązowa z dodatkiem naturalnych przypraw, zapach charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego, wędzonej, parzonej, wyczuwalne przyprawy, pakowana w pojemniki typu EURO zamykane, PN- -86526/Az1:1998, CPV 15131130-5 kg 800 UWAGA: Opakowanie plastikowe EURO - opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z mięsem) - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością , zamknięte pokrywą. Do każdego pojemnika załączona etykieta z opisem jego zawartości. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku, do dostawy należy dołączyć Handlowy Dokument Identyfikacyjny. (HDI) 1. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Produkty zamówienia są powszechnie dostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe. 2. Dostawy odbywać się będą bezpośrednio do siedziby Zakładu Karnego w Czerwonym Borze minimum dwa razy w tygodniu w godzinach 8:00 - 11:00, bez sobót, niedziel i świąt. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć (np.: znaczny wzrost stanu żywionych, itp.) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji dodatkowego zamówienia w tygodniu zgłoszonego przez Zamawiającego, w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia takiej potrzeby. 3. Dostawy przez Wykonawcę będą realizowane sukcesywnie w ilościach i określonym terminie, po uprzednim telefonicznym, faksowym lub e-mailowym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Termin przydatności do spożycia dostarczonych produktów - nie krótszy niż 7 dni od dnia dostawy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do należytego wykonania dostaw dla Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu odpowiadającym wymogom sanitarnym, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych dostarczanego asortymentu dostawy. Dostarczone towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach, mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia, oznakowane zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 5. Zamówienia ilościowe i asortymentowe towaru - drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną Zamawiający składać będzie nie później niż do godziny 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Umowa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniał z Wykonawcą ilość i termin każdej dostawy. 6. Odbiór artykułów będzie następować poprzez wspólną kontrolę ilościowo - jakościową przeprowadzoną przez osoby działające w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy. 7. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada ilościowo lub normom jakościowym bądź też z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków bezpieczeństwa żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół niezgodności zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i osoba dostarczającą towar w imieniu Wykonawcy. Zamawiający uprawniony jest również do jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy. 8. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne Zamawiający zwróci Wykonawcy przy następnej dostawie. Z tytułu wypożyczania i korzystania z opakowań zbiorczych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat. 9. Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy lub faktury. Dowód dostawy winien zawierać minimum: dane dostawcy, rodzaj dostarczonego towaru, ilość dostarczonego towaru, cenę jednostkową oraz wartość ogólną towaru. 10. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego dla Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie jakości lub ilości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wymienić zakwestionowane artykuły na towar pełnowartościowy bądź też w przypadku braków ilościowych - uzupełnienia towaru niezwłocznie lecz nie później niż do godziny 15:30 dnia, w którym nastąpiła dostawa wadliwa zgłoszona przez Zamawiającego. 11. W sytuacji niedostarczenia zamówionej ilości produktów, przez Wykonawcę w terminie - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupienia takiego samego asortymentu i ilości na koszt Wykonawcy u innego podmiotu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów transportu oraz różnicy pomiędzy ceną dokonanego zakupu, a ceną Wykonawcy poniesionych przez Zamawiającego. Powyższe koszty Zamawiający ma prawo potrącić z istniejącej między stronami wierzytelności pieniężnej. Ponadto Zamawiający będzie miał prawo do żądania od Wykonawcy wyrównania szkody spowodowanej niewykonaniem, bądź nienależytym wykonaniem zamówienia. 12. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonych przez Wykonawcę produktów Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich badania w niezależnej instytucji. W przypadku potwierdzenia wątpliwości Zamawiającego co do jakości otrzymanego artykułu Zamawiający obciąży kosztami badań Wykonawcę. 13. Wykonawca będzie wystawiał faktury, w okresie tygodniowym w oparciu o ceny jednostkowe towaru oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy. 14. Termin płatności faktury - 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury. 15. W przypadku braku środków finansowych na koncie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się prolongować termin zapłaty o 30 dni, nie wstrzymując dostaw bieżących. 16. Z tytułu niezrealizowanych dostaw w okresie realizacji umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne. 17. Czas trwania umowy: 12 miesięcy 18. Planowany okres realizacji: 29.12.2017 - 28.12.2018 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin wieprzowych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze w ilościach i według poniższego zestawienia: Część 2: Lp Opis przedmiotu zamówienia j.m Ilość szacunkowa 1 2 3 4 1. Mięso drobne wołowe - mięso wołowe klasa II, pochodząca z tylnej ćwierćtuszy, z minimalna okrywą tłuszczu zewnętrznego i grubością do 2mmm warstwy tłuszczu międzymięśniowego, barwa jasnoczerwona do ciemnoczerwonej, bez przekrwień i węzłów chłonnych, barwa tłuszczu blado kremowa do intensywnie żółtej, zapach swoisty dla mięsa świeżego wieprzowego, bez kości, zanieczyszczeń mechanicznych i organicznych, pakowane w pojemniki typu Euro, zamykane, schłodzone w temperaturze od 0o do 4o C, zgodnie z normą PN-A-82002, PN-A-82001 CPV 15111000-9 kg 3 500 UWAGA: Opakowanie plastikowe EURO - opakowanie zbiorcze (materiał opakowaniowy stykający się z mięsem) - folia dopuszczona do kontaktu z żywnością , zamknięte pokrywą. Do każdego pojemnika załączona etykieta z opisem jego zawartości. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku, do dostawy należy dołączyć Handlowy Dokument Identyfikacyjny. (HDI) 1. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Produkty zamówienia są powszechnie dostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe. 2. Dostawy odbywać się będą bezpośrednio do siedziby Zakładu Karnego w Czerwonym Borze minimum raz w tygodniu w godzinach 8:00 - 11:00, bez sobót, niedziel i świąt. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć (np.: znaczny wzrost stanu żywionych, itp.) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji dodatkowego zamówienia w tygodniu zgłoszonego przez Zamawiającego, w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia takiej potrzeby. 3. Dostawy przez Wykonawcę będą realizowane sukcesywnie w ilościach i określonym terminie, po uprzednim telefonicznym, faksowym lub e-mailowym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Termin przydatności do spożycia dostarczonych produktów - nie krótszy niż 3 dni od dnia dostawy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do należytego wykonania dostaw dla Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu odpowiadającym wymogom sanitarnym, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych dostarczanego asortymentu dostawy. Dostarczone towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach, mają być świeże, z długim okresem przydatności do spożycia, oznakowane zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 5. Zamówienia ilościowe i asortymentowe towaru - drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną Zamawiający składać będzie nie później niż do godziny 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Umowa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniał z Wykonawcą ilość i termin każdej dostawy. 6. Odbiór artykułów będzie następować poprzez wspólną kontrolę ilościowo - jakościową przeprowadzoną przez osoby działające w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy. 7. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada ilościowo lub normom jakościowym bądź też z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków bezpieczeństwa żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół niezgodności zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i osoba dostarczającą towar w imieniu Wykonawcy. Zamawiający uprawniony jest również do jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy. 8. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne Zamawiający zwróci Wykonawcy przy następnej dostawie. Z tytułu wypożyczania i korzystania z opakowań zbiorczych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat. 9. Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy lub faktury. Dowód dostawy winien zawierać minimum: dane dostawcy, rodzaj dostarczonego towaru, ilość dostarczonego towaru, cenę jednostkową oraz wartość ogólną towaru. 10. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego dla Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie jakości lub ilości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wymienić zakwestionowane artykuły na towar pełnowartościowy bądź też w przypadku braków ilościowych - uzupełnienia towaru niezwłocznie lecz nie później niż do godziny 15:30 dnia, w którym nastąpiła dostawa wadliwa zgłoszona przez Zamawiającego. 11. W sytuacji niedostarczenia zamówionej ilości produktów, przez Wykonawcę w terminie - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupienia takiego samego asortymentu i ilości na koszt Wykonawcy u innego podmiotu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów transportu oraz różnicy pomiędzy ceną dokonanego zakupu, a ceną Wykonawcy poniesionych przez Zamawiającego. Powyższe koszty Zamawiający ma prawo potrącić z istniejącej między stronami wierzytelności pieniężnej. Ponadto Zamawiający będzie miał prawo do żądania od Wykonawcy wyrównania szkody spowodowanej niewykonaniem, bądź nienależytym wykonaniem zamówienia. 12. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonych przez Wykonawcę produktów Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich badania w niezależnej instytucji. W przypadku potwierdzenia wątpliwości Zamawiającego co do jakości otrzymanego artykułu Zamawiający obciąży kosztami badań Wykonawcę. 13. Wykonawca będzie wystawiał faktury, w okresie tygodniowym w oparciu o ceny jednostkowe towaru oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy. 14. Termin płatności faktury - 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury. 15. W przypadku braku środków finansowych na koncie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się prolongować termin zapłaty o 30 dni, nie wstrzymując dostaw bieżących. 16. Z tytułu niezrealizowanych dostaw w okresie realizacji umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne. 17. Czas trwania umowy: 12 miesięcy 18. Planowany okres realizacji: 29.12.2017 - 28.12.2018
II.5) Główny kod CPV: 15131130-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15111000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokumentów podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokumentów podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Termin przydatności do spożycia | 40,00 |
Częstotliwość dostaw | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony 2) urzędowej stawki podatku VAT 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego 4) terminu obowiązywania niniejszej umowy 5) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Zmiana dostarczonego asortymentu może nastąpić w przypadku: a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wyłącznie język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawy wędlin wieprzowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15131130-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Termin przydatności do spożycia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa mięsa wołowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15111000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Częstotliwość dostaw | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy oleju opałowego lekkiego L-1 do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Dostawa stołu anatomicznego
- Dostawa produktów mlecznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb pracowni angiografii - projekt "Razem dla serca - transgraniczna współpraca szpitali z Łomży i Lwowa w zakresie kardiologii"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 1912B oraz 2648B (ul. Cmentarna) w m. Nowogród na długości ok. 0,3 km
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Skalbmierzy - MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY"
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich, mięsa, wędlin, konserw, przetworów mięsnych wykonywane do 30.04.2025 r. oraz drobiu wykonywane do 31.05.2025 r.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie, ul. Słoneczna 10, 72-400 Kamień Pomorski
- TP/4/2024 " sukcesywna 12 miesięczna dostawa mięsa, drobiu i wędlin dla SPZOZ w Wolsztynie"
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.