eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Badanie sprawozdań finansowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich osób prawnych za 2017 i 2018 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-30



Ogłoszenie nr 624430-N-2017 z dnia 2017-11-30 r.

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego: Badanie sprawozdań finansowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich osób prawnych za 2017 i 2018 rok
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, krajowy numer identyfikacyjny 871121290, ul. Plac Teatralny  2 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48566218281, e-mail zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl, faks +48566218455.
Adres strony internetowej (URL): http://umwkp.rbip.mojregion.info/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://umwkp.rbip.mojregion.info/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://umwkp.rbip.mojregion.info/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie sprawozdań finansowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich osób prawnych za 2017 i 2018 rok
Numer referencyjny: WZP.272.50.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Badanie sprawozdań finansowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich osób prawnych za 2017 i 2018 rok. Przedmiot obejmuje: 1) badanie sprawozdania finansowego, 2)obecność Wykonawcy w trakcie inwentaryzacji majątku, 3)sporządzenie sprawozdania z badania sprawozdania finansowego w formie pisemnej, zawierającego opinię biegłego rewidenta o zbadanym sprawozdaniu finansowym lub odmowę wyrażenia opinii, gdy biegły rewident nie jest w stanie wyrazić opinii o badanym sprawozdaniu finansowym, 4)doradztwo w zakresie organizacji rachunkowości oraz gotowość udzielania konsultacji i wyjaśnień w zakresie zamknięcia roku obrotowego oraz sprawozdawczości finansowej,

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79212500-8
79210000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-12-29   lub zakończenia: 2019-04-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-12-29 2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1) Dla CZĘŚCI I: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: Za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2017 roku: 1. Uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 15 stycznia 2018 r.; 2. Badanie jednostkowego sprawozdania finansowego urzędu jednostki samorządu terytorialnego - UM WKP od 04.04.2018 r.; 3. Badanie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian) od 11.04.2018 r.; 4. Przekazanie sprawozdania z badania do 25.04.2018 r. Za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2018 roku: 1. Uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych do 15 stycznia 2019 r.; 2. Badanie jednostkowego sprawozdania finansowego urzędu jednostki samorządu terytorialnego - UM WKP od 04.04.2019 r.; 3. Badanie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian) od 11.04.2019 r.; 4. Przekazanie sprawozdania z badania do 25.04.2019 r. 2) Dla CZĘŚCI II: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: Za rok obrotowy kończący się 31.12.2017 r.: 1) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 15.01.2018 r., 2) badanie sprawozdania finansowego - do 14.04.2018 r., 3) przekazanie sprawozdania z badania - do 25.04.2018 r. Za rok obrotowy kończący się 31.12.2018 r.: 1)uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - do 15.01.2019 r. 2) badanie sprawozdania finansowego - do 15.04.2019 r., 3) przekazanie sprawozdania z badania - do 25.04.2019 r. 3) Dla CZĘŚCI III: Przedmiot zamówienia za rok 2017 należy wykonać w terminie: 1) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 29 grudnia 2017 roku, 2) badanie sprawozdania finansowego - do 20 kwietnia 2018 roku, 3) przekazanie sprawozdania z badania - do 27 kwietnia 2018 roku. Przedmiot zamówienia za rok 2018 należy wykonać w terminie: 1) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2018 roku, 2) badanie sprawozdanie finansowego - do 23 kwietnia 2019 roku, 3) przekazanie sprawozdania z badania - do 30 kwietnia 2019 roku 4) Dla CZĘŚCI IV: Przedmiot zamówienia za rok 2017 należy wykonać w terminie: 1) za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2017 roku: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy - do dnia 15 stycznia 2018 r., b) badanie sprawozdania finansowego jednostki (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian w funduszu) do dnia 8 kwietnia 2018 r., c) przekazanie sprawozdania z badania do dnia 15 kwietnia 2018 r. Przedmiot zamówienia za rok 2018 należy wykonać w terminie: 2) za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2018 roku: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych do dnia 15 stycznia 2019 r. b) badanie sprawozdania finansowego jednostki (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian w funduszu) do dnia 8 kwietnia 2019 r., c) przekazanie sprawozdania z badania do dnia 15 kwietnia 2019 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. wykonawcy muszą być wpisani na listę uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: DLA CZĘŚCI 1: -Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie, co najmniej 3 badania sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzonych dla jednostek sektora finansów publicznych; -Wykonawca, który dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do badania sprawozdań finansowych; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia". W/w warunki muszą być spełnione łącznie. DLA CZĘŚCI 2: -posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej 3 badania sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzonych dla jednostek sektora finansów publicznych i co najmniej 1 badanie sprawozdań instytucji kultury; -dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia do badania sprawozdań finansowych; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia". W/w warunki muszą być spełnione łącznie. DLA CZĘŚCI 3: -posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, tj. wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie co najmniej 3 badań sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości, w tym co najmniej 1 badanie sprawozdania finansowego zakładu opieki zdrowotnej, -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. wykonawca, który dysponuje co najmniej 5 osobami posiadającymi uprawnienia do badania sprawozdań finansowych; przy czym warunek ten musi być spełniony w stosunku do każdej części niniejszego postępowania odrębnie, w sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia". W/w warunki muszą być spełnione łącznie. DLA CZĘŚCI 4: -Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie, co najmniej 3 badania sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości sporządzonych dla jednostek sektora finansów publicznych; -Wykonawca, który dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do badania sprawozdań finansowych; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia". W/w warunki muszą być spełnione łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, doświadczenie biegłych rewidentów wyznaczonych do badania sprawozdania finansowego oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa; 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale); Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 3)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia' 4)W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
DOświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zawierają wzory umowy do każdej z czterech części postępowania. 1. Zmiana terminu realizacji umowy będzie mogła wynikać jedynie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w tym w związku ze zmianą w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, co szczegółowo wskazano w SIWZ. 2. Zmiana biegłych rewidentów wskazanych do wykonania niniejszej umowy w ofercie może nastąpić jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowa osoba wskazana przez Wykonawcę spełniać będzie warunki określone w dziale IV pkt 1 ppkt 3 SWIZ. 3. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustaw o rachunkowości, o biegłych rewidentach i Prawo zamówień publicznych. 1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określono w dziale III SIWZ. 3. Istotne postanowienia zawarto we wzorach umowy stanowiących załączniki 6A (część I), 6B (część II), 6C (część III), 6D (część IV) do SIWZ. DLA CZĘŚCI I: 6. Zapłata wynagrodzenia w dwóch transzach: - 75 % wynagrodzenia za dany rok płatne po wykonaniu przedmiotu zamówienia za ten rok w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego wraz z protokółem odbioru; -25 % wynagrodzenia za dany rok płatne po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego za ten rok przez Sejmik Województwa w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 7. Kary umowne: 1. w razie niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia za dany rok, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 30% wynagrodzenia za ten rok; 2. za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu zamówienia za dany rok Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,5 % wynagrodzenia za ten rok, licząc od dnia upływu terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Możliwe zmiany umowy: 1. terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności: a) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia, b) opóźnień związanych z udzieleniem niezbędnych informacji koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, których udzielenie możliwe jest tylko przez Zamawiającego, c) zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, wystąpienie tzw. siły wyższej. 9. 2. sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności zmiany terminów realizacji zamówienia lub wynikać to będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy. 10. 3.wysokość wynagrodzenia, które może ulec zmianie w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług zarówno zmniejszenia jak i zwiększenia tej stawki DLA CZĘŚCI NR II,III, IV: 11. Zawarcie umowy o zamówienie publiczne nastąpi pomiędzy Wykonawcą a jednostką badaną (Zleceniodawcą), którego badaniu podlega sprawozdanie finansowe z wyjątkiem jednostek, o których mowa w Części I. W tym wypadku umowa zawarta zostanie między Wykonawcą a Województwem Kujawsko-Pomorskim. 12. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) Zmiana terminu realizacji umowy będzie mogła wynikać jedynie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w tym w związku ze zmianą w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, co szczegółowo wskazano w SIWZ. b) Zmiana biegłych rewidentów wskazanych do wykonania niniejszej umowy w ofercie, może nastąpić jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem że nowa osoba wskazana przez Wykonawcę spełniać będzie warunki określone w SWIZ. 13. Strony ustalają następujące kary umowne, które są zawarte we wzorach umowy odpowiednie dla poszczególnych części postępowania. 14. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-01-07 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: WOJEWÓDZTWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sprawozdanie finansowe Województwa Kujawsko-Pomorskiego sporządza się na dzień 31 grudnia danego roku i składa się z: - bilansu z wykonania budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego, - łącznego bilansu obejmującego dane wynikające z bilansów samorządowych jednostek budżetowych, - łącznego rachunku zysków i strat obejmującego dane wynikające z rachunków zysków i strat samorządowych jednostek budżetowych, - łącznego zestawienia zmian w funduszu obejmującego dane wynikające z zestawień zmian w funduszu samorządowych jednostek budżetowych. Łączne sprawozdanie finansowe obejmuje sprawozdania finansowe 28 samorządowych jednostek budżetowych ( wykaz jednostek w załączeniu). Termin realizacji: Za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2017 roku: 1. Uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 15 stycznia 2018 r.; 2. Badanie jednostkowego sprawozdania finansowego urzędu jednostki samorządu terytorialnego - UM WKP od 04.04.2018 r.; 3. Badanie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian) od 11.04.2018 r.; 4. Przekazanie sprawozdania z badania do 25.04.2018 r. Za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2018 roku: 1. Uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych do 15 stycznia 2019 r.; 2. Badanie jednostkowego sprawozdania finansowego urzędu jednostki samorządu terytorialnego - UM WKP od 04.04.2019 r.; 3. Badanie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian) od 11.04.2019 r.; 4. Przekazanie sprawozdania z badania do 25.04.2019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7, 79212500-8, 79210000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-12-29
data zakończenia: 2019-04-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: KULTURA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot obejmuje badanie następujących jednostek: 1. Muzeum Archeologiczne w Biskupinie, 2. Muzeum Etnograficzne w Toruniu, 3. Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku, 4. Opera "NOVA" w Bydgoszczy, 5. Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu. 1) badanie sprawozdania finansowego, 2) obecność kluczowego rewidenta wskazanego przez Wykonawcę w ofercie, w trakcie inwentaryzacji majątku, 3) sporządzenie sprawozdania z badania sprawozdania finansowego w formie pisemnej, zawierającego opinię biegłego rewidenta o zbadanym sprawozdaniu finansowym lub odmowę wyrażenia opinii, gdy biegły rewident nie jest w stanie wyrazić opinii o badanym sprawozdaniu finansowym, 4) doradztwo w zakresie organizacji rachunkowości oraz gotowość udzielania konsultacji i wyjaśnień w zakresie zamknięcia roku obrotowego oraz sprawozdawczości finansowej, Przedmiot umowy należy wykonać w następujących terminach: 1) za rok obrotowy kończący się 31.12.2017 r.: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 15.01.2018 r., b) badanie sprawozdania finansowego - do 14.04.2018 r., c) przekazanie sprawozdania z badania - do 25.04.2018 r. 2) za rok obrotowy kończący się 31.12.2018 r.: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - do 15.01.2019 r. b) badanie sprawozdania finansowego - do 15.04.2019 r., c) przekazanie sprawozdania z badania - do 25.04.019 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7, 79212500-8, 79210000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-15
data zakończenia: 2019-04-24
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: ZDROWIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdań finansowych za 2017 i 2018 rok dla następujących jednostek: 1) Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera w Toruniu, 2) Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy, 3) Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. T. Browicza w Bydgoszczy, 4) Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy, 5) Centrum Onkologii im. prof. Fr. Łukaszczyka w Bydgoszczy, 6) Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, 7) Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł. Ks. J. Popiełuszki we Włocławku, 8) Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu, 9) Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr J. Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z., 10) Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu 11) Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu 1) badanie sprawozdania finansowego za 2017 i 2018 rok, 2) obecność Wykonawcy w trakcie inwentaryzacji majątku, 3) sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem o tym, czy sprawozdanie finansowe jest prawidłowe i rzetelne i jasno przedstawia sytuację majątkową, wraz z przedstawieniem wyniku finansowego (w trzech egzemplarzach), 4) doradztwo w zakresie organizacji rachunkowości oraz gotowość udzielania konsultacji i wyjaśnień w zakresie zamknięcia roku obrotowego oraz sprawozdawczości finansowej, Termin realizacji: 1) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 29 grudnia 2017 roku, 2) badanie sprawozdania finansowego - do 20 kwietnia 2018 roku, 3) przekazanie opinii wraz z raportem - do 27 kwietnia 2018 roku. 4) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2018 roku, 5) badanie sprawozdanie finansowego - do 23 kwietnia 2019 roku, 6) przekazanie opinii wraz z raportem - do 30 kwietnia 2019 roku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7, 79212500-8, 79210000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-12-29
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: WORDY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Badanie sprawozdania finansowego za 2017 i 2018 r. wojewódzkich ośrodków ruchu drogowego: -WORD Bydgoszcz, -WORD Toruń. 1) badanie sprawozdania finansowego, 2) obecność Wykonawcy w trakcie inwentaryzacji majątku, 3) sporządzenie sprawozdania z badania sprawozdania finansowego w formie pisemnej, zawierającego opinię biegłego rewidenta o zbadanym sprawozdaniu finansowym lub odmowę wyrażenia opinii, gdy biegły rewident nie jest w stanie wyrazić opinii o badanym sprawozdaniu finansowym, 4) doradztwo w zakresie organizacji rachunkowości oraz gotowość udzielania konsultacji i wyjaśnień w zakresie zamknięcia roku obrotowego oraz sprawozdawczości finansowej, 5) w razie konieczności udział biegłego w posiedzeniu Komisji Rewizyjnej lub na sesji Sejmiku zatwierdzającym sprawozdanie finansowe lub Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego w celu złożenia stosownych wyjaśnień i informacji. Termin realizacji: 1) za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2017 roku: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych - od dnia zawarcia umowy - do dnia 15 stycznia 2018 r., b) badanie sprawozdania finansowego jednostki (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian w funduszu) do dnia 8 kwietnia 2018 r., c) przekazanie sprawozdania z badania do dnia 15 kwietnia 2018 r. 2) za rok obrotowy kończący się dnia 31.12.2018 roku: a) uczestnictwo w inwentaryzacji składników majątkowych do dnia 15 stycznia 2019 r. b) badanie sprawozdania finansowego jednostki (bilans z wykonania budżetu, łączne: bilans, rachunek wyników i zestawienie zmian w funduszu) do dnia 8 kwietnia 2019 r., c) przekazanie sprawozdania z badania do dnia 15 kwietnia 2019 r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7, 79212500-8, 79210000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-15
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.