eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji woj. świętokrzyskiego (nr postępowania034/PN/2015)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Kielce: Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji woj. świętokrzyskiego (nr postępowania: 034/PN/2015)
Numer ogłoszenia: 62367 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamownienia-publiczne/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji woj. świętokrzyskiego (nr postępowania: 034/PN/2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KWP, KMP w Kielcach i komórek organizacyjnych KGP znajdujących się na terenie działania komendy wojewódzkiej Policji; zadanie nr 2 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Busku - Zdroju; zadanie nr 3 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Jędrzejowie; zadanie nr 4 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kazimierzy Wielkiej; zadanie nr 5 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Końskich; zadanie nr 6 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Opatów; zadanie nr 7 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Ostrowiec Św.; zadanie nr 8 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Pińczowie; zadanie nr 9 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Sandomierzu; zadanie nr 10 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Skarżysku-Kamiennej; zadanie nr 11 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Starachowicach; zadanie nr 12 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Staszowie; zadanie nr 13 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP we Włoszczowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku oraz Wykazu osób (załącznik nr 16 do siwz), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, dla co najmniej 1 osoby posiadającej kwalifikacje (uprawnionego lekarza) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. 2014r., poz.949) albo w przypadku zakładów opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy o zakładach opieki zdrowotnej zatrudniania (uprawnionego lekarza) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. 2014r., poz.949) oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 17 do SIWZ), że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i jest wpisana w wojewódzkim ośrodku medycyny pracy do rejestru lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz (jeżeli dotyczy) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Zamawiający wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postepowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość wykonanych badań - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamownienia-publiczne/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 5.1. zadanie nr 1 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KWP, KMP w Kielcach i komórek organizacyjnych KGP znajdujących się na terenie działania komendy wojewódzkiej Policji;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. zadanie nr 1 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KWP, KMP w Kielcach i komórek organizacyjnych KGP znajdujących się na terenie działania komendy wojewódzkiej Policji;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Busku - Zdroju;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Busku - Zdroju;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Jędrzejowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Jędrzejowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kazimierzy Wielkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kazimierzy Wielkiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Końskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Końskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Opatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Opatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. i - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Ostrowiec Św.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Ostrowiec Św.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Pińczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 8 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Pińczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 9 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Sandomierzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 9 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Sandomierzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 10 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Skarżysku-Kamiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 10 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Skarżysku-Kamiennej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie nr 11 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Starachowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 11 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Starachowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie nr 12 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Staszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 12 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Staszowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie nr 13 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP we Włoszczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 13 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP we Włoszczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Ilość wykonanych badań - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.