Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Kielce: Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji woj. świętokrzyskiego (nr postępowania: 034/PN/2015)
Numer ogłoszenia: 62367 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamownienia-publiczne/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji woj. świętokrzyskiego (nr postępowania: 034/PN/2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KWP, KMP w Kielcach i komórek organizacyjnych KGP znajdujących się na terenie działania komendy wojewódzkiej Policji; zadanie nr 2 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Busku - Zdroju; zadanie nr 3 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Jędrzejowie; zadanie nr 4 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kazimierzy Wielkiej; zadanie nr 5 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Końskich; zadanie nr 6 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Opatów; zadanie nr 7 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Ostrowiec Św.; zadanie nr 8 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Pińczowie; zadanie nr 9 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Sandomierzu; zadanie nr 10 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Skarżysku-Kamiennej; zadanie nr 11 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Starachowicach; zadanie nr 12 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Staszowie; zadanie nr 13 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP we Włoszczowie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku oraz Wykazu osób (załącznik nr 16 do siwz), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, dla co najmniej 1 osoby posiadającej kwalifikacje (uprawnionego lekarza) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. 2014r., poz.949) albo w przypadku zakładów opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy o zakładach opieki zdrowotnej zatrudniania (uprawnionego lekarza) w rozumieniu rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lipca 2014 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. 2014r., poz.949) oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 17 do SIWZ), że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i jest wpisana w wojewódzkim ośrodku medycyny pracy do rejestru lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz (jeżeli dotyczy) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Zamawiający wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postepowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość wykonanych badań - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamownienia-publiczne/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych
25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 5.1. zadanie nr 1 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KWP, KMP w Kielcach i komórek organizacyjnych KGP znajdujących się na terenie działania komendy wojewódzkiej Policji;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. zadanie nr 1 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KWP, KMP w Kielcach i komórek organizacyjnych KGP znajdujących się na terenie działania komendy wojewódzkiej Policji;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Busku - Zdroju;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Busku - Zdroju;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Jędrzejowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Jędrzejowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kazimierzy Wielkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Kazimierzy Wielkiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Końskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Końskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Opatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Opatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. i - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Ostrowiec Św.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP Ostrowiec Św.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Pińczowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 8 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Pińczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 9 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Sandomierzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 9 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Sandomierzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 10 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Skarżysku-Kamiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 10 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Skarżysku-Kamiennej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie nr 11 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Starachowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 11 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Starachowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie nr 12 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Staszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 12 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP w Staszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie nr 13 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP we Włoszczowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 13 - Świadczenie usług ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników KPP we Włoszczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość wykonanych badań - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach z podziałem na zadania częściowe
- Zakup produktów betonowych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Remont wiaduktu nad drogą ekspresową S7 w km 1+305 w m. Jędrzejów
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa zestawów: wyświetlacze interaktywne z podstawą mobilną i kamerą w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostkach
- Usługi ochrony zdrowia dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa świętokrzyskiego
- Świadczenie grupowej opieki medycznej pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin
- Świadczenie usług w zakresie opieki zdrowotnej na rzecz PAIH S.A., wraz z wykonywaniem profilaktycznych badań lekarskich z zakresu medycyny pracy osób zatrudnionych i przyjmowanych do pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.