eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Wilkowice: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilkowice
Numer ogłoszenia: 62297 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych, tj. całego strumienia odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wilkowice przez okres 24 miesięcy oraz dostarczenie ich do właściwej instalacji, tj.: a) selektywnie zebrane odpady komunalne oraz zmieszane odpady komunalne do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) prowadzonej przez Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej przy ulicy Krakowskiej 315d, b) popiół do zastępczej instalacji - EKOŁAD Sp. z o.o. w Wilkowicach zlokalizowanej przy ul. Wilkowskiej 51, 43-365 Wilkowice prowadzonej przez Ekoład Sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Wilkowice powstających na terenie: a) nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, na podstawie art. 6c ust.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, o których mowa w art. 6c ust.2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) nieruchomości, które w części stanowią nieruchomość, na której zamieszkują mieszkańcy, a w części, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, 2.2. Sprzątanie przystanków i koszy ulicznych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, 2.3. Sprzątanie dzikich wysypisk w ilości około 30 Mg rocznie oraz w przypadkach losowych wywóz odpadów z pogorzelisk około 5 Mg, 2.4 Dostarczanie właścicielom nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami pkt. 9 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, w kolorze niebiskim lub lekko przeźroczystym o parametrach: wymiary 50/100 cm, grubość 0,50 ?m, pojemność nie mniejsza niż 100 l. Szacunkowa ilość worków jaką powinien dysponować Wykonawca to ok 8000 sztuk miesięcznie. 3. Wykaz ilości nieruchomości, objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Średnia liczba nowo odebranych budynków w trzech ostatnich latach wynosiła około 60 na rok. W związku z powyższym należy założyć, że około 120 budynków zostanie odebranych w okresie obowiązywania umowy o świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych i należy uwzględnić ją w kalkulacji ceny oferty. Informacje o odebranych nowych budynkach lub zaistniałych zmianach zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po złożeniu deklaracji przez właściciela tej nieruchomości. 4. Charakterystyka Gminy Wilkowice: a) Powierzchnia Gminy wynosi 3 450 ha i obejmuje sołectwa: Bystra, Meszna, Wilkowice. b) Liczba mieszkańców zameldowanych w Gminie Wilkowice - 13 320 (stan na 23.03.2015) c) Zabudowa jednorodzinna - ilość nieruchomości zamieszkałych - 3 387 d) Ilość nieruchomości częściowo zamieszkałych, a częściowo niezamieszkałych około 85. e) Ilość nieruchomości niezamieszkałych - około 450 f) Ilość nieruchomości wielolokalowych - około 20 g) Ilość nieruchomości o utrudnionym dojeździe do posesji: około 125. Utrudniony dostęp do nieruchomości może wynikać z: - niewystarczającej szerokości dróg dojazdowych, - rodzaju nawierzchni niektórych dróg, - warunków atmosferycznych w tym oblodzenia, zaśnieżenia itp. - ukształtowania terenu oraz znacznego nachylenia poziomego niektórych ulic są to m.in.: - Wilkowice: ul. Stroma, ul. Karpacka, ul. Pieczarkowa, ul. Borsucza - Bystra: ul. Stroma, ul. Krótka, ul. Brzozowa, - Meszna ul. Orczykowa, ul. Energetyków, ul. Rolnicza - odbiór odpadów będzie realizowany również z terenów górskich takich jak: Magurka, Nadmeszna, Bieniatka h) Łączna długość wszystkich dróg - 125 km. i) Szerokość dróg - od 2,5 - 6 m. 5. W 2014 roku ilość i rodzaj odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości (zamieszkałych i niezamieszkałych), położonych na terenie gminy Wilkowice, przez uprawniony podmiot (dane z załączników do faktur za zagospodarowanie odpadów komunalnych) przedstawia się następująco: NAZWA MASA [Mg] niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 1339,7 segregowane odpady komunalne 455,1 inne odpady ulegające biodegradacji (w tym z cmentarzy) 38,63 zmieszane odpady wielkogabarytowe 51,7 popiół 626,7 Suma 2511,8 Przewidywany strumień wszystkich odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości na czas trwania umowy na rok wynosi około 2 800 Mg. Podane ilości odpadów zostały udostępnione w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z danymi Zamawiającego. Przy kalkulacji cen Wykonawca powinien polegać również na swojej wiedzy i doświadczeniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Harmonogramu odbierania odpadów, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów. Pierwszy harmonogram dotyczący nieruchomości zamieszkałych obejmujący okres od miesiąca lipca 2015 r. do grudnia 2015 r. powinien być zgodny z harmonogramem stanowiącym - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 10 do SIWZ - Wzór umowy. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.05.2015r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a kserokopię potwierdzenia wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: 1) art. 46 ust. 4a. ustawy PZP tj. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. W treści dokumentu wadialnego należy zawrzeć bezwarunkowy obowiązek wypłaty wadium przez gwaranta (poręczyciela) na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) posiadanie wymaganego prawem zezwolenia na transport odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, wynikającego z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21), Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie art. 32 ustawy o odpadach jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów, b) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Wilkowice, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie - jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia, wynikające z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21), lub inne zezwolenie potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, o której mowa w pkt 5.2 specyfikacji, b/ aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Wilkowice

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbierania odpadów segregowanych łącznie od co najmniej 10.000 osób oraz łącznej masie odpadów nie mniejszej niż 2 400 Mg na rok przyjmując okres świadczenia usługi nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy, Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższego warunku w ramach realizacji przez Wykonawcę jednej usługi lub większej liczby usług. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie - jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: a) wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.3. specyfikacji - sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 7 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 7 do specyfikacji. b) Dowody dotyczące usług wymienionych w ww. wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie, tzn.: - poświadczenie albo - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.1.3.a) SIWZ, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania - jeśli dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca udokumentuje, dysponowanie co najmniej następującym sprzętem i wyposażeniem do realizacji niniejszego zamówienia: a) minimum dwa pojazdy bezpylne z grzebieniem i widłowym mechanizmem załadowczym przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą, b) minimum dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) minimum jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, d) pojazd wyposażony w dźwig hakowy lub bramowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie - jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: a) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy niezbędnych do realizacji zamówienia określonych w punkcie 5.4. specyfikacji wraz z informacją o podstawie do dysponowania ww. narzędziami i urządzeniami technicznymi, sporządzony wg załącznika nr 8 do specyfikacji b) w sytuacji, gdy Wykonawca będzie wykorzystywał narzędzia i urządzenia techniczne innych podmiotów niezbędne do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania - jeśli dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca udokumentuje, że a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie - jeden Wykonawca nie musi samodzielnie spełniać powyższych warunków. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, muszą być: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, polisa lub inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, musi być ważny w dniu składania ofert, w przypadku gdy z polisy nie wynika fakt jej opłacenia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej, c) w sytuacji, gdy Wykonawca będzie korzystał z sytuacji ekonomicznej i finansowej innego podmiotu, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania - jeśli dotyczy. d) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasobach innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował Wykonawca: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; polisa lub inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, musi być ważny w dniu składania ofert, w przypadku gdy z polisy nie wynika fakt jej opłacenia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony Druk Oferta (stanowiący załącznik nr 9 do specyfikacji), b) Dowód wniesienia wadium, c) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43-365 Wilkowice parter, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.