eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa hali sportowo-widowiskowej w Gorzowie Wielkopolskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-30



Ogłoszenie nr 622449-N-2017 z dnia 2017-11-30 r.

Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne "Słowianka": Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa hali sportowo-widowiskowej w Gorzowie Wielkopolskim"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne "Słowianka", krajowy numer identyfikacyjny 21119002300000, ul. ul. Słowiańska  14 , 66400   Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 338 500, e-mail sekretariat@slowianka.pl, faks 957 338 502.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.slowianka.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.slowianka.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.slowianka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o. ze 100% udziałem samorządu

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.slowianka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.slowianka.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Słowiańska 14


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa hali sportowo-widowiskowej w Gorzowie Wielkopolskim"
Numer referencyjny: SKP-3/PN/U/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa hali sportowo - widowiskowej w Gorzowie Wielkopolskim", (spełniającej wymagania międzynarodowych i krajowych federacji sportowych) o pojemności 5.027 miejsc siedzących - z czego 2.600 to stałe miejsca siedzące, w tym stanowiska dziennikarskie i miejsca dla tzw. VIP-ów, a 2.427 to miejsca siedzące, mogące być zaprojektowane - w zależności od rodzaju imprezy: na trybunach przenośnych i/lub rozsuwanych, ewentualnie miejsc dostawianych w poziomie parkietu, wraz z zagospodarowaniem terenu

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  84   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu przy budowie co najmniej 2 obiektów o wartości kosztorysowej robót nie mniejszej niż 30 mln zł brutto każdy, z czego przynajmniej jeden winien obejmować swoim zakresem pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy budowie budynku określonego w klasach 1265 lub 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający dopuszcza aby wykaz prac, o których mowa w zdaniu poprzednim dotyczył okresu dłuższego niż 3 lata przed terminem składania ofert, lecz nie przekraczającego 8 lat. Klasa 1265 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych obejmuje: - Budynki przeznaczone dla imprez sportowych w halach (boiska do koszykówki, korty tenisowe, kryte baseny, hale gimnastyczne, sztuczne lodowiska itp.) wyposażone w stanowiska, tarasy itp. przeznaczone dla widzów oraz w prysznice, szatnie itp. dla uczestników - Zadaszone trybuny do oglądania sportów na świeżym powietrzu Klasa nie obejmuje: - Hal wielofunkcyjnych przeznaczonych głównie do celów rozrywkowych (1261) - Boisk sportowych przeznaczonych do sportów na świeżym powietrzu, np. odkrytych kortów tenisowych, odkrytych basenów itp. (2411) Klasa 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych obejmuje: - Kina, sale koncertowe, opery, teatry itp.; - Sale kongresowe, domy kultury i wielozadaniowe sale wykorzystywane głównie do celów rozrywkowych; - Kasyna, cyrki, teatry muzyczne, sale taneczne i dyskoteki, estrady itp.; - Budynki schronisk dla zwierząt;- Budynki ogrodów zoologicznych i botanicznych Klasa nie obejmuje: - Muzeów, galerii artystycznych (1262); - Budynków kultury fizycznej (1265); - Parków rozrywkowych i wypoczynkowych (2412) b) dysponuje lub będzie dysponował osobą na każde z wymienionych stanowisk: Kierownik Zespołu Inspektor Nadzoru branży ogólnobudowlanej Inspektor Nadzoru branży elektrycznej Inspektor branży sanitarnej Inspektor branży drogowej Inspektor branży teletechnicznej Specjalista BIM Specjalista ds. zamówień publicznych Specjalista ds. prawnych o Kierownik Zespołu - osoba posiadająca wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem inwestycjami (np. Inżynier Kontraktu lub Zastępca IK, Dyrektor Kontraktu lub Zastępca Dyrektora Kontraktu, Inżynier Rezydent lub Zastępca Inżyniera Rezydenta itp.) w tym inwestycjami z zakresu branży drogowej realizowanymi w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub inne standardowe warunki kontraktowe w tym doświadczenie w zarządzaniu: - zakończonych dwóch inwestycjach w zakresie obejmującym budowę, przebudowę obiektów kubaturowych o kubaturze min 25 000 m3 wraz z istniejącą infrastrukturą o wartości robót co najmniej 15 000 000 PLN brutto każda o Inspektor nadzoru branży ogólnobudowlanej - osoba posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru branży ogólnobudowlanej związanym z realizacją/nadzorowaniem jednej roboty polegającej na budowie obiektu kubaturowego o kubaturze min. 25 000 m3 Osoba wskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są równoważne do wskazanych powyżej uprawnień bez ograniczeń i pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności ogólnobudowlanej. o Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej - osoba posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika robót elektrycznych lub Inspektora Nadzoru branży elektrycznej związanym z realizacją/nadzorowaniem robót polegających na budowie instalacji elektrycznych w obiekcie o kubaturze min. 25 000 m3 Osoba wskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są równoważne do wskazanych powyżej uprawnień bez ograniczeń i pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej. o Inspektor branży sanitarnej - osoba posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej lub Kierownika robót sanitarnych przy realizacji jednej inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w obiekcie o powierzchni 4 000 m2. Osoba wskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych i cieplnych bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są równoważne do wskazanych powyżej uprawnień bez ograniczeń i pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej. o Inspektor branży drogowej - osoba posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenia na stanowisku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Kierownika robót drogowych przy realizacji jednej inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji minimum drogi klasy "L" o dł. min. 300 m. Osoba wskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są równoważne do wskazanych powyżej uprawnień bez ograniczeń i pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w specjalności drogowej. o Inspektor branży teletechnicznej - osoba posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej związanym z realizacją/nadzorowaniem robót polegający na budowie infrastruktury teletechnicznych w obiekcie o kubaturze min. 15 000 m3. Osoba wskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które są równoważne do wskazanych powyżej uprawnień bez ograniczeń i pozwalać będą na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w branży teletechnicznej. o Specjalista ds. zamówień publicznych - osoba posiadająca wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem postępowania przetargowego zakończonego podpisaniem umowy z wykonawcą robót zgodnie z wytycznymi FIDIC lub innymi standardowymi warunkami kontraktowymi(*) dla minimum jednej inwestycji o wartości szacowanej minimum 5 000 000 PLN brutto. o Specjalista BIM - osoba posiadająca wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji inwestycji w oparciu o systemu BIM związanym z realizacją jednej inwestycji budowlanej o wartości minimum 5 000 000 PLN brutto realizowanej w oparciu o system BIM. o Specjalista ds. prawnych - osoba posiadająca wykształcenie wyższe prawnicze i co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku radcy prawnego lub adwokata. (*) Za usługi zakończone Zamawiający uzna zakończenie nadzoru nad robotami budowlanymi, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami i nie tylko, tzn. wydane zostało co najmniej Świadectwo Przejęcia w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC lub dokument równoważny, potwierdzający zakończenie robót, np. protokół odbioru końcowego. W przypadku, gdy rozliczenia prowadzone były w innej walucie niż PLN, to Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. (**) Pod pojęciem "inne standardowe warunki kontraktowe" należy rozumieć np. warunki kontraktowe VOB/B (Vergabe und Vertragsordnung fur Bauleistungen; znormalizowane warunki zlecenia i wykonania robót budowlanych), stosowane w Niemczech; wzory tworzone przez Joint Contract Tribunal (JCT) i Federation of Masters Builders (FMB), funkcjonujące w Wielkiej Brytanii; kontrakty NEC (New Engineering Contracts) wykorzystywane w Wielkiej Brytanii i innych krajach anglosaskich, a także wzory opracowane przez Institution of Civil Engineers (ICE) lub inne odpowiadające im wzory/warunki kontraktowe. Umowa, której postanowienia regulowane są wyłącznie przez Kodeks Cywilny nie jest umową zawartą w oparciu o warunki kontraktowe
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, złoży w odniesieniu do tych podmiotów odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje Usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych wykaz osób
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty, 2) oświadczenie o prznależności/braku przynalezności do grupy kapitałowej 3) pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu ich reprezentującego. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje Usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,000 zł (dziesięc tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Kwalifikacje zespołu kluczowego KZK25,00
Czas reakcji na żądanie 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Inżyniera Kontraktu. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wynagrodzenia za część pełnionych przez Inżyniera usług wykonywanych po dacie wejścia w życie przepisów stanowiących o zmianie stawki VAT 2) wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych (wyznaczonego dla Wykonawcy robót budowlanych) o okres dłuższy niż zakładany w OPZ oraz niniejszej umowie. 3) zakończenia świadczenia usługi przez Inżyniera przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, np. z uwagi na odstąpienie Zamawiającego od umowy z Wykonawcą robót, od umowy z Inżynierem, 4) zmniejszenia zakresu przedmiotu niniejszej umowy z uwagi na zmniejszenie zakresu robót wyznaczonego Generalnego Wykonawcy robót 5) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana miała wpływ na wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, 6) Zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę jednostkową. 7) Wydłużenia okresu zgłaszania wad wynikającego z zaproponowanego w ofercie złożonej przez Wykonawcę robót okresu dłuższego niż 48 miesięcy. Wysokość zmiany wynagrodzenia będzie odpowiednia do rocznej wartości świadczenia usług Inżyniera Kontraktu w okresie zgłaszania wad określonej w formularzu oferty 2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, 2) zakończenia świadczenia Usług przez Inżyniera przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, np. z uwagi na odstąpienie od umowy z Wykonawcą robót, 3) zawieszenia świadczenia usług przez Inżyniera Kontraktu z przyczyn określonych w § 10 niniejszej umowy. 4) zmniejszenia zakresu świadczenia usług przez Inżyniera Kontraktu z uwagi na zmniejszenie zakresu robót Wykonawcy robót. 5) Wydłużenia okresu zgłaszania wad wynikającego z zaproponowanego w ofercie złożonej przez Wykonawcę robót okresu dłuższego niż 48 miesięcy. 3. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu umowy, przedstawionych w ofercie, w następujących przypadkach: 1) śmierci, przewlekłej choroby lub innego zdarzenia losowego, 2) pisemnej rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków, 3) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy. W przypadku, gdy osoba z personelu Inżyniera nie będzie mogła zostać niezwłocznie zastąpiona lub zmieniona, to Koordynator będzie zobowiązany wskazać spośród Personelu Inżyniera osobę lub osoby wykonujące tymczasowo obowiązki osoby zastępowanej lub zmienianej, przy czym stan taki nie będzie trwał dłużej niż 2 tygodnie. Osoba wykonująca tymczasowe obowiązki osoby zastępowanej winna spełniać wymagania określone w SIWZ. Inżynier Kontraktu jest zobowiązany zmienić osobę odpowiedzialną za wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 4. Wszystkie postanowienia opisane w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron i będzie wymagać formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przezeń wskazanym nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenia potwierdzające zatrudnienie wskazanych osób na podstawie umowy o pracę lub też oświadczenie mówiące o braku takiego obowiązku wobec wskazanych przez Zamawiającego osób. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Zmiany, o których mowa w ust. 1-3 będą wprowadzane do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości ceny jednostkowej w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszego paragrafu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
II.8 - okres umowy to 84 miesiące, z czego 48 miesięcy to etapy 1-3, 36 miesięcy to etap IV Dodatkowy kod CPV 71248000-8, 71247000-1

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.