eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa drogi powiatowej nr 1880K ul. Powstańców Śląskich na odcinku nr I od km 0+228,00 do km 0+536,00 oraz na odcinku nr II od km 0+587,00 do km 0+821,59 ul. Kolbego na odcinku nr III od km 1+164,83 do km 3+034,44 w miejscowości Oświęcim, powiat oświęcimski".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15



Ogłoszenie nr 622286-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu: Przebudowa drogi powiatowej nr 1880K ul. Powstańców Śląskich na odcinku nr I od km 0+228,00 do km 0+536,00 oraz na odcinku nr II od km 0+587,00 do km 0+821,59 ul. Kolbego na odcinku nr III od km 1+164,83 do km 3+034,44 w miejscowości Oświęcim, powiat oświęcimski".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 72181652031130, ul. ul. Wyspiańskiego  10 , 32-602  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (033) 8449600, e-mail szp@powiat.oswiecim.pl, faks (033) 8449619.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.oswiecim.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiat.oswiecim.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiat.oswiecim.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (Dziennik Podawczy) - parter


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1880K ul. Powstańców Śląskich na odcinku nr I od km 0+228,00 do km 0+536,00 oraz na odcinku nr II od km 0+587,00 do km 0+821,59 ul. Kolbego na odcinku nr III od km 1+164,83 do km 3+034,44 w miejscowości Oświęcim, powiat oświęcimski".
Numer referencyjny: SZP.272.41.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1880K ul. Powstańców Śląskich na odcinku nr I od km 0+228,00 do km 0+536,00 oraz na odcinku nr II od km 0+587,00 do km 0+821,59 ul. Kolbego na odcinku nr III od km 1+164,83 do km 3+034,44 w miejscowości Oświęcim, powiat oświęcimski". Zakres robót budowlanych dla: 1. odcinka I i II - ul. Powstańców Śląskich w Oświęcimiu to m.in.: - przebudowa jezdni, - remont miejsc postojowych (przy ul. Wyzwolenia) - korekta geometrii jezdni w celu poprawy bezpieczeństwa, - remont zjazdów, - przebudowa chodników, - przebudowa istniejącej opaski (miejscowo), - przebudowa wysepek azylu w rejonie "ronda" przed dworcem PKP, - przebudowa wysepek kanalizujących, - przebudowa elementów odwodnienia (wpusty deszczowe z przykanalikami), - wykonanie oznakowania drogowego, - regulacja i zabezpieczenie obcej infrastruktury technicznej; 2. odcinka III - ul. Kolbego w Oświęcimiu to m.in.: - przebudowa jezdni, - przebudowa chodników, - przebudowa ciągu pieszo-rowerowego - poszerzenie do 4 m wraz z wydzieleniem chodnika i ścieżki rowerowej, oba elementy po 2 m szerokości, - remont zjazdów, - budowa nowej i przebudowa istniejącej opaski: szerokość 0,5 m, - przebudowa wysepek azylu w rejonie "ronda" im. Augusta Kowalczyka, - przebudowa pierścienia "ronda" im. Augusta Kowalczyka, - budowa nowego chodnika: szerokość 2 m (przylegające do jezdni), miejscowo 1,5 m (oddzielone od jezdni pasem zieleni), - przebudowa ciągu pieszo-rowerowego - w okolicach skrzyżowania o ruchu okrężnym z DW 933, - przebudowa elementów odwodnienia (wpusty deszczowe z przykanalikami), - rozbiórka istniejącej i budowa nowej sieci oświetlenia ulicznego (w związku z kolizją z planowaną inwestycją) - 3 stanowiska oświetlenia ulicznego, - regulacja i zabezpieczenie obcej infrastruktury technicznej, - wykonanie oznakowania drogowego, - wykonanie doświetlenia przejścia dla pieszych, - naprawa odcinka kanalizacji deszczowej, - wymiana odcinka sieci wodociągowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ, tj.: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie ze zgłoszeniem robót z dnia 11.09.2017 r. (WAB.6743.622.2017). UWAGI: 1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność ul. Powstańców Śląskich w Oświęcimiu na dzień 27 stycznia 2020 roku ze względu na planowane obchody kolejnej rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz. 2. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne będzie dofinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Wykonawca ma obowiązek spełnić wszystkie warunki techniczne określone przez poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu w otrzymanych od Zamawiającego uzgodnieniach branżowych, w tym obowiązek ich powiadamiania w określonym terminie przed rozpoczęciem robót w pobliżu uzbrojenia terenu. 4. Wykonawca wykonana i uzgodni na swój koszt projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wykona roboty wynikające z tego projektu wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót. W trakcie prowadzenia robót należy zapewnić dojazd i dojście do istniejących posesji. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe. Wykonawca chcąc wprowadzić organizację ruchu jest zobowiązany odpowiednio wcześniej zawiadomić o tym fakcie: organ zarządzający ruchem, zarząd drogi, właściwego komendanta Policji, właściwą gminę, odpowiednie służby ratownicze (straż pożarna, pogotowie ratunkowe), a także wszystkich przewoźników obsługujących trasę zlokalizowaną w obrębie planowanej inwestycji, przy czym za poinformowanie przewoźników rozumie się przesłanie zgłoszenia wprowadzenia zmiany organizacji ruchu do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu (e-mail: komunikacja@powiat.oswiecim.pl). 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wszystkich punktów osnowy geodezyjnej wskazanych przez Zamawiającego w "Protokole z wykonania inwentaryzacji istniejących punktów osnowy poziomej i wysokościowej przed i po zrealizowaniu robót budowlanych". W przypadku ich uszkodzenia, trwałego zakrycia lub przemieszczenia Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do ich odtworzenia lub przeniesienia w inne miejsce w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 6. Zamawiający oświadcza, że jest w trakcie uzyskiwania prolongaty uzgodnienia branżowego z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz warunków technicznych usunięcia kolizji planowanej przebudowy ul. Kolbego w Oświęcimiu z siecią elektroenergetyczną oświetleniową u gestora sieci. Zamawiający zobowiązuje się do przedłożenia do wiadomości Wykonawcy uzyskanych uzgodnień. 7. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Ostatni Etap 6 (zwanego dalej PWiK Sp. z o.o.), a także ma w obowiązku umożliwić wstęp na teren budowy przedstawicielom PWiK Sp. z o.o. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania warstwy bitumicznej ścieralnej bez szwu technologicznego. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie budowy dróg, roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych, wykonywanie trawników, wykonanie oznakowania drogowego, wykonanie instalacji elektrotechnicznych, roboty renowacyjne w zakresie kanalizacji deszczowej, roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Jeżeli dokumentacja projektowa (techniczna), przedmiary robót lub SST wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności".

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34922100-7
45111200-0
45111300-1
45231300-8
45232130-2
45233120-6
45233161-5
45315100-9
77314100-5
45453100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje się (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp), w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót. Roboty będą polegały na wykonaniu remontu jezdni, zjazdów, chodników i zatoki autobusowej, przebudowy wysp azylu, budowy/ przebudowy elementów odwodnienia, naprawy kanalizacji deszczowej, zabezpieczeniu obcej infrastruktury technicznej oraz wykonaniu oznakowania odcinka drogi powiatowej nr 1881K ul. Stanisławy Leszczyńskiej w Oświęcimiu oraz najazdu na wiadukt drogowy prowadzący w kierunku Brzezinki (droga powiatowa nr 1878K). Szacunkowa wartość zamówień podobnych: 1.242.802,03 zł netto (288.239,45 euro).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy ustala się następująco: 1) przekazanie placu budowy: - dla odcinka I i II: w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, - dla odcinka III: w terminie do 30.06.2020 r.; 2) rozpoczęcie robót: - dla odcinka I i II: w terminie do 14 dni od daty zatwierdzenia przez właściwy organ zarządzający ruchem projektu, o którym mowa w § 4 pkt 6 niniejszej umowy, - dla odcinka III: w terminie do 31.07.2020 r.; 3) zakończenie robót: - dla odcinka I i II: w terminie do 30.06.2020 r., - dla odcinka III: w terminie do 30.09.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Doświadczenie zawodowe Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: 1) wraz z ofertą złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) na żądanie zamawiającego wykaże, (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto polegającej na: przebudowie /budowie /rozbudowie drogi.. Fakt wykonania robót musi być potwierdzony dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego, roboty budowlane zostały wykonane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, powinien załączyć do oferty inne dokumenty. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających że roboty budowlane, określone w wykazie robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) zostały wykonane należycie oraz, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, jeżeli zamawiający posiada przedmiotowe dokumenty dotyczące tego wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego prawidłowo ukończone - (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone: przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - "SZP.272.41.2019 i nazwą Wykonawcy" - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 220, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji jakości przedmiotu umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wypowiedzenie umowy powinno nastąpić na piśmie pod rygorem nieważności i zawierać uzasadnienie. 2. Wypowiedzenie umowy następuje w terminie tygodniowym od dnia doręczenia drugiej stronie wypowiedzenia. Prawo powyższe nie wyłącza stosowania art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Za przyczyny wypowiedzenia bądź odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, uważa się w szczególności sytuacje: 1) jeżeli zostanie ogłoszona likwidacja firmy Wykonawcy, 2) jeżeli zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, 3) jeżeli Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn w terminach, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 2) niniejszej umowy, 4) jeżeli nastąpiła nieuzasadniona przerwa w wykonywaniu robót budowlanych dłuższa niż 14 dni, 5) jeżeli Wykonawca wykonuje roboty w sposób wadliwy, sprzeczny z umową, niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej, normami, przepisami i w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie nie doprowadzi robót do należytego stanu, 6) jeżeli wady uniemożliwiają używanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem, 7) jeżeli Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu na piśmie wykazu pracowników, o którym mowa w § 11 ust. 3 niniejszej umowy, pomimo wezwania Zamawiającego lub nie zgłosił zmiany pracownika w trakcie trwania umowy przez okres 21 dni od daty zaistnienia takiego obowiązku, 8) jeżeli Wykonawca nie przedłożył Zamawiającemu dowodów zgłoszenia do ubezpieczenia wszystkich zgłoszonych Zamawiającemu pracowników, tj. nie wywiązał się z obowiązku określonego w § 11 ust. 4 niniejszej umowy, pomimo wezwania Zamawiającego. 4. W wypadku wypowiedzenia umowy lub stwierdzenia jej nieważności Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki szczegółowe: 1) w terminie 14 dni od daty wypowiedzenia umowy, Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku, po ich ewentualnym zabezpieczeniu według stanu na dzień wypowiedzenia umowy, 2) Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony, z winy której doszło do wypowiedzenia umowy, 3) Wykonawca sporządzi wykaz tych materiałów, konstrukcji lub urządzeń, które nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych robót nie objętych niniejszą umową, jeżeli wypowiedzenie umowy nastąpiło z przyczyn niezależnych od niego, 4) Wykonawca po sporządzeniu protokołu inwentaryzacyjnego zgłosi do dokonania przez Zamawiającego odbioru robót przerwanych, jeżeli wypowiedzenie umowy nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, a Zamawiający dokona ich odbioru w ciągu 14 dni, 5) Wykonawca niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 30 dni od dnia sporządzenia protokołu inwentaryzacyjnego, usunie z terenu budowy urządzenia zaplecza przez niego dostarczone lub wzniesione, pod rygorem ich usunięcia i składu na koszt Wykonawcy, 6) Zamawiający w razie wypowiedzenia umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do: a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia wypowiedzenia umowy, b) odkupienia materiałów, konstrukcji lub urządzeń określonych w pkt 3), których nie da się zagospodarować przy realizacji innych robót, c) przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu budowy. 5. Niezależnie od prawa wypowiedzenia umowy, stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących. Odstąpienie od niniejszej umowy ma skutek ex nunc, powinno być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności i zawierać uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.