eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sterdyń-Osada › "PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LEBIEDZIACH".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 62210 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Sterdyń-Osada: "PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LEBIEDZIACH".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32896


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::-
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sterdyń, krajowy numer identyfikacyjny 71158208400000, ul. ul. T. Kościuszki  6, 08320   Sterdyń-Osada, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7870004, faks 0-25 7870004, e-mail ug_sterdyn@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sterdyn.com.pl
Adres profilu: -
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): -

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LEBIEDZIACH".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

-

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie stacji uzdatniania wody w Lebiedziach, w ramach zadania w budżecie pn.: "PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LEBIEDZIACH". Przebudowa stacji wodociągowej będzie realizowana na działkach 828/3, 828/5, 1036/3, grunty obrębu 142909_2.0011 Lebiedzie. 2. Zakres robót budowlanych w ramach zadania pn.: "PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LEBIEDZIACH" obejmuje: 1)Branża budowlana - termomodernizacja budynku SUW - wykonanie bramy do hali technologicznej - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - remont sanitariatów - wymiana instalacji wod.-kan. i c.w. - ułożenie glazury i terakoty w hali technologicznej - odnowienie ścian i sufitów w całym budynku - wymiana ogrodzenia - zagospodarowanie terenu SUW - utwardzenie podjazdów i chodników 2) Branża sanitarna - wymiana rurociągów międzyobiektowych - wymiana szachtów studziennych - wymiana pomp głębinowych wraz z osprzętem - wymiana orurowania w zbiornikach wyrównawczych - przebudowa kanalizacji wód spustowych - przebudowa kanalizacji wód popłucznych wraz z odstojnikiem wód popłucznych - przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym - przebudowa zewnętrznej kanalizacji z chlorowni wraz ze studzienką neutralizacyjną - przebudowa zasilenia sieci wodociągowej 3) Branża technologiczna - wymiana i dobór urządzeń uzdatniania wody - zmiana układu ciśnieniowego ze zbiorników hydroforowych na zestaw hydroforowy - kompletna wymiana orurowania wewnętrznego stacji na orurowanie ze stali nierdzewnej - wymiana urządzeń do chlorowania wody 4) Branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablica rozdzielczą - wykonanie automatycznego sterowania ciągiem technologicznym uzdatniania wody i dostawą wody do sieci wodociągowej. - wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego - wymiana instalacji siłowej 400V - ogrzewanie budynku - grzejniki elektryczne - montaż sond hydrostatycznych w komorach zbiorników retencyjnych i studniach głębinowych wraz z doprowadzeniem sygnałów sond do budynku SUW - montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego (Wykonawca lub podwykonawca bierze odpowiedzialności za prawidłowe zaprojektowanie i zabudowanie źródła zasilania awaryjnego, w tym za prawidłowe działanie układu zabezpieczeń przeciwporażeniowych zabudowanych w obiekcie. Ponadto informujemy, iż uprawniony instalator musi stosować rozwiązania techniczne, które zabezpieczą sieć energetyczną przed podaniem napięcia z agregatu. Wykonawca lub Podwykonawca na własny koszt zgłasza fakt zainstalowania agregatu prądotwórczego zasilania rezerwowego odpowiedniej instytucji). 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określają: 1) Projekt budowlany: a) część budowlana - Załącznik Nr 7 do SIWZ; b) część elektryczna - Załącznik Nr 8 do SIWZ; c) część technologiczno-sanitarna - Załącznik Nr 9 do SIWZ; d) uzbrojenie terenu - Załącznik Nr 10 do SIWZ 5) Przedmiary robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 12 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45252126-7
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45314300-4, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

-

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
-
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1623000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1996290,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1996290,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2461249,68
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%
IV.8) Informacje dodatkowe: Cena wybranej oferty/wartość umowy - kwota brutto. Oferta z najwyższą ceną/kosztem - kwota brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  -  na podstawie art. -  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.