eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-11-13



Ogłoszenie nr 621941-N-2019 z dnia 2019-11-13 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy: usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 66584000000000, ul. ul. gen. Józefa Bema  70 , 01-225  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 6323215, e-mail sekretariat@zgnwola.waw.pl, faks 22 6327242.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgnwola.waw.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.zgnwola.waw.pl/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.zgnwola.waw.pl/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Adres:
ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło, Młynów, Nowolipki, Ogrodowa w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r.
Numer referencyjny: ZP.26.275.2019.ŁU
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część Przetargowa nr I - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 135 szt., kosze na odchody zwierzęce - 89 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 12. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 13. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 14. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Część Przetargowa nr II - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Młynów w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. W okresie trwania umowy, tereny na których prowadzony jest handel obwoźny tj. ul. Płocka 34, Żytnia 64 wymaga sprzątania w dniach poniedziałek - sobota po godzinie 1800. 2. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 95 szt., kosze na odchody zwierzęce - 90 szt.). 3. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 4. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 5. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 6. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 8. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 11. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 12. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 7 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 7 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Część Przetargowa nr III - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Nowolipki w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 128 szt., kosze na odchody zwierzęce - 42 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 10. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 11. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 12. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. Część Przetargowa nr IV - usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Ogrodowa w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 70 szt., kosze na odchody zwierzęce - 45 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 10. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 11. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 12. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, aby spełnić warunek dotyczący zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności z zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, Wykonawca przy realizacji umowy może wykazać te same osoby dla różnych części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 344871,86
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia bez VAT wynosi 344 871,86 zł, w tym: - część przetargowa nr I - 98 243,71 zł, - część przetargowa nr II - 85 157,63 zł, - część przetargowa nr III - 106 054,74 zł, - część przetargowa nr IV - 55 415,78 zł.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: - oferta częściowa nr I - 80 000,00 zł, - oferta częściowa nr II - 80 000,00 zł, - oferta częściowa nr III - 80 000,00 zł, - oferta częściowa nr IV - 50 000,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, za spełnienie warunku w zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na minimum kwotę, stanowiącą najwyższą kwotę wymaganą spośród części postępowania, na które składane są ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek mogą spełniać łącznie, tzn. spełnienie warunku będzie polegało na wykazaniu jej przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej, Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 usługi sprzątania, z których każda trwa/trwała co najmniej 2 miesiące w ramach jednego kontraktu: * na terenach zewnętrznych o powierzchni co najmniej: - oferta częściowa nr I - 60 000,00 m2 każda, - oferta częściowa nr II - 50 000,00 m2 każda, - oferta częściowa nr III - 60 000,00 m2 każda, - oferta częściowa nr IV - 40 000,00 m2 każda, * wewnątrz budynków wielolokalowych o powierzchni co najmniej: - oferta częściowa nr I - 4 000,00 m2 każda, - oferta częściowa nr II - 7 000,00 m2 każda, - oferta częściowa nr III - 10 000,00 m2 każda, - oferta częściowa nr IV - 15 000,00 m2 każda. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę wykonania lub wykonywania przedmiotowych usług o minimum powierzchni (m2), która stanowić będzie najwyższą wartość spośród części postępowania, na które składane są oferty. Powyższe może być udokumentowane jednym lub więcej niż jednym dokumentem. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek mogą spełniać łącznie, tzn. spełnienie warunku będzie polegało na wykazaniu co najmniej przez np. dwóch spośród Wykonawców występujących wspólnie, minimum po jednej wykonanej a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej usłudze polegającej na sprzątaniu, przez co najmniej 2 miesiące w ramach jednego kontraktu, na terenach zewnętrznych o powierzchni określonej dla danej lub danych części zamówienia oraz wewnątrz budynków wielolokalowych o powierzchni określonej dla danej lub danych części zamówienia lub na wykazaniu przez co najmniej jednego z Wykonawców minimum dwóch wykonanych lub wykonywanych usług spełniających powyższe wymagania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną. Dokument należy złożyć w formie kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, o których mowa w art. 26 ust. 2c powołanej ustawy. W przypadku polisy opłaconej w innej walucie niż złoty polski wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert. 2) w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej, zamawiający żąda wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
- oferta częściowej nr I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - oferta częściowej nr II - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - oferta częściowej nr III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - oferta częściowej nr IV - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
http://aukcje.um.warszawa.pl
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: cena brutto oferty będzie jedynym kryterium oceny ofert, które będzie licytowane w toku aukcji elektronicznej.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Klasyfikacja złożonych postąpień jest przekazywana Wykonawcom na bieżąco: 1. Cena prowadząca, cena oferty własnej, punktacja i miejsce w rankingu. 2. Informacja o zamknięciu aukcji.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Zamawiający zastosuje aukcję elektroniczną na zasadach określonych w art. 91a - 91e ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, która będzie prowadzona na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym dla etapu I w punkcie XX.6 lit. a) s.i.w.z.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): minimalna wysokość postąpienia będzie wynosić od 0,5% do 1% wartości ceny uznanej za najkorzystniejszą w I etapie oceny ofert (patrz pkt XX.6 s.i.w.z.), ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień. w przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po usunięciu awarii dzień roboczy, z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 1) Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu 2) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, zaproszonym do udziału w aukcji elektronicznej.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

aukcja jednoetapowa
Czas trwania: 15 min.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Zamawiający, zamyka aukcję, gdy w podstawowym czasie 15 minut nie zostanie złożone żadne postąpienie lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia postąpienia przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożone inne postąpienie, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji Zamawiający po zamknięciu aukcji wybiera najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria oceny ofert wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu aukcji nie ulegnie zmianie cena najkorzystniejszej oferty, wiążąca jest ocena dokonana przed wysłaniem przez Zamawiającego zaproszeń do udziału w aukcji elektronicznej. Jeżeli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną, niż uznana za najkorzystniejszą w I etapie oceny ofert (patrz pkt XX.6 s.i.w.z.), zwycięzca zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawić ponownie wypełniony formularz ofertowy, uwzględniający wynik aukcji.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
czas reakcji na zgłoszenie konieczności usunięcia przypadków niewykonania lub nienależytego wykonania umowy 14,00
dysponowanie profesjonalnym sprzętem mechanicznym 13,00
kryterium społeczne 13,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiana terminu wykonania umowy: ? Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia umowy w przypadku nie wyczerpania kwoty ustalonej w § 6 ust. 1 wzoru umowy, jednak nie dłużej niż o 30 dni. ? w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. b) możliwości zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
"Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa, +48 22 495 81 17, faks +48 22 495 81 33. ? Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować pod następującym adresem e-mail: iod@zgnwola.waw.pl, albo za pośrednictwem poczty skierowanej na adres Administratora (z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych). ? Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. ? Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp", jak również podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem mogą przetwarzać powierzone przez Administratora dane. ? Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przepisami obowiązującego prawa, w szczególności dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. ? Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. ? W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. ? Osobie, której dane dotyczą przysługuje: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych*; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; ? Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * W przypadku, gdy wykonanie obowiązków związanych z realizacja prawa dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. ** Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego." Polityka antykorupcyjna Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy nr 861/2019 z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie wprowadzenia Polityki antykorupcyjnej m.st. Warszawy, Wykonawcy oraz osoby/podmioty współpracujące z Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy: * powinni przestrzegać Polityki antykorupcyjnej m.st. Warszawy; * współpracują w zakresie zwalczania nadużyć, w tym korupcji poprzez zgłaszanie niepożądanych zjawisk i incydentów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Koło w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 135 szt., kosze na odchody zwierzęce - 89 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 12. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 13. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 14. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 98243,71
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
czas reakcji na zgłoszenie konieczności usunięcia przypadków niewykonania lub nienależytego wykonania umowy14,00
dysponowanie profesjonalnym sprzętem mechanicznym 13,00
kryterium społeczne13,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Młynów w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. W okresie trwania umowy, tereny na których prowadzony jest handel obwoźny tj. ul. Płocka 34, Żytnia 64 wymaga sprzątania w dniach poniedziałek - sobota po godzinie 1800. 2. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 95 szt., kosze na odchody zwierzęce - 90 szt.). 3. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 4. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 5. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 6. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 8. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 11. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 12. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 7 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 7 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 85157,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
czas reakcji na zgłoszenie konieczności usunięcia przypadków niewykonania lub nienależytego wykonania umowy 14,00
dysponowanie profesjonalnym sprzętem mechanicznym 13,00
kryterium społeczne 13,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Nowolipki w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 128 szt., kosze na odchody zwierzęce - 42 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 10. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 11. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 12. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 106054,74
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
czas reakcji na zgłoszenie konieczności usunięcia przypadków niewykonania lub nienależytego wykonania umowy14,00
dysponowanie profesjonalnym sprzętem mechanicznym13,00
kryterium społeczne13,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: usługi sprzątania nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, położonych w obrębie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców Ogrodowa w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach określonych we wzorze umowy, zgodnie z wykazami powierzchni stanowiącymi załączniki nr 1 do wzoru umowy oraz zakresami czynności stanowiącymi załączniki nr 2 do wzoru umowy, załączonymi do s.i.w.z. 1. Do oszacowania ryczałtu za sprzątanie 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy uwzględnić opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe (kosze uliczne - 70 szt., kosze na odchody zwierzęce - 45 szt.). 2. Zgromadzone odpady z posesji, Wykonawca będzie zobowiązany do wywożenia we własnym zakresie. Zaś nieczystości opróżnione z koszy ulicznych, po segregacji Wykonawca będzie wrzucał do kontenerów na odpowiednie frakcje odpadów komunalnych. 3. Przedstawiciele Wykonawcy, wskazani do bezpośredniej współpracy związanej z realizacją Umowy winni być wyposażeni w smartfony z możliwością korzystania z geolokalizacji. 4. Zamawiający zapewnia skrzynie na piach. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych oraz pomieszczeń na składowanie sprzętu. Istnieje możliwość wynajmu lokalu na zasadach określonych w Zarządzeniu nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 07.05.2014 r. - w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach na okres lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższym niż 10 lat. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. w szczególności 4 osoby realizujące usługi sprzątania. 7. W celu realizacji zobowiązania, obejmującego zatrudnienie osób wykonujących przedmiot Umowy na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do: 1) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, liczby osób zgodnej ze zobowiązaniem złożonym w ofercie. Wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub Podwykonawca winien złożyć nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy; 2) raportowania stanu zatrudnienia w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunku zatrudnienia na każde żądanie Zamawiającego; 3) udzielenia wyjaśnień Zamawiającemu w formie pisemnej w powyższym zakresie na każde jego zapytanie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia skierowania zapytania. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów określonych w umowie. 10. Dopuszcza się zmianę osób/osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wygaśnięcia/rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, bądź drogą elektroniczną) w terminie do 5 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. 11. Wykonawca/Podwykonawca w terminie do 10 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt. 12, jest zobowiązany zatrudnić inną osobę/osoby nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, pod warunkiem, że minimum 1 pracownik będzie w tym okresie zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 12. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny względem osób fizycznych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 6 przewidziany w przepisach art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., zwane dalej "RODO"), tj. że poinformował osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, o których mowa w pkt. 9, że ich dane osobowe w zakresie wskazanym w pkt. 6 i nast. zostaną udostępnione Zamawiającemu w celu związanym z realizacją niniejszej umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90910000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55415,78
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
czas reakcji na zgłoszenie konieczności usunięcia przypadków niewykonania lub nienależytego wykonania umowy14,00
dysponowanie profesjonalnym sprzętem mechanicznym13,00
kryterium społeczne13,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.