eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-11-24



Ogłoszenie nr 621890-N-2017 z dnia 2017-11-24 r.

Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Hetmańska  9 , 35-959   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 537 440, e-mail umowy@pzmiuw.pl, faks 178 536 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pzmiuw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (jednostka budżetowa)

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pzmiuw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów ul. Hetmańska 9


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie
Numer referencyjny: NU.216.203.FG.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla niżej wymienionych obiektów wchodzących w skład następujących części: - Część I: Obiekty administracyjne (pomieszczenia biurowe, garaże, oświetlenie)- obiekty wyszczególnione w Tabeli nr 1 (poz. 1-poz. 11) zał. nr 3 do siwz "Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii". - Część II: Przepompownie wody- obiekty wyszczególnione w Tabeli nr 2 (poz. 1-poz. 5) zał. nr 3 do siwz "Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii". - Część III: Przepompownia wody Wierzchowiny- obiekt wyszczególniony w Tabeli nr 3 (poz. 1) zał. nr 3 do siwz "Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii". Uwaga: 1) Każda z wymienionych części (Część I-III) stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część, dwie części lub całość przedmiotu zamówienia obejmującą Części od I do III. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie poprzez udzielenie Wykonawcy zamówienia na usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 pkt. 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą- Prawo energetyczne" wraz z aktami wykonawczymi, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej. 4. Szacunkowe zużycie przez Zamawiającego energii elektrycznej (kWh) w okresie 1 miesiąca wyniesie 46 221 (kWh), w tym: - grupa taryfowa C-11 - 7 009 kWh - grupa taryfowa G-11 - 3 kWh - grupa taryfowa B-21 - 5 460 kWh - grupa taryfowa B-23 - 2 468 kWh - grupa taryfowa C-21 - 31 281 kWh 5. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych obiektów Zamawiającego (z podziałem na punkty poboru występujące w ramach danego obiektu) określa zał. nr 3 do siwz "Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii". 6. Z uwagi na charakter zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Wskazane powyżej w opisie przedmiotu zamówienia ilości, są szacunkowe (prognozowane) i posiadają wyłącznie zastosowanie kalkulacyjne, służące wyborowi najkorzystniejszej oferty, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. Rzeczywista ilość zakupionej energii w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7.Wskazane w pkt. 4 wielkości nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej lub większej ilości energii elektrycznej niż prognozowana, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Rozliczenie nastąpi za faktycznie zużytą ilość energii wg odpowiednich cen i stawek opłat podanych w ofercie Wykonawcy. 8. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektów, do których ma być dostarczana energia elektryczna. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje pkt. IV i V s.i.w.z.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09310000-5
65310000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca musi wykazać, iż posiada: - aktualnie obowiązującą oraz ważną przez okres trwania umowy koncesję, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - aktualnie obowiązującą oraz ważną przez okres trwania umowy koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)- do obiektu/obiektów Zamawiającego wskazanych w zał. nr 3 do siwz, - zawartą obowiązującą umowę z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej- na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia (dotyczy wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucji). Kwalifikacja na podstawie zał. nr 8 oraz 9* i 10 do oferty. (*jeżeli dotyczy)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zamówienia w zakresie dostawy energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług jej dystrybucji o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto przez okres 12 miesięcy. Wykonane zamówienia winny być poparte dowodami czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wykazania zamówień rozliczanych w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany waluty ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany jako termin rozpoczęcia realizacji zamówienia. Kwalifikacja na podstawie zał. nr 11 i 12 do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców warunki powinny być spełnione przez wszystkie te podmioty łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 7 do oferty)

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Aktualnie obowiązująca oraz ważna przez okres trwania umowy koncesja, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (zał. nr 8 do oferty) - Aktualnie obowiązująca oraz ważna przez okres trwania umowy koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dotyczy wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) (zał. nr 9 do oferty). - Oświadczenie o umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucji) - zgodnie z załącznikiem nr 10 do oferty (zał. nr 10 do oferty). - Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw, określonych w pkt. III.1.3) ogłoszenia z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wg podanego wzoru "Doświadczenie w zakresie wykonawstwa" (zał. nr 11 do oferty, - Dowody określające, czy dostawy, o których mowa w załączniku nr 11 "Doświadczenie w zakresie wykonawstwa", zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 12 do oferty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.), Zakres rzeczowo-finansowy (zał. nr 1 do oferty), *Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów (zał. nr 4 do oferty), *Pełnomocnictwo (zał. nr 5 do oferty), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do oferty (zał. nr 6 do oferty) * jeżeli dotyczy - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4. ogłoszenia (załącznik nr 7 do oferty), składa dokument (lub dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w zawartej umowie dopuszcza możliwość zmiany umowy, w następujących przypadkach: 1) Zmiany przepisów prawnych skutkujących zmianą umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy, 2) Ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, 3) Sytuacji niezależnych od stron umowy, 4) Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z przyczyn natury technicznej lub prawnej, 5) Zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego (taryfy OSD) zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 6) Zmiany grupy taryfowej, możliwej do dokonania jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w s.i.w.z. oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy, 7) Zmiany mocy umownej, 8) Zwiększenia mocy przyłączeniowej do obiektów wymienionych przez Zamawiającego, 9) Zaistnienia zdarzeń objętych regulacją § 3 ust.3 pkt. 1-2 niniejszych "Istotnych postanowień umowy". 2. Zmiany umowy, mogą być wprowadzone, z zastrzeżeniem ust. 3-5 w następującym trybie: a) Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej przed wprowadzeniem zmian, niezwłocznie po ich wystąpieniu. Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie o ich zaistnieniu i konieczności zmiany umowy. b) Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1), 4) i 9) dokonywane będą z dniem wejścia w życie zmian aktów prawnych bez konieczności sporządzania aneksu, o czym Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu przysługiwać będzie wypowiedzenie umowy na piśmie ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 5) ceny i stawki usług dystrybucyjnych określone w zał. nr 3 do umowy "Zakres rzeczowo-finansowy" ulegają zmianie od dnia wejścia w życie nowej taryfy OSD bez konieczności sporządzania aneksu, o czym Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu przysługiwać będzie wypowiedzenie umowy na piśmie ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 6) ceny i stawki usług dystrybucyjnych określone w zał. nr 3 do umowy "Zakres rzeczowo-finansowy" ulegają zmianie zgodnie z taryfą OSD bez konieczności sporządzania aneksu, o czym Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie. W przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 6) Wykonawca zastosuje stawki za sprzedaż według nowej grupy taryfowej z uwzględnieniem iż zmiana grupy dokonuje się w obrębie grup wycenionych w ofercie. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 8) zmiana warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nie będzie przesłanką do konieczności zawarcia nowej umowy na dostawy i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-04, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1) Miejsce i termin otwarcia ofert: Sala konferencyjna (II piętro) w siedzibie PZMiUW w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 9, w dniu 4.12.2017 r. o godz. 9:00. 2) Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: - Sprawy techniczne - p. Bożena Szaganiec (tel. 17 853-74-51) - Obiekty administracyjne, p. Michał Bielak (tel. 17 853 74 36) - przepompownie, - Sprawy formalne - p. Łukasz Gacek (tel. 17 853-74-45). 3) Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie działa w imieniu i na rzecz Województwa Podkarpackiego. 4) Terminy wykonania zamówienia: 1. Część I i II: 1) Rozpoczęcie: 01.01.2018 r., 2) Zakończenie: 31.12.2018 r. 2. Część III: 1) Rozpoczęcie: 01.02.2018 r., 2) Zakończenie: 31.12.2018 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: - Część I: Obiekty administracyjne (pomieszczenia biurowe, garaże, oświetlenie)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla niżej wymienionych obiektów wchodzących w skład: - Część I: Obiekty administracyjne (pomieszczenia biurowe, garaże, oświetlenie)- obiekty wyszczególnione w Tabeli nr 1 (poz. 1-poz. 11) zał. nr 3 do siwz "Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5, 65310000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: - Część II: Przepompownie wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla niżej wymienionych obiektów wchodzących w skład: - Część II: Przepompownie wody- obiekty wyszczególnione w Tabeli nr 2 (poz. 1-poz. 5) zał. nr 3 do siwz "Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5, 65310000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: - Część III: Przepompownia wody Wierzchowiny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Podkarpackiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla niżej wymienionych obiektów wchodzących w skład: -- Część III: Przepompownia wody Wierzchowiny- obiekt wyszczególniony w Tabeli nr 3 (poz. 1) zał. nr 3 do siwz "Wykaz obiektów PZMiUW w Rzeszowie z podziałem na punkty poboru energii".
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5, 65310000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.