eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › USŁUGA SZKOLENIOWA W RAMCH 2 CZĘŚCI: I część - "Kurs kosmetyczny"; II część - "Kurs stylizacji paznokci";

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-23



Ogłoszenie nr 621033-N-2017 z dnia 2017-11-23 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie: USŁUGA SZKOLENIOWA W RAMCH 2 CZĘŚCI: I część - "Kurs kosmetyczny"; II część - "Kurs stylizacji paznokci";
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Aktywne włączenie mieszkańców miasta Gniezna" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja - projekty konkursowe

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny 00478451800000, ul. ul. Dworcowa  7 , 62200   Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 426-25-82; 426 30 16, e-mail mops@mops.gniezno.pl, faks 61 426-25-82 wew. 68.
Adres strony internetowej (URL): www.mops.gniezno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mops.gniezno.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście (w Biurze Obsługi Klienta - parter lub w SEKRETARIACIE - I p. POK. 01)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście (w Biurze Obsługi Klienta - parter lub w SEKRETARIACIE - I p. POK. 01) lub pocztą na adres Zamawiającego
Adres:
Ul. Dworcowa 7 62-200 Gniezno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SZKOLENIOWA W RAMCH 2 CZĘŚCI: I część - "Kurs kosmetyczny"; II część - "Kurs stylizacji paznokci";
Numer referencyjny: AG.3410-07/EFS/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I część - Kurs kosmetyczny Liczba uczestników szkolenia -5 osób. PROGRAM KURSU: 1. Podstawy przedsiębiorczości, 2. Budowa i funkcje skóry, 3. Chemia kosmetyczna, 4. Dermatologia, 5. Masaż twarzy, szyi i dekoltu, 6. Higiena i bezpieczeństwo pracy na stanowisku, 7. Kosmetologia, 8. Organizacja stanowisk pracy w gabinecie kosmetycznym, 9. Pielęgnowanie kończyn górnych (w tym techniki wycinania skórek), 10. Pielęgnowanie kończyn dolnych, 11. Pielęgnowanie oczu i ich oprawy, 12. Pielęgnowanie zdrowej skóry, 13. Stosowanie zabiegów cieplnych, 14. Wykonywanie makijażu, 15. Wykonywanie masażu pielęgnacyjnego, 16. Wykonywanie usług związanych z usuwaniem zbędnego owłosienia, 17. Wykonywanie zabiegów zdobniczych paznokci. Liczba godzin/ osobę: 80 godzin zegarowych Termin realizacji kursu: nie wcześniej niż od 08.12.2017 r. i nie później niż do 27.12.2017 r. Zajęcia muszą odbywać się w godz. 07.00 - 16.00, tj. zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 07.00 a kończyć nie później niż o godz. 16.00. II część - Kurs stylizacji paznokci I i II stopnia Liczba uczestników szkolenia - 5 osób. PROGRAM KURSU: Kurs stylizacji paznokci I stopnia - 40 h zegarowych Organizacja pracy stylisty paznokci, zapoznanie z zasadami higieny, BHP i produktami. Zasady obowiązujące przy pracy z klientem. Budowa paznokcia, choroby skóry i przydatków skóry Manicure o biologiczny o klasyczny o japoński Pedicure o biologiczny o klasyczny o praca na frezarce Metoda akrylowa i żelowa o praca na szablonie i tipsie o utwardzanie naturalnej płytki o budowa perfekcyjnej krzywej "C" o budowa paznokcia french (idealna smile line, formowanie tunelu) o typowe kształty paznokci salonowych - kwadrat, owal, migdał o praca z kamuflażem o nauka podcinania szablonu do różnych typów płytek paznokcia Podstawowe techniki zdobień o aplikacja ozdób o zasady dobierania kolorów Problemy pojawiające się w codziennej pracy stylistki paznokcia o radzenie sobie z płytką problematyczną o modelowanie paznokci szerokich, obgryzionych, z bruzdami Kurs stylizacji paznokci II stopnia - 40 h zegarowych Zaawansowane techniki manicure o manicure SPA o manicure hybrydowy o podstawowe techniki masażu dłoni o zabieg parafinowy o fiberglass Zaawansowane techniki pedicure o pedicure SPA o pedicure hybrydowy o pedicure japoński Zaawansowana technika stylizacji o metoda COMBO Zdobienia zaawansowane o cieniowanie akrylu o malowanie farbami akrylowymi o żel kolorowy w stylizacji paznokci Wymagana liczba godzin łącznie/osobę: 80 godzin zegarowych. Termin realizacji kursu: nie wcześniej niż od 08.12.2017 r. i nie później niż do 27.12.2017 r. Zajęcia muszą odbywać się w godz. 07.00 - 16.00, tj. zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 07.00 a kończyć nie później niż o godz. 16.00.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80530000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienia polegające na powtórzeniu usługi podstawowej, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, w zakresie nie większym niż 60% wartości zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 10
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-27

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający stawia następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: Zamawiający wymaga od Wykonawcy w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doświadczenia w przeprowadzeniu co najmniej dwóch usług w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, co udokumentowane zostanie załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna Wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, której przedmiot obejmował wykonanie usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w szczególności niewykonywania przez niego lub niewłaściwego wykonywania zamówienia wskazującego na zamierzone działanie Wykonawcy lub jego rażące niedbalstwo
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

- oświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy aktualnego na rok 2017 - Załącznik nr 8 do SIWZ, - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnione j przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ30,00
CENA OFERTOWA BRUTTO70,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 2Nazwa: KURS STYLIZACJI PAZNOKCI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników szkolenia - 5 osób. PROGRAM KURSU: Kurs stylizacji paznokci I stopnia - 40 h zegarowych Organizacja pracy stylisty paznokci, zapoznanie z zasadami higieny, BHP i produktami. Zasady obowiązujące przy pracy z klientem. Budowa paznokcia, choroby skóry i przydatków skóry Manicure o biologiczny o klasyczny o japoński Pedicure o biologiczny o klasyczny o praca na frezarce Metoda akrylowa i żelowa o praca na szablonie i tipsie o utwardzanie naturalnej płytki o budowa perfekcyjnej krzywej "C" o budowa paznokcia french (idealna smile line, formowanie tunelu) o typowe kształty paznokci salonowych - kwadrat, owal, migdał o praca z kamuflażem o nauka podcinania szablonu do różnych typów płytek paznokcia Podstawowe techniki zdobień o aplikacja ozdób o zasady dobierania kolorów Problemy pojawiające się w codziennej pracy stylistki paznokcia o radzenie sobie z płytką problematyczną o modelowanie paznokci szerokich, obgryzionych, z bruzdami Kurs stylizacji paznokci II stopnia - 40 h zegarowych Zaawansowane techniki manicure o manicure SPA o manicure hybrydowy o podstawowe techniki masażu dłoni o zabieg parafinowy o fiberglass Zaawansowane techniki pedicure o pedicure SPA o pedicure hybrydowy o pedicure japoński Zaawansowana technika stylizacji o metoda COMBO Zdobienia zaawansowane o cieniowanie akrylu o malowanie farbami akrylowymi o żel kolorowy w stylizacji paznokci Wymagana liczba godzin łącznie/osobę: 80 godzin zegarowych. Termin realizacji kursu: nie wcześniej niż od 08.12.2017 r. i nie później niż do 27.12.2017 r. Zajęcia muszą odbywać się w godz. 07.00 - 16.00, tj. zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 07.00 a kończyć nie później niż o godz. 16.00. Kurs musi być realizowany wg planu nauczania obejmującego nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie na osobę. Miejsce kursu: zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Gniezna. Miejsce odbywania kursu musi uwzględniać uczestnictwo osób ze wszystkimi rodzajami niepełnosprawności. Uczestnicy kursu zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed rozpoczęciem kursu otrzyma wykaz osób skierowanych na kurs. W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę kursu lub przerwanie w trakcie trwania kursu Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, który ma prawo skierować na to miejsce inną osobę. Kurs musi być prowadzony wyłącznie dla uczestników projektu "Aktywne włączenie mieszkańców miasta Gniezna" i wyłącznie z ich udziałem. Do realizacji kursu Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, prezentacje lub tym podobne) oraz materiały niezbędne do nauki zawodu. Materiały szkoleniowe związane z częścią teoretyczną muszą być adekwatne do treści szkolenia i opatrzone informacją o współfinansowaniu, znakiem UE, znakiem Funduszy Europejskich oraz herbem województwa wielkopolskiego. Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz materiałów lub ich kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu. Wykonawca musi prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu kursu w oryginale wraz z potwierdzeniem przez wykładowców i wykonawcę (podpis i pieczęć). Wykonawca musi zapewnić wykonanie i opłatę wszelkich badań lekarskich orzekających brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu, jeśli są niezbędne. Wykonawca musi zapewnić odzież ochronną (fartuchy, rękawice, itp) dla wszystkich osób uczestniczących w kursie, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom w odpowiedniej ilości ciepłe (kawa, herbata) i zimne napoje (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz przekąski w postaci kruchych ciastek. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia NW uczestników kursu na czas trwania kursu. Zamawiający wymaga, aby kurs odbywał się w pomieszczeniach przestronnych, zapewniających odpowiednią do liczby osób uczestniczących ilość miejsc siedzących w trakcie części teoretycznej w układzie pozwalającym na swobodne wykonywanie notatek i poruszanie się po sali i odpowiednią ilość stanowisk w trakcie części praktycznej. Wykonawca musi zapewnić zaplecze socjalne i sanitarne zarówno w trakcie części teoretycznej jak i praktycznej. Kurs musi zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu opatrzonych informacją o współfinansowaniu oraz logo UE, FE i herbem województwa wielkopolskiego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem i oryginalnej listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń lub certyfikatów, potwierdzonej przez wykonawcę podpisem i pieczęcią.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA OFERTOWA BRUTTO70,00
DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 1Nazwa: KURS KOSMETYCZNY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba uczestników szkolenia -5 osób. PROGRAM KURSU: 1. Podstawy przedsiębiorczości, 2. Budowa i funkcje skóry, 3. Chemia kosmetyczna, 4. Dermatologia, 5. Masaż twarzy, szyi i dekoltu, 6. Higiena i bezpieczeństwo pracy na stanowisku, 7. Kosmetologia, 8. Organizacja stanowisk pracy w gabinecie kosmetycznym, 9. Pielęgnowanie kończyn górnych (w tym techniki wycinania skórek), 10. Pielęgnowanie kończyn dolnych, 11. Pielęgnowanie oczu i ich oprawy, 12. Pielęgnowanie zdrowej skóry, 13. Stosowanie zabiegów cieplnych, 14. Wykonywanie makijażu, 15. Wykonywanie masażu pielęgnacyjnego, 16. Wykonywanie usług związanych z usuwaniem zbędnego owłosienia, 17. Wykonywanie zabiegów zdobniczych paznokci. Liczba godzin/ osobę: 80 godzin zegarowych Termin realizacji kursu: nie wcześniej niż od 08.12.2017 r. i nie później niż do 27.12.2017 r. Zajęcia muszą odbywać się w godz. 07.00 - 16.00, tj. zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 07.00 a kończyć nie później niż o godz. 16.00. Kurs musi być realizowany wg planu nauczania obejmującego nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie na osobę. Miejsce kursu: zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Gniezna. Miejsce odbywania kursu musi uwzględniać uczestnictwo osób ze wszystkimi rodzajami niepełnosprawności. Uczestnicy kursu zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed rozpoczęciem kursu otrzyma wykaz osób skierowanych na kurs. W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę kursu lub przerwanie w trakcie trwania kursu Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, który ma prawo skierować na to miejsce inną osobę. Kurs musi być prowadzony wyłącznie dla uczestników projektu "Aktywne włączenie mieszkańców miasta Gniezna" i wyłącznie z ich udziałem. Do realizacji kursu Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, prezentacje lub tym podobne) oraz materiały niezbędne do nauki zawodu. Materiały szkoleniowe związane z częścią teoretyczną muszą być adekwatne do treści szkolenia i opatrzone informacją o współfinansowaniu, znakiem UE, znakiem Funduszy Europejskich oraz herbem województwa wielkopolskiego. Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz materiałów lub ich kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu. Wykonawca musi prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu kursu w oryginale wraz z potwierdzeniem przez wykładowców i wykonawcę (podpis i pieczęć). Wykonawca musi zapewnić wykonanie i opłatę wszelkich badań lekarskich orzekających brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu, jeśli są niezbędne. Wykonawca musi zapewnić odzież ochronną (fartuchy, rękawice, itp) dla wszystkich osób uczestniczących w kursie, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom w odpowiedniej ilości ciepłe (kawa, herbata) i zimne napoje (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz przekąski w postaci kruchych ciastek. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia NW uczestników kursu na czas trwania kursu. Zamawiający wymaga, aby kurs odbywał się w pomieszczeniach przestronnych, zapewniających odpowiednią do liczby osób uczestniczących ilość miejsc siedzących w trakcie części teoretycznej w układzie pozwalającym na swobodne wykonywanie notatek i poruszanie się po sali i odpowiednią ilość stanowisk w trakcie części praktycznej. Wykonawca musi zapewnić zaplecze socjalne i sanitarne zarówno w trakcie części teoretycznej jak i praktycznej. Kurs musi zakończyć się wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu opatrzonych informacją o współfinansowaniu oraz logo UE, FE i herbem województwa wielkopolskiego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem i oryginalnej listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń lub certyfikatów, potwierdzonej przez wykonawcę podpisem i pieczęcią.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 10
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ30,00
CENA OFERTOWA BRUTTO70,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.