eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Dostawa sprzętu na wyposażenie pracowni zawodowej w zawodach z branży motoryzacyjnej: w ramach realizacji projektu "Droga do profesji" nr: RPLU.12.04.00-06-0021/17-03, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla osi priorytetowej: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-21



Ogłoszenie nr 619903-N-2017 z dnia 2017-11-21 r.

Zespół Szkół: Dostawa sprzętu na wyposażenie pracowni zawodowej w zawodach z branży motoryzacyjnej: w ramach realizacji projektu "Droga do profesji" nr: RPLU.12.04.00-06-0021/17-03, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla osi priorytetowej: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Droga do profesji" Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, krajowy numer identyfikacyjny 20004100000, ul. ul. Partyzantów  19 , 21050   Piaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 821 001, e-mail zspiaski.sekretariat@op.pl, faks 815 821 001.
Adres strony internetowej (URL): zspiaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
zspiaski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
zspiaski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dostarczenie osobiście lub drogą pocztą
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dostarczenie osobiście lub drogą pocztą
Adres:
Zespół Szkół w Piaskach, 21-050 Piaski, ul. Partyzantów 19


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu na wyposażenie pracowni zawodowej w zawodach z branży motoryzacyjnej: w ramach realizacji projektu "Droga do profesji" nr: RPLU.12.04.00-06-0021/17-03, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla osi priorytetowej: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest następujący sprzęt: Zadanie 1 Kamera termowizyjna - szt. 1 Dane techniczne: 1. Rozdzielczość obrazowa w podczerwieni minimum 100x70 pikseli 2. Rozdzielczość przestrzenna (chwilowe pole widzenia kamery IFOV) 3.0 mrad 3. Automatycznie wykrywa najniższej i najwyższej temperatury 4. Zakres pomiaru temperatury od -10 do 330°C 5. Dokładność pomiaru niemniejsza niż +-5°C 6. Wyświetlacz TFT-LCD co najmniej 2,4" 7. Oprogramowanie do analizy obrazów 8. Zasilanie - akumulator 12V Li-Ion Stopień ochrony IP 54 Wymagane wyposażenie 1. 2x akumulator Li-Ion 12V, 2.0Ah 2. Ładowarka sieciowa 3. Walizka transportowa 4. Karta SD 8GB 5. Przewód transmisji danych USB 6. Czytnik kart SD 7. Oprogramowanie do raportowania Video endoskop - 1 szt. 1. Zastosowanie: ręczny video endoskop do inspekcji otworów i zagłębień bez konieczności demontażu badanej części lub obiektu; 2. Zasilanie akumulatorowe z okresem pracy ciągłej min. 5 godzin. Dopuszczalny jest krótszy czas pracy akumulatorów pod warunkiem dostarczenia dodatkowego akumulatora, aby po jego wymianie zapewnić czas pracy urządzenia na poziomie min 5 godzin. W komplecie ładowarka; 3. Temperatura pracy urządzenia w zakresie co najmniej: od 0°C do +50°C; 4. Urządzenie powinno posiadać funkcje: wymiany kamery endoskopowej oraz odłączany monitor,; 5. Minimalna rozdzielczość optyczna 320 x 240 Pixels monitora i 640 x 480 Pixeli kamery 6. Możliwość przesyłu danych z sondy do monitora przy odłączonym wyświetlaczu; 7. Rodzaj wyświetlacza: LCD lub TFT LCD; 8. Przekątna ekranu wyświetlacza: min. 3,5``; menu obsługi urządzenia w języku polskim; 9. Możliwość zapisywania danych na zewnętrznej karcie pamięci; wraz z urządzeniem należy dostarczyć kartę pamięci o łącznej pojemności min. 16 GB; 10. Możliwość zapisywania obrazu w formacie JPEG i video w jednym z formatów: MPEG4 lub AVI; 11. Możliwość min. 2 krotnego powiększania obrazu; 12. Możliwość regulacji jasności; 13. Wyjścia: min. 1 x mini USB, 1x video, ; 14. Sonda video endoskopu: 1) długość w granicach 1,0 - 2,0 metra; 2) klasa ochronna min. IP 55 (odporna na wodę, smary i pyły); 15. Kamera video endoskopu: 1) źródło światła; diody LED umożliwiające penetrację miejsc pozbawionych oświetlenia; 2) naświetlenie: automatyczne; 3) średnica kamery: max. 8 mm; 4) czujnik obrazu: CMOS/VGA lub CCD; 16. Wymagane wyposażenie: 1) walizka transportowa, 2) przewód transmisji danych USB; 3) nasadka z haczykiem; 4) nasadka z magnesem; 5) nasadka z lusterkiem; 6) zasilacz sieciowy 7) dodatkowo endoskopowa kamera inspekcyjna z podświetleniem 8 led - długość przewodu 5 metrów współpracująca z systemami Windows, Android, i PC przez wifi o rozdzielczość sensora : HD 1280 x 720, kąt widzenia : 70 stopnie, średnica obiektywu 8 mm; Zadanie 2 Zestaw narzędzi do panelowych napraw blacharskich elementów nadwozia metodą klejową - 1 szt. Zestaw powinien zawierać: 1. Zestaw klejowy z pulerem i młotkiem bezwładnościowym 1) młotek bezwładnościowy 2) puller ręczny 3) 18 grzybków w 5 rozmiarach 4) pobijak 5) pistolet do kleju na 230V + 12 szt. klej w sztyftach. 6) rakla do kleju, zmywacz 7) film instruktażowy 2. Zestaw narzędzi do usuwania wgnieceń bez lakierowania 1) lampa led 12" 2) pręt płaski, długość 24" (61cm), długość od zagięcia 3" (7,5cm), gięty 90°, 3) pręt pod wymienne końcówki, długość 24" (61cm), średnica 3/8" (0,95cm), podwójnie gięty 65°, długość od pierwszego zagięcia 4" (10cm), długość od drugiego zagięcia 2-1/4" (5,7cm), 4) pręt pod wymienne końcówki, długość 36" (91cm), średnica 1/2" (1,27cm), gięty 65°, długość po pierwszym zagięciu 5-1/2" (14cm), długość po drugim zagięciu 2-3/8" (6cm), 5) pręt płaski i mocny, długość 24" (61cm), gięty 65°, długość po zagięciu 1" (2,5cm), grubość 1/8"x1/4" (0,32x0,63cm), 6) osłona szyby, 7) łańcuch do podwieszania drutów, 8) klin do drzwi, 9) obijak ostry, 10) film instruktażowy ilustrujący zróżnicowane techniki oraz metody naprawy, 11) film wprowadzający w naprawy metodą klejową, 12) film instruktażowy, 13) 10szt. nakładek winylowych na końcówkę soft-tip, 14) 10szt. nakładek plastikowych na końcówkę soft-tip, 15) 10szt. nakładek plastikowych, 16) końcówka metalowa soft-tip. 3. Zestaw do usuwania wgnieceń bez lakierowania 1) lanca typu ostrze 24" (61cm) x 5/16" (0,79cm) 2) lanca typu ostrze podwójnie gięta 34" (86cm) x 3/8" (0,95cm) 3) lanca typu ostrze 44" (112cm) x 5/16" (0,79cm) 4) lanca typu ostrze podwójnie gięta 48" (122cm) x 7/16" (1,11cm) 5) lanca typu ostrze 50" (127cm) x 5/16" (0,79cm) 6) lanca typu ostrze 52" (132cm) x 5/8" (1,59cm) 7) lanca zaokrąglona 38" (96cm) x 1/2" (1,27cm) 8) lanca zaokrąglona 31" (79cm) x 7/16" (1,11cm) 9) lanca zaokrąglona 30" (76cm) x 1/2" (1,27cm) 10) lanca zaokrąglona 25" (63cm) x 3/8" (0,95cm) 11) lanca zaokrąglona 24" (61cm) x 3/8" (0,95cm) 12) lanca zaokrąglona 16" (41cm) x 5/16" (0,79cm) 13) lanca prawa pod wzmocnienia 18" (46cm) x 1/4" (0,63cm) 14) lanca lewa pod wzmocnienia 18" (46cm) x 1/4" (0,63cm) 15) lanca typu flaga 28" (51cm) x 1/4" (0,63cm) 16) lanca typu flaga 18" (46cm) x 1/4" (0,63cm) 17) lanca typu flaga 28" (51cm) x 3/16" (0,47cm) 18) lanca typu flaga 18" (46cm) x 3/16" (0,47cm) 19) lanca typu flaga 30" (76cm) x 1/8" (0,31cm) 20) lanca lewa typu flaga 9" (23cm) x 1/8" (0,31cm) 21) lanca prawa typu flaga 9" (23cm) x 1/8" (0,31cm) 22) lanca prawa pod wzmocnienia 8" (20cm) x 3/16" (0,47cm) 23) lanca lewa pod wzmocnienia 8" (20cm) x 3/16" (0,47cm) 24) lanca prosta pod wzmocnienia 6" (15cm) x 1/4" (0,63cm) 25) lanca prosta pod wzmocnienia 4" (10cm) x 1/4" (0,63cm) 26) lanca prosta pod wzmocnienia 2" (5cm) x 3/16" (0,47cm) 4. Walizka transportowa na wszystkie zestawy lub do wyszczególnionego zestawu. Rozpierak hydrauliczny 10T - 1 szt. 1. Zastosowanie: Rozpierak hydrauliczny przeznaczony do napraw blacharskich nadwozi samochodów, prac warsztatowych oraz do wykonywania prac wymagających zastosowania znacznych sił statycznych; 2. Urządzenie przeznaczone do podnoszenia, rozciągania, rozpierania, zginania, prostowania i wyciągania elementów nadwozia; 3. Wymagane wyposażenie: 1 szt. - pompa hydrauliczna 1 szt. - przewód hydrauliczny 1 szt. - siłownik hydrauliczny 10T 1 szt. - siłownik ściągający 10T 1 szt. - szczęka rozpierająca 1,5T 1 szt. - przedłużka rurowa L-19" 1 szt. - przedłużka rurowa L-14" 1 szt. - przedłużka rurowa L-10" 1 szt. - przedłużka rurowa L-5" 1 szt. - łącznik 1 szt. - stopka płaska 1 szt. - stopka krzyżowa - V - 90 st. 1 szt. - stopka stożkowa 1 szt. - stopka kątowa 1 szt. - stopka odgięta 1 szt. - stopka gumowa odgięta 1 szt. - stopka walcowa nacinana 1 szt. - walizka transportowa. Zestaw spawalniczy do spawania łukowego blach w osłonie gazów ochronnych - 1 szt Skład zestawu: 1) Zastosowanie: inwertorowy półautomat spawalniczy przeznaczony do spawania metodą MIG/MAG w osłonie gazów Co2, Ar, Co2+Ar, Co2+O oraz z opcję lutospawania CuSi; 2) Powyższe urządzenie powinno charakteryzować się: a) współczynnikiem mocy COS ph >= 0,95. b) płynną regulacją natężenia prądu spawania co 1 A. c) przetwornicą opartą na IGBT. d) możliwością spawania prądem pulsującym. e) programowaną regulacją częstotliwości prądu od 1 do 30 Hz f) możliwością spawania czasowego. g) regulacją indukcyjności. h) możliwość montażu dużych butli z gazem do 40 l. i) Napięcie wyjściowe 15,7-30 V. j) Napięcie biegu jałowego 50 V. k) Prąd wejściowy 35 A. l) Zakres prądu spawania 10-260 A. m) Sprawność 60% -260 A. n) Sprawność 100% -200 A. o) Średnica drutu spawalniczego 0,6-1,2 mm. 3) Wymagane wyposażenie a) podajnik drutu 4 rolkowy b) gniazdo EURO c) Uchwyt spawalniczy - przewód Euro MB25 mini. 3m. d) Przewód masowy z uchwytem. e) Butla na gaz spawalniczy ochronny MIX Ar+ Co2 20 Litrów + reduktor z rotametrem i podgrzewaczem. f) Przyłbica spawalnicza samościemniająca DIN 6-13 g) Drut spawalniczy o0,8 stal -15 kg. i o1,2 mm Al 15 kg. h) Drut do lutospawania o0,8 CuSi3 5kg. Oporowa zgrzewarka punktowa do blach - 1 szt. Ręczna zgrzewarka punktowa przeznaczona do łączenia blach oraz prętów ze stali niskowęglowych, niskostopowych oraz kwasoodpornych bez użycia materiałów dodatkowych 1. Zgrzewarka oporowa (rezystancyjna) obsługiwana ręcznie; 2. Napięcie zasilania 3x400 V; 3. Prąd zgrzewania kA 8; 4. Regulacja czasu zgrzewania 0,05-2,0 sek; 5. Grubość zgrzewanych blach min. 2,5+2,5 mm; 6. Średnica zgrzewanych prętów min 6+6 mm; 7. Wysięg ramion min. 90 mm; 8. Rozstaw ramion min. 140 mm; 9. Wymagane wyposażenie a) Przewód zasilający z wtyczką 32A. b) Elektrody zwiększające zasięg zgrzewania do 230 mm. c) Elektrody zwiększające rozstaw ramion do 230 mm. Żłobiarka do blach - 1 szt. 1. Zastosowanie: żłobiarka do ręcznego formowania blachy ze stali miękkiej, 2. Przeznaczona do wykonywania rowkowania usztywniającego i łączenia; 3. Wykonana z żeliwa i stali, z wałem napędzanym za pomocą korby: 4. Dolny wał z regulowanym ogranicznikiem; 5. Maksymalna grubość materiału 1,2 mm; 6. Długość cylindra min. 140 mm; 7. Głębokość żłobienia 200 mm; 8. Wymagane wyposażenie: a) 6 par walców, rolek do rowkowania i zawijania. b) Instrukcja obsługi. Sprzęt dodatkowo zawiera: - deklaracje zgodności CE, - instrukcje obsługi

II.5) Główny kod CPV: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę o wartości min. 30 000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający żąda złożenia Załącznika nr 3 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda złożenia Załącznika nr 2 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający dokona oceny w zakresie spełnienia kryteriów selekcji na podstawie złożonych oświadczeń wraz z ofertą.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający dokona oceny w zakresie spełnienia kryteriów przez oferowane dostawy wg wymagań określonych w SIWZ na podstawie złożonej oferty.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena80,00
gwarncja10,00
termin dostawy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu. Kamera termowizyjna - szt. 1 Dane techniczne: 1. Rozdzielczość obrazowa w podczerwieni minimum 100x70 pikseli 2. Rozdzielczość przestrzenna (chwilowe pole widzenia kamery IFOV) 3.0 mrad 3. Automatycznie wykrywa najniższej i najwyższej temperatury 4. Zakres pomiaru temperatury od -10 do 330°C 5. Dokładność pomiaru niemniejsza niż +-5°C 6. Wyświetlacz TFT-LCD co najmniej 2,4" 7. Oprogramowanie do analizy obrazów 8. Zasilanie - akumulator 12V Li-Ion Stopień ochrony IP 54 Wymagane wyposażenie 1. 2x akumulator Li-Ion 12V, 2.0Ah 2. Ładowarka sieciowa 3. Walizka transportowa 4. Karta SD 8GB 5. Przewód transmisji danych USB 6. Czytnik kart SD 7. Oprogramowanie do raportowania Video endoskop - 1 szt. 1. Zastosowanie: ręczny video endoskop do inspekcji otworów i zagłębień bez konieczności demontażu badanej części lub obiektu; 2. Zasilanie akumulatorowe z okresem pracy ciągłej min. 5 godzin. Dopuszczalny jest krótszy czas pracy akumulatorów pod warunkiem dostarczenia dodatkowego akumulatora, aby po jego wymianie zapewnić czas pracy urządzenia na poziomie min 5 godzin. W komplecie ładowarka; 3. Temperatura pracy urządzenia w zakresie co najmniej: od 0°C do +50°C; 4. Urządzenie powinno posiadać funkcje: wymiany kamery endoskopowej oraz odłączany monitor,; 5. Minimalna rozdzielczość optyczna 320 x 240 Pixels monitora i 640 x 480 Pixeli kamery 6. Możliwość przesyłu danych z sondy do monitora przy odłączonym wyświetlaczu; 7. Rodzaj wyświetlacza: LCD lub TFT LCD; 8. Przekątna ekranu wyświetlacza: min. 3,5``; menu obsługi urządzenia w języku polskim; 9. Możliwość zapisywania danych na zewnętrznej karcie pamięci; wraz z urządzeniem należy dostarczyć kartę pamięci o łącznej pojemności min. 16 GB; 10. Możliwość zapisywania obrazu w formacie JPEG i video w jednym z formatów: MPEG4 lub AVI; 11. Możliwość min. 2 krotnego powiększania obrazu; 12. Możliwość regulacji jasności; 13. Wyjścia: min. 1 x mini USB, 1x video, ; 14. Sonda video endoskopu: 1) długość w granicach 1,0 - 2,0 metra; 2) klasa ochronna min. IP 55 (odporna na wodę, smary i pyły); 15. Kamera video endoskopu: 1) źródło światła; diody LED umożliwiające penetrację miejsc pozbawionych oświetlenia; 2) naświetlenie: automatyczne; 3) średnica kamery: max. 8 mm; 4) czujnik obrazu: CMOS/VGA lub CCD; 16. Wymagane wyposażenie: 1) walizka transportowa, 2) przewód transmisji danych USB; 3) nasadka z haczykiem; 4) nasadka z magnesem; 5) nasadka z lusterkiem; 6) zasilacz sieciowy 7) dodatkowo endoskopowa kamera inspekcyjna z podświetleniem 8 led - długość przewodu 5 metrów współpracująca z systemami Windows, Android, i PC przez wifi o rozdzielczość sensora : HD 1280 x 720, kąt widzenia : 70 stopnie, średnica obiektywu 8 mm; Sprzęt dodatkowo zawiera: - deklaracje zgodności CE, - instrukcje obsługi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42000000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
gwarancja10,00
termin dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu. Zestaw narzędzi do panelowych napraw blacharskich elementów nadwozia metodą klejową - 1 szt. Zestaw powinien zawierać: 1. Zestaw klejowy z pulerem i młotkiem bezwładnościowym 1) młotek bezwładnościowy 2) puller ręczny 3) 18 grzybków w 5 rozmiarach 4) pobijak 5) pistolet do kleju na 230V + 12 szt. klej w sztyftach. 6) rakla do kleju, zmywacz 7) film instruktażowy 2. Zestaw narzędzi do usuwania wgnieceń bez lakierowania 1) lampa led 12" 2) pręt płaski, długość 24" (61cm), długość od zagięcia 3" (7,5cm), gięty 90°, 3) pręt pod wymienne końcówki, długość 24" (61cm), średnica 3/8" (0,95cm), podwójnie gięty 65°, długość od pierwszego zagięcia 4" (10cm), długość od drugiego zagięcia 2-1/4" (5,7cm), 4) pręt pod wymienne końcówki, długość 36" (91cm), średnica 1/2" (1,27cm), gięty 65°, długość po pierwszym zagięciu 5-1/2" (14cm), długość po drugim zagięciu 2-3/8" (6cm), 5) pręt płaski i mocny, długość 24" (61cm), gięty 65°, długość po zagięciu 1" (2,5cm), grubość 1/8"x1/4" (0,32x0,63cm), 6) osłona szyby, 7) łańcuch do podwieszania drutów, 8) klin do drzwi, 9) obijak ostry, 10) film instruktażowy ilustrujący zróżnicowane techniki oraz metody naprawy, 11) film wprowadzający w naprawy metodą klejową, 12) film instruktażowy, 13) 10szt. nakładek winylowych na końcówkę soft-tip, 14) 10szt. nakładek plastikowych na końcówkę soft-tip, 15) 10szt. nakładek plastikowych, 16) końcówka metalowa soft-tip. 3. Zestaw do usuwania wgnieceń bez lakierowania 1) lanca typu ostrze 24" (61cm) x 5/16" (0,79cm) 2) lanca typu ostrze podwójnie gięta 34" (86cm) x 3/8" (0,95cm) 3) lanca typu ostrze 44" (112cm) x 5/16" (0,79cm) 4) lanca typu ostrze podwójnie gięta 48" (122cm) x 7/16" (1,11cm) 5) lanca typu ostrze 50" (127cm) x 5/16" (0,79cm) 6) lanca typu ostrze 52" (132cm) x 5/8" (1,59cm) 7) lanca zaokrąglona 38" (96cm) x 1/2" (1,27cm) 8) lanca zaokrąglona 31" (79cm) x 7/16" (1,11cm) 9) lanca zaokrąglona 30" (76cm) x 1/2" (1,27cm) 10) lanca zaokrąglona 25" (63cm) x 3/8" (0,95cm) 11) lanca zaokrąglona 24" (61cm) x 3/8" (0,95cm) 12) lanca zaokrąglona 16" (41cm) x 5/16" (0,79cm) 13) lanca prawa pod wzmocnienia 18" (46cm) x 1/4" (0,63cm) 14) lanca lewa pod wzmocnienia 18" (46cm) x 1/4" (0,63cm) 15) lanca typu flaga 28" (51cm) x 1/4" (0,63cm) 16) lanca typu flaga 18" (46cm) x 1/4" (0,63cm) 17) lanca typu flaga 28" (51cm) x 3/16" (0,47cm) 18) lanca typu flaga 18" (46cm) x 3/16" (0,47cm) 19) lanca typu flaga 30" (76cm) x 1/8" (0,31cm) 20) lanca lewa typu flaga 9" (23cm) x 1/8" (0,31cm) 21) lanca prawa typu flaga 9" (23cm) x 1/8" (0,31cm) 22) lanca prawa pod wzmocnienia 8" (20cm) x 3/16" (0,47cm) 23) lanca lewa pod wzmocnienia 8" (20cm) x 3/16" (0,47cm) 24) lanca prosta pod wzmocnienia 6" (15cm) x 1/4" (0,63cm) 25) lanca prosta pod wzmocnienia 4" (10cm) x 1/4" (0,63cm) 26) lanca prosta pod wzmocnienia 2" (5cm) x 3/16" (0,47cm) 4. Walizka transportowa na wszystkie zestawy lub do wyszczególnionego zestawu. Rozpierak hydrauliczny 10T - 1 szt. 1. Zastosowanie: Rozpierak hydrauliczny przeznaczony do napraw blacharskich nadwozi samochodów, prac warsztatowych oraz do wykonywania prac wymagających zastosowania znacznych sił statycznych; 2. Urządzenie przeznaczone do podnoszenia, rozciągania, rozpierania, zginania, prostowania i wyciągania elementów nadwozia; 3. Wymagane wyposażenie: 1 szt. - pompa hydrauliczna 1 szt. - przewód hydrauliczny 1 szt. - siłownik hydrauliczny 10T 1 szt. - siłownik ściągający 10T 1 szt. - szczęka rozpierająca 1,5T 1 szt. - przedłużka rurowa L-19" 1 szt. - przedłużka rurowa L-14" 1 szt. - przedłużka rurowa L-10" 1 szt. - przedłużka rurowa L-5" 1 szt. - łącznik 1 szt. - stopka płaska 1 szt. - stopka krzyżowa - V - 90 st. 1 szt. - stopka stożkowa 1 szt. - stopka kątowa 1 szt. - stopka odgięta 1 szt. - stopka gumowa odgięta 1 szt. - stopka walcowa nacinana 1 szt. - walizka transportowa. Zestaw spawalniczy do spawania łukowego blach w osłonie gazów ochronnych - 1 szt Skład zestawu: 1) Zastosowanie: inwertorowy półautomat spawalniczy przeznaczony do spawania metodą MIG/MAG w osłonie gazów Co2, Ar, Co2+Ar, Co2+O oraz z opcję lutospawania CuSi; 2) Powyższe urządzenie powinno charakteryzować się: a) współczynnikiem mocy COS ph >= 0,95. b) płynną regulacją natężenia prądu spawania co 1 A. c) przetwornicą opartą na IGBT. d) możliwością spawania prądem pulsującym. e) programowaną regulacją częstotliwości prądu od 1 do 30 Hz f) możliwością spawania czasowego. g) regulacją indukcyjności. h) możliwość montażu dużych butli z gazem do 40 l. i) Napięcie wyjściowe 15,7-30 V. j) Napięcie biegu jałowego 50 V. k) Prąd wejściowy 35 A. l) Zakres prądu spawania 10-260 A. m) Sprawność 60% -260 A. n) Sprawność 100% -200 A. o) Średnica drutu spawalniczego 0,6-1,2 mm. 3) Wymagane wyposażenie a) podajnik drutu 4 rolkowy b) gniazdo EURO c) Uchwyt spawalniczy - przewód Euro MB25 mini. 3m. d) Przewód masowy z uchwytem. e) Butla na gaz spawalniczy ochronny MIX Ar+ Co2 20 Litrów + reduktor z rotametrem i podgrzewaczem. f) Przyłbica spawalnicza samościemniająca DIN 6-13 g) Drut spawalniczy o0,8 stal -15 kg. i o1,2 mm Al 15 kg. h) Drut do lutospawania o0,8 CuSi3 5kg. Oporowa zgrzewarka punktowa do blach - 1 szt. Ręczna zgrzewarka punktowa przeznaczona do łączenia blach oraz prętów ze stali niskowęglowych, niskostopowych oraz kwasoodpornych bez użycia materiałów dodatkowych 1. Zgrzewarka oporowa (rezystancyjna) obsługiwana ręcznie; 2. Napięcie zasilania 3x400 V; 3. Prąd zgrzewania kA 8; 4. Regulacja czasu zgrzewania 0,05-2,0 sek; 5. Grubość zgrzewanych blach min. 2,5+2,5 mm; 6. Średnica zgrzewanych prętów min 6+6 mm; 7. Wysięg ramion min. 90 mm; 8. Rozstaw ramion min. 140 mm; 9. Wymagane wyposażenie a) Przewód zasilający z wtyczką 32A. b) Elektrody zwiększające zasięg zgrzewania do 230 mm. c) Elektrody zwiększające rozstaw ramion do 230 mm. Żłobiarka do blach - 1 szt. 1. Zastosowanie: żłobiarka do ręcznego formowania blachy ze stali miękkiej, 2. Przeznaczona do wykonywania rowkowania usztywniającego i łączenia; 3. Wykonana z żeliwa i stali, z wałem napędzanym za pomocą korby: 4. Dolny wał z regulowanym ogranicznikiem; 5. Maksymalna grubość materiału 1,2 mm; 6. Długość cylindra min. 140 mm; 7. Głębokość żłobienia 200 mm; 8. Wymagane wyposażenie: a) 6 par walców, rolek do rowkowania i zawijania. b) Instrukcja obsługi. Sprzęt dodatkowo zawiera: - deklaracje zgodności CE, - instrukcje obsługi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42000000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena80,00
gwarancja10,00
termin dostawy10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.