eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiechów › Dostawa samochodu asenizacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-09-21



Ogłoszenie nr 619357-N-2018 z dnia 2018-09-21 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Dostawa samochodu asenizacyjnego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Dostawa samochodu asenizacyjnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 365772990, ul. Parkowa  1C , 66-132  Trzebiechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683514014, 683514014, e-mail m.wawrzyniak@zgktrzebiechow.pl, a.ogrodnik@zgktrzebiechow.pl, faks 683514014.
Adres strony internetowej (URL): www.zgktrzebiechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa spółka prawa handlowego.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zgktrzebiechow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Obowiązuje forma pisemna pod rygorem nieważności oferty.
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Parkowa 1C, 66-132 Trzebiechów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu asenizacyjnego
Numer referencyjny: ZGK.271.6.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Nazwa nadana zamówieniu: "Dostawa samochodu asenizacyjnego" 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Trzebiechowie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: MINIMALNE PARAMETRY POJAZDU 1) Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2018 r. 2) Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260, z późn. zm.) 3) Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji lub inny dokument dopuszczający do ruchu oraz spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. 2002 nr 193 poz. 1617) oraz posiadać znaki CE i deklaracje zgodności z obowiązującymi przepisami i normami. 4) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 18000 kg Kabina 1) Kabina dzienna, trzymiejscowa ze stalowym zderzakiem, 2) elektrycznie sterowane szybami bocznymi. 3) Lusterko główne i lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i zmiennika podgrzewane, sterowane elektrycznie min. lusterko główne. Lusterko krawężnikowe po stronie zmiennika. 4) Lusterko przednie spełniające wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu. 5) Bezobsługowe 4-punktowe mechaniczne zawieszenie kabiny ze zintegrowanymi amortyzatorami. 6) Centralny zamek drzwiowy z funkcją kontroli świateł zewnętrznych. Obejmuje 2 piloty i 2 kluczyki z układem transpondera. 7) Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona. 8) Wsporniki lusterek dla nadwozia o szerokości 2,50 - 2,60 m. 9) Elektryczna regulacja lusterek głównych. 10) Światła do jazdy dziennej. 11) Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami. 12) Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. 13) Montowany w zderzaku zespół świateł połączony ze światłami przeciwmgielnymi i światłami doświetlającymi zakręty. 14) Dwa światła ostrzegawcze na dachu kabiny. 15) Szyba barwiona - zieleń, podgrzewana. 16) Kolor kabiny: H3279WHTE 17) Lewostronny układ kierowniczy. 18) Kierownica czarna, obita miękkim materiałem w czarnym kolorze. 19) Regulacja nachylenia i wysokości kolumny kierownicy z zamkiem sterowanym pneumatycznie. 20) Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, regulacją amortyzacji i pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Ogrzewanie siedziska. Zintegrowany zagłówek. Trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka foteli. 21) Podłokietnik przy fotelu kierowcy. 22) Podwójny fotel zmiennika z welurową tapicerką. Oba fotele z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa. Schowek pod siedziskiem zewnętrznego fotela. 23) Pasy bezpieczeństwa. 24) Wywietrznik dachowy. 25) Klimatyzacja z recyrkulacją powietrza. 26) Przetwornik z 24V do 12V, 15A, 180W. 27) Tachograf cyfrowy. 28) Prędkościomierz ze skalą w km/h. 29) Ustawienie ogranicznika prędkości 85/30 km/h. 30) Radioodtwarzacz USB. Układ 2 głośników. 31) Antena zespolona - AM/FM, GSM i GPS. Zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS. Bezpieczeństwo i ochrona 1) Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu. 2) Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy (VSC). 3) Tempomat adaptacyjny (ACC). Obejmuje funkcję ostrzegania przed uderzeniem w przód pojazdu (FCW) i zaawansowany awaryjny układ hamulcowy (EABS). 4) Asystent wydajności kierowcy (DPA). 5) Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, dodatkowo pojazd wyposażony w kamerę cofania wraz z monitorem uruchomianym automatycznie przy włączeniu biegu wstecznego. 6) Podstawowy immobilizer silnika z blokadą wtrysku paliwa i przerwaniem obwodu rozrusznika. 7) Ręczny wyłącznik główny. Zawieszenie i osie 1) Oś przednia typu 152N, przesunięcie pionowe 100 mm. Paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Min. obciążenie do 7,5 tony. 2) Tylna oś napędzana typu SR1344 z jedną redukcją i regulowanym 4-miechowym zawieszeniem pneumatycznym sterowanym elektronicznie. Maks. obciążenie 13 ton. Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. Koła i opony 1) Pierwsza oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, wskaźnik obciążenia 156/150, indeks prędkości L, zastosowanie: osie skrętne krótkie dystanse. Oznaczenie ogumienia: opór toczenia C przyczepność na mokrej nawierzchni B hałas 71 dB(A). 2) Pierwsza oś tylna: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00; wskaźnik obciążenia 156/150, indeks prędkości L, zastosowanie: osie napędzane krótkie dystanse. Oznaczenie ogumienia: opór toczenia D przyczepność na mokrej nawierzchni C hałas 71 dB(A). 3) Zapasowe: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00, wskaźnik obciążenia 156/150, indeks prędkości L, zastosowanie: osie skrętne krótkie dystanse. Oznaczenie ogumienia: opór toczenia C przyczepność na mokrej nawierzchni B hałas 71 dB(A). 4) Układ wskaźnika ciśnienia w ogumieniu Układ monitorujący różnice ciśnień między kołami. Ostrzeżenia o ciśnieniu w ogumieniu muszą być podawane na wyświetlaczu LCD na tablicy przyrządów. 5) Komplet opon zimowych o minimalnych parametrach jw. Układ napędowy 1) Silnik PX-7, 6-cylindrowy wysokoprężny o pojemności od 6,0 do 7,0 l. Moc min. 217 kW (295 KM) przy 2300 obr./min, maksymalny moment obrotowy 1100 Nm przy 1000-1700 obr./min. 2) Emisja spalin Euro 6. 3) Układ diagnostyki pokładowej zgodny z wymogami normy OBD-C. 4) Ręczna skrzynia biegów, 9 biegów. 5) Ręczna skrzynia biegów z przełożeniem bezpośrednim 9S1110, przełożenie 12,73-1,00, 9 biegów. 6) Przełożenie tylnej osi 3,70. 7) Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego. 8) ASR (Układ kontroli przyczepności). Podwozie 1) Rozstaw osi od 4,00 m do 4,20m / zwis tylny 1.83 m. 2) Wysokość podłużnicy 270 mm, grubość 8,0 mm - bez wkładki wzmacniającej. 3) DPF/SCR umieszczony po prawej stronie podwozia. Pionowa rura wydechowa. 4) Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego 200 litrów. 5) Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 91/226/EEC. 6) Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód ciężarowy (FUP) zgodne z dyrektywą UE 2000/40/EEC. 7) Tylna osłona podwozia. 8) Zespół świateł tylnych z diodami LED. Nadwozia i przygotowania do nadwozi 1) Złącze analogowe ogranicznika obrotów silnika na podwoziu (A068). Funkcje regulacji prędkości obrotowej silnika, wybór zaprogramowanych prędkości obrotowych silnika oraz ogranicznik prędkości do zastosowań specjalnych. 2) Złącze aplikacyjne dla funkcji śmieciarki, zamontowane na przedniej przegrodzie kabiny. Sygnalizacja elektryczna działania różnych funkcji nadwozia. Zasilanie 24 V przed zapłonem i po włączeniu zapłonu. Parametry funkcji nadwozia. 3) Funkcje CAN J1939 w złączu aplikacyjnym (podwozie: A105; kabina: A106). 4) Standardowy układ otworów umożliwiający różne sposoby mocowania nadwozia. Wał odbioru mocy (WOM) 1) Analogowe sterowanie przystawką PTO skrzyni biegów. Zawiera wyłącznik PTO na desce rozdzielczej i zawór sterujący PTO w obrębie podwozia. Złącze PTO na przedniej przegrodzie kabiny przesyłające sygnały wejściowe włączania i wyłączania przystawki PTO oraz sygnały stanu PTO i ostrzeżenia PTO. Zasilanie elektryczne 1) Alternator 80 A-akumul. 2x175 Ah. Serwis i konserwacja 1) Minimalny okres gwarancji: 2 lata na pojazd (z wyjątkiem części podlegających zużyciu) bez limitu przebiegu. ZBIORNIK Cysterna asenizacyjna przeznaczona do wywozu nieczystości, dodatkowo wyposażona w układ wodny umożliwiający czyszczenie i udrażnianie przykanalików o średnicy do 250 mm i dł. do 50m za pomocą dysz kanałowych. 1) pojemność całkowita zbiornika min. 10 000 l z podziałem na dwie części 2) pojemność komory osadu 9 000 l 3) pojemność komory wody czystej 1 000 l 4) konstrukcja zbiornika cylindryczna z przegrodą stałą poprzeczną 5) zbiornik wykonany ze stali węglowej o grubości min. 6 mm 6) zbiornik posadowiony na ramie pośredniej 7) zbiornik wyposażony w odpowiednią ilość falochronów zgodnie z obowiązującymi przepisami 8) przygotowanie powierzchni zbiornika poprzez śrutowanie, 9) pełne zabezpieczenie antykorozyjne zabudowy, elementy malowane osobno przed montażem 10) od wewnątrz zabezpieczony farbą epoksydową odporną na działanie czynników mechanicznych, olejów opałowych, napędowych i silnikowych, ropy naftowej, benzyny etylizowanej i bezołowiowej, biopaliw, paliwa lotniczego oraz glikolu, gliceryny, szeregu rozpuszczalników aromatycznych, wody, roztworów elektrolitów oraz agresywnych czynników atmosferycznych powłoka spełniająca wymagania normy TRbF 401. 11) od zewnątrz pomalowany farbą antykorozyjną oraz farbą nawierzchniową odporną na warunki atmosferyczne, promieniowanie UV, w kolorze niebieskim RAL5013 12) pierścienie wzmacniające zbiornik równomiernie rozkładające naprężenia zbiornika 13) zbiorniki na wodę oraz ścieki wyposażone we wskaźniki napełnienia, 14) tylna dennica otwierana hydraulicznie przez dwa siłowniki hydrauliczne wyposażone w zamki hydrauliczne zapobiegające grawitacyjnemu zamknięciu się klapy w przypadku awarii układu hydraulicznego 15) tylna dennica ryglowana hydraulicznie za pomocą min. 6 rygli. 16) zbiornik na osady wyposażony w system ciśnieniowego płukania komory osadu, 17) pierścień ze stali przytwierdzony do obudowy zbiornika zapewniający stabilność dennicy przy otwieraniu i zamykaniu 18) zamykanie odbywa się w odwrotnej kolejności 19) koryto zrzutowe szlamu 20) koryta do przewozu węży ssawnych po obu stronach zabudowy 21) szafki na dodatkowe wyposażenie zamykane roletami na klucz 22) rura zalewowa połączona ze złączami strażackimi na obu bokach cysterny - do napełniania komory wodą z hydrantu, 23) filtr napełniania zbiornika wody czystej 24) dolny zawór ssąco-spustowy do napełniania i opróżniania zbiornika - zawór zasuwowy z siłownikiem pneumatycznym 4" 25) górny zawór ssący do napełniania komory osadem. Otwieranie i zamykanie zaworu zasuwowego z siłownikiem pneumatycznym 4" poprzez aktywację elektryczną z głównego panelu sterowania. 26) Zawory wyposażone w zaślepki transportowe 27) Wąż ssący o średnicy 110 mm i długości min 15 m 28) Wąż ssący uzbrojony w końcówkę typu strażackiego i kosz ssawny, który zapobiega zassaniu przedmiotów o większych gabarytach KOMPRESOR 1) Kompresor do pracy ciągłej o wydatku min. 1200 m3/h napędzany hydraulicznie, 2) Kompresor chłodzony cieczą 3) Chłodnica płynu chłodzącego kompresor 4) Kompresor z automatycznym smarowaniem zużycie oleju max. 0.35 l/h 5) Minimum trzy zabezpieczenia ? Zawór odcinający pływakowy - zabezpiecza kompresor przed zalaniem (pierwszy stopień zabezpieczenia kompresora); ? Odstojnik z zaworem odcinającym (drugi stopień zabezpieczenia kompresora). Odstojnik wyposażony w dodatkowe przyłącze (nasada 52) do podłączenia z hydrantem w celu przemycia wnętrza odstojnika ? Zawór klapowy z siłownikiem pneumatycznym (zabezpieczenie transportowe) - zabezpiecza kompresor przed zalaniem podczas transportu nieczystości (trzeci stopień zabezpieczenia kompresora). 6) Odstojnik z wkładem zabezpieczającym przed dostaniem się piany 7) Wszystkie zawory opisane 8) Odstojnik o pojemności min 50L 9) Atestowany zawór bezpieczeństwa - zabezpieczający zbiornik przed nadmiernym wzrostem ciśnienia 10) maksymalne nadciśnienie w zbiorniku 0,045 MPa 11) maksymalne podciśnienie w zbiorniku 0,08 MPa 12) zawór czterodrogowy, 13) pneumatyczne sterowanie zaworem czterodrogowym 14) możliwość ustawienia zaworu czterodrogowego w trzech pozycjach - ssanie, tłoczenie, neutralne 15) odolejacz, 16) dwa filtry powietrza, 17) tłumik oraz rury i kształtki łączące elementy między sobą. UKŁAD WODNY 1) pompa wodna nurnikowa o wydatku min. 120 l/min i ciśnieniu 150 bar 2) napęd pompy hydrauliczny 3) płynna regulacja ciśnienia wody 4) pneumatyczne opróżnianie układu wodnego z resztek wody 5) akustyczny sygnał niskiego stanu wody 6) automatyczne zabezpieczenie pompy wodnej przed pracą na sucho 7) wciągarka z wężem 3/4", długość węża 60 m, wciągarka napędzana hydraulicznie 8) wciągarka z wężem umieszczona z tylu zabudowy w dolnej części 9) wciągarka wyposażona w rolki umożliwiające prowadzenie węża na boki 10) dysze do usuwania zatorów do węża DN13 - 3 szt. 11) pistolet wodny przystosowany do pracy z wężem wciągarki, z regulacją strumienia wody 12) rolka górna i rolka dolna do prowadzenia węża w kanale WYPOSAŻENIE DODATKOWE 1) osłony przeciw wjazdowe boczne 2) błotniki na koła tylne 3) wakuometr - wskazujący podciśnienie wytwarzane w komorze tylnej przez kompresor, 4) sterowanie przewodowe za pomocą kaset zamontowanych w miejscu pracy operatora 5) szafka sterownicza umieszczona z tyłu pojazdu wykonana ze stali nierdzewnej 6) oświetlenie LED 7) licznik czasu pracy pompy wodnej i kompresora 8) wskaźnik obrotów silnika 9) możliwość sterowania funkcjami: ? kompresor załączenie/wyłączenie ? silnik podwozia start/stop ? napęd zwijadła rozwiń / zwiń ? kontrolka niskiego stanu wody, ? podnoszenie/opuszczanie dolnej dennicy, ? górna zasuwa otwórz/zamknij ? dolna zasuwa otwórz/zamknij ? obroty silnika +/- ? pompa wody załączenie/wyłączenie ? tryb pracy kompresora ssanie/tłoczenie/neutralne 10) wyłącznik bezpieczeństwa 11) wszystkie przyciski sterowania opisane 12) zabudowa wyposażona w oświetlenie konturowe i obrysowe i ostrzegawcze 13) lampa led zamontowana z tyłu pojazdu oraz po jednej z prawej i lewej strony z możliwością regulacji oświetlenia miejsca pracy 14) lampa przenośna z przewodem min. 15 m 15) rolka prowadząca wąż wysokociśnieniowy dolna typu "banan" 16) rolka prowadząca wąż wysokociśnieniowy górna 17) graca wygarniająca 18) układ hydrauliczny zapewniający pracę pompy wodnej i kompresora jednocześnie 19) klin pod koło 2 szt. DOKUMENTY DO OFERTY JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ PRZEZ WYKONAWCĘ 1) Polisę OC o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. 2) Co najmniej 3 referencje na dostawę pojazdu ssąco - płuczącego, zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat, na kwotę min. 500 tys. zł brutto każdy 3) rysunki 3D i 2D z wymiarami pojazdu oraz rozmieszczeniem ważniejszych elementów zabudowy POZOSTAŁE WYMAGANIA 1) producent musi posiadać wdrożony Certyfikat ISO 9001:2008 oraz AQAP 2110:2009 w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu pojazdów samochodowych oraz urządzeń specjalistycznych dla gospodarki komunalnej wodociągów i kanalizacji, cystern i innych pokrewnych 2) Serwis producenta podwozia i zabudowy zlokalizowany max. w odległości do 100km od siedziby Zamawiającego 3) Czas reakcji serwisu w dni robocze do 48 h od chwili zgłoszenia awarii, również serwis mobilny. 4) Wykonawca zapewni szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi pojazdu dla pracowników Zamawiającego obsługujących sprzęt w siedzibie zamawiającego w dniu dostarczenia pojazdu. 5) Wszystkie elementy układu elektrycznego pojazdu i ewentualnego sterowania beczką zabezpieczone przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Z POJAZDEM NALEŻY DOSTARCZYĆ 1) decyzja o dopuszczeniu jednostkowym do poruszania się po drogach publicznych 2) książka gwarancyjna 3) instrukcja obsługi zabudowy w języku polskim 4) katalog części 5) schemat instalacji elektrycznej.

II.5) Główny kod CPV: 34144500-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34144520-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-01-10

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia to 90 dni od podpisania umowy. Wymagana gwarancja min. 24 miesiące.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) producent musi posiadać wdrożony Certyfikat ISO 9001:2008 oraz AQAP 2110:2009 w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu pojazdów samochodowych oraz urządzeń specjalistycznych dla gospodarki komunalnej wodociągów i kanalizacji, cystern i innych pokrewnych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej trzech dostaw: samochodów ciężarowych w komplecie z beczką asenizacyjną o wartości min. 500 000 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 2) Serwis producenta podwozia i zabudowy zlokalizowany max. w odległości do 100km od siedziby Zamawiającego

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a). oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, b). zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c). zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d). odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a). wykaz zrealizowanych dostaw wraz z potwierdzeniem, że zostały one wykonane należycie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli \Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których owa w pkt 11 ppkt 2 lit d i ppkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeni na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego rejestracji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 25 000,00 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto oferty60,00
Okres gwarancji samochodu ciężarowego liczony w miesiącach 10,00
Okres gwarancji zabudowy asenizacyjnej15,00
Termin dostawy15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a). w zakrsie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w art 144 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.