Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-11-21
Og³oszenie nr 619163-N-2017 z dnia 2017-11-21 r.
Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno: Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Z³otok³osie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny
1589128900000, ul.
ul. Ko¶ciuszki
5
,
05500
Piaseczno, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, e-mail
rzp@piaseczno.eu, faks
022 70 17 692.
Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.piaseczno.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w zamkniêtej kopercie gwarantuj±cej zachowanie poufno¶ci i jej nienaruszalno¶ci do terminu otwarcia ofert. Kopertê nale¿y oznakowaæ w nastêpuj±cy sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiaj±cego - nazwa postêpowania -"nie otwieraæ do dnia ......"
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Ko¶ciuszki 5, pokój 86
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dowo¿enie uczniów do Szko³y Podstawowej w Z³otok³osie
Numer referencyjny:
Spr. 154/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przewóz dzieci z Go³kowa, Woli Go³kowskiej, Baszkówki, G³oskowa, Runowa, Henrykowa do Zespo³u Szkó³ Publicznych w Z³otok³osie na 4 trasach i dowóz na basen.
II.5) G³ówny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji: dla czê¶ci 5 to 29.01.2018r do 22.06.2018r. dla pozosta³ych wszystkich czê¶ci do 31.12.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ co najmniej po jednej us³udze w ci±gu ostatnich 3 lat dla ka¿dej z czê¶ci osobno, potwierdzonej referencj± b±d¼ innym dokumentem o przedmiocie zamówienia zwi±zanym z dowozem dzieci do szkó³ i warto¶ci jak poni¿ej:
Zadanie 1. 80.000,00 z³ brutto
Zadanie 2. 80.000,00 z³ brutto
Zadanie 3. 60.000,00 z³ brutto
Zadanie 4. 60.000,00 z³ brutto
Zadanie 5. 10.000,00 z³ brutto
Powy¿szy wykaz us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane; oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 3 do SIWZ)
b) dysponuje osobami i specjalistycznym sprzêtem :
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia w którym Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami spe³niaj±cymi wymagania ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ odpowiedniego prawa jazdy, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymogi wobec osoby kierowcy. Dysponowanie minimum 5 letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu autobusami. 1 osoba na 1 czê¶æ (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ).
W zakresie zdolno¶ci technicznej
- Dysponuj± specjalistycznym sprzêtem : to jest autobusem powy¿ej 50 miejsc dla ka¿dej z czê¶ci. (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da: - O¶wiadczeñ, zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SIWZ; - odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - na wezwanie Zamawiaj±cego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi za³. nr 5 do SIWZ; - Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, sk³ada dokumenty dotycz±ce tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim - na wezwanie Zamawiaj±cego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; - je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument lub dokumenty musz± byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ na 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Czê¶ci V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiaj±cy ¿±da:
- przedstawienia co najmniej po jednej us³udze w ci±gu ostatnich 3 lat dla ka¿dej z czê¶ci osobno, potwierdzonej referencj± b±d¼ innym dokumentem o przedmiocie zamówienia zwi±zanym z dowozem dzieci do szkó³ i warto¶ci jak poni¿ej:
Zadanie 1. 80.000,00 z³ brutto
Zadanie 2. 80.000,00 z³ brutto
Zadanie 3. 60.000,00 z³ brutto
Zadanie 4. 60.000,00 z³ brutto
Zadanie 5. 10.000,00 z³ brutto
Powy¿szy wykaz us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane; oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 3 do SIWZ) .
-wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia w którym Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami spe³niaj±cymi wymagania ze wskazaniem imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ odpowiedniego prawa jazdy, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymogi wobec osoby kierowcy. Dysponowanie minimum 5 letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu autobusami. 1 osoba na 1 czê¶æ (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SIWZ).
W zakresie zdolno¶ci technicznej
- Dysponuj± specjalistycznym sprzêtem: to jest autobusem powy¿ej 50 miejsc dla ka¿dej z czê¶ci. (Wzór Wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, ¿e nie zachodz± wobec nich przes³anki do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie okre¶lonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostan± spe³nione wy³±cznie, je¿eli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powy¿ej pe³ni± ³±cznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Ponadto, zgodnie z tre¶ci± Czê¶ci IX SIWZ, Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) wype³niony Formularz ofertowy, sporz±dzony zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2) O¶wiadczenie/o¶wiadczenia, zgodnie wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powo³uj±cych siê na zasoby innych podmiotów - zobowi±zanie tych podmiotów; 4) ewentualne pe³nomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) wykaz osób (Za³±cznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.100,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce sto z³otych).
W przypadku sk³adania ofert na:
I czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 1 000 z³ (jeden tysi±c z³otych)
II czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 1 000 z³ (jeden tysi±c z³otych)
III czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 500 z³ (piêæset z³otych)
IV czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 500 z³ (piêæset z³otych)
V czê¶æ, wysoko¶æ wadium wynosi 100 z³ (sto z³otych)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty / kurs | 60,00 |
warto¶æ kar za opó¼nienie przewozu uczniów powsta³e z przyczyn zale¿nych od wykonawcy | 10,00 |
Do¶wiadczenie kierowców autobusów | 20,00 |
warto¶æ kar za utratê z winy wykonawcy po³±czenia w rozk³adzie jazdy lub przerwê w realizacji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w sposób czytelny, nie budz±cy ¿adnych w±tpliwo¶ci, podpisana przez osobê/osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy w niezbêdnym zakresie.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1. Go³ków przez Baszkówkê - Z³otok³os |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60130000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty / kurs | 60,00 |
warto¶æ kar za opó¼nienie przewozu uczniów powsta³e z przyczyn zale¿nych od wykonawcy | 10,00 |
Do¶wiadczenie kierowców autobusów | 20,00 |
warto¶æ kar za utratê z winy wykonawcy po³±czenia w rozk³adzie jazdy lub przerwê w realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2. Go³ków przez G³osków - Z³otok³os |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60130000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty / kurs | 60,00 |
warto¶æ kar za opó¼nienie przewozu uczniów powsta³e z przyczyn zale¿nych od wykonawcy | 10,00 |
Do¶wiadczenie kierowców autobusów | 20,00 |
warto¶æ kar za utratê z winy wykonawcy po³±czenia w rozk³adzie jazdy lub przerwê w realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 3. G³osków przez ul. Milenium - Z³otok³os |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60130000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty / kurs | 60,00 |
warto¶æ kar za opó¼nienie przewozu uczniów powsta³e z przyczyn zale¿nych od wykonawcy | 10,00 |
Do¶wiadczenie kierowców autobusów | 20,00 |
warto¶æ kar za utratê z winy wykonawcy po³±czenia w rozk³adzie jazdy lub przerwê w realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie 4. G³osków przez Runów - Z³otok³os |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60130000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty / kurs | 60,00 |
warto¶æ kar za opó¼nienie przewozu uczniów powsta³e z przyczyn zale¿nych od wykonawcy | 10,00 |
Do¶wiadczenie kierowców autobusów | 20,00 |
warto¶æ kar za utratê z winy wykonawcy po³±czenia w rozk³adzie jazdy lub przerwê w realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie 5. Dowo¿enie uczniów na basen Z³otok³os - Piaseczno |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60130000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty / kurs | 60,00 |
warto¶æ kar za opó¼nienie przewozu uczniów powsta³e z przyczyn zale¿nych od wykonawcy | 10,00 |
Do¶wiadczenie kierowców autobusów | 20,00 |
warto¶æ kar za utratê z winy wykonawcy po³±czenia w rozk³adzie jazdy lub przerwê w realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji: od 29.01.2018r do 22.06.2018r
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Wykonanie mapy do celów projektowych, dokumentacji projektowej (w tym decyzji na wy³±czenie z produkcji le¶nej), uzyskanie pozwolenia na "Budowê JRG Góra Kalwaria, pe³nienie nadzoru autorskiego
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2841W na odcinku od ul. I. Krasickiego do granicy powiatu"
- Us³uga ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Piasecznie
- Budowa obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym w ramach zadania: Projekt i rozbudowa Placu zabaw SP Józefos³aw", na dz.378/3, obrêb: Józefos³aw.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Wschodniej w Henrykowie Urocze od krawêdzi wyniesionego skrzy¿owania ul. Wschodniej z ul. Mokr± w ramach zad: Ulica Wschodnia i ul Rzeczna w Henrykowie i Z³otok³osie
- Opracowanie koncepcji oraz wielobran¿owej dokumentacji projektowej dla uk³adu komunikacyjnego w celu obs³ugi trasy S7
wiêcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga transportu sanitarnego z opiek± lekarsk± oraz z opiek± ratownika (personelu ¶redniego) na rzecz pacjentów GCZD im. ¶w. Jana Paw³a II SPSK Nr 6 SUM w Katowicach (II)
- Przewóz zw³ok lub szcz±tków ludzkich z miejsc zdarzeñ lub ujawnienia zw³ok na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Pucku i Ko¶cierzynie
- Dowóz dzieci z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie Gminy Dywity do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Dywity, Olsztyna oraz £upstychu w okresie od 01.09.2024r. do 30.06.2026r.
- Us³ugi transportu medycznego typu "S"
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego z zespo³em podstawowym.
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.