Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-11-20
Ogłoszenie nr 618799-N-2017 z dnia 2017-11-20 r.
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.: Dostawa opatrunków i materiałów szewnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
51099686100000, ul.
ul. Baranki
24
,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 621 96 50, e-mail
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl, faks
087 621 96 33.
Adres strony internetowej (URL): www.promedica.elk.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.promedica.elk.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opatrunków i materiałów szewnych
Numer referencyjny:
5304/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Załącznik Nr 1
II.5) Główny kod CPV: 33141000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33141100-1 |
33141121-4 |
33184200-5 |
33169000-2 |
33141127-6 |
33141111-1 |
33141110-4 |
33141112-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie - że posiada właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej oferowanych wyrobów medycznych w zależności od ich klasyfikacji - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia dokumentów potwierdzających oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na każde Jego żądanie.
2. Próbki wraz z instrukcją użytkowania oraz katalog w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom zawartym przez Zamawiającego w SIWZ i załącznikach należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilości 2 sztuk do każdej pozycji asortymentu. Próbki należy dostarczyć Zamawiającemu na jego wezwanie zgodnie z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Próbki winne być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację wykonawcy oraz z podaniem asortymentu, którego dotyczy. Wraz z próbkami należy dostarczyć instrukcję użytkowania oraz katalog w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy opatrunków i materiałów szewnych o wartości brutto nie mniejszej niż :
Pakiet 1 - 40.00,00 zł brutto (czterdzieści zł 00/100).
Pakiet 2 - 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy zł 00/100).
Pakiet 3 - 3.000,00 zł brutto (trzy tysiące zł 00/100).
Pakiet 4 - 1.400,00 zł brutto (jedne tysiąc czterysta zł 00/100).
Pakiet 5 - 1.200,00 zł brutto (jeden tysiąc dwieście zł 00/100).
Pakiet 6 - 22.000,00 zł brutto (dwadzieścia dwa tysiące zł 00/100).
Pakiet 7 - 600,00zł brutto (sześćset złotych).
Pakiet 8 - 8.000,00zł brutto (osiem tysięcy złotych).
Pakiet 9 - 1.500,00zł brutto (jeden tysiąc pięćset złotych).
Pakiet 10 - 1.000,00zł brutto (jeden tysiąc złotych).
Pakiet 11 - 2.000,00zł brutto (dwa tysiące złotych).
Pakiet 12 - 20.000,00zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych).
Pakiet 13 - 25.000,00zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
Pakiet 14 - 25.000,00zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
Pakiet 15 - 5.000,00zł brutto (pięć tysięcy złotych).
Pakiet 16 - 100,00zł brutto (sto złotych).
Pakiet 17 - 20.000,00zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych).
Pakiet 18 - 20.000,00zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych).
Pakiet 19 - 3.000,00zł brutto (trzy tysiące złotych).
Pakiet 20 - 8.000,00zł brutto (osiem tysięcy złotych).
Pakiet 21 - 35.000,00zł brutto (trzydzieści pięć tysięcy złotych).
Pakiet 22 - 600,00zł brutto (sześćset złotych).
Pakiet 23 - 14.000,00zł brutto (czternaście tysięcy złotych).
Pakiet 24 - 2.500,00zł brutto (dwa tysiące pięćset złotych).
Pakiet 25 - 3.800,00zł brutto (trzy tysiące osiemset złotych).
Pakiet 26 - 1.500,00zł brutto (jeden tysiąc pięćset złotych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy, że posiada właściwe dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej oferowanych wyrobów medycznych w zależności od ich klasyfikacji - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia dokumentów potwierdzających oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na każde Jego żądanie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy opatrunków i materiałów szewnych o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet 1 - 40.00,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy zł 00/100). Pakiet 2 - 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy zł 00/100). Pakiet 3 - 3.000,00 zł brutto (trzy tysiące zł 00/100). Pakiet 4 - 1.400,00 zł brutto (jedne tysiąc czterysta zł 00/100). Pakiet 5 - 1.200,00 zł brutto (jeden tysiąc dwieście zł 00/100). Pakiet 6 - 22.000,00 zł brutto (dwadzieścia dwa tysiące zł 00/100). Pakiet 7 - 600,00zł brutto (sześćset złotych). Pakiet 8 - 8.000,00zł brutto (osiem tysięcy złotych). Pakiet 9 - 1.500,00zł brutto (jeden tysiąc pięćset złotych). Pakiet 10 - 1.000,00zł brutto (jeden tysiąc złotych). Pakiet 11 - 2.000,00zł brutto (dwa tysiące złotych). Pakiet 12 - 20.000,00zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych). Pakiet 13 - 25.000,00zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Pakiet 14 - 25.000,00zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Pakiet 15 - 5.000,00zł brutto (pięć tysięcy złotych). Pakiet 16 - 100,00zł brutto (sto złotych). Pakiet 17 - 20.000,00zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych). Pakiet 18 - 20.000,00zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych). Pakiet 19 - 3.000,00zł brutto (trzy tysiące złotych). Pakiet 20 - 8.000,00zł brutto (osiem tysięcy złotych). Pakiet 21 - 35.000,00zł brutto (trzydzieści pięć tysięcy złotych). Pakiet 22 - 600,00zł brutto (sześćset złotych). Pakiet 23 - 14.000,00zł brutto (czternaście tysięcy złotych). Pakiet 24 - 2.500,00zł brutto (dwa tysiące pięćset złotych). Pakiet 25 - 3.800,00zł brutto (trzy tysiące osiemset złotych). Pakiet 26 - 1.500,00zł brutto (jeden tysiąc pięćset złotych). wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Pakietów według zasad j.n:
Pakiet 1 - 1.000 ,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Pakiet 2 - 150,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 3 - 100,00 zł brutto (słownie: sto złotych 00/100)
Pakiet 4 - 40,00 zł brutto (słownie: czterdzieści złotych 00/100)
Pakiet 5 - 30,00 zł brutto (słownie: trzydzieści złotych 00/100)
Pakiet 6 - 600,00 zł brutto (słownie: sześćset złotych 00/100)
Pakiet 7 - 20,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia złotych 00/100)
Pakiet 8 - 250,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 9 - 45,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć złotych 00/100)
Pakiet 10 - 30,00 zł brutto (słownie: trzydzieści złotych 00/100)
Pakiet 11 - 60,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 12 - 700,00 zł brutto (słownie: siedemset złotych 00/100)
Pakiet 13 - 800,00 zł brutto (słownie: osiemset złotych 00/100)
Pakiet 14 - 800,00 zł brutto (słownie: osiemset złotych 00/100)
Pakiet 15 - 170,00 zł brutto (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 16 - 5,00 zł brutto (słownie: piec złotych 00/100)
Pakiet 17 - 670,00 zł brutto (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 18 - 600,00 zł brutto (słownie: sześćset złotych 00/100)
Pakiet 19 - 90,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 20 - 250,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 21 - 1.000 ,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
Pakiet 22 - 18,00 zł brutto (słownie: osiemnaście złotych 00/100)
Pakiet 23 - 400,00 zł brutto (słownie: czterysta złotych 00/100)
Pakiet 24 - 70,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100)
Pakiet 25 - 100,00 zł brutto (słownie: sto złotych 00/100)
Pakiet 26 - 47,00 zł brutto (słownie: czterdzieści siedem złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; b) w przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników o tej samej nazwie międzynarodowej, w tej samej postaci i dawce przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. W przypadku braku możliwości dostarczenia w/w zamiennika asortymentu. Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tego produktu z umowy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. c) zmiany stawki podatku VAT przy zachowaniu niezmiennej ceny netto,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33169000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141127-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | PAKIET |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- ,,Dostawa odczynników do badań równowagi kwasowo-zasadowej i hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów oraz innych testów diagnostycznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
- Zakup ciągnika rolniczego
- REMONT DACHU Z WYMIANĄ POSZYCIA, REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ DACHU ORAZ REMONT I OCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 PRZY UL. MAŁECKICH 1 W EŁKU
- Naprawa lokomotywy WLs 150-212 na poziomie P5
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Ełk w 2024 r.
- Dostawa leków, środków farmaceutycznych i opatrunków do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych II postępowanie
- ZP 3/2024 Drobny sprzęt medyczny
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla oddziału okulistycznego II
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.