eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn "Równy start dla najmłodszych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-20



Ogłoszenie nr 618699-N-2017 z dnia 2017-11-20 r.

Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn "Równy start dla najmłodszych"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
projekt pn "Równy start dla najmłodszych" Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie, krajowy numer identyfikacyjny 22214171100000, ul. ul. Grunwaldzka  1 , 83110   Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 315 550, e-mail dkonrad10@wp.pl, faks 585 315 550.
Adres strony internetowej (URL): zpstczew.biposwiata.pl; przetargi.powiat.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
zpstczew.biposwiata.pl; przetargi.powiat.tczew.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
zpstczew.biposwiata.pl; przetargi.powiat.tczew.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie, ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn "Równy start dla najmłodszych"
Numer referencyjny: ZP.08.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia w 6 częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych: 2.1.1 część 1 zamówienia - Aparatu EEG Biofeedback 4 kanałowego z modułem QEEG W ILOŚCI 1 SZT. opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ 2.1.2 część 2 zamówienia - Sprzęt ITC , w tym: 1) projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej szt. 1: 2) Stojak do tablicy interaktywnej i projektora szt. 1 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ 2.1.3 część 3 zamówienia - Sprzęt elektroniczny w tym: 1) mikrofony nagłowne 1 zestaw 2) Kolumna aktywna 1 szt., 3) Słuchawki 12 szt. ; 4) Głośnik z mikrofonem z możliwością nagrywania 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ 2.1.4 część 4 zamówienia - Trampolina w ilości 1 szt. , Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ 2.1.5 część 5 zamówienia - Pomoce dydaktyczne w tym: 1) Tablice magnetyczne suchościeralne 12 szt. 2) Fakturowe obrazki 1 szt. 2.1.6 część 6 zamówienia - SPRZĘT KOMPUTEROWY , w tym: 1) komputery przenośne 1 szt. 2) Monitor 1 szt. opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry i ilości poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia. 2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych w ramach projektu pn. "Równy start dla najmłodszych", Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 3, Działanie 3.1. 2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem dla niżej wymienionych placówek: 1) Zespół Placówek Specjalnych , ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew; 2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę Jednostkową brutto ( dot. 6 części zamówienia: laptopa 3000,00 zł brutto), którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Powyższe obwarowanie wynika z faktu, iż Instytucja Organizująca Konkurs, wprowadziła wykaz dopuszczalnych stawek( Załącznik Nr 5 do Regulaminu konkursu dotyczącego naboru wniosków o dofinansowanie projektów w zakresie Działania 3.1 Edukacja przedszkolna) dla części towarów i usług na potrzeby ogłoszonego konkursu, w ramach którego Zamawiający uzyskał dofinansowanie ww. projektu. 2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części. 2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy: 2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych - o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy. 2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta (o ile dotyczy). 2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie oraz na swój koszt i ryzyko w odpowiedniej ilości, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie, ul. Grunwaldzka 1, 83-110 Tczew po ustaleniu terminu dostaw. 2.7.5 Wykonawca wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, wymagane licencje, certyfikaty oraz inne dokumenty niezbędne do przejęcia niniejszego przedmiotu zamówienia do używania publicznego (o ile dotyczy). 2.7.6 Wykonawca wniesie, zainstaluje i uruchomi sprzęt, w pomieszczeniach wyznaczonych przez przedstawiciela Zamawiającego. 2.8 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego sprzętu komputerowego: 2.8.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 2.8.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.9 Informacje o podwykonawcach: 2.9.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.9.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31710000-6
30200000-1
30192000-1
33197000-7
37441600-7
32322000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

5.1 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą (tj. Załącznikiem Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ. 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (Załącznik Nr 2 do SIWZ) - w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia - wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca - w celu usprawnienia procedury przetargowej - może wraz ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru ( część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) - w oryginale 5.3 W celu potwierdzenia okoliczności, o której mowa w pkt 4.1.2 SIWZ, mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 Ustawy, Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odnoszące się do 1 szt. laptopa wraz z oprogramowaniami odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty: 6.1.1 dotyczy laptopa: 1) dokument potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputerów z systemem operacyjnym, 2) karta katalogowa/specyfikacja techniczna oferowanych laptopów 3) Deklaracja zgodności CE 6.2 Nie załączenie przez Wykonawcę do oferty składającego ofertę na 6 część zamówienia któregoś z wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ, skutkować będzie odrzuceniem przez Zamawiającego danej oferty, jako nie spełniającej wymagań określonych w SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają zgody obu stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie następujących sytuacjach: 1) w granicach unormowania art. 144 ust.1 pkt 5 i 6 stawy Prawo zamówień publicznych, 2) zmiany wysokości podatku VAT, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4) zmiany firmy realizującej usługę serwisową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Aparat EEG Biofeedback 4-kanałowy z modułem QEEG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Parametry ogólne: 1. Oprogramowanie kompatybilne z DigiTrack EEG 2. Specjalistyczne oprogramowanie systemu EEG Biofeedback w języku polskim do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu podczas treningu 3. Prowadzenie terapii/treningu z wykorzystaniem głowicy aparatu EEG 4. Możliwość podłączenia kanału EKG, Sp02 i HR 5. Wbudowane 5 klasycznych treningów Sterman'a 6. Możliwość definiowania własnych protokołów terapeutycznych 7. Regulacja pasm częstotliwości (możliwość treningu łączonego) 8. Prowadzenie treningu w odprowadzeniach mono i bipolarnych 9. Możliwość porównywania wybranych treningów w zakresie współczynników, amplitud, udziałów procentowych poszczególnych zakresów fal w postacie tabeli i wykresów 10. Zestaw plansz min. 50 plansz stymulujących do prowadzenia treningu, w tym plansze dźwiękowe, plansze z różną logiką terapeutyczną (postępu, stanu) 11. Prezentacja chwilowej częstotliwości dominującej 12. Moduł analizy ilościowej QEEG (Quantity EEG) umożliwiający uzyskanie wyników w formie tabelarycznej 13. Eksport dowolnego fragmentu zapisu sygnału EEG 14. Moduł film pozwalający na wgranie dowolnego materiału filmowego, konwersja do formatu MP 4 i zastosowanie go w terapii spersonalizowanej 15. Możliwość jednoczesnego porównania wyników wielu sesji wykonanych w ramach wielu badań dla jednego lub wybranego pacjenta w formie tebelarycznej i graficznej ( współdzielność ekranu ) uwzględniającej porównania udziałów procentowych, amplitud, podstawowych współczynników Głowica: 1. Liczba kanałów EEG unipolarnych 4 2. Elektroda referencyjna 3. Elektroda neutralna 4. Rodzaj wejścia elektrod TP DIN 42802, pozłacane 5. Zasilanie 6. Przez złącze USB (maks. 150 mA) 7. Przetwornik A/D 8. Przetwornik A/D 24 bitowy; próbkowanie 500 Hz 9. Wymiary głowicy 170x750x40 mm 10. Zakres temperatury pracy: od +5 do +40C 11. Typ ochrony części aplikacyjnej wg PN-EN 60601-1 12. Ochrona przed przedostaniem się wody lub wody lub ciał stałych IPX0 Oprogramowanie: 1. Możliwość automatycznej synchronizacji informacji między stanowiskami pracującymi w tej samej sieci komputerowej i współdzielącymi tę samą bazę danych 2. Możliwość ręcznej synchronizacji informacji, pozwalając tym samym na normalna prace w warunkach, w których dostęp do sieci jest niemożliwy lub ograniczony, 3. Obsługa wielu różnych baz danych i możliwość przełączania się między nimi w trakcie pracy 4. Duża swoboda w przenoszeniu badań, także między różnymi bazami danych Wyposażenie stanowiska: 1. Biofeedback software pozwalający na wykonanie badania wg specyfikacji 2. Głowica 4 kanałaowa 3. 19 plansz symulacyjnych 4. 5 elektrod miseczkowych 5. 2 elektrody uszne Serwis: 1. Okres gwarancji całego systemu min. 12 miesięcy 2. Autoryzowany przez producenta softwaru i głowicy serwis (załączyć dokumenty autoryzacyjne) 3. Serwis na terenie Polski
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33197000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Sprzęt ITC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektor krótkoogniskowy do tablicy interaktywnej: Wymiary projektora /[mm]: 288 ×220 × 86;Waga [kg]: 2,55;Rozdzielczość: XGA (1024×768);Jasność : 3000 ANSI lm;Kontrast: 18000:1;Obiektyw F/2.8; f=7.017mm, stały zoom Dystans [m]: 0,5-2,5 m;Proporcje obrazu : 16:9;Przekątna obrazu [m] : 1-5;Audio : tak;Wejścia / wyjścia : 3x 15-pin D-Sub, 1x HDMI, 1x Composite, 1x Mini-DIN-4 (S-Video), 1x USB (Type B), 1x RS-232 (COM), 1x Audio in, 1x Audio out Kompatybilność ze standardami komputerowymi: UXGA, SXGA, WXGA, HD, XGA, SVGA, VGA, Mac Kompatybilność ze standardami wideo : PAL (B, D, G, H, I, M, N, 576i/p), NTSC (M, 4.43/3.58 MHz, 480i/p), SECAM (B, D, G, K, K1, L) HD (1080i, 720p) Żywotność lampy [h] : 4500 (Norm) / 6000 (Eco);Zdalne sterowanie : TAK;Pobór mocy [W] : 235 ;Pozostałe parametry Zabezpieczenia: Blokada antykradzieżowa, Kensington Lock, zabezpieczenie hasłem;Możliwość projekcji 3D Gwarancja 2 lata na produkt; 1000 godzin na lampę Do projektora należy dołączyć : osłona obiektywu, kabel zasilający, kabel VGA, pilot z bateriami, podręcznik obslugi, instrukcja obsługi na CD, karta gwarancyjna. 2/ Stojak do tablicy interaktywnej i projektora: 1 /Stojak powinien być wykonany ze stali w kolorze czarnym (półmat). 2/ Regulacja wysokości: trójstopniowa 3/ możliwość złożenia ramienia o 90o 4/ Regulacja odległości projektora od tablicy w przedziale 86 - 120 cm 5/ Wymiary: 1320 - 2840 cm UWAGA: W celu doboru właściwego stojaka Zamawiający podaje parametry posiadanej tablicy interaktywnej: 1/ wymiary całkowite: 177,7 x 128,6 cm; 2/ obszar roboczy: 167 x 117,6 cm; 3/ przekątna 80"; 4/ gruboć 3 cmm; 5/ waga: do 35 kg; 6/ powierzchnia: ceramiczna, suchocieralna, magnetyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Sprzęt elektroniczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Mikrofony nagłowne 1 zestaw Skład zestawu: 1/MIKROFON typu AKG C555L NAGŁOWNY- 2szt lub równoważne 2/ 2 NADAJNIKI typu PT Pro MINI lub równoważne 3/ ODBIORNIK Z PODWÓJNYM SYSYTEMEM ANTENOWYM ELIMINUJĄCUM ZAKŁÓCENIA FALOWE 4/ 2 przewody połączeniowe typu Jack-jack, zasilacz sieciowy 12V PRAMETRY MIKROFONU NAGŁOWNEGO: regulacja pałąka dla wygody noszenia mocowanie po dowolnej stronie (L/P) tłumienie odgłosów z otoczenia skuteczna ochrona przed wilgocią charakterystyka nerkowa pasmo przenoszenia: 80 Hz - 20 kHz graniczny poziom ciśnienia: 130 dB ekwiwalentny poziom ciśnienia: 22 dB(A) oporność: <= 200 om oporność obciążenia: >= 2000 om wtyczka Mini - XLR Wymiary :19,5 x 13,4 cm Waga : 260 g 2. Kolumna aktywna 1 szt. Technologia - Aktywna Bluetooth - 2.1 Moc wyjściowa (RMS) - 30W Pasmo przenoszenia - 40 Hz ~ 20 kHz Impedancja - 4 Ohm Głosniki - 1x 10" subwoofer, 2x twe eter THD (1kHz, 1 W) - 0,5 ~ 1% SNR -80 dB Porty USB - 1 x USB Czytnik kart SD - MicroSD Wyjście AUX - 3,5 mm Wejście mikrofonowe - 6,3 mm Wejście gitarowe - 6,3 mm Wejście audio - Liniowe 3,5 mm Pilot zdalnego sterowania - w zestawie Czas odtwarzania muzyki - do 8 godzin Pojemność baterii - 4500 mAh Zasilacz - DC 18 V 3. Słuchawki 12 szt. Długość kabla [m] : 1.2 - 2 m Składane : Tak Typ słuchawek :Nauszne Waga [g] :125 Średnica membrany [mm]: 30 Typ membrany :Dynamiczne, Kopułkowe Złącze : 3.5 mm Załączona dokumentacja : Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna Przeznaczenie :Uniwersalne Kolor : Czarny lub czarno-czerwony lub czarno-niebieski Gwarancja : minimum 12 miesięcy Dynamika [dB] :98 Impedancja [OH] :24 Pasmo przenoszenia min. [Hz] : 10 Pasmo przenoszenia max. [Hz] :24000 Znak zgodności: 4. Głośnik z mikrofonem z możliwością nagrywania 1 szt. - Głośnik karaoke z Bluetooth i Subwooferem typu MT3149 lub równoważny - Funkcja KARAOKE z wyciszaniem wokalu odtwarzanego utworu - Kompaktowy głośnik Bluetooth stereo z wbudowanym subwooferem - Niezależna regulacja głośności mikrofonu - Regulowany efekt ECHO - Możliwość nagrywania głosu śpiewającego bezpośrednio na kartę pamięci - Bluetooth 2.1+ EDR, A2DP, AVRCP - Radio FM z automatycznym wyszukiwaniem stacji 87,6-108MHz - Odtwarzacz MP3 - Obsługa kart micro SD oraz nośników USB - Regulacja głośności i tonów wysokich - 6 ustawień equalizera (tylko dla USB/karty SD) - Gniazdo AUX - Gniazdo mikrofonu 6.3mm jack - Profesjonalny mikrofon kablowy w zestawie - Pilot zdalnego sterowania - Zasilacz sieciowy DC 9V - Wbudowany akumulator litowo-jonowy do 7 godzin pracy - Moc: RMS 20W, PMPO 850W - 5" głośnik basowy, 2 x 2" głośniki średniotonowe - Częstotliwość przenoszenia: 100 ~ 20000 Hz - Wyświetlacz informacyjny LED - Antena teleskopowa - Drewniana obudowa - Pasek na ramie do łatwego przenoszenia - Wymiary: 360x230x110mm - Waga: 2,4 kg - 3 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31710000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Trampolina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Trampolina 1 szt. Średnica: 250 cm Średnica użytkowa: 244 cm Siatka: Wewnętrzna (wielowarstwowa, bezpieczna) Zabezpieczenie siatki: Zamknięcie (zamek + 2 x klips zatrzaskowy) Mocowanie siatki do konstrukcji: 2 punktowe (sznur + 1 x klips zatrzaskowy) Wysokość całkowita: 224 cm Wysokość siatki ochronnej:166 cm Wysokość podstawy: 58 cm Średnica powierzchni do skakania: 200 cm Ilość wsporników siatki: 6 sztuk (rura + neopren + pokrowiec) Liczba nóg: 3 podwójne (6 x antypoślizgowy stabilizator) Szerokość osłony: 25 cm dwuwarstwowa (2 x PVC + gąbka) Grubość ścianki rury: 1,5 mm Średnica rury podstawy: 38 mm Liczba sprężyn: 48 szt. Maksymalne obciążenie: 150 kg Certyfikaty: GS, TUV, CE Gwarancja: 10 lat na elementy stalowe,24 miesiące na pozostałe elementy Dodatkowe: Stabilna drabinka, Kotwy mocujące, Siatka ochronna 3 kotwy + 3 paski
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37441600-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pomoce dydaktyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Tablice magnetyczne suchościeralne 12 szt. Wymiar 40-45 cm x 30-35 cm Kolor: biała w ramie aluminiowej anodowanej W zestawie komplet magnesów różnokolorowych okrągłych oraz tematycznych: literek, cyferek, zwierząt domowych, owoców i warzyw oraz komplet pisaków do tablicy suchościeralnej (różne kolory) wraz z gąbką do ścierania. 2. Fakturowe obrazki 1 szt. Zestaw składa się z : 25 płytek - obrazków przedstawiających przedmioty z najbliższego otoczenia dziecka, które można podzielić na 5 grup powiązanych tematycznie (zabawki, jedzenie, ubrania, zwierzęta, przedmioty codziennego użytku). Obrazki zostały przedstawione przy pomocy materiałów o różnej fakturze (3 rodzaje: pluszowa, aksamitna i gładka) i kolorze na pojedynczych płytkach MDF. * wym. 13 x 16 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Sprzęt komputerowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Laptop 1 szt. Procesor minimum Intel Core i5 7200U 2,5 - 3,1 GHz Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2133MHz) Dysk twardy 1000 GB SATA 5400 obr. Wbudowane napędy optyczne Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer Typ ekranu Matowy, LED Przekątna ekranu 15,6" Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD) Karta graficzna nVidia GeForce 940 MX + Intel HD Graphics 620 Dźwięk Wbudowane głośniki stereo Wbudowany mikrofon Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio Kamera internetowa 0.3 Mpix Łączność: LAN 10/100 Mbps Wi-Fi 802.11 b/g/n Moduł Bluetooth Rodzaje wejść / wyjść: USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 1 szt. USB Typu-C - 1 szt. HDMI - 1 szt. Czytnik kart pamięci - 1 szt. USB 2.0 - 1 szt. VGA (D-sub) - 1 szt. RJ-45 (LAN) - 1 szt. Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. Bateria 3-komorowa, 3350 mAh, Li-Ion Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa) Dołączone oprogramowanie Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku) Dodatkowe informacje Wydzielona klawiatura numeryczna, wielodotykowy, intuicyjny touchpad Gwarancja 24 miesiące 2. Monitor 1 szt. Klasa produktu: Monitor LCD Przekątna ekranu: 23"- 24 " Format ekranu monitora: 16:9 Panel LCD: TFT PLS/TFT IPS Technologia podświetlenia: LED Zalecana rozdzielczość obrazu: 1920 x 1080 pikseli Liczba wyświetlanych kolorów: 16,7 mln Jasność: 250 cd/m2 Kontrast: 1000:1 Czas reakcji matrycy: 5 ms Wbudowane głośniki: Tak Pozostałe złącza: Słuchawkowe Złącza wejściowe: 1x D-Sub, 1x HDMI Możliwość pochylenia panela: Tak
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.