Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-09-18
Ogłoszenie nr 618443-N-2018 z dnia 2018-09-18 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019 z podziałem na zadania.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
29994322100000, ul.
ul. Warszawska
11
,
32200
Miechów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
413 830 742, e-mail
przetargimiechow@onet.eu, faks
413 831 832.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpmiechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdpmiechow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferta musi być złożona w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 11 32-200 Miechów, pok. nr 1 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019.
Numer referencyjny:
SE.261.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2018 - 2019, z podziałem na zadania: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki). UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania. USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ OBWÓD DROGOWY W MIECHOWIE Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w operacie Zimowego Utrzymania Dróg w sezonie 2018/2019. Zad.1 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr1 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw.743/726/b i pług nr inw. 582-2-510 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 10 800km Zad.2 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr2 - 1szt. [piaskarka typ PP-1 nr inw.582-3/505 i pług nr inw. 9150-011 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 10 800km Zad.3 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr3 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw.582-3/531 i pług nr inw. 582-2/530 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 10 800km Zad.4 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr4 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw.582-3/504 i pług nr inw. 582-2-529 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 10 800km Zad.5 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr5 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw. 582-3/506 i pług nr inw. 582-2/511 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] Przewidywany zakres: 10 800km Zad.6 usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (załadunek materiałów) o poj. łyżki co najmniej 0,50m3 lub więcej (sprzęt wykonawcy) - 1szt Przewidywany zakres: 300godz. Zad.7 transport materiałów do zimowego utrzymania dróg ze składowiska w Chrustach k. Książa Wielkiego do Miechowa Przewidywany zakres: 17km x 6500T= 110500Tkm
II.5) Główny kod CPV: 90630000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90620000-9 |
60100000-9 |
98300000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres tego zamówienia obejmować będzie do 15% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy tego zamówienia. Warunki, na jakich zostaną udzielone te usługi: - Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację, - Umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza ofertowego, - Kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w zamówieniu podstawowym, - Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do zapisów w umowie zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-03-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w sprzętem:
Dla zad.1: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.2: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.3: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.4: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.5: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.6: koparko-ładowarka o poj. łyżki 0,50m3 lub więcej - min. 1 szt.
Dla zad.7: samochód samowyładowawczy o ładowności min 24tony - min. 1 szt.
Uwaga: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie musi udowodnić że dysponuje minimum jedną jednostką sprzętową dla każdego zadania którego dotyczy oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
9.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
9.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej;
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w sprzętem:
Dla zad.1: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.2: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.3: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.4: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.5: samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - min.1 szt.
Dla zad.6: koparko-ładowarka o poj. łyżki 0,50m3 lub więcej - min. 1 szt.
Dla zad.7: samochód samowyładowawczy o ładowności min 24tony - min. 1 szt.
Uwaga: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno zadanie musi udowodnić że dysponuje minimum jedną jednostką sprzętową dla każdego zadania którego dotyczy oferta.
9.4.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Dołączenie druku do oferty nie zwalnia od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości:
zad.1- 1 500zł,
zad.2- 1 500zł,
zad.3- 1 500zł,
zad.4- 1 500zł,
zad.5- 1 500zł,
zad.6- 500zł,
zad.7- 500zł,
- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: Pekao S.A. 76 1240 2294 1111 0010 5825 3558
z dopiskiem "Wadium SE.261.6.2017., zad.nr ...."
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 26.1 Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 26.2 Zmiana terminu realizacji umowy: 26.2.1 Termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie (wydłużeniu) w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o o charakterze niezależnym od stron, o którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, o którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, o której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: nagłe załamania warunków atmosferycznych, nadzwyczajne warunki pogodowe nietypowe dla okresu ich wystąpienia, opady i zjawiska powodujące śliskość zimową, uzasadniające konieczność pracy sprzętu w celu usunięcia zagrożenia w ruchu drogowym, spowodowanego powstaniem śliskości na drogach. 26.2.2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie zmianie (skróceniu) w przypadku zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o o charakterze niezależnym od stron, o którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, o którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, o której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: nagłe wystąpienie warunków atmosferycznych, nadzwyczajnych warunków pogodowych nietypowych dla okresu ich wystąpienia; wysokie temperatury, brak opadów i zjawisk powodujących powstawanie śliskości zimowej, prognozy pogody wskazujące na trwałe ustąpienie aury zimowej i inne czynniki sprawiające, że prowadzenie dalszej akcji zimowej jest bezcelowe i nieuzasadnione ekonomicznie. 26.3 Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym urzędowa zmiana stawki podatku Vat. 26.4 Przewidziane zmiany wymagają formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-27, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zad.1 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr1 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw.743/726/b i pług nr inw. 582-2-510 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zad.2 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr2 - 1szt. [piaskarka typ PP-1 nr inw.582-3/505 i pług nr inw. 9150-011 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zad.3 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr3 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw.582-3/531 i pług nr inw. 582-2/530 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zad.4 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr4 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw.582-3/504 i pług nr inw. 582-2-529 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zad.5 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr5 - 1szt. [piaskarka Schmidt nr inw. 582-3/506 i pług nr inw. 582-2/511 - własność ZDP, nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4- napędowe dwa mosty tylne - własność wykonawcy] |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2, 90620000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zad.6 usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (załadunek materiałów) o poj. łyżki co najmniej 0,50m3 lub więcej (sprzęt wykonawcy) - 1szt |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zad.7 transport materiałów do zimowego utrzymania dróg ze składowiska w Chrustach k. Książa Wielkiego do Miechowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Przebudowa i budowa nowych dróg zgodnie z projektem zagospodarowanie poscaleniowego wsi Marcinkowice i wsi Pogwizdów, gmina Charsznica
- Wykonanie projektu na realizację zadania: budowa przyszkolnej hali sportowej z przebudową boiska przy Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Marii Konopnickiej 2 w Miechowie w ramach programu "OLIMPIA"
- "Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w obiekcie Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie przy ul. Racławickiej 10". Etap II.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 1+600 do km 2+500, na dł. 0,9 km wraz z remontem obiektu mostowego w km 1+688 w miejscowości Biskupice
- Zaprojektowania wraz z pozyskaniem stosownych decyzji zagospodarowania poscaleniowego wsi Uniejów - Parcela i Wierzbie w gminie Charsznica
- "Przebudowa drogi gminnej K140282 ul. Szpitalna w km 0+000 - 0+362 w miejscowości Miechów, gmina Miechów".
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- Konserwacja i przygotowanie do ekspozycji obiektów przekazanych MHP w depozyt przez Muzeum Zamoyskich w Kozłówce do stworzenia wystawy stałej Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze publicznym w 2024 roku w podziale na 2 części
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.