eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Budowa areny lekkoatletycznej w Tychach - projekt

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-19

Tychy: Budowa areny lekkoatletycznej w Tychach - projekt
Numer ogłoszenia: 61774 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa areny lekkoatletycznej w Tychach - projekt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa areny lekkoatletycznej w Tychach - projekt, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa świadectwa PZLA dla obiektu lekkoatletycznego kategorii III A. 1. Szczegółowy zakres prac projektowych określony został w Projekcie Koncepcyjnym autorstwa Pracowni Projektowej Amibud stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in: a) Uzyskanie wszystkich wymaganych danych wyjściowych, mapy do celów projektowych, opinii w tym rzeczoznawcy ds. ppoż., uzgodnień branżowych z gestorami sieci uzbrojenia terenu objętego opracowaniem (wraz z projektami ewentualnych przekładek), b) Wykonanie inwentaryzacji terenu w zakresie niezbędnych dla wykonania projektu. c) Wykonanie inwentaryzacji zieleni istniejącej, w przypadku kolizji z planowaną inwestycją złożenie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej pozwolenia na wycinkę drzew z uwzględnieniem wykonania opracowania projektowego nasadzeń zastępczych. d) Wykonanie badań geologicznych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji. e) Wykonanie projektu przebudowy linii 110 kV relacji EC Tychy - Urbanowice f) Wykonanie i uzgodnienie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań funkcjonalnych. W przypadku, w którym PZLA nie zajmie stanowiska w terminie 14 dni od daty przedstawiania przez Wykonawcę przyjętych rozwiązań, a miało to istotny wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy, okoliczność ta będzie stanowiła podstawę do przedłużenia terminu realizacji zadania. g) Złożenie kompletnych wniosków odpowiednio o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie zamiaru budowy dla projektowanego zadania. h) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa świadectwa PZLA dla obiektu lekkoatletycznego kategorii IIIA. i) Udzielenie Zamawiającemu w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia na realizację projektowanego zadania odpowiedzi na pytania, wyjaśnień, informacji odnośnie wykonanego przedmiotu umowy w terminie 3 dni roboczych od daty wpływu pytania do Jednostki Projektowej. j) Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji. Zakres nadzoru autorskiego obejmuje czynności określone w art.20 ust 1pkt. 4 Prawa Budowlanego (Dz.U. z 2013r., poz. 1409 z późn.zm.). O konieczności pobytu inspektora nadzoru autorskiego (projektanta) na budowie Zamawiający powiadomi Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem (dopuszcza się powiadomienie telefoniczne lub mailowe). Wykonane czynności Wykonawcy w ramach nadzoru autorskiego uwidocznione zostaną we właściwej dokumentacji budowy. 2. Przekazana dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) Projekt Budowlany - 5 egz., b) Projekt Wykonawczy - 5 egz., c) Przedmiary robót - 2 egz., d) Kosztorysy inwestorskie - 2 egz., e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz., f) Wersję elektroniczną dokumentacji jw. w formacie PDF na płycie CD - 1 egz. 3. Przedmiary robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013.1129 - t.j.). 4. Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz.1389). Kosztorysy inwestorskie należy opracować w oparciu o katalogi KNR, a w przypadku braku odpowiedniej normy w KNR, należy zastosować wszelkie inne dostępne katalogi norm, analizy własne, kalkulacje indywidualne. W przypadku zastosowania tych ostatnich, należy przedstawić Zamawiającemu obliczenia (kalkulacje własne) do akceptacji. 5. Wytyczne do kosztorysu inwestorskiego: a. stawka roboczogodziny - wg zeszytu Sekocenbud cz. 1,2 o stawkach roboczogodziny kosztorysowej z kwartału wykonania dokumentacji w wysokości minimalnej dla regionu śląskiego i przynależnego rodzaju robót, b. ceny materiałów - wg zeszytów Sekocenbud o cenach materiałów minimalnych w kwartale wykonania dokumentacji. W przypadku braku w zeszytach informacji cenowej o danym materiale, należy stosować ceny producenta. W zastosowanych cenach należy przewidzieć koszt zakupu materiałów, c. ceny pracy sprzętu - wg zeszytu Sekocenbud o cenach pracy sprzętu w wysokości minimalnej. Należy zastosować zeszyt z kwartału terminu wykonania dokumentacji. Należy przyjąć następujące narzuty: koszty pośrednie i zysk - w wysokościach zgodnych z rodzajem robót (branże) w procentach podanych w zeszytach Sekocenbud w dacie opracowania dokumentacji w wysokości minimalnej. 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona dla każdego asortymentu robót występującego w przedmiotowym zadaniu. 8. Dokumentacja projektowa winna zawierać wszelkie uzgodnienia branżowe określone wymogami prawa. 9. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na własny koszt. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie z należytą starannością co najmniej jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy stadionu sportowego lekkoatletycznego, której przedmiotem opracowania było zaprojektowanie elementów do uprawniania konkurencji lekkoatletycznych w zakresie biegów, skoków i rzutów. Wartość dokumentacji projektowej nie może być mniejsza niż 50 000 zł brutto. Ponadto projekt, dla którego są przedstawione dowody powinien posiadać pozytywną opinię komisji obiektów i urządzeń PZLA (dowód kserokopia rysunku z uzgodnieniem PZLA pieczęcią i podpisem). Do wykazu należy dołączyć dowody, że usługa została wykonana należycie - według załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - sieci i instalacji elektrycznych, wg załącznika nr 5 do SIWZ. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według załącznika nr 5a do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki tej zmiany są następujące: 1. Strony dopuszczają możliwość ewentualnego przesunięcia terminu określonego w § 2 ust. 1 lit. a) wzoru umowy wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 2. Ewentualne przedłużenie terminu wskazanego w § 2 ust. 1 lit. a) winno zostać poprzedzone przygotowaniem stosownego protokołu konieczności i udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na konieczność zmiany terminów, a następnie podpisaniem przez Strony aneksu do umowy w formie pisemnej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt b) wzoru umowy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług (VAT) b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt a) - c) wynikać muszą z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy. 5. Zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 należy rozumieć jako możliwość zarówno jego zwiększenia, jak i zmniejszenia. Zmiana będzie dopuszczalna, jeżeli w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających podatek VAT, wysokość płacy minimalnej, wysokość składek ZUS, strona umowy zwróci się do drugiej strony z wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy cena: 15 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Prace projektowe - od momentu podpisania umowy do dnia 30.08.2015 r. nadzór autorski - do dnia 30.04.2017 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.