eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa wyposażenia do laboratorium fizyczno-chemicznego wraz ze zintegrowanym systemem bezpieczeństwa danych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-09-14



Ogłoszenie nr 617253-N-2018 z dnia 2018-09-14 r.

Akademia im.Jakuba z Paradyża : Dostawa wyposażenia do laboratorium fizyczno-chemicznego wraz ze zintegrowanym systemem bezpieczeństwa danych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im.Jakuba z Paradyża , krajowy numer identyfikacyjny 365193022, ul. ul. Teatralna  25 , 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957279515, e-mail eharasimowicz@pwsz.pl, faks +48957216017.
Adres strony internetowej (URL): www.ajp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ajp.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Teatralna 25,66-400 Gorzów Wielkopolski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do laboratorium fizyczno-chemicznego wraz ze zintegrowanym systemem bezpieczeństwa danych.
Numer referencyjny: SSdsZP/252-05/18/KJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do laboratorium fizyczno-chemicznego wraz ze zintegrowanym systemem bezpieczeństwa danych. Zadanie nr 1 - Dostawa spektrometru z wyposażeniem Zadanie nr 2 - Dostawa spektrofotometrów oraz mętnościomierza Zadanie nr 3 - Dostawa suszarki laboratoryjnej Zadanie nr 4 - Dostawa destylatora elektrycznego Zadanie nr 5 - Dostawa wagi laboratoryjnej Zadanie nr 6 - Dostawa wirówki laboratoryjnej Zadanie nr 7 - Dostawa mieszadła magnetycznego Zadanie nr 8 - Dostawa suszarki laboratoryjnej Zadanie nr 9- Dostawa pieca do topienia metali i stopów Zadanie nr 10 - Dostawa miernika hałasu i drgań Zadanie nr 11 - Dostawa sprzętu informatycznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 8a - 8k do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38433000-9
38425400-4
38437000-7
42716200-0
42910000-8
38311000-8
42931100-2
38436400-4
42300000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
42

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i ręjkojmi20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa spektometru z wyposażeniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Spektrometr rentgenowski - 1 pkl (Umożliwiający analizę cieczy, próbek stałych i proszków,Zakres pomiarowy Na-Am,Wzbudzenie za pomocą lampy rentgenowskiej o napięciu co najmniej 50 kV, mocy co najmniej 5 W, anoda Ag, okienko o grubości nie więcej niż 50 um, Generator wysokiego napięcia o napięciu co najmniej 50 kV,Posiadający co najmniej 6 filtrów pomiarowych do optymalizacji warunków pomiaru, Zainstalowana lampa musi pochodzić od tego samego producenta co spektrometr i nie może pochodzić od poddostawców czy podwykonawców, Analizator widma musi posiadać co najmniej 4000 kanałów, Sterowanie pracą spektrometru za pomocą wewnętrznego komputera klasy PC z systemem operacyjnym Windows, Jeden detektor półprzewodnikowy dla całego zakresu Na-Am bez konieczności zewnętrznego chłodzenia ciekłym azotem o rozdzielczości nie gorszej niż 145 eV, liniowości i cienkim okienku o grubości nie więcej niż 8 um, Brak zewnętrznego układu chłodzenia aparatu, Komplet 100 szt. naczynek plastikowych do analiz cieczy i luźnych proszków, Komplet 500 szt. krążków foli Plyester PETP 3,6 um, Pełna instrukcja obsługi spektrometru w języku polskim i angielskim; Serwis techniczny i analityczny w Polsce) 2) Wzorce kalibracji - 1 szt. (Wzorce do kalibracji ROHS w polietylenie spełniające wymagania ROHS / WEEE i ELV) 3) Prasa hydrauliczna - 1 szt. (Prasa hydrauliczna o sile nacisku roboczego 25t. ,Ciężar max. 70 kg., Maksymalna wysokość obiektu prasowanego 200 mm, Minimalna wysokość obiektu prasowanego 40 mm, Posuw tłoka 16 mm, Skok śruby dociskowej 160 mm, Średnica tłoka 100 mm, Średnica siłownika 119 mm, Maksymalny nacisk 28-30 t., Nacisk roboczy 25 t.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38433000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa spektrofotometrów oraz mętnościomierza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Spektrofotometr - 1 kpl UV-VIS z technologią RFID( tryb wyświetlacza: Transmisja %. Absorbancja, stężenie, Optyka: lampa deuterowa (UV), lampa halogenowa (VIS), monochromator, detektor, fotodioda silikonowa, Zakres długości fal: 190-1.100 nm, Rozdzielczość długości fali: 0.1 nm, Dokładność długości fali: +- 1 nm (200-900nm), Dokładność fotometryczna: 1 % przy 0,50 do 2,0 Abs, 5 mAbs przy 0,0 do 0,5 Abs, Spektralna szerokość pasma: 2 nm, System optyczny: Technika wiązki odniesienia, widmowa, Szybkość skanowania: 900 nm/min (w krokach co 1 nm), Spektralna szerokość pasma 2nm (1,5-2,9 nm przy 656 nm, 1nm przy linii D2, Zakres pomiarów fotometrycznych +-3 ABS (200-900 nm) 2) Mętnościomierz - 1kpl zgodny z normą ISO:7027 (Źródło światła: dioda elektroluminescencyjna (LED) Zakres pomiarowy: 0-1000 NTU (FNU)Dokładność: +-2% odczytu plus światło rozproszone od 0-1000 NTU (FNU), Powtarzalność: +-1% odczytu lub 0,01 NTU (FNU), które jest większe, Rozdzielczość: 0,01 NTU w dolnym zakresie, Światło rozproszone: <= 0,02 NTU (FNU) 3) Spektrofotometr 1 kpl. Spektrofotometr VIS z technologią RFID 4) Laboratoryjna elektroda pH 1 szt. Cechy charakterystyczne: Woda ściekowa i trudne próbki (Długość: 200 mm , Dokładność temperatury: +-0,3 °C , Materiał: Korpus czujnika: żywica epoksydowa , Parametr: pH , Referencje: Ag/AgCl (pojedyncze połączenie) Rozdzielczość: 0,001/0,01/0,1 , Rozdzielczość temperatury: 0,1 °C , Średnica: 12 mm ,Termistor: ATC ) 5) Laboratoryjna elektroda przewodności 1 szt. Długość: 200 mm , Długość kabla: 1 m 6) Zestaw pipet automatycznych 1 szt. Zestaw pipet automatycznych wraz z końcówkami w skład którego wchodzi: 1 pipeta 0,2 - 1,0 ml wraz z opakowaniem końcówek (100 szt.) 1 pipeta 1,0 - 5,0 ml wraz z opakowaniem końcówek (75 szt.) 7) Uniwersalny stojak na elektrody 1 szt. standardowe IntelliCal oraz SenslON+ z ruchomym ramieniem na trzy elektrody. Instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38433000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa suszarki laboratoryjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa suszarki laboratoryjnej - 1 szt. Wymagane parametry minimalne zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Suszarka laboratoryjna/cieplarka z naturalnym obiegiem powietrza * Pojemność komory: 15l * Drzwi: drzwi podwójne - wewnętrzne szklane, zewnętrzne pełne * Zakres temperatury pracy: 5 st. C powyżej temperatury otoczenia...+100 st. C * Sterownik mikroprocesorowy z graficznym wyświetlaczem LCD * Materiał komory: stal nierdzewna * Materiał obudowy: stal nierdzewna strukturalna (len) INOX/G * Ilość półek: 1 * Maksymalne obciążenie półki: 10 kg * Maksymalne obciążenie urządzenia: 20 kg * Regulacja temperatury: co 0,1 st. C * Zabezpieczenie: klasy 2.0 * Waga max. 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42716200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa destylatora elektrycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa destylatora elektrycznego- 1 szt. Urządzenie ma być przeznaczone do oczyszczania wody z soli mineralnych i gazów metodą destylacji. Otrzymana woda ma odpowiadać normą Farmakopei Polskiej V Destylator ma być urządzeniem wolno stojącym przystosowanym do pracy ciągłej. Części stykające się z wodą i parą wodną mają być wykonane z mosiądzu lub miedzi i pokryte galwaniczną powłoka cynową. Destylator ma być wyposażony w regulator natężenia przepływu, który ma służyć do ustawienia zużycia wody chłodzącej. Ma być również regulator temperatury, który powoduje wyłączenie elementu grzejnego w przypadku obniżenia się poziomu wody w kotle. Do destylacji ma być użyta woda uzdatniona, pochodząca z sieci wodociągowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42910000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa wagi laboratoryjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wagi laboratoryjnej - 1 szt. (Obciążenie maksymalne: 2 kg, Dokładność odczytu: 0,01 g, Zakres tary: -2 kg,Powtarzalność: 0,03 g, Liniowość +-0,03 g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38311000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa wirówki laboratoryjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wirówka laboratoryjna 1 szt. (Zakres obrotów: 3500 - 5800 rpm, Maksymalna pojemność: 90ml, Przyspieszenie RCF: 1137/3120 x g, Czas pracy: 1-30 min oraz ciągła)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42931100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Dostawa mieszadła magnetycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mieszadło magnetyczne 1 szt. (Mieszadło magnetyczne z grzaniem, Wymiary platformy [mm]: 184 x 184, Materiał platformy: szklana ceramika, Typ silnika: bezszczotkowy, Liczba stanowisk mieszających: 1, Maksymalna objętość mieszanego roztworu: 20 L Maksymalny rozmiar elementu mieszającego (L x O) [mm]: 80, Zakres prędkości: 100-1500 obr./min.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38436400-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Dostawa suszarki laboratoryjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Suszarka laboratoryjna 1 kpl. Suszarka z konwekcją wymuszoną. * Zakres temperatury: temperatura otoczenia +10 °C do 250 °C * Konwekcja wymuszona * Regulowana klapa powietrza odlotowego * Regulator z funkcją timera * 2 chromowane półki druciane * Pojemność wnętrza [L]: 56 * Masa urządzenia netto (puste) [kg]: max. 42 * Zużycie energii przy 150 °C [Wh/h]: max 300 * Czas nagrzewania na 150 °C [min]: max 28 * Zasilanie: 230 V/ 50 HZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42716200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Dostawa pieca do topienia metali i stopów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Piec do topienia metali i stopów 1 szt. (Temp. max: 1000 °C ) * Pojemność tygla: 4 L * Tygiel z dziobem z izografitu w wyposażeniu standardowym * Rynna spustowa zamocowana do pieca, do dokładnego dozowania podczas odlewania * Kompaktowa konstrukcja stołowa, łatwe opróżnianie tygla za pomocą mechanizmu przechylającego z amortyzatorem gazowym * Tygiel podczas nagrzewania pieca izolowany pokrywą, która jest otwierana podczas spustu stopionego metalu. * Waga: max 120 kg * Moc: max 3.7 kW * Zasilanie: 230 V /50 Hz
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42300000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Dostawa miernika hałasu i drgań
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dostawa miernika hałasu i drgań Miernik hałasu 1 szt. (Miernik poziomu dźwięku, Normy IEC 651 Type II (tylko 625) , Charakterystyka dynamiczna FAST/SLOW , Charakterystyka częstotliwościowa A/C Zakres pomiarowy: 40-130 dB Dokładność: +/-2,0 dB , Zakres detektora: 30 dB Rozdzielczość: 0,1 dB , Funkcja kalibracji ) 2) Miernik drgań 1 kpl. Miernik drgań - wibrometr, pomiar przyspieszenia, prędkości i przemieszczenia, rejestracja danych przyspieszenie: 200 m/s2, prędkość : 200 mm/s, przemieszczenie ( p-p ) : 2 mm., Wyświetlacz: LCD z dużymi cyframi, Pomiary: Prędkości, Przyspieszenia, Przemieszczenia, Funkcję: RMS, PEAK, MAX. HOLD, DATA HOLD, MAX, MIN, DATA LOGGER, Zakres częstotliwości: 10 Hz do 1 kHz. Zasilanie bateryjne)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38434300-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Dostawa sprzętu informatycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu informatycznego 1) Serwer danych- 3 szt. (Serwer w obudowie rack z szynami, Procesor min. np. Intel(R) Xeon(R) Processor D-1521, 4-core 2.4 GHz, Liczba gniazd RAM: min 4 szt., Pamięć RAM: 32 GB, Pamięć FLASH: 4 GB (DOM for dual OS) Liczba dysków: min 18 (co najmniej 12 szt 3,5', SAS 12 Gb/s 6 Gb/s, 6 szt. 2,5' 6 Gb/s) Dysk twardy: 10 TB, 3,5', SATA III, 7200 rpm, bufor 256MB, - 16 szt. - zgodny z serwerem) 2) Switch sieciowy - 1 szt. (Porty 10G SFP+ (światłowodowe): 4 i RJ-45 (miedziane) (combo): 8, Obudowa Rack, Zdolność łączeniowa: 240 Gb/s, Możliwości pamięci podręcznej adresu MAC: 27 K, Liczba kolejek priorytetowych: 8, Obsługa ramki Jumbo: 9 K)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48823000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji20,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.