eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyry

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Wyry: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyry
Numer ogłoszenia: 61721 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyry. B. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a) odbiorze i zagospodarowaniu wszystkich odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wyry oraz zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), b) dostarczaniu mieszkańcom Gminy Wyry pojemników na odpady zmieszane oraz na popiół z gospodarstw domowych, a także worków do segregacji, c) zorganizowaniu i utrzymaniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz prowadzenie Biura Obsługi Klientów (BOK). 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania obliczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 676), 2.2. osiągnięcia poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła (poziomy są liczone łącznie dla wszystkich wymienionych frakcji) w ilości nie mniejszej niż rok 2016 - 18 %, 2.3. osiągnięcia poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w ilości nie mniejszej niż: rok 2016 - 42 %, 3. Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia poziomów wymienionych w pkt. 2.2. i 2.3. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 645). 4. Rozliczenie z osiągniętych poziomów następować będzie: - za okres od 01.07.2016r. do 31.12.2016r. - na podstawie danych zawartych w sprawozdaniu półrocznym, składanym w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 5. W zakresie realizacji Zadania A przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: 5.1. Odbierać każdą ilość odpadów komunalnych bezpośrednio z miejsc gromadzenia odpadów zlokalizowanych na terenie zabudowy wielorodzinnej i nieruchomości niezamieszkałych oraz sprzed posesji w zabudowie jednorodzinnej, w godzinach od 600 do 2200. 5.2. Wykonawca w dniu obioru zmieszanych odpadów komunalnych zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów znajdujących się w miejscach gromadzenia (również rozsypanych wokół pojemników). 5.3. Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu Harmonogram Usług obejmujący: harmonogram zbiórki odpadów zmieszanych odpadów komunalnych, popiołu, odpadów segregowanych w workach, odpadów segregowanych z pojemników oraz odpadów zielonych na okres od 01.07.2016r. do 31.12.2016r. 5.3.1. Wykonawca ma obowiązek odbierać zmieszane odpady komunalne oraz odpady segregowane w workach, pojemnikach i gniazdach z zabudowy jedno - wielorodzinnej, nieruchomości niezamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku w okresie od 01.07.2016r. do 31.12.2016r., zgodnie z harmonogramami przygotowanymi przez Wykonawcę stanowiącymi załączniki nr 1-4 do niniejszego Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 5.3.2. Harmonogramy, o których mowa w pkt 5.3., Wykonawca przedstawia do akceptacji Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od zawarcia umowy na okres od 01.07.2016r. do 31.12.2016r., nie później niż do 20 czerwca 2016r. (chyba że zawarcie umowy nastąpi po tej dacie - w takim przypadku obowiązuje termin 2 - tygodniowy). 5.3.3. Zamawiający ma prawo do bieżącego zgłaszania uwag i zastrzeżeń do Harmonogramu Usług. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian w Harmonogram Usług najpóźniej w ciągu 2 dni od otrzymania uwag i zastrzeżeń. 5.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości odbioru odpadów komunalnych w szczególnie uzasadnionych przypadkach, rozpatrywanych indywidualnie przez Zamawiającego. 5.4. Harmonogramy, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Właścicielom nieruchomości na okres od 01.07.2016r. do 31.12.2016r. - do 30.06.2016r. 6. Bezpośrednia, selektywna zbiórka odpadów komunalnych z terenów nieruchomości zamieszkałych (zabudowa jedno - i wielorodzinna) i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne będzie następowała zgodnie z ustalonymi harmonogramami i obejmowała następujące frakcje odpadów: - papier i tekturę oraz opakowania z papieru i tektury w workach z folii LDPE koloru niebieskiego o pojemności 120 l, - szkło oraz opakowania ze szkła w workach z folii LDPE koloru zielonego o pojemności 80 l, - tworzywa sztuczne oraz opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale oraz opakowania z metali w workach z folii LDPE koloru żółtego o pojemności 120 l, - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji i odpady zielone w workach z folii LDPE koloru pomarańczowego o pojemności 120 l, - popiół z gospodarstw domowych w pojemnikach lub workach z folii LDPE koloru szarego o pojemności 120 l. - Odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym opakowania ulegające biodegradacji i odpady zielone będą gromadzone w workach z folii LDPE koloru brązowego o pojemności 120 l, które mieszkańcy będą mogli dostarczać w każdej ilości, bezpłatnie do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. 6.1. Na terenie nieruchomości z zabudową wielorodzinną, a także w przypadku większej liczby obiektów użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie jednej nieruchomości oraz w przypadku dużych zakładów przemysłowych odpady segregowane gromadzone będą w pojemnikach typu dzwon przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1,3 lub 1,5m3, tworzących tzw. gniazda, posiadających kolorystykę oraz trwałe i widoczne oznakowanie określające rodzaj gromadzonych odpadów zgodnie z pkt 7.1. SOPZ. Dopuszcza się zamiast pojemników typu dzwon - pojemniki 1100 l przeznaczone do selektywnego zbierania odpadów komunalnych z zachowaniem kolorystyki i opisów, jak w przypadku pojemników typu dzwon. 6.2. Wykonawca ma w ramach umowy obowiązek odebrać i zagospodarować wszystkie wystawione segregowane odpady komunalne w każdym worku, nie tylko w workach dostarczonych przez Wykonawcę. W dniu odbioru odpadów zielonych i ulegających biodegradacji, Wykonawca winien odebrać bezpośrednio od mieszkańców, z nieruchomości niezamieszkałych oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku tylko worki koloru pomarańczowego. 6.3. W przypadku stwierdzenia u właściciela nieruchomości nieprawidłowego, selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o zaistniałym fakcie, wskazując właściciela nieruchomości, który nie dopełnił obowiązku jw. 6.4. Na terenie nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach plastikowych o pojemności 120 l, 240 l lub 1100 l - zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem potrzeb zasygnalizowanych przez mieszkańców. 6.5. Na terenie nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach zadeklarowanych w deklaracji. 6.6. Na terenie nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1100 l lub w kontenerach KP-4 (4m3), KP-7 (7m3) - zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem potrzeb zasygnalizowanych przez mieszkańców. 6.7. Na terenie nieruchomości zabudowanych budynkami jedno- i wielorodzinnymi, nieruchomości niezamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku popiół z gospodarstw domowych gromadzony będzie w pojemnikach plastikowych o pojemności 120 l, 240 l lub 1100 l lub workach - zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem potrzeb zasygnalizowanych przez mieszkańców. 6.8. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości oraz mieszania popiołu ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. 6.9. Zakazuje się mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 7. Wykonawca zobowiązany jest również do: 7.1. Prowadzenia zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) - przez cały rok w godzinach pracy PSZOK-u. 7.2. Odbierania w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) - odpadów: - zielone i ulegające biodegradacji w tym opakowania ulegające biodegradacji; - papier i tektura (makulatura) oraz opakowania z papieru i tektury; - tworzywa sztuczne w tym opakowania z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe; - metale, opakowania metalowe; - szkło w tym opakowania ze szkła; - tekstylia; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; - meble i inne odpady wielkogabarytowe; - zużyte baterie i akumulatory; - zużyte opony do 4 sztuk na mieszkańca na rok; - przeterminowane lekarstwa i chemikalia; - odpady budowlane i rozbiórkowe; - popiół z gospodarstw domowych; - inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 7.3. Transportu do najbliższej instalacji dla Regionu IV odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości oraz zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 7.4. Odbierania odpadów komunalnych z nowopowstałych nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych (każda zmiana liczby tych nieruchomości nie będzie powodowała zmiany zapisów Umowy ani zmiany wartości zamówienia). 7.5. Dostarczania pojemników na odpady zmieszane i na popiół oraz worków na odpady segregowane koloru: zielonego, niebieskiego, żółtego oraz brązowego w ilości wynikającej z zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem potrzeb zasygnalizowanych przez mieszkańców, właścicielom nowopowstałych nieruchomości, wskazanych przez Zamawiającego, w terminie 7 dni od daty powiadomienia o tych okolicznościach przez Zamawiającego. 7.6. Porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów podczas ich odbioru. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników czy kontenerów. 7.7. Naprawiania lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych (np. uszkodzenia chodników, ogrodzeń, punktów gromadzenia odpadów itp.). 7.8. Przyjmowania i wyjaśniania skarg i reklamacji Zamawiającego. 7.9. Rozpatrywania skarg i reklamacji w terminie 2 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. 7.10. Wyposażenia, na okres świadczenia usługi, własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, identyfikatory oraz odpowiednie środki ochrony indywidualnej. 7.11. Wykonawca ma obowiązek czytelnego oznaczenia swoją nazwą oraz numerem telefonu wszystkich pojazdów wykorzystywanych w ramach świadczenia usługi. 7.12. Prowadzenia monitoringu pojazdów opartym na satelitarnym systemie lokalizacji GPS pozwalający na uzyskiwanie informacji co najmniej o bieżącej i historycznej pozycji pojazdów, historii tras, przebiegach, godzinach pracy, sygnalizację, jeżeli pojazd z wyznaczonej floty znajdzie się poza wyznaczonym obszarem, a także dostarczanie raportów zawierających ww. informacje; 7.13. Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu pomoc techniczną i merytoryczną przy obsłudze programu. Pomoc ma obejmować: - Pomoc w bieżącej obsłudze systemu, - Pomoc ma być dostępna telefonicznie i mailowo w godzinach pracy Zamawiającego. 8. W zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Wyry oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK): 8.1. Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego, przyjętego Uchwałą Nr IV/25/1/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 sierpnia 2012r. 8.2. Wykonawca jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do instalacji regionalnej lub zastępczej wyznaczonej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Regionu IV zapewniającej zagospodarowanie odpadów w procesie mechaniczno- biologicznego przetwarzania, opartej na najnowszej dostępnej technice i technologii; położonej najbliżej Gminy Wyry. 8.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnej instalacji do zagospodarowania odpadów i wykazuje instalację, z którą ma umowę na zagospodarowanie odpadów, przedkłada aktualną deklarację/oświadczenie o gotowości przyjmowania odpadów, jednak nie starszą niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeśli instalacja nie jest instalacją regionalną, zaświadczenie z instalacji regionalnej o odmowie odbierania odpadów z terenu gminy Zamawiającego. 9. W zakresie realizacji Zadania B przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: 9.1. Dostarczania mieszkańcom Gminy Wyry oraz ich ustawienia w ilości wynikającej z przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem potrzeb mieszkańców: 9.1.1. pojemników plastikowych o pojemności 120 l, 240 l lub 1100 l na zmieszane odpady komunalne; 9.1.2. kontenerów KP-4, KP-7 lub KP-10 na zmieszane odpady komunalne; 9.1.3. pojemników o pojemności 120 l, 240 l lub 1100 l na popiół z gospodarstw domowych; 9.1.4. pojemników na odpady segregowane tzw. gniazd, przy czym jedno gniazdo składa się z trzech pojemników typu dzwon o pojemności 1,3 lub 1,5m3 każdy - po jednym na poszczególne frakcje odpadów segregowanych (plastik, papier, szkło). Dopuszcza się zamiast pojemników typu dzwon - pojemniki 1100 l przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych z zachowaniem kolorystyki i opisów, jak w przypadku pojemników typu dzwon, 9.1.5. worków wykonanych z folii LDPE na odpady segregowane koloru: niebieskiego, żółtego, zielonego oraz brązowego; 9.2. Pojemniki i kontenery, o których mowa w pkt. 9.1.1., 9.1.2., 9.1.3. i 9.1.4 powinny być dostarczone i ustawione w terminie nie później niż do 30 czerwca 2016r. 9.3. Worki na odpady selektywne, o których mowa w pkt. 9.1.5., powinny być dostarczone mieszkańcom Gminy Wyry w terminie nie później niż do 30 czerwca 2016r. 9.4. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawiania kompletu worków (na wymianę), o których mowa w pkt. 9.1.5. w ilości wskazanej w załącznikach C i D (w zależności od ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość) każdorazowo przy odbiorze zapełnionych worków przez cały czas trwania zamówienia. 9.5. Wykonawca zapewni mieszkańcom możliwość zaopatrzenia się w dodatkowe worki, o których mowa w pkt 9.1.5. Worki będą dostępne w Urzędzie Gminy Wyry, Domu Kultury w Gostyni oraz w Biurze Obsługi Klienta, znajdującym się w na terenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. 10. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 10.1. W terminie do 1 lipca 2016 roku, a jeżeli Umowa zostanie zawarta po tej dacie to w ciągu 7 dni Wykonawca zobowiązany jest do: - Ustawienia specjalistycznych pojemników na baterie: - w placówkach oświatowych, - innych lokalach, - Odpady baterii odbierane będą po telefonicznym zgłoszeniu w terminie do trzech dni, - Pojemniki z przeterminowanymi lekarstwami należy opróżnić po telefonicznym zgłoszeniu w terminie do trzech dni. 11. W zakresie realizacji Zadania C przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek: 11.1. Zorganizować i prowadzić Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (dalej zwany PSZOK-iem) zlokalizowany na terenie Gminy Wyry, na którym będą odbierane następujące odpady: - zielone i ulegające biodegradacji w tym opakowania ulegające biodegradacji; - papier i tektura (makulatura) oraz opakowania z papieru i tektury; - tworzywa sztuczne w tym opakowania z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe; - metale, opakowania metalowe; - szkło w tym opakowania ze szkła; - tekstylia; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; - meble i inne odpady wielkogabarytowe; - zużyte baterie i akumulatory; - zużyte opony do 4 sztuk na mieszkańca na rok; - przeterminowane lekarstwa i chemikalia; - odpady budowlane i rozbiórkowe; - popiół z gospodarstw domowych; - inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 11.2. PSZOK winien być zlokalizowany na terenie, który umożliwi dogodny dostęp i dojazd dla wszystkich mieszkańców Gminy Wyry oraz zaparkowanie przy lub na terenie PSZOK-u. 11.3. Wymagana minimalna powierzchnia działki, na której zlokalizowany będzie PSZOK wynosi 800 m2. 11.4. Teren przeznaczony pod PSZOK w ciągu 2 miesięcy od podpisania Umowy musi spełniać wymagania określone w pkt 20.4. Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 11.5. Wykonawca musi zapewniać ciągłą obsługę PSZOK-u wraz z zapewnieniem pomieszczenia socjalnego o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych, wyposażonego w: sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie, 11.6. Posiadać pozwolenie na użytkowanie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11.7. Zapewnienia pracy PSZOK-u w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w sobotę minimum przez 5 godzin dziennie w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 11.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian godzin i dni otwarcia PSZOK-u w zależności od faktycznych potrzeb mieszkańców. 11.9. Przyjmowania w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Wyry. 11.10. Przyjmowania odpadów dostarczonych przez mieszkańców po okazaniu dowodu osobistego. 11.11. Umieszczenia w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy /pełna nazwa, adres i nr telefonu/, oraz dni i godziny pracy PSZOK. 11.12. Ewidencjonowanie po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości. Prowadzenia rejestru przyjmowanych odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do Punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 11.13. Utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK; odpady komunalne, o których mowa w pkt 11.9. winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do najbliższej instalacji dla Regionu IV. 11.14. Przekazywania Zamawiającemu rocznego sprawozdania zgodnie z art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 250 z późn. zm.). 11.15. Wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawa ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r., poz. 1232 z późn. zm) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. (Dz. U. z 2013r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli. 11.16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca uruchomi na terenie PSZOK Biuro Obsługi Klienta (BOK), w którym będą udzielane wszelkie informacje dotyczące systemu gospodarowania odpadami komunalnymi (m.in. harmonogram wywozu odpadów, sposób świadczenia usługi przez PSZOK i inne) oraz przyjmowane wszelkie zgłoszenia i uwagi właścicieli nieruchomości. BOK winno być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w sobotę minimum 5 godzin dziennie. Wszelkie uwagi przyjmowane będą telefonicznie lub pocztą elektroniczną (pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu lub adres e-mail). C. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: Zamawiający wymaga: 1. Utrzymania porządku w miejscach załadunku odpadów oraz trasy przetaczania pojemników lub kontenerów. 2. Poddawania systematycznemu myciu i dezynfekcji pojemników oraz pojazdów do odbierania odpadów komunalnych, z częstotliwością nie rzadziej niż raz na pół roku, z zastosowaniem produktów biobójczych nie powodujących zanieczyszczenia środowiska, spełniających warunki określone w ustawie z dnia 9 października 2015r. (Dz. U. z 2015r., poz. 1926) o produktach biobójczych. 2.1. Pojemniki powinny być poddawane myciu i dezynfekcji w miejscu ich wyładunku. 3. Właściwego ustawienia pojemników w miejscu gromadzenia odpadów, po ich opróżnieniu. D. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1. Wykonawca jest obowiązany do: 1.1. sporządzania półrocznych sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych i sposobach gospodarowania odpadami oraz sprawozdania podmiotu prowadzącego Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu ministra właściwego do spraw środowiska, wydanym na podstawie art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016r., poz.250 z późn. zm.). 1.2. prowadzenia ewidencji odpadów w zakresie wynikającym z przepisów ustawowych i aktów wykonawczych; ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca prowadził analogiczną ewidencję również w sytuacji, gdy transportującym i przyjmującym odpady do odzysku lub unieszkodliwiania w instalacji jest ten sam posiadacz. 2. Okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie poziomów określonych w pkt 2.1. - 2.3. SOPZ na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niżej wymienionych załącznikach do SIWZ: 1. Załącznik A - Charakterystyka Gminy Wyry, 2. Załącznik B - Opis przedmiotu zamówienia, 3. Załącznik C - Wyry - zabudowa jednorodzinna, 4. Załącznik D - Gostyń - zabudowa jednorodzinna, 5. Załącznik E - Nieruchomości - gniazda, 6. Załącznik F - Nieruchomości niezamieszkałe, 7. Załącznik G - Budynki wielorodzinne - odpady zielone, 8. Załącznik H - Nieruchomości - zużyte baterie, przeterminowane lekarstwa. 1. Ze wzglądu na specyfikę przedmiotu zamówienia, przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej obszaru Gminy Wyry oraz przeprowadzenia symulacji przebiegu tras odbioru odpadów. 2. Zamawiający, w celu zapewnienia uzyskania usługi, której sposób realizacji powoduje zmniejszone oddziaływanie na środowisko w porównaniu do usługi o identycznym przeznaczeniu, stosuje kryteria środowiskowe (GPP opracowane w odniesieniu do transportu) odnoszące się do stosowania pojazdów niskoemisyjnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 24.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 08.06.2016r. do godz. 12.45. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 69 8435 0004 0000 0000 6145 0023 z oznaczeniem: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wyry. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek bankowy zamawiającego do dnia 08.06.2016r. do godz. 12.45. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Pozostałe formy wadium (oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2) należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 8.00-13.00 bez przerwy. 6. W przypadku uchybienia ww terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a cyt. wyżej ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie akceptowanej przez zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, że posiada: - Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Wyry, - Aktualne zezwolenie właściwego organu na transport odpadów wydanego w trybie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz., 1243 z poźn., zm.). W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca nie może polegać na zdolnościach i potencjale innych podmiotów. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia opisane w rozdz. VIII pkt. A 1-3 SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę odpowiadają swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych pochodzących z selektywnej zbiórki oraz zmieszanych odpadów komunalnych w łącznej ilości nie mniejszej niż 1.500 Mg o łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto, z zastrzeżeniem, że: - udział zmieszanych odpadów komunalnych nie może być mniejszy niż 770 Mg, udział selektywnie zebranych odpadów komunalnych nie może być mniejszy niż 250 Mg, - udział odpadów wielkogabarytowych nie może być mniejszy niż 60 Mg, udział odpadów zielonych nie może być mniejszy niż 50 Mg. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia opisane w rozdz. VIII pkt. A1 i A4 SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym: - informatycznym systemem monitorowania pojazdów opartym na satelitarnym systemie lokalizacji GPS pozwalający na uzyskiwanie informacji co najmniej o bieżącej i historycznej pozycji pojazdów, historii tras, przebiegach, godzinach pracy, sygnalizację, jeżeli pojazd z wyznaczonej floty znajdzie się poza wyznaczonym obszarem, a także dostarczanie raportów zawierających ww. informacje; - specjalistycznymi jednostkami transportowymi z zainstalowanymi nadajnikami GPS (do systemu monitoringu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym) umożliwiającymi śledzenie trasy pojazdu wraz z programem do odczytu danych, w tym: - co najmniej 3 samochodami - śmieciarkami bezpylnymi do odbioru odpadów gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 120 I do 1100 i w tym co najmniej 1 samochodem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie do ważenia pojemników oraz ich mycia, - co najmniej 1 samochodem o zabudowie hakowej dostosowanym do zbierania popiołu, - co najmniej 2 samochodami o zabudowie hakowej lub bramowej o ładowności min. 3,5 Mg każdy, - co najmniej 1 samochodem o zabudowie hakowej o ładowności min. 12 Mg, - co najmniej 2 samochodami dostawczymi do odbioru odpadów komunalnych zebranych selektywnie w tym co najmniej 1 samochodem samozaładowczym z HOS do opróżniania pojemników typu dzwon; - bazą magazynowo-transportową spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Wyry, na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny, zapewniającą miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów ciężarowych (zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości); - jedną nieruchomością gruntową na terenie Gminy Wyry, pozwalającą na zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), spełniającą następujące wymagania: minimalna powierzchnia 800 m2. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia opisane w rozdz. VIII pkt. A1 i A5 SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2), według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 Pzp (zgodnie z dyspozycją art. 44 ustawy) - załącznik nr 2. 3. Wzór zobowiązania - załącznik nr 7. 4. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 8. 5. Dowód wniesienia wadium - do oferty należy załączyć dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wniesiono w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy, natomiast kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność kopii z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty. 6. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Wskaźnik zastosowania pojazdów pozwalających na ograniczanie emisji spalin - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 1 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 12:45, miejsce: 08.06.2016 godzina 12:45, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.