eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w BełżycachZadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 Zadanie Nr II - droga wojewódzka 809 Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834, odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Bychawa: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 Zadanie Nr II - droga wojewódzka 809 Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834, odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża
Numer ogłoszenia: 61705 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 Zadanie Nr II - droga wojewódzka 809 Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834, odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 61,319 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 61,319 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 61,319 km Zadanie Nr II - droga wojewódzka Nr 809 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 21,144 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 21,144 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 21,144 km Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 17,286 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 17,286 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 17,286 km Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 31,968 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 31,968 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 31,968 km Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 43,005 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 43,005 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 43,005 km Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834 (odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża) a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 18,812 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 18,812 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 18,812 km 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Zakres usług obejmuje: a) koszenie pierwsze i trzecie - wykoszenie traw i chwastów w obrębie korpusu drogi (pobocze i skarpa oraz w miejscach utwardzonych poboczy lub umocnionych rowów na szer. do 2,5 m), b) koszenie drugie - wykoszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów w pasie drogowym o zmiennej szerokości (wg przedmiaru) . 4. Ponadto przy każdym koszeniu należy: -wykonać czynności przygotowawcze, tj. usunięcie obcych zanieczyszczeń (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej itp.) z miejsca pracy kosiarki oraz ich wywóz na składowisko odpadów, -wykosić wloty skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na długości 20 m i szerokości 1,5 m, -ręcznie wykosić trawę w miejscach niedostępnych, tj. przy urządzeniach drogowych (słupki znaków drogowych, słupki prowadzące, bariery ochronne itp.). Na odcinkach dróg z ustawionymi barierami zakres usług obejmuje również ręczne koszenie poza barierami do wymaganej szerokości j.w. , -usunąć wszelkie obce zanieczyszczenia (kamienie, gruz, puszki metalowe, odpady frakcji suchej itp.) po wykoszeniu traw, -uprzątnąć wycięte samosiewy i odrosty (na odcinkach umocnionymi rowami i skarpami uprzątnięcie traw i chwastów). 5. Usługi związane z koszeniem traw i chwastów mogą być wykonane tylko przez Wykonawcę dysponującym wymaganym sprzętem oraz doświadczeniem w tego typu pracach. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu dostarczonego przez Zamawiającego. 7. Zebrane odpady wymienione w ust. 5 Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. 2013 poz. 21) lub powierzyć tą czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca przedłoży w dniu odbioru dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania z zachowaniem pełnego zakresu usług. Ofertę można złożyć na wykonanie jednego lub kilku zadań. 9. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie za poszczególne koszenia. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości koszenia na danej drodze. 11.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 12. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 100 tys. zł. na jedno zdarzenie. 13. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 14.W przypadku niewykonania obowiązku, o którym mowa w ust. 13, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wielkość lub zakres zamówienia: 102125,93 zł. netto.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla Zadania Nr 1 - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) - dla Zadania Nr 2 - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) - dla Zadania Nr 3 - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) - dla Zadania Nr 4 - 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100) - dla Zadania Nr 5 - 400,00 zł. (słownie złotych: czterysta 00/100) - dla Zadania Nr 6 - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr PKO Bank Polski SA nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu wiedzy i doświadczenia w oparciu o Załącznik - Wykaz wykonanych usług. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum 1 usługę polegającą na koszeniu traw, chwastów, samosiewów i odrostów w obrębie pasa drogowego, której wartość wyniosła co najmniej: - na zad. nr 1 - 30 tys. zł brutto, na zad. nr 2 - 10 tys. zł. brutto, zad. nr 3 - 9 tys. zł. brutto, zad. nr 4 - 15 tys. zł. brutto, zad. nr 5 - 20 tys. zł. brutto, zad. nr 6 - 10 tys. zł. brutto i udokumentuje, że usługa ta została wykonana należycie. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - Zamawiający żąda dołączenia do oferty, w szczególności, pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11) UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). 3. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa pkt V.1 SIWZ, powołuje się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp., Zamawiający żąda wskazania w Formularzu ofertowym nazw (firm) podwykonawców na których zasoby wykonawca się powołuje. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o załącznik Wykaz potencjału technicznego. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą dysponowania) stosownie do oferowanego zakresu zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: a) na zad. nr 1 - 6 (Wymagana liczba minimum dla 1 zadania); Kosiarka bijakowa doczepna (wraz z nośnikiem) lub samojezdna - 1szt., wykaszarki 2 szt., rębak do rozdrabniania wyciętych odrostów i samosiewów -1szt., ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód ciężarowy - 1szt. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów - Zamawiający żąda dołączenia do oferty, w szczególności, pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11) UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). 3. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa pkt V.1 SIWZ, powołuje się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp., Zamawiający żąda wskazania w Formularzu ofertowym nazw (firm) podwykonawców na których zasoby wykonawca się powołuje. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową - z ceną netto i z podatkiem VAT (wzór - zał. A) wraz z Formularzem Cenowym (wzór - zał. A1- A6). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie, 2) zmianach podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 3) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) Zmianie terminu zakończenia poszczególnych koszeń w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu uniemożliwiających wykonywanie usługi zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, 5) zmianach redakcyjnych Umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmiany dotyczące wskazania stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 8 lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5, otwarcie ofert - godz.10:00 w pok. nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - P. Edward Rudzik tel. (81) 566-13-93 w. 28, P. Jerzy Pudło tel. (81) 566-13-93 w. 25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król, tel. (81) 566-13-93 w. 23. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81) 566-02-56 lub pocztą elektroniczną na adres e mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr I - droga wojewódzka Nr 747 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 61,319 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 61,319 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 61,319 km. Wielkość lub zakres zamówienia: 32357,43 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr II - droga wojewódzka 809.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr II - droga wojewódzka Nr 809 a)I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 21,144 km b)II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru)- 21,144 km c)III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 21,144 km Wielkość lub zakres zamówienia: 11157,48 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr III - droga wojewódzka 828 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 17,286 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 17,286 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 17,286 km Wielkość lub zakres zamówienia: 9121,65 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr IV - droga wojewódzka Nr 830 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 31,968 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 31,968 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 31,968 km Wielkość lub zakres zamówienia: 16869,16 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr V - droga wojewódzka Nr 833 a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 43,005 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 43,005 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 43,005 km. Wielkość lub zakres zamówienia: 22693,30 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koszenie traw i chwastów z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Lublinie, RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834, odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość usług wynosi ( długość określona jednostronnie w km): Zadanie Nr VI - droga wojewódzka Nr 834 (odc. Bełżyce - Niedrzwica Duża) a) I koszenie przy szerokości do 2,5 m - 18,812 km b) II koszenie przy zmiennej szerokości (wg przedmiaru) - 18,812 km c) III koszenie przy szerokości do 2,5 m - 18,812 km. Wielkość lub zakres zamówienia: 9926,91 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.