To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61592 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Radom: Zamówienie publiczne na usługę dozoru elektronicznego mienia, tj. nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41617
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44368
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny
670223451, ul.
ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
(48)3620283, faks
(48)3620289, e-mail
bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie publiczne na usługę dozoru elektronicznego mienia, tj. nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.134.2017.PF
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru elektronicznego mienia, tj. nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1. Zamówienie podzielone jest na 2 części. 1. Część pierwsza zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór elektroniczny mienia, od chwili zawarcia umowy z Wykonawcą zlecenia tj. na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, zabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 17/2 stanowiącej własność Gminy Miasta Radomia, położonej w Radomiu przy ulicy Kilińskiego 20. Jest to trzykondygnacyjny budynek oświaty, o powierzchni 511,30 m2, który posiada częściowe okratowanie okien. Nieruchomość jest ogrodzona. W/w budynek wyposażony jest w instalację: elektryczną, wodno-kanalizacyjną oraz odgromową. Obiekt powinien zostać wyposażony w system sygnalizacji włamania i napadu przystosowany do przesyłania drogą radiową sygnałów do Centrum Monitoringu Agencji Ochrony. Zainstalowane nadajniki radiowe stanowią własność Agencji Ochrony (Wykonawcy). Zamawiający będzie pokrywał koszty zużycia energii elektrycznej, wg. wskazań urządzeń pomiarowych, niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania. Dozór w/w obiektu, powinien być prowadzony, w trybie całodobowym, przez elektroniczny system alarmowy, sygnalizacji włamania i napadu. Uwaga: Zamawiający dopuszcza w 2017 roku sprzedaż w/w nieruchomości lub oddanie jej w dzierżawę. W przypadku sprzedaży lub dzierżawy, Zamawiający będzie uprawniony do wypowiedzenia zawartej umowy. 2. Część druga zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór elektroniczny mienia, od chwili zawarcia umowy z Wykonawcą zlecenia tj. na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, zabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 31, stanowiącej własność Gminy Miasta Radomia, położonej w Radomiu przy ulicy Rynek 1 (dawna siedziba Archiwum Państwowego w Radomiu). Jest to dwukondygnacyjny i częściowo parterowy zabytkowy budynek Ratusza miejskiego wraz z oficynami, który posiada częściowe okratowanie okien. Nieruchomość posiada bramę wjazdową wraz z furtkami od strony ulicy Wolność. W/w budynek wyposażony jest w instalację: elektryczną, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, telekomunikacyjną oraz odgromową. Obiekt powinien zostać wyposażony w system sygnalizacji włamania i napadu przystosowany do przesyłania drogą radiową sygnałów do Centrum Monitoringu Agencji Ochrony. Zainstalowane nadajniki radiowe stanowią własność Agencji Ochrony (Wykonawcy). Zamawiający będzie pokrywał koszty zużycia energii elektrycznej, wg. wskazań urządzeń pomiarowych, niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania. Dozór w/w obiektu, powinien być prowadzony, w trybie całodobowym, przez elektroniczny system alarmowy, sygnalizacji włamania i napadu. Uwaga: Zamawiający dopuszcza w 2017 roku sprzedaż w/w nieruchomości lub oddanie jej w dzierżawę. W przypadku sprzedaży lub dzierżawy, Zamawiający będzie uprawniony do wypowiedzenia zawartej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79711000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część pierwsza zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT720.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 590.16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część druga zamówienia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT720.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 590.16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego spektrometru rentgenowskiego XRF wraz z osprzętem
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kompaktowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD wraz z osprzętem.
- Budowa oświetlenia ulicy Zakopiańskiej w Radomiu
- " Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z analizatorem back-up z wyposażeniem, kompletem odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań hematologicznych"
- Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Remont pomieszczeń Wydziału Patrolowo Interwencyjnego KMP Radom ul. Młodzianowska"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.