eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zamówienie publiczne na usługę dozoru elektronicznego mienia, tj. nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61592 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Radom: Zamówienie publiczne na usługę dozoru elektronicznego mienia, tj. nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41617


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44368


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, krajowy numer identyfikacyjny 670223451, ul. ul. Jana Kilińskiego  30, 26-600  Radom, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. (48)3620283, faks (48)3620289, e-mail bzp@umradom.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie publiczne na usługę dozoru elektronicznego mienia, tj. nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.134.2017.PF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru elektronicznego mienia, tj. nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1. Zamówienie podzielone jest na 2 części. 1. Część pierwsza zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór elektroniczny mienia, od chwili zawarcia umowy z Wykonawcą zlecenia tj. na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, zabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 17/2 stanowiącej własność Gminy Miasta Radomia, położonej w Radomiu przy ulicy Kilińskiego 20. Jest to trzykondygnacyjny budynek oświaty, o powierzchni 511,30 m2, który posiada częściowe okratowanie okien. Nieruchomość jest ogrodzona. W/w budynek wyposażony jest w instalację: elektryczną, wodno-kanalizacyjną oraz odgromową. Obiekt powinien zostać wyposażony w system sygnalizacji włamania i napadu przystosowany do przesyłania drogą radiową sygnałów do Centrum Monitoringu Agencji Ochrony. Zainstalowane nadajniki radiowe stanowią własność Agencji Ochrony (Wykonawcy). Zamawiający będzie pokrywał koszty zużycia energii elektrycznej, wg. wskazań urządzeń pomiarowych, niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania. Dozór w/w obiektu, powinien być prowadzony, w trybie całodobowym, przez elektroniczny system alarmowy, sygnalizacji włamania i napadu. Uwaga: Zamawiający dopuszcza w 2017 roku sprzedaż w/w nieruchomości lub oddanie jej w dzierżawę. W przypadku sprzedaży lub dzierżawy, Zamawiający będzie uprawniony do wypowiedzenia zawartej umowy. 2. Część druga zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór elektroniczny mienia, od chwili zawarcia umowy z Wykonawcą zlecenia tj. na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, zabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 31, stanowiącej własność Gminy Miasta Radomia, położonej w Radomiu przy ulicy Rynek 1 (dawna siedziba Archiwum Państwowego w Radomiu). Jest to dwukondygnacyjny i częściowo parterowy zabytkowy budynek Ratusza miejskiego wraz z oficynami, który posiada częściowe okratowanie okien. Nieruchomość posiada bramę wjazdową wraz z furtkami od strony ulicy Wolność. W/w budynek wyposażony jest w instalację: elektryczną, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną, telekomunikacyjną oraz odgromową. Obiekt powinien zostać wyposażony w system sygnalizacji włamania i napadu przystosowany do przesyłania drogą radiową sygnałów do Centrum Monitoringu Agencji Ochrony. Zainstalowane nadajniki radiowe stanowią własność Agencji Ochrony (Wykonawcy). Zamawiający będzie pokrywał koszty zużycia energii elektrycznej, wg. wskazań urządzeń pomiarowych, niezbędnych do realizacji przedmiotowego zadania. Dozór w/w obiektu, powinien być prowadzony, w trybie całodobowym, przez elektroniczny system alarmowy, sygnalizacji włamania i napadu. Uwaga: Zamawiający dopuszcza w 2017 roku sprzedaż w/w nieruchomości lub oddanie jej w dzierżawę. W przypadku sprzedaży lub dzierżawy, Zamawiający będzie uprawniony do wypowiedzenia zawartej umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 79711000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część pierwsza zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT720.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony Osób i Mienia REFLEX Sp. z o.o,  ,  ul. Krasickiego 43 lok. 2,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 590.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 590.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1918.80
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Data zawarcia i obowiązywanie umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. od 05.04.2017r., numer umowy: BZP.272.213.2017.PF

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część druga zamówienia
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT720.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Agencja Ochrony Osób i Mienia REFLEX Sp. z o.o. ,  ,  ul. Krasickiego 43 lok. 2,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 590.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 590.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1918.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Data zawarcia i obowiązywanie umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy tj. od 05.04.2017r., numer umowy: BZP.272.214.2017.PF


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.