eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-09-11



Ogłoszenie nr 615636-N-2018 z dnia 2018-09-11 r.

Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o.: Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 39028422200000, ul. aleja Rzeczypospolitej  116 , 59220   Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-76 7226036, 721 01 38, e-mail biuro@sag.legnica.pl, faks 0-76 722 60 37.
Adres strony internetowej (URL): www.sag.legnica.pl bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o. - 100 % udział Gminy Legnica

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.sag.legnica.pl bip


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.sag.legnica.pl bip


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
Dokumentacja_rozdział 4siwz https://drive.google.com/drive/folders/1-ti1rUSWeLVGEY-w2Haq-fC-E-0KJNYf?usp=sharing


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty na piśmie w siedzibie Zamawiającego SAG Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica, sekretariat
Adres:
SAG Sp. z o.o., Al. Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą"
Numer referencyjny: 271.1/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje: Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą. 1. Zakres zadania obejmuje: a) rozbiórkę istniejących niecek basenowych - (3 szt.: niecka pływacka o wymiarach 20m x 50m, niecka rekreacyjna o wymiarach 15m x 25m, brodzik dla dzieci o wymiarach 10m x 15m), brodzika do stóp z natryskami oraz innych elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, b) remont-przebudowę istniejącego basenu pływackiego o wymiarze 25x50m, wraz z wykonaniem półki (listwy wypoczynkowej), wykonaniem ścian dociskowych, wykonaniem przelewów żelbetowych, wykonanie dna niecki, foliowanie niecki folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm oraz skróceniem basenu do 33,33m- wielkość docelowa ok. 25x33,3 m, głębokość 1,35 -2 m, powierzchnia lustra wody 832,50 m2; c) budowę niecki rekreacyjnej - niecka ze stali nierdzewnej: wielkość docelowa głębokość 1,20 -1,30 m, powierzchnia lustra wody 608,20 m2, wraz z atrakcjami: - Grzybek wodny - Parasol wodny - Ruchoma armatka wodna - Wodny masaż stóp - Siatka do wspinaczki typ "Piramida" - Gejzer powietrzny - Leżanka z masażem - Ściana wodna - Kabina masażowa powietrzna z wodnym masażem stóp - Huśtawka wodna - Masażery ścienne - Rwąca rzeka d) budowę brodzika dla dzieci- niecka ze stali nierdzewnej, o powierzchni lustra wody 174,60m2 głębokość od 0,01 do 0,45m, z atrakcjami: - Gejzer powietrzny - Dzwonek wodny - Jeż wodny - Stołek do siedzenia e) budowę wodnego placu zabaw z tryskaczami wodnymi o powierzchni 155,00m2, o wymiarach 11,00x15,00 m - nawierzchnia z tworzyw sztucznych, bezpiecznych - EPDM, wielowarstwowa, wykonywana in situ na podłożu betonowym, - Dysza "galaretka" - Dysza "wulkan" - Dysza "Wiaderka" - Dysza "Palma" - Dysza "Liść" - Dysza "Drzewko" - Dysza "Kwiat stokrotka" - Armatka obrotowa - Tunel z kręgów - Dysza "Parasol" - Dysza "Wulkan" - Dysza tunel - Dysza "Pączek" f) 4 zjeżdżalnie wodne z wannami hamownymi. Typy zjeżdżalni: o Zjeżdżalnia Pontonowa o Zjeżdżalnia trójtorowa Multislide o Zjeżdżalnia Kamikaze o Zjeżdżalnia Cebula z odlotem g) budowę placu zabaw dla dzieci, o powierzchni 893,20m2 - nawierzchnia z tworzywa sztucznego EPDM, w ramach placu zabaw : - Urządzenie zabawowe typu STATEK - Urządzenie liniowe typu GWIAZDA - Huśtawka na planie koła z membrana - Huśtawka podwójna + huśtawka bocianie gniazdo - Huśtawka dźwigniowa dwuosobowa - Huśtawka dźwigniowa czteroosobowa - Bujak pojedynczy - Bujak z ławeczką - 11 sztuk ławek h) budowę siłowni plenerowej, o powierzchni 142,60m2 z kostki betonowej, wyposażonej w urządzenia: o Biegacz o Rowerek o Wiosła o Twister o Motyl o Narciarz i) budowę dwóch boisk do piłki plażowej o wymiarach 9 x 18m, teren o nawierzchni piaszczystej o wymiarach 16 x 25m, j) przebudowę i rozbudowę istniejących budynków wraz z dostosowaniem do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, - budynek technologii wody - oznaczony symbolem "A" (rozbudowa), - budynek z punktem gastronomicznym - oznaczony symbolem "B" (rozbudowa), - budynek istniejący - oznaczony symbolem "B1" (adaptacja), - budynek z kasami i zapleczem sanitarnym - oznaczony symbolem "D", Projekt obejmuje rozbiórkę istniejącego, parterowego budynku higieniczno-sanitarnego z dachem płaskim. W miejsce wyburzonego budynku - budynek kas wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym - budynek istniejący - oznaczony symbolem "D1" (adaptacja). k) budowę nowego parterowego, podpiwniczonego budynku technologii wody wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, - budynek zaplecza sanitarnego - oznaczony symbolem "C" (nowoprojektowany), l) wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej, m) budowę zjeżdżalni: pontonowej, otwartej trójtorowej, kamikadze, cebula z wannami hamownymi zlokalizowanymi w górnej części przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej, n) budowę brodzików przejściowych, o) budowę zbiorników wyrównawczych, p) budowę wiaty grillowej rekreacyjnej, q) budowę dojść i dojazdów z kostki betonowej wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych oraz placu dla pojazdów gastronomicznych, r) budowę infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu: sieci kanalizacji sanitarnej, linii kablowej elektroenergetycznej, trafostacji, zewnętrznych i wewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, technologii wody basenowej, elektroenergetycznej, oświetlenia terenu, instalacji teletechnicznej: infrastruktury kablowej, systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu nagłośnienia, systemu wykrywania i sygnalizacji włamania, systemu telewizji przemysłowej, okablowania strukturalnego, systemu kontroli dostępu, systemu rozliczania usług; instalacji fotowoltaicznej, pomp ciepła, s) wykonanie ogrodzeń: - ogrodzenie panelowe terenu H=2,40m 548,50m - bramy wjazdowe 2 szt. - ogrodzenie niecki rekreacyjnej oraz brodzika i wodnego placu zabaw H=1,20m 330,50m - ogrodzenie placu zabaw H=1,20m 118,90m t) budowę wiat pod instalację fotowoltaiczną, u) oświetlenie zewnętrzne, v) wykonanie systemu nagłośnienia, w) wykonanie systemu kontroli dostępu, x) instalacja systemu telewizji przemysłowej, y) instalacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, z) system sygnalizacji włamania i napadu- system alarmowy, aa) wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej. zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziale 4 siwz "Dokumentacja" zawierająca: m.in. projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary - ww. Dokumentacja (Rozdział 4 siwz) dostępna pod adresem https://drive.google.com/drive/folders/1-ti1rUSWeLVGEY-w2Haq-fC-E-0KJNYf?usp=sharing 2. Dokonanie optymalizacji - w tym zmian w przyjętych rozwiązaniach projektowych w dokumentacji z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem decyzji oraz uzgodnień- obejmujących: 2.1. Ogrzanie wody basenowej: - zmiana źródła ciepła na sprężarkowe pompy powietrzne/ woda o mocy 474 kW, - wykonanie linii energetycznej dla mocy 100 kW, - rezygnacja z realizacji instalacji gazowej Przy tym wariancie dobrać wymienniki basenowe uwzględniając redukcję mocy i parametry zasilania 45 st C. 2.2. Technologia wody basenowej: - zamiana filtrów na ziemię okrzemkową z odpływami poziomymi na filtry z odpływami pionowymi. Medium filtracyjne i pozostałe parametry filtrów zgodnie z dokumentacją projektową. - zastosowanie generator ClO2 (dwutlenek chloru) umożliwiający wytwarzanie środka na miejscu. Wydajność minimalna 20 l/dobę. Dostarczyć urządzenie pracujące automatycznie, wyposażone w tensometryczny pomiar dozowanych odczynników oraz gotowego środka co umożliwi precyzyjne przygotowanie mieszaniny oraz jej dozowanie do poszczególnych obiegów. W/w sposób pomiaru gwarantuje również brak konieczności częstej wymiany sond pomiarowych poziomu odczynników oraz gotowego środka co w znacznym stopniu redukuje koszty eksploatacji. - zastosować automatykę wyposażoną dodatkowo w funkcje: o automatyczny proces namywania filtrów realizowany funkcją pomiaru różnicy ciśnień z dokładnością 0,01 Bara, o automatyczny restart systemu po zaniku napięcia, o funkcja monitorowania stanu świec filtracyjnych z informacją o konieczności ich regeneracji chemicznej, o kontrola przekaźnikami krańcowymi aktualnej pozycji zaworów pneumatycznych, o możliwość zdalnego monitoringu wszystkich procesów realizowanych przez automatykę. 2.3.Ogrzanie wody użytkowej na potrzeby sanitariatów: - zmiana liczby paneli z 6 sz. na 32 szt. - zmiana liczby i pojemności zasobników z 1 szt. o pojemności 750l na 4 szt. o pojemności 1000l każdy i 1 szt. 750l, - w każdym zbiorniku zamontowanie i zasilenie grzałki o mocy 6kW(4szt.), - uwzględnić obciążenie z ww. zmian na konstrukcję dachu i stropu - wykonanie linii zasilającej elektrycznej dla mocy 25kW, - rozbudowanie układu hydraulicznego ogrzewania wody basenowej o układ zasilający wymiennik płytowy o mocy 30,4 kW ww. zasobnik strefowy 750l. 2.4. zaprojektowanie funkcji SPA całorocznej w części pierwotnie przeznaczonej na gastronomię. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917)): - prace rozbiórkowe i ogólnobudowlane- robotnicy budowlani, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne - elektromonterzy, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na umowę o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45212212-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45212140-9
45200000-9
45210000-2
45212200-8
45300000-0
45400000-1
45112720-8
45332200-5
45332300-6
45311200-2
45316100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: skrócenie terminu - punktowane kryterium wyboru ofert

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie: 1. Wykonawca musi posiadać sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie, tj. posiadać dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 10.000.000,00 zł na realizację powyższego zamówienia potwierdzoną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców"-Rozdział 2 siwz oraz b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". 2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 10.000.000,00 zł, potwierdzone dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców"-Rozdział 2 siwz oraz b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 10.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia" Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe: 1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane tj. wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówb) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z infrastrukturą obejmującą budowę, remont lub modernizację budynków o kubaturze min. 500m3 i wykonanie wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2. UWAGA: Wykonanie wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2 Wykonawca może wykazać w odrębnym postępowaniu. Ocena spełnienia warunku według: - oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 3 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz - wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 2. Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia: a) Kierownik budowy: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówc) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z infrastrukturą obejmującą budowę, remont lub modernizację budynków o kubaturze min. 500m3, b) Kierownik robót sanitarnych: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówd) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2, c) Kierownik robót elektrycznych: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r.( Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Ocena spełnienia warunku według: - oświadczenia Wykonawcy -wg załącznika nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz - załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz - wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, i - oświadczenia, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity), oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji, dodatkowo: - dla kierownika budowy informacji potwierdzających, że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówe) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z infrastrukturą obejmującą budowę, remont lub modernizację budynków o kubaturze min. 500m3 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz. - dla kierownika robót sanitarnych informacji potwierdzających, że był kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówf) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz. Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym - zgodniez przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A "Instrukcji dla Wykonawców" -Rozdział 2 siwz. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty wg załączonego wzoru - Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 2 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz, 5) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówg) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z infrastrukturą obejmującą budowę, remont lub modernizację budynków o kubaturze min. 500m3 i wykonanie wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2. UWAGA: Wykonanie wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2 Wykonawca może wykazać w odrębnym postępowaniu. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz; 7) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji; 8) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówh) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z infrastrukturą obejmującą budowę, remont lub modernizację budynków o kubaturze min. 500m3, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz; 9) informacje, że osoba wskazana jako kierownik robót sanitarnych była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówi) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz; 10) oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz. 11) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz; 12) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz, 13) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 9 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz. 14) harmonogram rzeczowo-finansowy robót - wg wzoru załącznika nr 10 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz. 15) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 10.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, może złożyć inny dokument , który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie wyżej opisanego warunku tj. posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 10.000.000,00 zł 16) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 10.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu. 17) Wypełniony i podpisany wzór umowy - Rozdział Nr 3 siwz. 18) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Rozdział Nr 5 siwz. 19) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego: SAG Sp. z o.o., Aleja Rzeczypospolitej 116, sekretariat I piętro, 59-220 Legnica- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej- wg załącznika nr 6 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
200.000,- PLN


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady- min. 36 miesięcy- max. 60 miesięcy30,00
Termin realizacji - skrócenie terminu realizacji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 9 do "Instrukcji dla Wykonawców" Rozdział 2 siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.