eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego z samowyładowczą skrzynią o DMC 3,5t oraz z możliwością przewozu 7osób"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-13



Ogłoszenie nr 615373-N-2017 z dnia 2017-11-13 r.

Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji: "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego z samowyładowczą skrzynią o DMC 3,5t oraz z możliwością przewozu 7osób"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 367238600, ul. Dębowa   20 , 55-040  Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 717151200, 691733972, e-mail dyrektor.kosir@sport-kobierzyce.pl, sport.kosir@sport-kobierzyce.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.sport-kobierzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.sport-kobierzyce.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.sport-kobierzyce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
ul. Dębowa 20, 55 - 040 Kobierzyce, I piętro sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego z samowyładowczą skrzynią o DMC 3,5t oraz z możliwością przewozu 7osób"
Numer referencyjny: KOSiR/ZPU/2/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - ciężarowego z samowyładowczą skrzynią o DMC 3,5t oraz z możliwością przewozu 7osób. 1.1. NADWOZIE: 1) Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji co najmniej 2016, drzwi - 4-ro drzwiowy; 2) Rozstaw osi od 4050 mm; 3) Długość pojazdu do 7000mm; 4) Wysokość kabiny bez ładunku od 2100 mm; 5) Zwis przedni do 1050mm; 6) Zwis tylny do 1900mm; 7) Kolor biały(preferowany); 8) Szerokość pojazdu z zabudową 2100mm; 9) Prześwit pod osią tylną bez ładunku od 170mm; 10) Max. szerokość zabudowy do 2600mm; 11) Dop. obciążenie osi tylnej do 2300kg; 12) Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów do 7000kg; 13) Dop. obciążenie osi przedniej do 2000kg; 14) Dopuszczalna masa całkowita 3500kg; 15) Masa własna do 3000kg; 16) Nośność ramy do 1700kg; 17) Silnik DIESEL, 4-ro cylindrowy, rzędowy o pojemności do 3500cm^3, 16-to zaworowy, DOHC z elektronicznym wtryskiem bez-pośrednim typu "COMMON RAIL" z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami, turbosprężarka z dodatkowym chłodzeniem powietrza doładowującego "Intercooler", chłodzony cieczą, układ recylkulacji spalin EGR, powyżej 140 KM spełniający wymogi dyrektywy EURO 6; 18) Zsynchronizowana 6-cio biegowa manualna skrzynia biegów (7 bieg - do tyłu); 19) Ogumienie oraz koła: 225/65/R16 C (wzmacniane), koła stalowe 20) Zawieszenie: przód: niezależne zawieszenie kół na podwójnych wahaczach poprzecznych z odbojami i porzeczny piórem resoru, teleskopowe, amortyzatory dwustronnego działania, hydrauliczne; tył: drążek stabilizatora, teleskopowe amortyzatory dwustronnego działania, hydrauliczne, sztywna belka tylnej osi, resory paraboliczne; 21) Kabina: w kabinie załogowej 7miejsc: kierowcy + 6 pasażerów, mocowanie do podwozia za pomocą elastycznych łączników, zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia kataforezą i cynkowaniem; 22) Układ hamulcowy: Elektroniczny wskaźnik zużycia okładzin ciernych, ESP - stabilizuje tor jazdy zapobiegając wynoszeniu na zakrętach, ABS - zapobiega zablokowaniu poszczególnych kół podczas hamowania, ASR - zapobiega poślizgowi kół napędowych podczas ruszania na śliskiej nawierzchni, EBD - rozdziela siłę hamowania pomiędzy osią przednią i tylną, (tzn: wszystkie funkcje wspomagające prowadzenie pojazdu), dwuobwodowy układ krzyżowy z zaciskami pływającymi i wspomaganiem podciśnieniowym; 23) Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem i autoalarmem + 2x pilot; 24) Immobiliser w kluczyku; 25) Wspomaganie układu kierowniczego; 26) Obrotomierz; 27) Lusterka boczne podgrzewane i sterowane elektrycznie (dopuszcza się wbudowane w lusterka kierunkowskazy); 28) Zagłówki; 29) Komputer pokładowy z wyświetlaczem monochromatycznym (funkcje: zegar, wskaźnik, przebieg dzienny, przebieg całkowity, termometr zewnętrzny); 30) Pionowa regulacja kierownicy w zakresie od 0mm do max. 50mm; 31) Elektrycznie otwierane szyby w przednich drzwiach; 32) Poduszka powietrzna kierowcy; 33) Podgrzewany filtr paliwa; 34) Regulowana z kabiny wysokość świateł; 35) Podwójna ławka pasażera z zagłówkami i stolikiem w oparciu, z podnoszonym siedziskiem oraz schowkiem pod siedziskiem; 36) Schowek pod drugim rzędem siedzeń; 37) Poczwórna ławka w drugim rzędzie z podnoszonym siedziskiem pod którym znajduje się zamykany schowek; 38) Fotel kierowcy amortyzowany i regulowany w min. dwóch płaszczyznach; 39) Tapicerka z ciemnego materiału; 40) Bezwładnościowe trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla kierowcy oraz dla pozostałych pasażerów; 41) Światła do jazdy dziennej; 42) Fabryczny alarm antywłamaniowy; 43) Chlapacze kół przednich i tylnych; 44) Podnośnik hydrauliczny; 45) Komplet kluczy do kół - fabryczny; 46) Kliny pod koła; 47) Pełnowymiarowe koło zapasowe; 48) Klimatyzacja automatyczna; 49) Półka nad przednią szybą; 50) Radio CD MP3 + BlueTooth wraz z min 2 głośnikami; 51) Tempomat; 52) Światła przeciwmgielne z doświetleniem zakrętów; 53) Regulowany ogranicznik prędkości; 54) Wzmocniony tylny resor; 55) Okno/okna w tylnej ścianie kabiny; 56) Zbiornik paliwa min. 70L; 57) Dodatkowy komplet kół zimowych 225/65/R16 C (wzmacniane), felgi stalowe; 58) Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu; 59) Napęd na koła tylne; 60) Kamizelka odblaskowa 7 szt.; 61) Apteczka samochodowa z wyposażeniem; 62) Gaśnica; 63) Trójkąt ostrzegawczy; 64) Pojazd musi spełniać warunki obsługi i kierowania przez kierowcę z kategorią " B"; 65) Podłużnice ze stalowych profili "C" połączone poprzecznicami; 66) Podsufitka na całej długości dachu; 67) Dywaniki gumowe w kabinie; 68) Oświetlenie przedziału pasażerskiego; 69) Nadkola plastikowe pojedyncze z fartuchami przeciw błotnymi; 70) Hak o uciągu do 3,5t; 71) Lusterko wsteczne; 72) Homologacja oraz komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu; 73) 6x pasy transportowe (ściągające) poliestrowe z mechanizmem napinającym z typowymi hakami trójkątnymi o wytrzymałości min. 5000kg, szer. 50mm i dł. 10m, kolor dowolny; 1.2. ZABUDOWA NADWOZIA - wywrotka trójstronna: 1) Wymiary wewnętrzne samowyładowczej skrzyni: min. 3000 x 2100 x 400mm; 2) 4 pary uszu do mocowania ładunku w obrzeżu skrzyni ładunkowej (w podłodze); 3) Podłoga aluminiowa panelowa w obrzeżu stalowym lakierowanym proszkowo na czarno; 4) Rama pośrednia dolna i górna lakierowana proszkowo w kolorze czarnym; 5) Ściana przednia h = 400mm (aluminiowa); 6) Burty boczne niedzielone h = 400 mm otwierane do dołu (aluminiowe); 7) Burta tylna h = 400mm otwierana do dołu i uchylna (aluminiowe); 8) Słupki stalowe lakierowane proszkowo na czarno; 9) Agregat hydrauliczny napędzany silnikiem elektrycznym ze zintegrowanym zbiornikiem oleju; 10) Wyłącznik bezpieczeństwa do wywrotu tylnego (około 45 stopni); 11) System zdalnego sterowania zamontowany i okablowany w kabinie kierowcy; 12) Skrzynka narzędziowa z drzwiczkami umiejscowiona pod zabudową pojazdu - minimum 40 l - 1 szt.; 13) Kratownica lamp tylnych lakierowana proszkowo na czarno; 14) Nadstawki siatkowe o wys. 500mm, boczne uchylane na siłownikach do góry, w pozycji zamkniętej dodatkowo blokowane przed samo otwarciem, tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane na boki celem załadunku np. kosiarki; 15) Najazdy aluminiowe o nośności min. 1000kg. chowane pod zabudową - przystosowane do wjazdu kosiarki samojezdnej John Deere X950R; 16) Plandeka zakrywająca nadstawki, zwijana za pomocą korby. Kolor plandeki do ustalenia; 17) Hak holowniczy z modułem i gniazdem 13 pin; 18) Adapter gniazda przyczepy 13 na 7pin; 19) Zawieszenie pneumatyczne tylnej osi sterowane przy fotelu kierowcy; 20) Oświetlenie robocze LED - 2 szt. z włącznikiem w kabinie; 2. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi Wykonawcy to 24 miesiące (wydłużenie okresu gwarancji jest elementem Kryterium Oceny ofert). 3. Niezależnie od rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z gwarancją producenta (z książką gwarancyjną) na okres liczony od daty odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń : a) gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu umowy tj. na silnik i podzespoły mechaniczne /elektryczne /elektroniczne bez limitu kilometrów - 24 miesiące b) gwarancji na powłokę lakierniczą - 24 miesiące 4. Miejscem wykonania zamówienia (realizacji dostawy) będzie siedziba Zamawiającego - Kobierzycki Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Dębowa 20, 53 - 004 Kobierzyce. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet kluczyków oraz komplet dokumentów: wyciąg ze świadectwa homologacji sporządzony w języku polskim, karta pojazdu, instrukcja obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną wystawioną przez producenta samochodu i wyposażenia, zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym dla pojazdów specjalnych oraz ubezpieczenie OC na jeden rok

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34136000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Skrócenie terminu realizacji zamówienia20,00
Przedłużenie okresu gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie na piśmie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony pod rygorem nieważności, 2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia: 1) w przypadku klęsk żywiołowych lub działania siły wyższej, pod pojęciem której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez stronę lub strony umowy, a zaistniałe po zawarciu umowy, w szczególności takie jak: a) wojny, działania wojenne, inwazje, b) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, c) rozruchy, z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, d) działania sił przyrody, w tym huragany lub powodzie, e) ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym strona umowy nie mogła zapobiec Jeżeli w wyniku klęski żywiołowej lub działania siły wyższej wystąpi opóźnienie, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 4 niniejszej umowy, poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia. 2.2. Pozostałe zmiany: 1) w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia, skrócenie terminu realizacji), 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 4) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w zakresie: a) zmiany adresu siedziby, numeru telefonów Wykonawcy lub Zamawiającego. b) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego odpowiedzialnych za wykonanie postanowień umowy, c) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na wykonanie zobowiązań umowy. d) zmiany terminu dostawy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-21, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.