eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie", z podziałem na części: 1 i 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-10-28



Ogłoszenie nr 615246-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: "Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie", z podziałem na części: 1 i 2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 27690559500000, ul. ul. Sztygarska - Hala Sportowa  , 44-193  Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 304 810, e-mail w.kosmider@mosir.knurow.pl, faks 323 304 812.
Adres strony internetowej (URL): www.mosirknurow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://mosirknurow.pl/przetargi/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://mosirknurow.pl/przetargi/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą, pocztą kurierską
Adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Górnicza 2, 44-193 Knurów, woj. śląskie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie", z podziałem na części: 1 i 2
Numer referencyjny: MOSiR.23200.04.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie, z podziałem na następujące części zamówienia: 1) część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1a do SIWZ; 2) część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1b SIWZ oraz rozliczanie energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji o mocy 40 kW (Pływalnia Kryta w Knurowie przy ul. Szpitalnej) i małej instalacji o mocy 200 kW (Pływalnia Kryta i Hala Sportowa przy ul. Górniczej 2) wprowadzonej przez Zamawiającego do sieci elektroenergetycznej - po uzyskaniu zgody Województwa Śląskiego - Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego na oddawanie energii elektrycznej do sieci. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczać energię elektryczną o parametrach jakościowych i wg standardów jakościowych obsługi Zamawiającego, określonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, w tym m. in.: 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), zwanego "rozporządzeniem systemowym"; 2) Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019r., poz. 503), zwanego "rozporządzeniem taryfowym". 3. W ramach zamówienia w części 2 Wykonawca zobowiązany będzie rozliczać energię elektryczną wytworzoną w mikroinstalacji i małej instalacji, wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1b SIWZ, wprowadzaną do sieci elektroenergetycznej, po uzyskaniu zgody Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego na oddawanie energii elektrycznej do sieci, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 4. Usługa dystrybucji energii elektrycznej jest obecnie realizowana na podstawie oddzielnej umowy zawartej na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest TAURON Dystrybucja S. A. z siedzibą przy ul. Jasnogórskiej 11, 31-358 Kraków. 5. Wykonawca realizujący zamówienie na daną część winien przez cały okres realizacji zamówienia: 1) mieć zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego wskazanym w ust. 4, w tym na bilansowanie energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii; 2) posiadać aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3) posiadać uprawnienia do rozliczania energii elektrycznej wprowadzanej do sieci elektroenergetycznej przez Zamawiającego (dotyczy części 2). 6. Szczegółowe wykazy punktów poboru energii elektrycznej stanowią załączniki nr 1 do wzorów umów dla części 1 i części 2 zamówienia (załączniki nr 1a i 1b). 7. Wykazy dotychczasowych sprzedawców energii elektrycznej w poszczególnych częściach zamówienia stanowią załączniki nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ. 8. Prognozowane zużycie energii elektrycznej: 1) część 1 zamówienia - 630 000 kWh (na okres 1 roku) 2) część 2 zamówienia - 1 620 000 kWh (na okres 2 lat) Prognozowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych wysokościach. 9. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. 10. Ilość zakupionej energii rozliczana będzie według rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego. 11. Wykonawca gwarantuje stałą cenę w okresie trwania umowy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i 1b do SIWZ, zawierające następujące dokumenty: 1) wzór umowy dla części 1 zamówienia wraz z następującymi załącznikami: a) zał. nr 1 - szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - część 1 zamówienia; 2) wzór umowy dla części 2 zamówienia wraz z następującymi załącznikami: a) zał. nr 1 - szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - część 2 zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki nr 1a i nr 1b do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09310000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1. Część 1 zamówienia: 1) Rozpoczęcie: 01 stycznia 2020 r. 2) Zakończenie: 31 grudnia 2020 r. 2. Część 2 zamówienia: 1) Rozpoczęcie: 01 stycznia 2020 r. 2) Zakończenie: 31 grudnia 2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755, z późn. zm.) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa wyżej zostanie spełniony jeżeli podmiot, który będzie wykonywał tą część zamówienia, do której koncesja jest wymagana, wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ww. przepisami.
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wyżej zostaną spełnione jeżeli: 1) żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie będzie podlegać wykluczeniu z postępowania; 2) łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie za wyjątkiem sytuacji wskazanej wyżej w pkt III.1.1).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy (umowy sprzedaży) energii elektrycznej o wartości brutto co najmniej 200.000,00 zł i czasie trwania co najmniej 12 kolejnych miesięcy każda. Jeżeli Wykonawca wykaże się dostawą wykonywaną (w trakcie trwania umowy), w takim przypadku zakres zrealizowanej dostawy, na dzień składania ofert, winien obejmować wartość brutto minimum 200.000,00 zł i czas trwania co najmniej 12 kolejnych miesięcy. Warunek, o którym mowa wyżej zostanie spełniony jeżeli jeden podmiot wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu dwóch takich zamówień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wyżej zostaną spełnione jeżeli: 1) żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie będzie podlegać wykluczeniu z postępowania; 2) łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji wskazanej w pkt III.1.3).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1)-3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym w terminie określonym odpowiednio dla danego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualna koncesja na obrót energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755, z późn. zm.); b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) - 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 z późn. zm.) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.mosirknurow.pl w zakładce Ogłoszenia, dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 1) Część 1 - 7 000,00 zł (słownie siedem tysięcy złotych), 2) Część 2 - 18 000,00 zł (słownie osiemnaście tysięcy złotych), Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia może wnieść wadium w pieniądzu łącznie w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie w GETIN NOBLE Bank S. A., konto nr 73 1560 0013 2097 8226 6000 0010. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843). Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena80,00
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE)20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy na daną część zamówienia zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 PZP, oraz w przypadkach określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP poniżej oraz we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ. 2. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP w części 1 zamówienia. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku akcyzowego; 2) zmiany bądź wprowadzenia dodatkowego miejsca dostarczenia energii elektrycznej, zmiany liczby punktów poboru, zmiany mocy umownej; 3) zmiany grupy taryfowej dla poszczególnych punktów poboru; 4) zmiany liczników w poszczególnych punktach poboru; 5) osiągnięcia limitu należności Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 10 wzoru umowy; 6) konieczności podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, gdy ustalony w § 5 ust. 1 wzoru umowy limit może zostać przekroczony przed upływem terminu zakończenia realizacji niniejszej Umowy; 7) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, nie więcej niż o dwa miesiące kalendarzowe, jeżeli ustalony w § 5 ust. 1 wzoru umowy limit nie został wyczerpany i wystarczy na pokrycie kosztów przedłużonego okresu; 8) siły wyższej. Dla potrzeb umowy "siła wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy i któremu nie mogą zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Zmiana Umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałaniu skutkom takiego zdarzenia; 3. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1) PZP w części 2 zamówienia. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku akcyzowego; 2) zmiany bądź wprowadzenia dodatkowego miejsca dostarczenia energii elektrycznej, zmiany liczby punktów poboru, zmiany mocy umownej; 3) zmiany grupy taryfowej dla poszczególnych punktów poboru; 4) zmiany liczników w poszczególnych punktach poboru; 5) osiągnięcia limitu należności Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 10; 6) konieczności podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, gdy ustalony w § 5 ust. 1 limit może zostać przekroczony przed upływem terminu zakończenia realizacji niniejszej Umowy; 7) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, nie więcej niż o dwa miesiące kalendarzowe, jeżeli ustalony w § 5 ust. 1 limit nie został wyczerpany i wystarczy na pokrycie kosztów przedłużonego okresu; 8) siły wyższej. Dla potrzeb niniejszej Umowy "siła wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron Umowy i któremu nie mogą zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Zmiana Umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałaniu skutkom takiego zdarzenia; 9) uzyskania zgody Województwa Śląskiego - Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego na oddawanie energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji o mocy 40 kW (Pływalnia Kryta w Knurowie przy ul. Szpitalnej) i małej instalacji o mocy 200 kW (Pływalnia Kryta i Hala Sportowa przy ul. Górniczej 2) poprzez wprowadzanie jej do sieci elektroenergetycznej, w zakresie dokonywania rozliczeń energii elektrycznej wprowadzonej do sieci elektroenergetycznej przez Zamawiającego wytwarzającego energię elektryczną w ww. instalacjach (bilansowanie). 4. Na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy na daną część zamówienia w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że zmiany określone wyżej w pkt 2), 3) i 4) nie mogą być wprowadzone wcześniej, niż po upływie 8 miesięcy realizacji Umowy; 5. Zmiany, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4 wyżej dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1) wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, 2) zmiany mogą być wprowadzone na podstawie uzasadnionego, a gdy będzie to konieczne również udokumentowanego wniosku i zaakceptowaniu go przez drugą Stronę Umowy; 3) zmiany nie mogą pogarszać sytuacji Zamawiającego w stosunku do warunków na jakich Umowa została zawarta, z zastrzeżeniem § 8 ust. 9 pkt 1 i 6 i ust. 10 wzoru umowy; 4) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian w przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) Kierownik Obiektów MOSIR Knurów - Waldemar Kośmider, faks nr: 32 330-48-12, e-mail: w.kosmider@mosirknurow.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1a do SIWZ;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1a do SIWZ; 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczać energię elektryczną o parametrach jakościowych i wg standardów jakościowych obsługi Zamawiającego, określonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, w tym m. in.: 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), zwanego "rozporządzeniem systemowym"; 2) Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019r., poz. 503), zwanego "rozporządzeniem taryfowym". 3. Usługa dystrybucji energii elektrycznej jest obecnie realizowana na podstawie oddzielnej umowy zawartej na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest TAURON Dystrybucja S. A. z siedzibą przy ul. Jasnogórskiej 11, 31-358 Kraków. 4. Wykonawca realizujący zamówienie winien przez cały okres realizacji zamówienia: 1) mieć zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego wskazanym w ust. 3, w tym na bilansowanie energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii; 2) posiadać aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 5. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części 1 (załącznik nr 1a do SIWZ). 6. Wykaz dotychczasowych sprzedawców energii elektrycznej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Prognozowane zużycie energii elektrycznej: 630 000 kWh (na okres 1 roku) Prognozowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych wysokościach. 8. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. 9. Ilość zakupionej energii rozliczana będzie według rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego. 10. Wykonawca gwarantuje stałą cenę w okresie trwania umowy. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, zawierający następujące dokumenty: 1) wzór umowy dla części 1 zamówienia wraz z następującymi załącznikami: a) zał. nr 1 - szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - część 1 zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z SIWZ i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE) 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1b SIWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1b SIWZ oraz rozliczanie energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji o mocy 40 kW (Pływalnia Kryta w Knurowie przy ul. Szpitalnej) i małej instalacji o mocy 200 kW (Pływalnia Kryta i Hala Sportowa przy ul. Górniczej 2) wprowadzonej przez Zamawiającego do sieci elektroenergetycznej - po uzyskaniu zgody Województwa Śląskiego - Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego na oddawanie energii elektrycznej do sieci. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczać energię elektryczną o parametrach jakościowych i wg standardów jakościowych obsługi Zamawiającego, określonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, w tym m. in.: 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), zwanego "rozporządzeniem systemowym"; 2) Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019r., poz. 503), zwanego "rozporządzeniem taryfowym". 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie rozliczać energię elektryczną wytworzoną w mikroinstalacji i małej instalacji, wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 1b SIWZ, wprowadzaną do sieci elektroenergetycznej, po uzyskaniu zgody Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego na oddawanie energii elektrycznej do sieci, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. 4. Usługa dystrybucji energii elektrycznej jest obecnie realizowana na podstawie oddzielnej umowy zawartej na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest TAURON Dystrybucja S. A. z siedzibą przy ul. Jasnogórskiej 11, 31-358 Kraków. 5. Wykonawca realizujący zamówienie winien przez cały okres realizacji zamówienia: 1) mieć zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego wskazanym w ust. 4, w tym na bilansowanie energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii; 2) posiadać aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3) posiadać uprawnienia do rozliczania energii elektrycznej wprowadzanej do sieci elektroenergetycznej przez Zamawiającego. 6. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załączniki nr 1 do wzoru umowy dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1b). 7. Wykaz dotychczasowych sprzedawców energii elektrycznej stanowi załączniki nr 5 do SIWZ. 8. Prognozowane zużycie energii elektrycznej: 1 620 000 kWh (na okres 2 lat). Prognozowane zużycie energii elektrycznej nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych wysokościach. 9. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. 10. Ilość zakupionej energii rozliczana będzie według rzeczywistego zużycia energii elektrycznej przez Zamawiającego. 11. Wykonawca gwarantuje stałą cenę w okresie trwania umowy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ, zawierający następujące dokumenty: 1) wzór umowy dla części 2 zamówienia wraz z następującymi załącznikami: a) zał. nr 1 - szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - część 2 zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się z SIWZ i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii (OZE)20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.