To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61457 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Wrocław: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25699-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, krajowy numer identyfikacyjny
109467000000, ul.
pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7779230, 7779231, faks
717 779 229, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/6/2017/WOU
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Pod pojęciem "meble biurowe" Zamawiający rozumie asortyment wskazany w poniższych załącznikach: a) Załącznik nr 1.1 - meble biurowe (biurko, stolik komputerowy, szafa, kontener, regał, szafka, łącznik, szafa metalowa, stanowisko pracy z ścianką działową szklaną), b) Załącznik nr 1.2 - meble biurowe (stolik okolicznościowy, stół, dostawka, podstawa pod komputer, półka na klawiaturę, nadstawka, wieszak, listwa odbojowa, blat meblowy), c) Załącznik nr 1.3 - meble gabinetowe (biurko, kontener, stół, dostawka, łącznik, przystawka, regał, biblioteczka, szafa), d) Załącznik nr 1.4 oraz Załącznik A - krzesła (krzesło obrotowe i konferencyjne, fotel obrotowy-gabinetowy, siedzisko z oparciem, podnóżek). Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych mebli biurowych została określona w powyższych załącznikach. 2. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień przez Zamawiającego w dowolnej formie (faksem, lub e-mailem) w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. 3. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj mebli biurowych oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę tylko 1 sztuki przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca musi zapewnić aranżację wnętrz pomieszczeń biurowych Urzędu w terminie do 2 dni roboczych wg potrzeb Zamawiającego. 5. Przedmiot umowy będzie wykonywany w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia, w godzinach pracy Urzędu. Upoważniony pracownik obsługi obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione meble biurowe. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu mebli oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku i usunięcia wszelkich opakowań związanych z dostawą i montażem mebli biurowych. 7. W przypadku otrzymania przedmiotu umowy złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 8. Dostarczone meble biurowe muszą spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 r., nr 169, poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny prac. 9. Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne (lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) dotyczące oferowanych mebli biurowych wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: - na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania Klasy higieniczności E1, - na obrzeże meblowe wykonane z ABS zastosowane przy wykańczaniu krawędzi meble - produkt musi spełniać wymagania higieniczne, - na klej używany przy produkcji i montażu mebli - klej musi być przeznaczony do profesjonalnego stosowania w przemyśle meblarskim (do klejenia drewna i materiałów drewnopochodnych) i musi spełniać wymagania higieniczne, - na stelaże metalowe stołów i biurek - powłoka lakiernicza stelaża musi być odporna na uderzenie i ścieranie, - na szkło we frontach oszklonych mebli - szkło musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, ze względu na wytrzymałość nie może ulegać stłuczeniu w badaniu udarnościowym, - na szafy i regały aktowe - stateczność i wytrzymałość konstrukcji szafy aktowej i regału aktowego musi spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, - na biurka - stateczność i wytrzymałość konstrukcji biurka musi spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, drzwiczki i szuflady wysuwne muszą spełniać parametry wytrzymałości i trwałości części ruchomych, - na krzesła i fotele obrotowe - wyrób musi spełniać wymagania w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, dla krzeseł obrotowych i foteli obrotowych muszą być spełnione wymagania ergonomiczne, - na tkaniny tapicerskie dla krzeseł i foteli- tkanina musi posiadać odporność na ścieranie i mechacenie, musi spełniać wymogi związane z trudnozapalnością, musi spełniać wymagania higieniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie bezpieczeństwa i znakowania produktów włókienniczych, - na szafy metalowe ocenę/certyfikat zgodności - wyrób musi spełniać wymagania techniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych. Wykonawca najpóźniej w chwili podpisania umowy musi dostarczyć powyższe dokumenty Zamawiającemu. 10. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble biurowe, której bieg rozpoczynać się będzie od daty odbioru mebli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
39113000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT211226 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 259807,98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.