eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa licencji z podziałem na zadania: zad. 1: Odnowienie wsparcia systemu MQ. zad. 2: Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania. zad. 3: Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-09-06



Ogłoszenie nr 613738-N-2018 z dnia 2018-09-06 r.

Miasto Rybnik: Dostawa licencji z podziałem na zadania: zad. 1: Odnowienie wsparcia systemu MQ. zad. 2: Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania. zad. 3: Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2 , 44-200  Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.um.rybnik.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.um.rybnik.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Rybnika, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji z podziałem na zadania: zad. 1: Odnowienie wsparcia systemu MQ. zad. 2: Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania. zad. 3: Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego.
Numer referencyjny: ZP.271.124.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Odnowienie wsparcia systemu MyQ Zamawiający posiada system MyQ z poniższymi licencjami wymagającymi odnowienia wsparcia na kolejny 1 rok. Lp. Posiadane licencje w systemie MyQ Data zakończenia wsparcia Ilość urządzeń objętych licencją Wsparcie A B C D E 1 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 15.06.2018 1 MyQ-40-EP001S 2 Embedded terminals: 4 (cloud enabled) 15.06.2018 4 MyQ-40-EP004S 3 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 13.12.2018 1 MyQ-40-EP001S 4 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 13.12.2018 1 MyQ-40-EP001S 5 Edition: Business Pro 01.09.2018 40 MyQ-40-LP040S 6 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 7 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 8 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 9 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 10 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 11 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 12 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 13 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 14 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 15 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 16 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 17 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 18 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 19 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S Zadanie 2 - Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania: Lp. Nazwa oprogramowania Ilość 1. 1 Adobe Creative Cloud for Teams Complete - odnowienie na 12 miesięcy 1 2. 2 Adobe Photoshop CC for Teams- odnowienie na 12 miesięcy 2 3. 3 Adobe Photoshop CC for Teams- dodatkowa licencja na 12 miesięcy 1 4. 5 Adobe Illustrator CC - dodatkowa licencja na 12 miesięcy 1 5. 8 SketchUp Pro + silnik renderujący V-Ray 1 6. 9 Rhinoceros 5 + silnik renderujący V-Ray 1 7. 1 SmartLine Device Lock - aktualizacja posiadanych - obecne wsparcie do 2019-01-13 200 8. SmartLine Device Lock - dodatkowe licencje z rocznym wsparciem i aktualizacją 300 9. Merak Mail Server + WebMail + Anti-Spam + Anti-Virus, 2000 Accounts - roczna aktualizacja posiadanej licencji 1 10. ARCserve Backup Client Agent for Windows - 1 Year Maintenance Renewal - dla 7 licencji Obecne licencje ważne do 2019.01.21 7 11. ARCserve Backup for Windows (serwer) - 1 Year Maintenance Renewal - dla 2 licencji Obecne licencje ważne do 2019.01.21 2 12. Arcserve Backup for Windows File Server Module - 1 Year Maintenance Renewal - dla 1 licencji Obecna licencja ważna do 2018.12.19 1 13. AdRem NetCrunch PremiumXE PL - roczna aktualizacja posiadanej licencji Obecna licencja ważna do 2018.11.24 1 14. WinMagic SecureDoc Disk Encryption Client - aktualizacja dla 10 licencji + WinMagic SES SecureDoc - konsola zarządzająca (1 szt.) Obecne licencje ważne do 2018.12.30 10 15. 1 Microsoft Windows Server Standard 2016 2 Core OPEN GOV + SA - dodatkowa licencja 8 16. Microsoft Windows Server Standard Core SA OPEN GOV (samo SA) - aktualizacja 112 posiadanych licencji 112 17. Microsoft Windows Device CAL SA (samo SA) - aktualizacja 216 posiadanych licencji 216 18. Microsoft SQL Server Standard SA (samo SA) - aktualizacja posiadanej licencji 1 19. Vmware vSphere Standard dla 15 procesorów- 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym Contract Number: 420113016, 48431655 15 20. Vmware vCenter Server Standard - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym dla 1 licencji Contract Number: 420113016 1 21. VMware Horizon View - roczna aktualizacja i wsparcie dla 10 posiadanych licencji Contract Number : 42210238 10 22. VEEAM Availability Suite Standard dla 2 procesorów - dodatkowe licencje z rocznym wsparciem 2 23. VEEAM Availability Suite Standard Basic Maintenance Renewal - roczne wsparcie i aktualizacja dla posiadanej licencji dla 13 procesorów Obecne wsparcie ważne do 2018.12.11 13 24. ArCADia Intellicad - 2 dodatkowe licencje z roczną aktualizacją 2 25. ArCADia Intellicad - roczna aktualizacja 8 posiadanych licencji 8 26. BuildDesk - konto PRO AUDYT - roczny dostęp do programów Energy Certificate Professional i Energy Audit 1 27. SAP Crystal Reports 2016 - aktualizacja 2 posiadanych licencji Crystal Reports XI R2 Developer 2 28. Microsoft Office Standard Open GOV - 30 dodatkowych licencji 30 29. Microsoft Project 2016 OLP NL Gov 3 30. Microsoft Project Pro 2016 OLP NL Gov 1 Powyższy zakup to odnowienie posiadanych licencji albo zakup dodatkowych do posiadanego już oprogramowania (konieczność kompatybilności z używanym oprogramowaniem i innymi systemami UM). Subskrypcja dla obecnie posiadanych licencji Adobe trwa do 24 września 2018. Termin nowych subskrypcji powinien rozpocząć się po zakończeniu terminu obecnie posiadanych. Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego Przedmiotem zamówieni jest dostawa kompleksowego rozwiązania do ochrony serwera pocztowego o funkcjonalności opisanej poniżej. Lp. Parametr Charakterystyka (wymagania minimalne) 1 Parametry techniczne Dostarczone rozwiązanie musi: o być dostępne jako maszyna wirtualna uruchomiona w ramach środowiska VMware vCenter z możliwością migracji maszyny pomiędzy serwerami ESXi. o pozwalać na skonfigurowanie co najmniej 2 rdzeni procesorów na maszynę wirtualną o nie posiadać ograniczeń związanych z fizyczną architekturą hostów ESXi (np. ilością fizycznych procesorów) 2 Ochrona przed spamem o Rozwiązanie musi obsługiwać minimum 1000 aktywnych kont pocztowych użytkowników w dowolnych domenach obsługiwanych przez serwer pocztowy Zamawiającego o Rozwiązanie ma: o zapewniać ochronę zarówno poczty przychodzącej jak i wychodzącej, o zapobiegać próbom spoofingu, phisingu i spyware, o zabezpieczać przed atakami typu DoS (Denial of Service), o zabezpieczać pocztę wychodzącą, w skład której wchodzi ochrona antywirusowa, kontrola ilości wysłanych wiadomości przez użytkownika, o zapewniać ochronę przed atakami typu DHA (Directory Harvest Attack) o Możliwość ustawiania progów na podstawie punktacji przypisanej przez algorytmy modułu antyspamowego dla wiadomości przychodzących, wg której wiadomości mogą być blokowane, przesyłane do kwarantanny lub oznaczane jako spam. o Możliwość ustawiania progów na podstawie punktacji przypisanej przez algorytmy modułu antyspamowego dla wiadomości wychodzących, wg której wiadomości mogą być blokowane lub przesyłane do kwarantanny. o Analiza odcisku palca wiadomości (fingerprint), pozwalająca na zweryfikowanie wiadomości przychodzącej z bazą odcisków wiadomości zawierających spam, stworzoną przez producenta. o Analiza obrazów dołączonych do wiadomości przy pomocy skanera OCR (Optical Character Recognition). o Weryfikacja adresów URL zawartych w wiadomości z bazą danych znanych adresów URL zawierających spam. Możliwość blokowania, oznaczania, przenoszenia do kwarantanny takich wiadomości spamowych. o Rozwiązanie ma mieć możliwość korzystania z filtrów Bayesa. o Możliwość określania maksymalnej ilości połączeń z danego adresu IP do urządzenia, w zdefiniowanym przez administratora przedziale czasu. Ustawienie dotyczy zarówno poczty wychodzącej jak i przychodzącej. o Możliwość określania maksymalnej ilości wysłanych wiadomości od danego nadawcy w zdefiniowanym przez administratora przedziale czasu. Ustawienie dotyczy poczty wychodzącej. o Możliwość zdefiniowania adresów email wyłączonych ze sprawdzania maksymalnej ilości wysyłanych wiadomości w zdefiniowanym przez administratora przedziale czasu. o Możliwość ustawienia kwarantanny dla każdego użytkownika lub globalnej dla całego urządzenia. o Możliwość ustawienia częstotliwości wysyłania powiadomienia do użytkownika o nowych wiadomościach przychodzących przeniesionych do kwarantanny: codziennie, raz w tygodniu lub nigdy. o Możliwość ustawienia częstotliwości wysyłania powiadomienia do użytkownika o nowych wiadomościach wychodzących od tego użytkownika przeniesionych do kwarantanny: codziennie, co tydzień, natychmiast lub nigdy. o Możliwość ustawienia ilości miejsca na dysku przeznaczonej na kwarantannę dla poczty wychodzącej. o Możliwość zdefiniowania w przypadku poczty wychodzącej jak długo wiadomości będą przechowywane w kwarantannie. o Uwierzytelnianie nadawcy wiadomości na podstawie SPF (Sender Policy Framework). o Uwierzytelnianie nadawcy wiadomości na podstawie mechanizmu DKIM (Domain Keys). o Zapobieganie niepożądanym wiadomościom bounce z wykorzystaniem metody oznaczania nagłówków wiadomości wysyłanych przez rozwiązanie. o Możliwość korzystania z dowolnych zewnętrznych baz RBL. o Rozwiązanie ma zapewniać dostęp do baz reputacyjnych producenta, które zawierają listę znanych spamerów. o Możliwość zdefiniowania wykluczeń ze skanowania antyspamowego dla wiadomości wychodzących/przychodzących ze określonego adresu IP lub zakresu adresów IP. o Możliwość zdefiniowania akcji dla wiadomości przychodzących w przypadku gdy wiadomości zostały wysłane z określonego adresu IP lub określonej podsieci. Dostępne akcje w tym przypadku to: blokowanie, poddanie kwarantannie lub oznaczenie wiadomości jako spam. o Możliwość zdefiniowania białej listy domen, subdomen. o Możliwość zdefiniowania czarnej listy domen, subdomen. Wiadomości przychodzące z tych domen/subdomen mogą być blokowane, oznaczone jako spam lub przenoszone do kwarantanny. o Możliwość określenia dla jakich domen chronionych przez rozwiązanie poczta wychodząca będzie szyfrowana przy pomocy protokołu TLS. o Możliwość określenia domen chronionych przez rozwiązanie, dla których poczta wychodząca będzie przekierowana na inny serwer pocztowy. o Możliwość określenia dla jakich adresów email poczta wychodząca będzie szyfrowana przy pomocy protokołu TLS. o Możliwość określenia adresów email, dla których poczta wychodząca będzie przekierowana na inny serwer pocztowy. o Możliwość blokowania wiadomości pochodzących z konkretnego kraju, do wyboru ma być minimum 9 krajów takich jak: Argentyna, Brazylia, Chile, Chiny, Kolumbia, Niemcy, Włochy, Rosja, Turcja. o Możliwość tworzenia reguł pozwalających na blokowanie, przesyłanie do kwarantanny lub oznaczenia wiadomości jako spam wiadomości pochodzących z danego hosta. o Produkt ma rozróżniać co najmniej 11 różnych zestawów znaków, różnych narodowości używanych do kodowania wiadomości mailowych. Wiadomości posiadające takie znaki mogą być blokowane, przesłane do kwarantanny lub oznaczone jako spam. o Możliwość konfiguracji ilości miejsca na dysku urządzenia przeznaczonego na kwarantannę każdego użytkownika. Niezależnie od tego ustawienia rozwiązanie nie może usuwać wiadomości młodszych niż 3 dni. o Możliwość konfiguracji ilości dni przechowywania wiadomości w kwarantannie użytkownika. o Możliwość uruchomienia SMTP over TLS zarówno dla połączeń wychodzących jak i przychodzących. o Możliwość wymuszenia zgodności protokołu SMTP z RFC 821. o Możliwość blokowania wiadomości które nie używają FQDN (fully-qualified domain name) w polu `From´ adresu. 3 Kontrola treści o Kontrola zawartości załączników po: o typie pliku, co najmniej następujące typy: MS Access, MS Excel, MS Word, Adobe PDF, MS PowerPoint, Windows exe, Windows Script. Skaner sprawdza również archiwa pod kątem obecności zdefiniowanych typów pliku, o nazwie pliku lub rozszerzenia pliku, definiowane przez administratora, o typie MIME pliku, definiowane przez administratora zgodnie ze standardem RFC. o Dostępne akcje w przypadku kontroli załączników wiadomości mają być rozdzielone ze względu na pocztę przychodzącą i wychodzącą: o poczta przychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, o poczta wychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, zaszyfrowanie, przekierowanie na inny serwer. o Dostępne akcje w przypadku spakowanych, zabezpieczonych hasłem załączników wiadomości mają być rozdzielone ze względu na pocztę przychodzącą i wychodzącą: o poczta przychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, o poczta wychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, zaszyfrowanie, przekierowanie na inny serwer. o Możliwość tworzenia reguł, przy pomocy wyrażeń regularnych filtrujących wiadomości po temacie, nagłówku i treści wiadomości. Możliwość tworzenia takich reguł zarówno dla wiadomości przychodzącej jak i wychodzącej. Dostępne akcje mają być rozdzielone ze względu na pocztę przychodzącą i wychodzącą: o poczta przychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, oznaczenie wiadomości, dodanie do białej listy, o poczta wychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, zaszyfrowanie wiadomości, dodanie do białej listy, przekierowanie na inny serwer. 4 Ochrona antywirusowa o Rozwiązanie ma zapewniać skanowanie antywirusowe poczty przychodzącej przy pomocy minimum 3 różnych silników antywirusowych działających jednocześnie. o Weryfikacja odcisku wiadomości lub wirusa z bazą danych producenta, jeżeli informacje na temat tej wiadomości lub wirusa nie zostały odnalezione w lokalnej bazie na urządzeniu. 5 Administracja o Rozwiązanie ma być konfigurowane za pomocą graficznego interfejsu dostępnego przez przeglądarkę internetową. o Interfejs administratora ma być dostępny w polskiej i angielskiej wersji językowej. o Możliwość określenia czy administratorzy mają dostęp do interfejsu dostępnego przez przeglądarkę tylko poprzez protokół https. o Rozwiązanie ma posiadać możliwość przywrócenia poprzednich zainstalowanych wersji firmware: ma być możliwość przywrócenia do wcześniej zainstalowanej wersji firmware lub do wersji, która została zainstalowana fabrycznie. o Rozwiązanie ma mieć możliwość przywrócenia poprzednio zainstalowanej bazy sygnatur wirusów. o Rozwiązanie ma mieć możliwość przywrócenia poprzednio zainstalowanej bazy sygnatur antyspamowych. o Rozwiązanie ma mieć możliwość integracji z usługami katalogowymi LDAP oraz Active Directory przynajmniej do weryfikacji docelowych odbiorców przychodzących przesyłek pocztowych. o Rozwiązanie ma mieć możliwość przeprowadzenia diagnostyki poprzez interfejs graficzny przy użyciu narzędzi takich jak: ping, telnet, dig, tcpdump, traceroute. o Rozwiązanie ma mieć możliwość uruchomienia bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z działem wsparcia technicznego producenta na życzenie administratora. o Rozwiązanie ma mieć możliwość tworzenia kopii zapasowej konfiguracji urządzenia, ustawień wszystkich lub wybranych użytkowników. o Kopie zapasowe mają być tworzone na żądanie lub eksportowane zgodnie z harmonogramem na zdefiniowany serwer ftp i smb. o Możliwość określenia maksymalnej liczby plików kopii zapasowej przechowywanej na serwerze ftp i smb. o Możliwość tworzenia kopii zapasowej baz danych filtrów Bayesa, dla całego systemu lub dla poszczególnych użytkowników. o Możliwość skonfigurowania adresu email, na który będą przesyłane kopie każdej wiadomości przychodzącej lub wychodzącej z urządzenia. o Urządzenie ma mieć możliwość przesyłania logów na zewnętrzny serwer (syslog). 6 Serwis o Oferowane rozwiązanie musi posiadać licencję na minimum 3 lata obejmującą aktualizacje mechanizmów bezpieczeństwa m.in.: o sygnatur antyspamu, o sygnatur wirusów, o bazy danych reputacji, o analizy fingerprint, o analizy intencji, o reguł spamu obrazkowego, o reguł spamu tradycyjnego. o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma prawo do dowolnych zmian kont i domen obsługiwanych przez chroniony serwer pocztowy o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma prawo do wykonywania aktualizacji oprogramowania (ang. firmware upgrade) na posiadanej przez siebie platformie. o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez Dystrybutora zdalnie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. Wsparcie techniczne Dystrybutora świadczone jest przez co najmniej 5 certyfikowanych przez producenta inżynierów wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne Dystrybutora świadczone jest w języku polskim. o Dystrybutor świadczący wsparcie techniczne musi posiadać autoryzowany ośrodek szkoleniowy prowadzący autoryzowane szkolenia z zakresu oferowanych produktów w języku polskim. Szkolenia muszą być realizowane przez inżynierów posiadających co najmniej poziom autoryzacji trenerskiej przyznany przez producenta. Szkolenia mogą być organizowane w jednym z co najmniej 6 ośrodków szkoleniowych w Polsce. o Zamawiający może zgłaszać sprawy z zakresu pomocy technicznej Dystrybutorowi kontaktując się poprzez dedykowany adres email lub dedykowany numer infolinii. o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma dostęp do wsparcia technicznego producenta, świadczonego w języku angielskim w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Wsparcie techniczne producenta świadczone jest przez inżynierów wsparcia technicznego zatrudnionych w oddziałach producenta w Europie. o Zamawiający może zgłaszać sprawy z zakresu pomocy technicznej Producentowi kontaktując się poprzez dedykowany adres email lub dedykowany numer infolinii.

II.5) Główny kod CPV: 48700000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48773000-7
48730000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 220000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie "Zbiorcze zestawienie ofert" na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-18, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji - Zamawiający wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Odnowienie wsparcia systemu MQ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odnowienie wsparcia systemu MyQ Zamawiający posiada system MyQ z licencjami wskazanymi w tabeli w pkt. II.4 (Krótki opis przedmiotu zamówienia)wymagającymi odnowienia wsparcia na kolejny 1 rok.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48700000-5, 48773000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5558,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania zgodnie z tabelą w pkt. II.4 (Krótki opis przedmiotu zamówienia)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48730000-4, 48700000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 195952,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówieni jest dostawa kompleksowego rozwiązania do ochrony serwera pocztowego o funkcjonalności opisanej w tabeli w pkt. II.4 (Krótki opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48730000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18490,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.