eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Słupsk: Roboty czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
Numer ogłoszenia: 61261 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39631 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót czerpalnych na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku, w ilości szacunkowej 36 500 m3. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć zadań: 2.1. zadanie nr 1 - roboty czerpalne w Porcie Łeba w ilości szacunkowej 10 000 m3, 2.2. zadanie nr 2 - roboty czerpalne w Porcie Ustka w ilości szacunkowej 7 500 m3, 2.3. zadanie nr 3 - roboty czerpalne w Porcie Darłowo w ilości szacunkowej 11 000 m3, 2.4. zadanie nr 4 - roboty czerpalne w Porcie Kołobrzeg w ilości szacunkowej 6 000 m3, 2.5. zadanie nr 5 - roboty czerpalne w Porcie Dźwirzyno w ilości szacunkowej 2 000 m3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. zadania obejmują roboty podczyszczeniowe w portach Łeba, Ustka, Darłowo, Kołobrzeg oraz Dźwirzynie - czerpanie i wywóz urobku o łącznej szacunkowej ilości 36 500 m3: a)zadanie nr 1 - tor wodny oraz podejściowy Portu Łeba - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 2 Mm o łącznej ilości szacunkowej 10 000 m3; b)zadanie nr 2 - tor wodny Portu Ustka - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 3 Mm o łącznej ilości szacunkowej 7 500 m3; c)zadanie nr 3 - tor wodny Portu Darłowo - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 3,5 Mm o łącznej ilości szacunkowej 11 000 m3; d)zadanie nr 4 - tor wodny Portu Kołobrzeg - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 4,5 Mm o łącznej ilości szacunkowej 6 000 m3; e)zadanie nr 5 - tor podejściowy Portu Dźwirzyno - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 7,8 Mm o łącznej ilości szacunkowej 2 000 m3 lub czerpanie z toru podejściowego, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem o wydolności tłoczenia na odległość minimum 1,0 km; 3.3.2. w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: a)pobrania i zbadania próbek urobku - koniecznych do uzyskania zezwolenia opisanego w ppkt. b): Łeba - 4 próbki, Ustka - 4 próbki, Darłowo - 4 próbki, Kołobrzeg - 4 próbki, Dźwirzyno - 3 próbki; b)złożenia wniosku oraz uzyskania zezwolenia na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna zgodnie z zapisami paragrafu 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 26 stycznia 2006 r. w sprawie trybu wydawania zezwoleń na usuwanie do morza urobku z pogłębiania dna oraz na zatapianie w morzu odpadów lub innych substancji (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 166). 4.Planowany zakres robót (lokalizacja, wielkość, warunki techniczne prac) w poszczególnych portach przedstawiony został w załączonych do SIWZ projektach wykonawczych na roboty czerpalne dla portów w Łebie, Ustce, Darłowie, Kołobrzegu oraz Dźwirzynie w 2015 r. (załączniki nr od 7 do 11 do SIWZ). Dokumentacja projektowa na poszczególne porty uwzględnia szacunkową ilość wydobycia urobku. Szczegółowy zakres zostanie ustalony między stronami po wykonaniu sondaży przedwykonawczych przez Zamawiającego. 5.W okresie lipiec i sierpień nie przewiduje się realizacji robót czerpalnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach, które mogą wyniknąć z nagłego pogorszenia głębokości nawigacyjnej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania robót czerpalnych w portach i na torach podejściowych. 6.Dane na temat infrastruktury zapewniającej dostęp do portów przedstawiają się następująco: 6.1. Port Łeba: tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu zachodniego o kierunku rzeczywistym 203o (w polu widzenia białego sektora światła podejściowego) o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie 40 m, głębokość 3,5 m na długości 300 m od głowicy falochronu zachodniego w kierunku morza i 5 m na pozostałej długości toru; tor wodny od głowicy falochronu zachodniego do obrotnicy o parametrach: długość 1160 m, szerokość 20 m w osi kanału, głębokość 3,5 m; obrotnica w rozwidleniu kanału i basenu rybackiego: średnica - 50 m, głębokość - 3,5m; stwierdza się lokalne spłycenia -2,0 m na redzie oraz -3,0 m na torze wodnym Portu Łeba. 6.2. Port Ustka: tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego kierunku 180o, o parametrach: długość 962 m, szerokość w dnie 60 m, głębokość 6,5 m; tor wodny od falochronu wschodniego do fabryki lodu o parametrach: długość 1250 m, szerokość 24 m w osi kanału portowego, głębokość 5,5 m; obrotnica trawers kapitanatu szerokość 67 m, głębokość 5,5 m. 6.3. Port Darłowo: tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego o kierunku 116o, o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie 60 m, głębokość 8 m; tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do obrotnicy o parametrach: długość 2420m - 23 m w osi kanału portowego, głębokość 5,5 m; obrotnica rozgałęzienie kanału i wejście do basenu przemysłowego: średnica 110 m, głębokość 5,5 m. 6.4. Port Kołobrzeg: tor podejściowy z morza pełnego do głowicy falochronu wschodniego o kierunku 150o w odległości 300m od głowicy wschodniego falochronu kierunek 122o o parametrach: długość 926 m, szerokość w dnie - 80 m, głębokość - 8 m; tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do obrotnicy w rozwidleniu kanałów o parametrach: długość 1040 m, szerokość 24 m, głębokość 6 m, a następnie od obrotnicy do głowicy wschodniej wejścia do Basenu Jachtowego o parametrach: szerokość 12 m, głębokość 6 m, a od zjazdu RORO do wejścia do Basenu Jachtowego głębokość 3,5 m; obrotnica w rozwidleniu kanałów: średnica 140 m, głębokość 6 m; osadnik na rzece Parsęta na wschód od wejścia do Basenu Jachtowego. 6.5. Port Dźwirzyno tor podejściowy z morza pełnego do głowic falochronów w linii białego przerywanego światła nawigacyjnego do punktu położonego pośrodku linii łączącej światła wejściowe do portu na głowicach falochronów o kierunku 157o, o parametrach: długość 200 m, szerokość w dnie 20 m, głębokość 1,6 m; tor wodny od głowicy falochronu wschodniego do mostu drogowego o parametrach: długość 350m, szerokość 10 m w osi kanału portowego, głębokość 1,5 m; 7. Wielkości przedmiotu zamówienia w każdym zadaniu podane w 3.2. SIWZ zostały określone szacunkowo. Faktyczny zakres robót w każdym z zadań będzie określany stanem aktualnej sytuacji batymetrycznej akwenów wodnych, na których mają być wykonywane roboty. Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres robót określony szacunkowo dla każdego zadania nie więcej niż o 20%. 8. Rozliczenie robót: 8.1. wykonywanych w kanałach portowych - nastąpi na podstawie ilości wydobytego urobku, obliczonego jako różnica sondaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu; 8.2. wykonywanych na torach podejściowych - nastąpi na podstawie ilości wydobytego urobku, obliczonego jako różnica sondaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu z zastrzeżeniem pkt. 3.11. 9. Sondaże przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu będą wykonywane przez Zamawiającego. 10.Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach może zlecić pomiary sondażowe firmie zewnętrznej lub Wykonawcy robót z zastrzeżeniem, że w trakcie pomiarów musi być obecny przedstawiciel Zamawiającego. 11.W sytuacjach, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 60B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) oraz stwierdzi się silny ruch rumowiska (różnica pomiędzy pomiarami sondażowymi, a pomiarami szaland lub i ładowni przekroczy 35%) rozliczenie robót na redach portów może nastąpić na podstawie obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy). Jednakże Zamawiający obliczoną w ten sposób przez Wykonawcę kubaturę robót może zweryfikować poprzez kontrolę zgłoszonych kubatur do Bosmanatu Portu, przy czym Wykonawca ma obowiązek zgłaszania każdorazowo swoich pomiarów szaland i ładowni. Ogólna kubatura robót do rozliczenia z Wykonawcą będzie pomniejszona o współczynnik spulchnienia 0,95. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że obliczona przez Wykonawcę kubatura różni się od zapisów w dzienniku portowym Bosmanatu Portu może skorygować podaną kubaturę. W przypadku wystąpienia tej różnicy podstawą rozliczenia kubatury do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy, będą dane z Bosmanatu Portu. Zamawiający nadto będzie kontrolował podawaną kubaturę ładowni i szaland przez Wykonawcę. W przypadku, jeśli dwie kontrole będą różnić się na niekorzyść Zamawiającego (min. 5%) Wykonawca nie ma prawa żądać rozliczenia prac wg obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy), a rozliczenie nastąpi wg sondaży. 12.Zamawiający ustala tolerancję bagrowniczą, która wynosi w poziomie +1,0m, w pionie ?0,3m w kanałach portowych i torach podejściowych oraz ? 0,4m na osadnikach red. 13.Zamawiający odrębnym zleceniem określa zakres robót wyszczególnionych w punkcie 3.3.1. SIWZ. Zlecenie określać będzie ilość urobku oraz akwen robót podczyszczeniowych. 14.Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania robót, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego. W przypadku przekroczenia maksymalnej rzędnej (przegłębienie), wskazanej w zleceniu wykonania pojedynczego zadania, w końcowym rozliczeniu ilość m3 wynikająca z wyliczenia w sposób podany w pkt 3.8. będzie pomniejszona przez Zamawiającego o wielkość tego przegłębienia. Wynagrodzenie za przegłębienie nie przysługuje. 15.Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac będących przedmiotem umowy, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich wykonania na wskazanym akwenie. Zlecenie powinno zawierać wszystkie informacje niezbędne do jego realizacji. 16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 17.Wykonawca powinien dysponować sprzętem umożliwiającym prawidłową realizację robót. 18.W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 19.Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów postoju jednostek, które będą realizować roboty związane z przedmiotem zamówienia. 20. Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45244000-9 Wodne roboty budowlane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Port Darłowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych Sp. z o.o., ul. Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
  • Rohde Nielsen A/S, Nyhavn 20, Kopenhaga, kraj/woj. Dania.
  • Detlef Hegemann Dredging GmbH, Arberger Hafendamm 16, Bremen, kraj/woj. Niemcy.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 454760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 454760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 454760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Port Kołobrzeg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych Sp. z o.o., ul. Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
  • Rohde Nielsen A/S, Nyhavn 20, Kopenhaga, kraj/woj. Dania.
  • Detlef Hegemann Dredging GmbH, Arberger Hafendamm 16, Bremen, kraj/woj. Niemcy.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 254760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 254760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 254760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.