eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Przebudowa i rozbudowa stołówki w Zespole Szkół w Jelnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-07

Ogłoszenie nr 61191 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.

Gródek nad Dunajcem: Przebudowa i rozbudowa stołówki w Zespole Szkół w Jelnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332172-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 341562-2016, 344039-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 11741-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny 491892191, ul. Gródek nad Dunajcem  54, 33-318   Gródek nad Dunajcem, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 401 035, faks 18 4401035 w. 20, e-mail przetargi@gminagrodek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminagrodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa stołówki w Zespole Szkół w Jelnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.I.06.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje zmianę użytkowania dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyn i pomieszczenie socjalne oraz budowę instalacji gazowej i wentylacji mechanicznej - na działce 285/1 w obrębie ewidencyjnym Jelna, gm. Gródek nad Dunajcem zgodnie z projektem budowlanym, wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. W ramach zamówienia należy zrealizować (zgodnie z przedmiarem robót): - roboty rozbiórkowe, - dobudowę pomieszczenia zmywalni, - wykonanie ścianek, zamurowań, elementów żelbetowych, - wykonanie podłoża, izolacji i posadzek, - wykonanie tynków, okładzin i malowanie, - wykonanie prac stolarskich i ślusarskich (okna i drzwi), - roboty zewnętrzne: - wykonanie schodów wejściowych, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wykonanie robót kanalizacyjnych, - wykonanie robót wodociągowych, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji gazowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, Dostawa i montaż kuchni gazowych (w tym taboretów), oraz zlewów została wydzielona do odrębnego postępowania. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących załącznikach: 3.1. Projekt budowlany 3.2. Przedmiar robót (określający ilości robót) 4. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 4.1. wykonywanie prac ogólnobudowlanych, 5. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiar robót, 8. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia. 9. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty lub certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:45321000-3, 45311200-2, 45331200-8, 45442110-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta na okres 20.01.2017 - 21.03.2017 r, przedłużona aneksem do 30.03.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/01/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Usługowo-Handlowy WOD-KAN CO i GAZ Władysław Babiarczyk,  w.babiarczyk@interia.pl,  Przydonica 280; 33-318 Gródek nad Dunajcem,  33-318,  Przydonica,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 192198.55 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/03/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana przewidziana w §19 ust 2. ppkt 2.7.9 i pkt 2.8 umowy - obejmuje zmianę zakresu robót, termin ich wykonania oraz wysokość otrzymanego wynagrodzenia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Spełnione zostały łącznie warunki określone w pkt. a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: Zmiana nie jest zmianą istotną w rozumieniu art. 144 ust. pkt 5 ustawy Pzp
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Wartość zmiany umowy o roboty budowlane nie przekracza 15 % wartości robót budowlanych


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dnia 22 marca 2017r. Zamawiający otrzymał decyzję zatwierdzającą projekt budowlany zmieniony w zakresie rozwiązań architektoniczno-konstrukcyjnych rozbudowywanej części stołówki w ZS w Jelnej . Zmiany objęte projektem zamiennym dotyczą głownie: zmiany szerokości oraz rezygnacji z realizacji części płyty żelbetowej dobudowywanego pomieszczenia, a także zmiany w zakresie wykonania chodnika (pochylni) w miejsce projektowanych schodów terenowych w obrębie wyjścia ewakuacyjnego ze stołówki), a także wyprowadzenie kominów wentylacyjnych poza połać dachu. Pozostałe zmiany, w szczególności w zakresie instalacji wewnętrznych i innych robót zewnętrznych, zostały zakwalifikowane jako nieistotne z punktu widzenia Prawa budowlanego i zostały przedstawione na rysunkach zamiennych. Przesłanki konieczności wprowadzenia zmian zostały opisane w protokole z narady z dnia 20.03.2017r., a ich szczegółowy zakres ilościowy i wartość zostały przedstawione przez kierownika budowy w kosztorysie robót dodatkowych. Konieczne roboty dodatkowe nie zostały objęte zamówieniem podstawowym (nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia) i są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty dodatkowe muszą zostać zrealizowane przez Wykonawcę wykonującego zamówienie podstawowe z powodów ekonomicznych jak i technicznych - roboty instalacyjne dotyczą wymiany głównych ciągów instalacji CO oraz wod-kan, które wg założeń projektanta miały stanowić zasilanie przebudowywanej części instalacji objętej projektem. Pozostałe roboty w zakresie stolarki drzwiowej, posadzek, jak również zabudowy części przewodów wentylacyjnych muszą zostać zrealizowane przed zakończeniem robót wykończeniowych objętych zamówieniem podstawowym (przed położeniem płytek czy też malowaniem pomieszczeń). Inne rozwiązanie (realizacja tych robót w okresie późniejszym przez innego Wykonawcę) jest nie tylko technicznie nieuzasadniona, ale również wiązałaby się z opóźnieniem inwestycji, wzrostem kosztu i ryzykiem zniszczenia robót już zrealizowanych. Zmiany w realizacji części robót (w tym w zakresie stolarki okiennej) nie mogły zostać przez Zamawiającego przewidziane na wcześniejszym etapie ponieważ wynikają one z rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym stwierdzonym na budowie (w tym po wykonaniu robót rozbiórkowych i demontażowych), a dokumentacją projektową. Możliwość zmiany została przewidziana w umowie o roboty budowlane (par. 19 pkt 2.4 i 2.8.)


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wprowadzone zmiany obejmują 1. wykonanie robót dodatkowych zgodnie z projektem zamiennym zatwierdzonym decyzją z dnia 22 marca 2017r oraz ustaleniami z protokołów narad z dnia 20 i 30 marca 2017 r. 2. zmianę terminu zakończenia robót na 5 kwietnia 2017 roku 3. zmianę wynagrodzenia wykonawcy o wartość robót dodatkowych - 28 733,99 zł do kwoty 220 932,54 zł


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.