Ogłoszenie z dnia 2017-04-07
Ogłoszenie nr 61189 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Gródek nad Dunajcem: Przebudowa i rozbudowa stołówki w Zespole Szkół w Jelnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332172-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 341562-2016, 344039-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 11741-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny
491892191, ul.
Gródek nad Dunajcem
54,
33-318
Gródek nad Dunajcem, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 401 035, faks
18 4401035 w. 20, e-mail
przetargi@gminagrodek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminagrodek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa stołówki w Zespole Szkół w Jelnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.I.06.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje zmianę użytkowania dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyn i pomieszczenie socjalne oraz budowę instalacji gazowej i wentylacji mechanicznej - na działce 285/1 w obrębie ewidencyjnym Jelna, gm. Gródek nad Dunajcem zgodnie z projektem budowlanym, wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. W ramach zamówienia należy zrealizować (zgodnie z przedmiarem robót): - roboty rozbiórkowe, - dobudowę pomieszczenia zmywalni, - wykonanie ścianek, zamurowań, elementów żelbetowych, - wykonanie podłoża, izolacji i posadzek, - wykonanie tynków, okładzin i malowanie, - wykonanie prac stolarskich i ślusarskich (okna i drzwi), - roboty zewnętrzne: - wykonanie schodów wejściowych, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wykonanie robót kanalizacyjnych, - wykonanie robót wodociągowych, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji gazowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, Dostawa i montaż kuchni gazowych (w tym taboretów), oraz zlewów została wydzielona do odrębnego postępowania. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących załącznikach: 3.1. Projekt budowlany 3.2. Przedmiar robót (określający ilości robót) 4. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 4.1. wykonywanie prac ogólnobudowlanych, 5. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiar robót, 8. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia. 9. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty lub certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami.
II.4) Główny kod CPV:
45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:45321000-3,
45311200-2,
45331200-8,
45442110-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowę zawarto na okres 20.01.2017 - 21.03.2017 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/01/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Zakład Usługowo-Handlowy WOD-KAN CO i GAZ Władysław Babiarczyk,
w.babiarczyk@interia.pl,
Przydonica 280; 33-318 Gródek nad Dunajcem,
33-318,
Przydonica, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/03/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy w zakresie robót wewnętrznych - do 24 marca 2017 r oraz robót zewnętrznych do 30 marca 2017 r - dopuszczona na podstawie § 19 ust. 2 pkt 2.7 ppkt 2.7.3. i 2.7.9 umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej skutkujących potrzebą uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę.
Po wykonaniu prac rozbiórkowych oraz demontażowych stwierdzono konieczność wymiany całej instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach objętych robotami.
W trakcie prac rozbiórkowych stwierdzono znaczne odchyłki w poziomach istniejących warstw posadzkowych pomiędzy starymi pomieszczeniami. Z uwagi na inny podział funkcjonalny nastąpiła konieczność usunięcia wszystkich płytek posadzkowych wraz z częściowym obniżeniem wylewki.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
- Budowa remizy strażackiej w Regulicach - kolejny etap robót
- Budowa zaplecza rekreacyjno - socjalnego wraz z remizą przy boisku sportowym w Wierzbięcicach
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Nosarzewie Borowym o budynek sali gimnastycznej z zapleczem szatniowym i magazynowym
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz. 236/10, fragment działki: 235/27 i 26/14, obręb S-6 (...)
- " PRZEBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTRÓWKU" - II ETAP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.