eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - DU-Z.272.42.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Wrocław: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - DU-Z.272.42.2015
Numer ogłoszenia: 61169 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7769643, faks 71 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwd.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - DU-Z.272.42.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe obejmujące przygotowanie oraz organizację szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz zaangażowanych w realizację Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w podziale na 4 zadania: - ZADANIE I - Szkolenie zamknięte pn. Kreatywny Urzędnik - tworzenie prezentacji multimedialnych, - ZADANIE II - Szkolenie zamknięte pn. Informacja publiczna, - ZADANIE III - Szkolenie zamknięte pn. Profesjonalna obsługa klienta, - ZADANIE IV - Szkolenia zamknięte pn. Zarządzanie projektami - studium wykonalności w projektach inwestycyjnych, Rozliczanie podatku VAT oraz kwalifikowalność VAT w projektach współfinansowanych z RPO WD, Naruszenie zasad realizacji projektu/Nakładanie korekt finansowych, Windykacja środków od beneficjenta. 2. Usługi szkoleniowe stanowiące przedmiot zamówienia są usługami kształcenia zawodowego finansowanymi w całości ze środków publicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umów, odpowiednio dla każdego z zadań. Istotne postanowienia umowy dla ZADANIA I stanowią załącznik nr 7 do SIWZ, dla ZADANIA II - załącznik nr 8 do SIWZ, dla ZADANIA III - załącznik nr 9 do SIWZ, a dla ZADANIA IV - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (do 50% wartości zamówienia podstawowego), polegających na przeszkoleniu dodatkowej grupy lub grup pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego w ramach tematu lub tematów szkoleń, będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą: a) w przypadku ZADANIA I - Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali co najmniej 3 usługi warsztatów komputerowych / szkoleń komputerowych, b) w przypadku ZADANIA II i/lub ZADANIA III i/lub ZADANIA IV (niezależnie od tego czy Wykonawca składać będzie swoją ofertę na jedno, dwa lub trzy ww. zadania) - Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali co najmniej 3 usługi wykładów / warsztatów / szkoleń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej: a) w przypadku ZADANIA I - minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów komputerowych / szkoleń komputerowych, oraz w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 5 warsztatów komputerowych / szkoleń komputerowych z zakresu tworzenia prezentacji multimedialnych, b) w przypadku ZADANIA II - minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów / warsztatów / szkoleń, oraz w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 5 wykładów / warsztatów / szkoleń z zakresu informacji publicznej, c) w przypadku ZADANIA III - minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów / warsztatów / szkoleń, oraz w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 5 wykładów / warsztatów / szkoleń z zakresu obsługi klienta, d) w przypadku ZADANIA IV: - minimum jednym wykładowcą (wykładowca nr 1), który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów / warsztatów / szkoleń, oraz w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 5 wykładów / warsztatów / szkoleń z zakresu studium wykonalności w projektach inwestycyjnych, - minimum jednym wykładowcą (wykładowca nr 2), który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów / warsztatów / szkoleń, oraz w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 5 wykładów / warsztatów / szkoleń z zakresu kwalifikowalności podatku VAT w projektach współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - minimum jednym wykładowcą (wykładowca nr 3), który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów / warsztatów / szkoleń, oraz w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 5 wykładów / warsztatów / szkoleń z zakresu rozliczania projektów unijnych, - minimum jednym wykładowcą (wykładowca nr 4), który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów / warsztatów / szkoleń, oraz w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przeprowadził minimum 5 wykładów / warsztatów / szkoleń z zakresu windykacji środków od beneficjenta. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się przez Wykonawcę dysponowaniem tą samą osobą jako wykładowcą w poszczególnych zadaniach / zakresach tematycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) tiret 2 i pkt III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio. 2. Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie wykładowcy - 60

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, odpowiednio dla każdego z zadań. Istotne postanowienia umowy dla ZADANIA I stanowią załącznik nr 7 do SIWZ, dla ZADANIA II - załącznik nr 8 do SIWZ, dla ZADANIA III - załącznik nr 9 do SIWZ, a dla ZADANIA IV - załącznik nr 10 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umwd.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe obejmujące przygotowanie oraz organizację szkolenia zamkniętego pn. Kreatywny Urzędnik - tworzenie prezentacji multimedialnych, dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 2. Usługi szkoleniowe stanowiące przedmiot zamówienia są usługami kształcenia zawodowego finansowanymi w całości ze środków publicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umów, odpowiednio dla każdego z zadań. Istotne postanowienia umowy dla ZADANIA I stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie wykładowcy - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe obejmujące przygotowanie oraz organizację szkolenia zamkniętego pn. Informacja publiczna, dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz zaangażowanych w realizację Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Usługi szkoleniowe stanowiące przedmiot zamówienia są usługami kształcenia zawodowego finansowanymi w całości ze środków publicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umów, odpowiednio dla każdego z zadań. Istotne postanowienia umowy dla ZADANIA II stanowią załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie wykładowcy - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe obejmujące przygotowanie oraz organizację szkolenia zamkniętego pn. Profesjonalna obsługa klienta, dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz zaangażowanych w realizację Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Usługi szkoleniowe stanowiące przedmiot zamówienia są usługami kształcenia zawodowego finansowanymi w całości ze środków publicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umów, odpowiednio dla każdego z zadań. Istotne postanowienia umowy dla ZADANIA III stanowią załącznik nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie wykładowcy - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe obejmujące przygotowanie oraz organizację szkoleń zamkniętych pn.: Zarządzanie projektami - studium wykonalności w projektach inwestycyjnych, Rozliczanie podatku VAT oraz kwalifikowalność VAT w projektach współfinansowanych z RPO WD, Naruszenie zasad realizacji projektu/Nakładanie korekt finansowych, Windykacja środków od beneficjenta, dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz zaangażowanych w realizację Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Usługi szkoleniowe stanowiące przedmiot zamówienia są usługami kształcenia zawodowego finansowanymi w całości ze środków publicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w istotnych postanowieniach umów, odpowiednio dla każdego z zadań. Istotne postanowienia umowy dla ZADANIA IV stanowią załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Doświadczenie wykładowcy - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.