To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-21
Nowy Sącz: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 61069 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52708 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. 2. Zamawiający dzieli zamówienia na następujące części: 1) Część I - materiały biurowe, papier; 2) Część II - materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych. 3. Rodzaje zamawianych materiałów, wymiary, charakterystyka wykonania, parametry asortymentu oraz przewidywana maksymalna ilość zamawianych sztuk lub kompletów zostały określone: 1) w Arkuszu kalkulacyjnym - materiały biurowe, papier, stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji dla części I, 2)w Arkuszu kalkulacyjnym - materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych, stanowiącym załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji dla części II. 4. W niektórych pozycjach (15,16,17,18,19,22,40,44,48,49,50,51,52,53,54,55) Arkuszy kalkulacyjnych, Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe lub pochodzenie, gdyż jest to uzasadnione specyfiką tych pozycji przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Z uwagi na powyższe: a)Zamawiający wyszczególnił główne parametry techniczne tych produktów i jednocześnie dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne, tzn. spełniające minimalne wymagania jak określony w załączniku przez wskazanie znaku towarowego produkt; b)parametry, które będą brane pod uwagę przy ocenie równoważności zostały przedstawione pogrubioną czcionką; c)Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego, przy czym ten produkt równoważny nie może być gorszej jakości, niż produkty wskazane w tych pozycjach - w przypadku tonerów i tuszy o parametrach nie gorszych, niż zalecają producenci sprzętu drukującego; d)w przypadku zaoferowania produktu równoważnego należy w kol. 4 Arkusza kalkulacyjnego wpisać nazwę, typ, właściwości i parametry oferowanego produktu równoważnego. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji (opisów, folderów, fotografii) producenta świadczących o wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych oferowanego materiału; e)takie rozwiązanie pozwala określić przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący a jednocześnie nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4.W celu dokonania oceny ofert pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga wypełnienia w szczególności kolumny nr 3 <
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. UNIVERSE Stanisław Szczerba, ul. Borelowskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77424,30
Oferta z najniższą ceną: 67755,53 / Oferta z najwyższą ceną: 108892,87
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DMD s.c. Paweł Miturski, Dorota Miturska, ul .Staroniwska 41B, 35-101 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98619,00
Oferta z najniższą ceną: 98619,00 / Oferta z najwyższą ceną: 304480,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
- Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.
- Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Naprawa nawierzchni parkingu - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77
- BZP.271.39.2024 Dostawa drzew i krzewów do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.