eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa polielektrolitów do odwadniania i zagęszczania osadów ściekowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6105 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Milicz: Dostawa polielektrolitów do odwadniania i zagęszczania osadów ściekowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 2086417000000, ul. ul. Rynek  21, 56300   Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 840 987, e-mail w.szydelko@pgkdolinabaryczy.pl, faks 713 840 987.
Adres strony internetowej (URL): www.pgkdolinabaryczy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.pgkdolinabaryczy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.pgkdolinabaryczy.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Poczta Polska, przesyłka kurierska, doręczenie osobiste
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" sp. z o.o., Rynek 21, 56-300 Milicz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa polielektrolitów do odwadniania i zagęszczania osadów ściekowych
Numer referencyjny: ZP-4/PN/PGK/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego na wirówce dekantacyjnej oraz polielektrolitu w postaci proszku do odwadniania osadu na prasie taśmowej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: a) Część I - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego na wirówce dekantacyjnej Alfa Laval (typu ALDEK 45) na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu w ilości niezbędnej do zagęszczenia 350 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po zagęszczaniu: 4-6 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów. b) Część II - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci proszku (worki po 25 kg) do odwadniania osadu po Autotermicznej Termofilowej Stabilizacji Osadów na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu z wykorzystaniem prasy taśmowej MONOBELT typu NP20CK w ilości niezbędnej do odwodnienia 310 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 3 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 17 % suchej masy osadu i zawartości zawiesiny w odcieku nie więcej jak 900 mg/l. c) Część III - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczenia/odwodnienia osadu nadmiernego na prasie taśmowej ZEW 1207 na Oczyszczalni Ścieków w Żmigrodzie w ilości niezbędnej do zagęszczenia/odwodnienia 200 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 17 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z opisem procedury wykonania testów technologicznych zawarty jest w części III SIWZ-OPZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ-Wzór Umowy. 5. PKWiU: 20.16.53.0 - Polimery akrylu w formach podstawowych 6. Częstotliwość dostaw: wg potrzeb Zamawiającego na zamówienie telefoniczne potwierdzone faxem lub e-mailem. 7. Wielkość jednorazowej dostawy - wg potrzeb Zamawiającego na podstawie uzgodnień telefonicznych potwierdzonych faxem lub e-mailem. 8. Termin dostawy - maksymalnie 3 dni robocze od zamówienia telefonicznego potwierdzonego faxem lub e-mailem. 9. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego. 10. Miejsce dostaw: część I i część II - Oczyszczalnia Ścieków w Miliczu, ul. Sułowska 1, część III - Oczyszczalnia Ścieków w Żmigrodzie, ul. Wiejska 29; dni robocze od 7:00 - 15:00. 11. Każda dostawa zostanie sprawdzona pod względem jakości - na podstawie atestu lub certyfikatu świadczącego o jakości środka i karty charakterystyki produktu.

II.5) Główny kod CPV: 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały zrealizowane oraz załączeniem dowodów określających, czy niżej określone dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: a) dla części I zamówienia - co najmniej jednej dostawy polielektrolitu do procesów odwadniania i zagęszczania osadu o wartości co najmniej 20.000,00 zł netto lub w ilości co najmniej 2.000 kg b) dla części II zamówienia - co najmniej jednej dostawy polielektrolitu do procesów odwadniania i zagęszczania osadu o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto lub w ilości co najmniej 20.000 kg c) dla części III zamówienia - co najmniej jednej dostawy polielektrolitu do procesów odwadniania i zagęszczania osadu o wartości co najmniej 30.000,00 zł netto lub w ilości co najmniej 3.000 kg W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie w/w warunku dla każdej z części zamówienia, dla której będzie składał ofertę. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca w/w warunku, w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej dla danej części zamówienia, na realizację której Wykonawca zamierza złożyć ofertę, tj.: a) dla części I zamówienia - co najmniej jednej dostawy polielektrolitu do procesów odwadniania i zagęszczania osadu o wartości co najmniej 20.000,00 zł netto lub w ilości co najmniej 2.000 kg b) dla części II zamówienia - co najmniej jednej dostawy polielektrolitu do procesów odwadniania i zagęszczania osadu o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto lub w ilości co najmniej 20.000 kg c) dla części III zamówienia - co najmniej jednej dostawy polielektrolitu do procesów odwadniania i zagęszczania osadu o wartości co najmniej 30.000,00 zł netto lub w ilości co najmniej 3.000 kg wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. W/w warunki zostaną spełnione wyłącznie wówczas, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać warunek dla określonej części zamówienia w całości. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do Części I SIWZ-IDW.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Protokół z przeprowadzenia testów technologicznych i/lub laboratoryjnych, sporządzony i zatwierdzony obustronnie podczas prób przeprowadzonych na terenie Oczyszczalni Ścieków w Miliczu i/lub w laboratorium na terenie Oczyszczalni Ścieków w Miliczu, sporządzony i zatwierdzony obustronnie po zakończeniu prób technologicznych i/lub laboratoryjnych na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Części I SIWZ-IDW - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Koszt100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej podpisania, w szczególności: 1)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT uwzględnionej w formularzu ofertowym; 2)zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań); 3)zmiany przedstawicielstwa Stron wyszczególnionych w niniejszej umowie; 4)w przypadku konieczności zmiany rodzaju polielektrolitu w trakcie trwania umowy, w celu zapewnienia parametrów określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia /dla danej części zamówienia/ z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy nowy polielektrolit w postaci emulsji /lub proszku w zależności od części zamówienia/ po przeprowadzeniu testów w skali technologicznej /i/lub laboratoryjnej w zależności od części zamówienia/ na swój koszt (zgodnie z procedurą opisaną w Opisie Przedmiotu Zamówienia), przy czym zmianie nie może ulec koszt jednostkowy odwodnienia /i/lub zagęszczenia w zależności od części zamówienia/ 1 Mg s.m.o. określony w Ofercie Wykonawcy dla danej części zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego na wirówce dekantacyjnej Alfa Laval (typu ALDEK 45) na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu w ilości niezbędnej do zagęszczenia 350 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po zagęszczaniu: 4-6 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24542000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Koszt100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci proszku (worki po 25 kg) do odwadniania osadu po Autotermicznej Termofilowej Stabilizacji Osadów na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu z wykorzystaniem prasy taśmowej MONOBELT typu NP20CK w ilości niezbędnej do odwodnienia 310 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 3 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 17 % suchej masy osadu i zawartości zawiesiny w odcieku nie więcej jak 900 mg/l
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24542000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Koszt100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - Sukcesywna dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczenia/odwodnienia osadu nadmiernego na prasie taśmowej ZEW 1207 na Oczyszczalni Ścieków w Żmigrodzie w ilości niezbędnej do zagęszczenia/odwodnienia 200 ton suchej masy osadu o średniej zawartości 1,5 % s.m.o. do poziomu po odwodnieniu min. 17 % suchej masy osadu, dostarczanego w pojemnikach typu: DPPL o pojemności netto 1000 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24542000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Koszt100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.