eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Przetarg nieograniczony pn. Świadczenie usługi Lokalnej opieki pedagogiczno-metodycznej w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02



Ogłoszenie nr 610064-N-2017 z dnia 2017-11-02 r.

Starostwo Powiatowe w Kwidzynie: Przetarg nieograniczony pn. Świadczenie usługi Lokalnej opieki pedagogiczno-metodycznej w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Świadczenie usługi Lokalnej opieki pedagogiczno-metodycznej w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny 170818020, ul. Kościuszki  29 B , 82-500  Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556465000, e-mail zamowienia@powiatkwidzynski.pl, faks 556465002.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiatkwidzynski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiatkwidzynski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w firmie pisemnej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn ul. Kościuszki 29b,


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony pn. Świadczenie usługi Lokalnej opieki pedagogiczno-metodycznej w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny: OR.IV.272.39.2017r
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi lokalnej opieki pedagogiczno-metodycznej w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2.Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2018r. 3.Szacowany czas pracy: 90 godzin w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia w tym uśredniona liczba godzin przypadająca na każdy miesiąc kalendarzowy trwania umowy wynosi 10 godzin. Zamawiający dopuszcza przeniesienie niezrealizowanych godzin w danym miesiącu na kolejny okres, w czasie trwania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zwiększenia ogólnej liczby godzin. 4.Zakresem zadań w ramach świadczenia usługi Lokalna opieka pedagogiczno-metodyczna, objęte są lokalne formy wsparcia założone do realizacji w ramach Projektu "Zdolni z pomorza - powiat kwidzyński". 5.Świadczenie usługi Lokalnej opieki pedagogiczno - metodycznej realizowane będzie przez Wykonawcę zwanego w ramach realizacji działań Projektowych Lokalnym Opiekunem Pedagogiczno - Metodycznym. 6.Świadczenie usługi lokalnej opieki pedagogiczno-metodycznej odbywać się będzie głównie na obszarze powiatu kwidzyńskiego w tym, w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego, które zorganizowane jest w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kwidzynie przy ul. Grudziądzkiej 8 (zwane dalej LCNK), w miejscach realizacji zajęć pozalekcyjnych tj. ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Kwidzynie, oraz na obszarze województwa pomorskiego w miejscach realizacji działań projektowych. 7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących zadań/zapewnienia wykonania następujących zadań przez osobę wyznaczoną do realizacji zadania: 1) weryfikacji zgodności realizowanych przez Zamawiającego w tym LCNK, form wsparcia z produktem finalnym projektu innowacyjnego pn. "Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki", zrealizowanego przez Województwo Pomorskie w latach 2010-2013 zwanym modelem wspierania uzdolnień kierunkowych, 2) konsultacji pedagogiczno-metodycznych autorskich programów nauczania (zwanych APN) opracowanych przez nauczycieli/osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne w ramach zadań założonych do realizacji w projekcie, w zakresie i w czasie wskazanym przez Zamawiającego, 3) obserwacji i/lub konsultacji form wsparcia założonych w projekcie w miejscach wyznaczonych do ich realizacji (LCNK, ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Kwidzynie), oraz niezwłoczne przekazywanie informacji o zauważonych nieprawidłowościach, 4) prowadzenia form wsparcia dla rodziców/opiekunów prawnych uczniów biorących udział w projekcie, w tym współprowadzenia razem z psychologiem spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi na temat specyfiki rozwoju ucznia szczególnie uzdolnionego, celu i specyfiki zaproponowanych do realizacji form wsparcia w ramach projektu (3 spotkania dla rodziców każdej grupy, czas trwania pojedynczego spotkania - 2 godziny lekcyjne; (jedną godzinę przeprowadzi psycholog; drugą godzinę spotkania prowadzi Wykonawca/osoba wyznaczona do realizacji zadania świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego), 5) opracowywania dokumentów związanych z pedagogiczno-metodycznym aspektem realizowanych form wsparcia, w tym wytycznych i zaleceń dla wykonawców (nauczycieli/osoby prowadzące zajęcia) i personelu projektu, 6) opracowywania rekomendacji dotyczących udziału uczniów uzdolnionych w dodatkowych formach wsparcia poza miejscami wskazanymi do realizacji zajęć (LCNK, ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Kwidzynie) np. wykłady, konferencje i spotkania, praktyki i wycieczki edukacyjne (np. do zakładów pracy wdrażających nowoczesne rozwiązania techniczno-technologiczne, ośrodków naukowych, itp.), 7) opracowywania rekomendacji dotyczących objęcia uczniów uzdolnionych dodatkowymi formami wsparcia, np. konkursy, wykłady, spotkania itp. zgodnie z przewidzianymi formami we wniosku aplikacyjnym (kopia wniosku zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy, w trakcie trwania procedury wyłonienia Wykonawcy zadania, kopia wniosku znajduje się do wglądu w siedzibie zamawiającego na prośbę zainteresowanego), oraz zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego, 8) współpracy ze szkołami, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, personelem zatrudnionym w ramach Projektu, z właściwymi organami samorządu terytorialnego oraz z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektów tworzącymi przedsięwzięcie strategiczne Samorządu Województwa Pomorskiego pn. "Zdolni z Pomorza", 9) bieżącego informowania szkół i ich organów prowadzących o rekrutacji grup docelowych, w tym zamieszczanie informacji o rekrutacji na stronie LCNK, oraz w mediach społecznościowych dedykowanych projektowi, 10) monitorowania liczebności grup docelowych: prowadzenie i stosowanie rankingów rekrutacyjnych (miejsca rezerwowe), prowadzenie rekrutacji uzupełniającej w przypadku wystąpienia wolnych miejsc w grupach w trakcie trwania roku szkolnego, 11) współdziałania z Regionalnym Centrum Nauczania Kreatywnego z siedzibą w Centrum Edukacji Nauczycieli w Gdańsku (RCNK) między innymi w takich obszarach jak: doskonalenie nauczycieli w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym, korzystanie z portalu edukacyjnego i platformy e-learningowej (www.zdolnizpomorza.pomorskie.eu), konsultacje regionalnych i akademickich form wsparcia, 12) udziału w ewaluacji działań merytorycznych realizowanych przez LCNK i/lub Zamawiającego, 13) właściwego prowadzenia dokumentacji pracy (opis każdego wykonanego zadania ze wskazaniem na dzień i godzinę jego wykonania) potwierdzającego prawidłową realizację zadania świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego, 14) przedstawienia harmonogramu pracy świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego na okres trwania umowy do zatwierdzenia Zleceniodawcy, w terminie do 6 dni roboczych od dnia podpisania Umowy, 15) przedstawienia sprawozdania z wykonania pracy polegającej na świadczeniu usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego nie później niż 5 dni roboczych po zakończeniu okresu przeznaczonego na wykonanie usługi, 16) wykonania innych zadań nie wymienionych powyżej, będących ściśle powiązanych z realizacją Projektu, w tym wynikających z regulaminu uczestnictwa w Projekcie, przygotowania, opracowania sprawozdań, raportów wynikających z realizacji Projektu. 8.W ramach sprawozdania z wykonania pracy polegającej na świadczeniu usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego o którym mowa w pkt 7 ppkt 15 Wykonawca/osoba wyznaczona do realizacji zadania określa, w szczególności: a) stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego "Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych"; b) stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego "Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych; c) stan realizacji wskaźnika rezultatu bezpośredniego "Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu Programu" określanego za pomocą opinii wystawionej przez Wykonawcę/osobę wyznaczoną do realizacji zadania świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego na podstawie porównania wyników badania (testu/sprawdzianu) przeprowadzonego na początku i po zakończeniu danej formy wsparcia. Pomiar przeprowadzony zostanie minimum raz w roku szkolnym. Wartość wskaźnika zostanie zmierzona także w okresie do 4 tygodni od zakończenia przez każdego pojedynczego uczestnika udziału w projekcie. d) stan realizacji wskaźnika horyzontalnego "Liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych" określany na podstawie list obecności uczniów objętych wsparciem w zakresie przedmiotu informatyka. W ramach etapów nabywania kompetencji kluczowych do zadań Wykonawcy/osoby wyznaczonej do realizacji zadania świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego należeć będzie: a) podczas III etapu nabycia kompetencji kluczowych (Oceny): weryfikacja nabywania kompetencji kluczowych z wykorzystaniem kryteriów i metod właściwych dla danej formy wsparcia (np. testów, opinii, sprawozdań) przeprowadzona przy współpracy z nauczycielami prowadzącymi zajęcia. b) podczas IV etapu nabycia kompetencji kluczowych (Porównania): porównanie uzyskanych wyników z przyjętymi wymaganiami i udokumentowanie osiągniętych rezultatów w formie wyżej wymienionego sprawozdania. 9. Plan/Harmonogram pracy o którym mowa w pkt 7 ppkt 14, Wykonawca/osoba wyznaczona do realizacji zadania świadczenie usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego, opracowuje w uzgodnieniu z Zamawiającym na cały okres świadczenia usługi. Harmonogram zawiera w szczególności: rodzaj wykonanych zadań, dzienną datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na jej realizację, wraz z podaniem przedziału czasowego w jakich godzinach będzie wykonywane zadanie, nazwę i opis realizowanej usługi. Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie powodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 10. W zakresie komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: a) przyjmuje się formę komunikacji: pisemną i/lub elektroniczną i/lub kontakt osobisty; b) wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia; c) wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zadań. 11. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego): a) Zamawiający zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli, (w związku z finansowaniem ze środków unijnych), prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym do dokumentów finansowych. b) Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK, ZSO nr 1, ZSO nr 2 w Kwidzynie i/lub w innych dniach i godzinach (np. dni wolne od pracy, popołudniami lub w weekendy), przy czym w przypadku zadań wymagających obecności uczestników i uczestniczek (np. spotkania z rodzicami) terminy i godziny należy dostosować do najbardziej pożądanych przez odbiorców. c) Zamawiający udostępni Wykonawcy/ osobie wyznaczonej do realizacji zadania świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego, nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. d) Wykonawca/osoba wyznaczona do realizacji zadania świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego, ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca/ osoba wyznaczona do realizacji zadania świadczenia usługi lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego, zobowiązany jest również do: a) bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, stałej współpracy z nauczycielami/osobami prowadzącymi zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu. b) sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań - min. 6 zdjęć, z każdego przeprowadzonego spotkania. c) odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy z użyciem logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów. d) przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu Umowy. 13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - Załącznik nr 1 do SIWZ 14..Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 15..Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 16.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 17.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów, wyrobów lub innych elementów związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 18.1. Uzasadnienie dotyczące wymogu z art. 29 ust. 3a ustawy PZP. Z uwagi na brak spełnienia przesłanki dotyczącej wykonywania pracy pod kierownictwem pracodawcy, oraz tylko częściowemu spełnianiu kolejnych przesłanek dotyczących miejsca i czasu wyznaczonego przez pracodawcę o których mowa w z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, Zamawiający odstępuje od określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. W świetle tego przepisu stosunek pracy występuje o ile spełnione są łącznie przesłanki w nim wymienione. Czynności, w zakresie realizacji zamówienia, które mają być wykonywane przez pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy nie polegają na wykonywaniu pracy zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, z uwagi na brak spełniania jednej z przesłanek stosunku pracy, określonych w tym przepisie, tj. dotyczącej wykonywania pracy pod kierownictwem pracodawcy, oraz tylko częściowemu spełnianiu kolejnych przesłanek dotyczących miejsca i czasu wyznaczonego przez pracodawcę. Osoba zatrudniona będzie świadczyć usługę lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego, polegającą na okresowym prowadzeniu spotkań, opiniowaniu dokumentów, opracowywaniu rekomendacji, współpracy ze szkołami, LNCK, korzystając z własnego doświadczenia i kwalifikacji. Wykonawca będzie realizował usługę poza siedzibą Realizacja zadania będzie prowadzona samodzielnie oraz w miejscu i czasie ustalonym przez daną osobę. Osoba ta będzie realizowała zadania poza siedzibą pracodawcy (m.in. w szkołach ZSO nr 1 oraz ZSO nr 2 w Kwidzynie, w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Kwidzynie w LNCK) i będzie miała swobodę w zakresie wykonywania obowiązków, w przedmiocie wyboru sposobu oraz częściowo dokładnego czasu i miejsca wykonania zadania (ustalenie konkretnego harmonogramu zadań). Ponadto realizacja usługi odbywać się będzie okresowo (90 godzin w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym uśredniona liczba godzin przypadająca na każdy miesiąc kalendarzowy trwania umowy wynosi 10 godzin) i z tego też względu nie znajduje uzasadnienia utrzymywanie personelu przez okres realizacji usługi na podstawie umowy o pracę.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80410000-1
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8249,40
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Ewentualne wartości podane w dokumentach i oświadczeniach Wykonawcy w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. A w przypadku braku średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs ogłoszony przez NBP w najbliższym dniu po ukazaniu się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania w postępowaniu procedury wynikającej z dyspozycji przepisu art. 24aa ustawy pzp. 3.Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców- sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2018r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: Osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: Świadczenie usługi Lokalnej opieki pedagogiczno- medycznej : W zakresie zdolności technicznej i zawodowej, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą (wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie), która zostanie oddelegowana do pełnienia funkcji lokalnego opiekuna pedagogiczno-metodycznego, posiadającą odpowiednie kwalifikacje, tj. wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, określone w § 2 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1575) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek ten może być spełniony łącznie. UWAGA: Zamawiający, określając wymogi dla wskazanej wyżej osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., Nr 65,). 2.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. c) niniejszej specyfikacji w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- wg Załącznika- Nr 5 do SIWZ. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22. 7.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w Rozdziale V pkt. 1 ppkt.2 lit c : a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami określonych w rozdziale V pkt. 1 ppkt 2) lit. c) SIWZ- przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

9. Oferta składa się z: 1) Formularza Ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ); 2) Oryginału pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie wstępne, zgodnie z art. 25a ust. 1, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ 4) Zobowiązanie Podmiotu Trzeciego (jeżeli dotyczy) -Załącznik nr 5 do SIWZ, 5) Podwykonawcy (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 7 do SIWZ, 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przed podpisaniem umowy dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia , które zostały wskazane w wykazie osób określonym w rozdziale V ust. 1 pkt 2 ) lit. c) SIWZ w zakresie odpowiadającym poszczególnym częściom zamówienia. 3. Wykonawca zostanie wezwany o dopełnienie formalności, o których mowa wyżej oraz uzgodnienie ostatecznej treści umowy w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ Załącznik- nr 2 do SIWZ , a także uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. 4. Brak przedłożenia wyżej wymienionych dokumentów stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Ukończenie kursu/szkolenia w zakresie pracy z uczniem zdolnym (przez osobę wyznaczoną przez wykonawc40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy pzp. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.