eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowite › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-02



Ogłoszenie nr 609480-N-2017 z dnia 2017-11-02 r.

Gmina Ostrowite: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowite, krajowy numer identyfikacyjny 31101939000000, ul. ul. Lipowa  2 , 62402   Ostrowite, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 765 121, e-mail ugmostrowite@post.pl, faks 632 765 160.
Adres strony internetowej (URL): www.ostrowite.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ostrowite .samorzady.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Numer referencyjny: GK.271.9.2017 PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie Gminy Ostrowite, polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, obejmujących następujące sołectwa: Doły, Giewartów, Giewartów Holendry, Gostuń, Izdebno, Jarotki, Kania, Kąpiel, Kosewo, Skrzynka, Mieczownica, Grabina, Naprusewo, Ostrowite, Przecław, Sienno, Siernicze Małe, Siernicze Wielkie, Stara Olszyna, Szyszłowo, Tomaszewo oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego w miejscowości Ostrowite przy ul. Lipowej 2a. Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny wykonania usług. 2. Gmina Ostrowite liczy około 5200 mieszkańców, w tym szacuje się, że odbieraniem odpadów komunalnych objętych zostanie około 4500 osób, którzy zamieszkują w ok. 1300 nieruchomościach na terenie 21 sołectw. (Zamawiający przewiduje możliwość zmian ilości nieruchomości zamieszkałych ("+""-" 2 % ). 3.Zamawiający w czasie trwania umowy będzie przekazywał Wykonawcy informacje o nieruchomościach nowo zgłoszonych, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomościach, dla których zmienił się status użytkowania (z nieruchomości zamieszkałej na nieruchomość niezamieszkałą, ponieważ przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów od nieruchomości niezamieszkałych). 4. Nazwy i kody CPV: -CPV90513100-7 Usługi wywozy odpadów pochodzących z gospodarstw domowych - CPV 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów - CPV 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 5.1. Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach z budynków mieszkalnych wystawianych przed nieruchomość w ilości około 750 Mg (na czas trwania umowy). 5.2. Popiołu i żużlu z nieruchomości zamieszkałych z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów, zgromadzonego w pojemnikach wystawianych przed nieruchomość w ilości około 550 Mg (na czas trwania umowy). 5.3. Segregowanych odpadów komunalnych, w ilości około 200 Mg (na czas trwania umowy), gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i wystawianych bezpośrednio przed nieruchomością, podzielonych na następujące frakcje: a) papier i tektura, b) tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe, c) szkło i opakowania szklane. 5.4. Innych odpadów, tj. : - odpady biodegradowalne, w tym zielone w ilości około: 170 Mg (na czas trwania umowy), - odpady wielkogabarytowe zbierane dwa razy w roku w ilości około: 25 Mg (na czas trwania umowy), - komunalne odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych: chemikalia, przeterminowane leki, zużyte baterie, zużyte akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w ilości około: 10 Mg (na czas trwania umowy). Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. 5.5. Wszystkie rodzaje odpadów muszą być odbierane w sposób selektywny, tak aby nie mieszać ze sobą poszczególnych frakcji odpadów. 6. Odpady odbierane z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy będą gromadzone w następujących urządzeniach: a) pojemnikach o pojemności: - od 120 litrów do 1100 l. b) workach o poj. od 60 do 120 litrów, c) pojemnikach oznaczonych odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego o pojemności od 1,5m 3 do 3 m3, d) pojemnikach/kontenerach KP o pojemności 5m3, 7m3, 14m3 e) konfiskatorach o poj. 100 dm^3 na przeterminowane leki uniemożliwiające dostęp kolejnych użytkowników do zgromadzonych w nim odpadów, f) pojemnikach na zużyte baterie, g) pojemnik typu rurkowego. Tabela nr 1. Ilość urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych L.p. Nazwa urządzenia Ilość 1. Pojemniki na odpady zmieszane o poj. 120-240 l ok. 1500 2. Pojemniki na popiół i żużel o poj. min. 120 l. ok. 2600 3. Worki do selektywnej zbiórki odpadów ok. 3750* 4. Worki na bioodpady ok. 300* 5. Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów o poj. 1,5-3,0 m3 13 6. Pojemniki na zużyte baterie 5 7. Konfiskatory 2 8. Kontenery KP7 2 + 2 PSZOK 9. Pojemnik typu rurkowego 1 - PSZOK 10. Pojemnik 240 l 1 - PSZOK 11. Kontenery KP 14 3 - PSZOK 12. Kontenery KP 5 1 - PSZOK 13. Pojemnik na odpady zmieszane o poj. 1100 l 1 *ilość worków przy jednorazowym wywozie 7.Worki do gromadzenia odpadów komunalnych. - Muszą posiadać następujące kolory: a) żółty na tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe, b) zielony na szkło i opakowania szklane, c) niebieski na papier i tekturę, d) brązowy na odpady biodegradowalne, w tym zielone. Worki muszą być wykonane z folii LDPE o grubości co najmniej 0,06 cm z wyłączeniem worków koloru żółtego na tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe, wykonane z foli HDPE o grubości co najmniej 0,02 cm. Ponadto worki należy oznakować w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji odpadów poprzez podanie nazwy danego rodzaju odpadu zgodnie z rozporządzeniem ministra środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017 r., poz. 19) Worki powinny posiadać taśmę oraz specjalne otwory umożliwiające zawieszenie i zawiązanie worków. 8. Dostarczanie do nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy worków do selektywnej zbiórki odpadów: - na papier i tekturę, - na szkło i opakowania szklane, - na tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe, - odpady biodegradowalne, w tym zielone. - Worki na odpady segregowane dostarczane są właścicielom nieruchomości w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. -Wykonawca zobowiązany jest dostarczać właścicielom nieruchomości worki do selektywnego zbierania przy wejściu na nieruchomość w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. Jeżeli właściciel nieruchomości zgłosi Wykonawcy zapotrzebowanie na większą ilość worków, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatkowy komplet worków lub worek przeznaczony do selektywnej zbiórki danej frakcji odpadów w odpowiednim kolorze, w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. Szczegółowy wykaz zawierający dane nieruchomości (w tym mieszkań), którym należy przekazać worki, Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Zamawiający przekaże również Wykonawcy wykaz miejsc, w których usytuowane są pojemniki (dzwony) do selektywnej zbiórki odpadów. W przypadku odpadów biodegradowalnych dopuszcza się bezpłatne wyposażenie właścicieli nieruchomości w specjalne pojemniki służące do odbioru tego typu frakcji odpadów. 9. Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy dostarczyć do nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z zadeklarowaną selektywną zbiórką odpadów pojemniki na odpady typu popiół i żużel w ilości min. 1 pojemnik na nieruchomość (w przypadku zgłoszenia przez właściciela nieruchomości zapotrzebowania na kolejny pojemnik, Wykonawca jest zobowiązany wstawić pojemnik. Należy podkreślić, iż Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu). Wykaz nieruchomości zawierający dane nieruchomości, którym należy dostarczyć pojemniki, Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. W dniu zbiórki Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania pojemników przed załadunkiem na samochód czy nie znajdują się w nim odpady zmieszane, gdy takie zdarzenie będzie miało miejsce należy wykonać dokumentację zdjęciową i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest ponadto w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy wyposażyć Spółdzielnię Mieszkaniową oraz Wspólnoty Mieszkaniowe w pojemniki do gromadzenia odpadów, zgodnie z zapotrzebowaniem. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) Prowadzenie przez Wykonawcę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanym dalej PSZOK. Na terenie Gminy Ostrowite Wykonawca będzie prowadził Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Ostrowite. Należy przez to rozumieć również ponoszenie kosztów utrzymania PSZOK , w tym kosztów wszelkich mediów. Ponadto sposób prowadzenia PSZOK określa Regulamin PSZOK, który jest załącznikiem do uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (uchwała nr XVIII/116/2016 Rady Gminy Ostrowite z dnia 31 marca 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - Dz.U. z 2016 r., poz. 2883 z późn. zm.). b) Wykonawca ma obowiązek prowadzić w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy PSZOK, a Zamawiający wyposaży go w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów według następujących frakcji (za wyjątkiem kontenera na odpady budowlane i rozbiórkowe, który Wykonawca zobowiązany jest wstawić do PSZOK na czas świadczenia usługi w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy): - odpady wielkogabarytowe (np.: meble) oraz zużyty sprzęt elektryczny elektroniczny (np.: AGD, RTV) - Kontenery KP 14 m^3 w ilości 2 sztuki z otwieranym tyłem; -odpady niebezpieczne ( np.: zużyte lampy, żarówki i świetlówki) - do świetlówek pojemnik typu rurkowego mieszczący 25 sztuk świetlówek; - zużyte opony, guma i inne odpady gumowe - magazynowane na utwardzonej powierzchni w sposób bezpieczny dla zdrowia i życia ludzi oraz dla środowiska; -elementy plastikowe przemysłowo-gospodarcze (np.: meble ogrodowe, zabawki, wiadra, doniczki) - co najmniej w kontenerach KP - 7 m ^3 w ilości l sztuka; -szkło - co najmniej w kontenerach KP - 7 m^3 z możliwością zamknięcia w ilości l sztuka; - opakowania po chemikaliach (np.: opakowania po zużytych farbach, olejach, itp.) co najmniej w kontenerach KP- 5 m^3 z możliwością zamknięcia w ilości l sztuka; -zużyte baterie w pojemniku do tego przeznaczonym; - w przypadku braku możliwości kompostowania na terenie nieruchomości odpady biodegradowalne w tym zielone odbierane będą dwa razy w miesiącu lub w PSZOK w kontenerze KP - 14m3 z otwieranym tyłem w ilości l sztuka; c) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych powinien być prowadzony w każdą: - sobotę w godzinach od 8.00 do 16.00. d) Oprócz prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Zamawiający wymaga zorganizowania dwa razy w roku po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu (dotyczy terminu i miejsca), Mobilnego Punktu Odbioru Odpadów Komunalnych. e) Utrzymywanie czystości i porządku wokół pojemników: - Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia odpadów komunalnych, jeżeli nastąpiło ich wysypanie w trakcie odbierania z nieruchomości lub transportu. - Jeżeli podczas wykonywania usługi opróżniania pojemników nastąpi ich uszkodzenie, koszt wymiany pojemnika ponosi Wykonawca. f) Urządzenia (pojemniki, kontenery) do gromadzenia odpadów zmieszanych (niesegregowanych) zostaną zapewnione przez właścicieli nieruchomości. Dla zainteresowanych właścicieli nieruchomości Wykonawca umożliwi wyposażenie w pojemniki na odpady zmieszane (niesegregowane) na czas trwania umowy na zasadach uregulowanych pomiędzy Wykonawcą, a właścicielem nieruchomości w drodze odrębnej umowy cywilno-prawnej. g) Wykonawca po podpisaniu porozumienia z właścicielami punktów aptecznych zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia wyposażyć niżej wymienione punkty w konfiskatory o poj. co najmniej 100 dm^3 na przeterminowane leki, worki do pojemników oraz tabliczki informacyjne następujące punkty: - Punkt Apteczny w Giewartowie, ul. Parkowa 4, 62-402 Ostrowite. - Apteka, Giewartów, ul. Armii Krajowej 1, 62-402 Ostrowite. - Apteka "HIB ISCUS" Ostrowite, ul. Zachodnia 7/3, 62-402 Ostrowite. - Apteka Rodzinna, ul. Zachodnia 15A, 62-402 Ostrowite. - Wykonawca ma obowiązek w ramach wynagrodzenia opróżniać każdy konfiskator z częstotliwością 2 razy w roku. W sytuacji przepełnienia pojemników Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu odbierze przeterminowane leki poza harmonogramem, w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. h) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy w pojemniki na zużyte baterie następujące punkty: - Szkoła Podstawowa w Giewartowie, ul. Armii Krajowej 9, 62-402 Ostrowite. - Szkoła Podstawowa w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite. - Wykonawca ma obowiązek w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy opróżniać każdy pojemnik na zużyte baterie z częstotliwością 2 razy w roku. W sytuacji przepełnienia pojemników Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu odbierze zużyte baterie poza harmonogramem odbioru, w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. 11. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych. a) Wymaga się aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z częstotliwością określoną w przepisach Uchwały Rady Gminy Ostrowite w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Tabela nr 3. L.p. Rodzaj odpadów komunalnych Częstotliwość odbioru 1. Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne W okresie I-IV oraz IX-XII - 1 raz/m-c , w okresie V-VIII - 2 razy/m-c. (odbiór odpadów należy realizować w odstępach nie mniejszych niż 14 dni) 2. Popiół i żużel z palenisk domowych W okresie od IX-V - 1 raz w m-cu oraz 1 odbiór w m-cu lipcu. 3. Segregowane odpady komunalne (papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, metal*) 1 raz/m-c, i w PSZOK (z wyłączeniem metali) Dzwony-na zgłoszenie 4. Meble i inne odpady wielkogabarytowe 2 razy/rok** i w PSZOK 5. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 2 razy/rok** i w PSZOK 6. Odpady niebezpieczne *** 2 razy/rok i w PSZOK 7. Przeterminowane leki 2 razy/rok**** 8. Zużyte baterie 2 razy/rok**** i w PSZOK 9. Tworzywa sztuczne typu plastik przemysłowo-gospodarczy 2 razy/rok i w PSZOK 10. Odpady biodegradowalne, w tym zielone W okresie od IV-XI - 2 razy w m-cu, w pozostałym okresie 1 raz w m-cu (w odstępach nie mniejszych niż 14 dni) i w PSZOK. *tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe oraz odpady metalowe mogą być gromadzone łącznie w jednym worku do selektywnej zbiórki odpadów. **odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego od właściciela nieruchomości odbędzie się 2 razy w roku po wcześniejszym zgłoszeniu do Urzędu Gminy Ostrowite. ***przez odpady niebezpieczne rozumie się: chemikalia, akumulatory, inne niż przemysłowe i samochodowe. ****poza harmonogramem, w przypadku przepełnienia konfiskatorów/pojemników na zużyte baterie, również po telefonicznym zgłoszeniu. 12. Harmonogram. a) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramów odbierania odpadów komunalnych, uwzględniając poszczególne rodzaje odpadów. Pierwszy harmonogram obejmujący okres od l stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 roku Wykonawca opracowuje i przedkłada w wersji elektronicznej Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy w celu zatwierdzenia. Zamawiający zatwierdzi harmonogram lub przedstawi uwagi w ciągu 7 dni od daty otrzymania. W harmonogramie należy wziąć pod uwagę: - odbiór odpadów komunalnych nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy, - odbiór odpadów komunalnych powinien przypadać na ten sam dzień tygodnia, aby mieszkańcy mogli w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odebrania. - Zamawiający zastrzega, aby odbiór odpadów zmieszanych (niesegregowanych) realizowany był w innych dniach niż odbiór odpadów popiołu i żużlu. Zatwierdzony harmonogram Wykonawca oraz Zamawiający umieszczą na swoich stronach internetowych. b) Kolejny harmonogram obejmujący okres od l stycznia 2019 do 30 czerwca 2019, Wykonawca przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem w/w okresu . Do kolejnego harmonogramu stosuje się zasady określone w pkt 12 a. c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zatwierdzonego harmonogramu właścicielom nieruchomości w formie papierowej przed rozpoczęciem świadczenia usług: - dla zabudowy wielorodzinnej: l egzemplarz dla każdego zarządzającego nieruchomością, - dla zabudowy jednorodzinnej: 1 egzemplarz dla właściciela nieruchomości. d) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z uwzględnieniem terminów podanych w harmonogramie, z tym że odbiór musi odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 20.00. e) Zamawiający zastrzega sobie, że odbiór odpadów komunalnych od nieruchomości zamieszkałych nie może być łączony z odbiorem odpadów od nieruchomości niezamieszkałych (np. domki letniskowe, działki rekreacyjne, firmy, instytucje). 13. Inne obowiązki Wykonawcy. a) W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo transportową oraz dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ostrowite zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku (Dz.U. z 2013 r., poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomości. W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby w posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości znajdowały się co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. b) pojazdy Wykonawcy muszą być trwale i czytelnie w widocznym miejscu oznakowane nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. c) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pojazdów w system monitoringu GPS bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów z uwzględnieniem daty i godziny, a także umożliwiające weryfikację tych danych. Ponadto pojazdy należy wyposażyć w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. d) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wyposaży na czas obowiązywania umowy l stanowisko komputerowe Zamawiającego w legalne oprogramowanie do odczytu raportów z GPS oraz przeszkoli co najmniej jedną osobę wybraną przez Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania, z zastrzeżeniem iż szkolenie musi się odbyć w siedzibie Zamawiającego. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raz na miesiąc dane z systemu GPS, lub częściej na pisemny wniosek (w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy). - dane z systemu GPS muszą uwzględniać przede wszystkim trasę przejazdu, miejsce postoju oraz dojazd do instalacji z uwzględnieniem daty i godziny. f) Wykonawca musi dysponować pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. g) Wymaga się aby teren bazy magazynowo-transportowej był położony na terenie gminy Ostrowite lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Ostrowite i zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; h) Wymagane jest, aby Wykonawca wykonując usługę odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości przekazał ulotki informacyjne dotyczące gospodarki odpadami opracowane przez Zamawiającego, jeżeli wyniknie taka potrzeba. i)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody na zdrowiu i mieniu, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. j) Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia uporządkowanego miejsca odbioru odpadów komunalnych. k) Szczegółowe wymagania w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określone zostały ponadto w w/w rozporządzeniu i Wykonawca zobowiązany jest je stosować. 14. Zagospodarowanie odpadów komunalnych. - Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania w dniu odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, odpadów popiołu i żużlu, zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych zebranych z terenu Gminy Ostrowite w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, właściwej dla Regionu VIII, zwanej dalej "RIPOK", zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego, zwanego dalej "WPGO". - Wykonawca przekaże selektywnie zebrane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z zasadą bliskości wynikającą z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.). - Odbiór odpadów komunalnych przez Regionalną Instalację do Przetwarzania Odpadów Komunalnych uwzględnioną w WPGO zapewnia sobie Wykonawca. - Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. - Wykonawca ma dążyć do zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w taki sposób aby osiągnąć poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia odpadów zbieranych w sposób selektywny (papier, szkło, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe), obliczonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 2167), poprzez terminowe dostarczanie worków do selektywnej zbiórki odpadów, terminowe odbieranie i nie mieszanie odpadów selektywnie zebranych. - Wykonawca ma dążyć do zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w taki sposób, aby osiągnąć poziomy ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, obliczonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. (Dz.U. z 2012 r., poz. 676), poprzez terminowe dostarczanie worków na odpady biodegradowalne, w tym zielone oraz terminowe odbieranie odpadów. 15. Wymagania formalne. a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać: - Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa wart. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2017 r., poz. 1289) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ; - Zezwolenia na odbieranie i przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.), w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; - Umowa z RIPOK dla regionu VIII na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych. b) Wykonawca ma obowiązek przestrzegać w trakcie trwania umowy przepisów prawa, a w szczególności: - ustawę z dnia 14. grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) , - ustawę z dnia 13. września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289) , - uchwałę Rady Gminy Ostrowite w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrowite, - uchwałę Rady Gminy Ostrowite w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 16. Sprawozdawczość. a) Wykonawca przekaże Zamawiającemu sprawozdania półroczne zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r., poz. 1289) w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy. Sprawozdanie musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2016 r., poz.934) ; b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raz na miesiąc karty przekazania odpadów do recyklingu i na składowisko odpadów, lub częściej na pisemny wniosek Zamawiającego (karty należy przekazać w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy); c) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu raporty miesięczne, zawierające informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów, z terenu nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w szczególności: odpady zmieszane, odpady biodegradowalne, w tym zielone, selektywnie zebrane odpady z podziałem na papier, szkło, tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe, odpady wielkogabarytowe, chemikalia, baterie, akumulatory, inne niż przemysłowe i samochodowe, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, tworzywa sztuczne typu plastik przemysłowo-gospodarczy oraz zestawienia ilościowe dostarczonych worków, z wyszczególnieniem poszczególnych rodzajów odpadów. Ponadto Wykonawca przedłoży Zamawiającemu miesięczne wykazy nieruchomości zawierające adres nieruchomości oraz ilość odebranych odpadów danego rodzaju (raporty oraz wykazy należy przekazać w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy, w formie papierowej, uzgodnionej z Zamawiającym); d) Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niezgodnego z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ostrowite zbierania odpadów, jak również w przypadku stwierdzenia nieselektywnego gromadzenia odpadów. Stwierdzone nieprawidłowości należy udokumentować wykonując dokumentację fotograficzną, z której jednoznacznie będą wynikać nieprawidłowości oraz będzie jednoznacznie identyfikować nieruchomość, na której odpady są zbierane niezgodnie z regulaminem. Do informacji zawierającej w szczególności adres nieruchomości, na której odpady są gromadzone w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku należy dołączyć protokół opisujący zaistniałe zdarzenie. e) Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, tj.: - potwierdzoną kartę przekazania odpadów komunalnych, - kwity wagowe z pojazdów wyposażonych w wagę, w razie ich braku kwity wagowe z bazy magazynowo - transportowej, jeżeli odpady komunalne selektywnie zebrane nie będą bezpośrednio przekazane do zagospodarowania do instalacji, - informacje wynikające z obowiązujących przepisów prawa. 17. Wymagania dotyczące sposobu odbierania odpadów komunalnych. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w innym dniu, powiadamiając mieszkańców o innym terminie odbioru odpadów, w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. W przypadku nie wykonania usługi w terminie 7 dni od terminu ustalonego w harmonogramie, Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. 18. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 19. Informacja o drogach w Gminie Ostrowite. Na terenie Gminy Ostrowite sieć dróg tworzą drogi: - wojewódzkie, o łącznej długości 17,6 km - powiatowe, o łącznej długości 38, O km - gminne, o długości 115,90 km co łącznie daje długość: 171,5 km. Nawierzchnią asfaltową i brukową pokryte jest 109,83 km a pozostałe 61,67 km to drogi gruntowe, w większości utwardzone. Mapa poglądowa stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 20. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum pięciu osób biorących bezpośredni udział ( np. kierowcy, pracownicy fizyczni) przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) - przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby oraz do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełniania w.w. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o: zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych ( w tym niebezpiecznych) i) wpis działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Ostrowite w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o a) polisę , a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem skradania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o wykaz usług oraz dowodach określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, którymi wykonawca będzie dysponował na czas realizacji zadania. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub innych sytuacji podmiotów , musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum pięciu osób biorących bezpośredni udział ( np. kierowcy, pracownicy fizyczni) przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) - przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby oraz do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu przed składania ofert. b)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji-dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 6 do SIWZ f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - załącznik nr 7do SIWZ; g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp - załącznik nr 8do SIWZ; h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.7- załącznik nr.9 do SIWZ; i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016r. poz. 716 - załącznik nr 10do SIWZ. 6.Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu , poprzez poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 13,14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy; wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu przed składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji-dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 6 do SIWZ 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - załącznik 7 do SIWZ; 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy - załącznik nr 8 do SIWZ; 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.7- załącznik nr 9 do SIWZ; 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016r. poz. 7160 - załącznik nr 10do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów transportu odpadów komunalnych ( w tym niebezpiecznych) objętych przedmiotem zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.); b) wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Ostrowite w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości porządku w gminach( Dz. U.z 2017, poz. 1289) , obejmujący odpady określone w SIWZ c) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia); d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem skradania ofert. e) wykaz usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie - załącznik nr 4 do SIWZ; f) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w Rozdziale X ust. 5 SIWZ: pkt.2 lit. a- składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14, 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy: ust. 5 pkt. 2 lit. b-d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 i pkt. 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej nić 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale X specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. 5 pkt. 2 lit. a, składa dokument, o którym mowa w §7 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. poz. 1126), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 6 ustawy. Jeżeli w kraju , w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. poz. 1126) zadanie pierwsze stosuje się.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20.000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych 00/1 00) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 p.z.p.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, Bank Spółdzielczy w Słupcy O/Ostrowite nr konta 52 8542 000l 1100 2365 0011 4463 z dopiskiem: Wadium w przetargu na: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Ostrowite oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych" 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu. 6. Zamawiający zwróci bądź zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowo, że każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązuje gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena waga punktowa60,00
termin płatności faktury40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2017-11-14 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany nie mogą powodować zwiększenia zakresu świadczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 1. Zmiana terminów umownych, może nastąpić w wyniku wystąpienia następujących okoliczności: a) działania siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmiany prawa powszechnie obowiązującego i miejscowego, istotnie wpływającego na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów oraz prowadzenia PSZOK. 3. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadku wprowadzenia zmian w stosunku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 4. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy umowy może ulec zmianie, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5-8 , w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 6-9 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust.4, skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każda ze stron Umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może wystąpić do drugiej strony o dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. 6. Podstawą do dokonania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia, będzie przedstawiona każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, potwierdzająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi zmianę wynagrodzenia. 7. Przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia, a także oceny możliwości sfinansowania wyższego wynagrodzenia w ramach środków posiadanych w planie finansowym Zamawiającego, zatwierdzonym na dany rok 8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku możliwości zabezpieczenia środków finansowych na zwiększenie wynagrodzenia, Zamawiający dokona stosownego skrócenia okresu świadczenia usług . 9. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu upadłości, likwidacji lub zawieszeniu działalności oraz wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.