eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu pożarniczego na zabezpieczenie budynków, terenów,obiektów i sprzętu technicznego oraz na zabezpieczenie w sprzęt pożarniczy wojskowych straży pożarnych (II części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27



Ogłoszenie nr 608349-N-2017 z dnia 2017-10-27 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Dostawa sprzętu pożarniczego na zabezpieczenie budynków, terenów,obiektów i sprzętu technicznego oraz na zabezpieczenie w sprzęt pożarniczy wojskowych straży pożarnych (II części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126 , 50-984   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.rziwroclaw.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.rziwroclaw.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 -kancelaria pok. 101


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu pożarniczego na zabezpieczenie budynków, terenów,obiektów i sprzętu technicznego oraz na zabezpieczenie w sprzęt pożarniczy wojskowych straży pożarnych (II części)
Numer referencyjny: 32/VI/WGSI/17/D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu pożarniczego na zabezpieczenie budynków, terenów,obiektów i sprzętu technicznego oraz na zabezpieczenie w sprzęt pożarniczy wojskowych straży pożarnych.

II.5) Główny kod CPV: 35111320-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31219000-4
44480000-8
35110000-8
42675100-9
18424300-0
28610000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 85545,32
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnego na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp; Zamawiający wskazuje, że odpis z właściwego rejestru winien zawierać aktualny katalog osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty, które dokonały zmian (nie uwidocznionych w rejestrze), w składzie organów zarządzających, zobowiązane są złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład tego organu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przedkłada oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Formularz Nr 3 (oryginał podpisany przez Wykonawcę). 3. Podmioty mające siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt III.5 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni dokumentów na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: 1) aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydanych przez CNBOP w Józefowie - część I, część II; 2) deklaracje zgodności do pozycji wyszczególnionych w SIWZ cz. B - część I, część II.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny - Formularz nr 4 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) część I - 1555,00 zł; 2) część II - 1011,00 zł; 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.11.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: 1) nazwę i adres Wykonawcy; 2) nazwę i adres beneficjenta; 3) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela; 4) nazwa zadania, na które składane jest wadium; 5) kwotę; 6) termin ważności; 7) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 06.11.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem "wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu pożarniczego (II części) - część.......". 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację dostawy w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie prac przez Zamawiającego, wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. "siły wyższej" uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, b) wydłużenia procedury przetargowej (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania); 2) Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa sprzętu pożarniczego na zabezpieczenie budynków, terenów, obiektów i sprzętu technicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu pożarniczego - 2017 B.1. Zakres rzeczowy dostawy. Część I 1. Gaśnica przewoźna AP 25/X ABC szt. 20 2. Urządzenie gaśnicze GSE-2X / UGS-2x szt. 150 3. Szafki na gaśnice GP-6x szt. 20 Część I B.2. Charakterystyka techniczna: B.2.1. Agregat proszkowy AP-25X/ABC 20 szt. (Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x/ABC) Agregaty powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.3. Ma spełniać wymagania normy PN-EN 1866-1 oraz Dyrektywy Bezpieczeństwa nr 97/23/WE. o Do gaszenia pożarów grupy A, B, C i urządzeń pod napięciem min. do 1000 V; o Masa środka gaśniczego - 25 kg; masa całkowita ok. 46 kg; o Czynnik napędowy - sprężony azot; o Zbiornik stalowy; o Zawór odcinający ze wskaźnikiem ciśnienia; o Długość węża min. 5 m; o Zawór wyposażony w bezpiecznik ciśnieniowy; o Zakres temperatur stosowania od -30°C do +60°C; o Możliwość wielokrotnego napełniania; o Skuteczność gaśnicza - pożar testowy II B o Rok produkcji 2017. o Wymagane "świadectwo dopuszczenia CNBOP". o W załączeniu "Deklaracja zgodności". o Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE. o Muszą posiadać komplet dokumentów do rejestracji w dozorze technicznym. o W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego. B.2.2. Urządzenie gaśnicze sprzętu elektronicznego GSE-2X /UGS-2x 150 szt. Urządzenie powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.1. Zgodne z PN-EN 3 oraz zgodnie z Dyrektywą Bezpieczeństwa nr 97/23/WE. o Przeznaczone do gaszenia urządzeń elektronicznych będących pod napięciem do 1000 V; o Dozowanie środka przez zawór szybkootwieralny; o Wyposażone w specjalnie ukształtowaną dyszę do precyzyjnego podawania środka gaśniczego do źródła ognia; o Masa środka gaśniczego - do 2,0 kg; o Rodzaj środka gaśniczego - dwutlenek węgla. o Zakres temperatur stosowania - od - 30°C do +60°C; o Urządzenie musi spełniać wymagania Urzędu Dozoru Technicznego. o Rok produkcji 2017. o W załączeniu "Deklaracja zgodności". o Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE. o W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego. B.2.4. Szafki na gaśnice GP-6 200 szt. o Wykonana z blachy o grub. Około 1 mm. o Kolor czerwony. o Drzwi szafki przeszklone małym okienkiem o wym. około 80x230 mm. o Zamykane na zamek patent z kluczykiem. o Kluczyk do otwierania szafki - za szybką. o Możliwość wyboru sposobu montażu - prawa - lewa. o Oznaczenie szafki znakiem "gaśnica" 1. Sprzęt pożarniczy powinien spełniać warunki określone w Polskich Normach lub w wymaganiach techniczno użytkowych Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. 2. Za sprzęt zgodny z w/w wymogami uważa się sprzęt przebadany i dopuszczony przez "jednostkę dopuszczającą" (jednostkę badawczo-rozwojową Państwowej Straży Pożarnej wskazanej przez właściwego ministra do spraw wewnętrznych). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż określone w w/w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Dokumenty wystawione poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, winny mieć tłumaczenie w języku polskim. 5. Okres gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty sprzedaży. 6. Zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia wyrobów do użytkowania (Dz.U.Nr 143, poz. 1002), wyrób powinien być oznakowany znakiem CNBOP i dodatkowo numerem odpowiadającego mu świadectwa. 7. Cała dostawa powinna spełniać parametry techniczno-jakościowe. 8. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Obrony Narodowej, określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowe- Dziennik Urzędowy ministra Obrony Narodowej z dnia 07.01.2014 r. poz. 11 - Decyzja Nr 3/MON z dnia 03.01.2014 r. 9. Wraz z dostawą należy załączyć: o karty wyrobu ( poz.1, 2, 3); o komplet dokumentów do rejestracji w dozorze technicznym (poz. 1); o karta charakterystyki środka gaśniczego (poz. 1, 2); o aktualne karty gwarancyjne. 10. Wartość brutto 1 szt. zaoferowanego sprzętu nie może przekraczać ani być równa kwocie 3.500,00 zł. (wartość środka trwałego). 11. Na wezwanie Zamawiającego należy przesłać kserokopie świadectw dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydanych przez CNBOP w Józefowie oraz deklaracje zgodności. 12. Wymagane "Świadectwa dopuszczenia do użytkowania" CNBOP dla następujących pozycji: część I - B.2. 1, 2. 13. Wymagane "Deklaracje zgodności" dla następujących pozycji: część I - B.2. 1, 2. Dostawa sprzętu pożarniczego - 2017 B.1. Zakres rzeczowy dostawy. Część I 1. Gaśnica przewoźna AP 25/X ABC szt. 20 2. Urządzenie gaśnicze GSE-2X / UGS-2x szt. 150 3. Szafki na gaśnice GP-6x szt. 20 Część I B.2. Charakterystyka techniczna: B.2.1. Agregat proszkowy AP-25X/ABC 20 szt. (Gaśnica przewoźna proszkowa AP-25x/ABC) Agregaty powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.3. Ma spełniać wymagania normy PN-EN 1866-1 oraz Dyrektywy Bezpieczeństwa nr 97/23/WE. o Do gaszenia pożarów grupy A, B, C i urządzeń pod napięciem min. do 1000 V; o Masa środka gaśniczego - 25 kg; masa całkowita ok. 46 kg; o Czynnik napędowy - sprężony azot; o Zbiornik stalowy; o Zawór odcinający ze wskaźnikiem ciśnienia; o Długość węża min. 5 m; o Zawór wyposażony w bezpiecznik ciśnieniowy; o Zakres temperatur stosowania od -30°C do +60°C; o Możliwość wielokrotnego napełniania; o Skuteczność gaśnicza - pożar testowy II B o Rok produkcji 2017. o Wymagane "świadectwo dopuszczenia CNBOP". o W załączeniu "Deklaracja zgodności". o Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE. o Muszą posiadać komplet dokumentów do rejestracji w dozorze technicznym. o W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego. B.2.2. Urządzenie gaśnicze sprzętu elektronicznego GSE-2X /UGS-2x 150 szt. Urządzenie powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Dz.U nr 143 poz. 1002, zał. Nr 2 pkt 7.1. Zgodne z PN-EN 3 oraz zgodnie z Dyrektywą Bezpieczeństwa nr 97/23/WE. o Przeznaczone do gaszenia urządzeń elektronicznych będących pod napięciem do 1000 V; o Dozowanie środka przez zawór szybkootwieralny; o Wyposażone w specjalnie ukształtowaną dyszę do precyzyjnego podawania środka gaśniczego do źródła ognia; o Masa środka gaśniczego - do 2,0 kg; o Rodzaj środka gaśniczego - dwutlenek węgla. o Zakres temperatur stosowania - od - 30°C do +60°C; o Urządzenie musi spełniać wymagania Urzędu Dozoru Technicznego. o Rok produkcji 2017. o W załączeniu "Deklaracja zgodności". o Oznaczenie znakiem bezpieczeństwa CE. o W załączeniu karta charakterystyki środka gaśniczego. B.2.4. Szafki na gaśnice GP-6 200 szt. o Wykonana z blachy o grub. Około 1 mm. o Kolor czerwony. o Drzwi szafki przeszklone małym okienkiem o wym. około 80x230 mm. o Zamykane na zamek patent z kluczykiem. o Kluczyk do otwierania szafki - za szybką. o Możliwość wyboru sposobu montażu - prawa - lewa. o Oznaczenie szafki znakiem "gaśnica" 1. Sprzęt pożarniczy powinien spełniać warunki określone w Polskich Normach lub w wymaganiach techniczno użytkowych Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. 2. Za sprzęt zgodny z w/w wymogami uważa się sprzęt przebadany i dopuszczony przez "jednostkę dopuszczającą" (jednostkę badawczo-rozwojową Państwowej Straży Pożarnej wskazanej przez właściwego ministra do spraw wewnętrznych). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż określone w w/w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Dokumenty wystawione poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, winny mieć tłumaczenie w języku polskim. 5. Okres gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty sprzedaży. 6. Zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia wyrobów do użytkowania (Dz.U.Nr 143, poz. 1002), wyrób powinien być oznakowany znakiem CNBOP i dodatkowo numerem odpowiadającego mu świadectwa. 7. Cała dostawa powinna spełniać parametry techniczno-jakościowe. 8. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Obrony Narodowej, określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowe- Dziennik Urzędowy ministra Obrony Narodowej z dnia 07.01.2014 r. poz. 11 - Decyzja Nr 3/MON z dnia 03.01.2014 r. 9. Wraz z dostawą należy załączyć: o karty wyrobu ( poz.1, 2, 3); o komplet dokumentów do rejestracji w dozorze technicznym (poz. 1); o karta charakterystyki środka gaśniczego (poz. 1, 2); o aktualne karty gwarancyjne. 10. Wartość brutto 1 szt. zaoferowanego sprzętu nie może przekraczać ani być równa kwocie 3.500,00 zł. (wartość środka trwałego). 11. Na wezwanie Zamawiającego należy przesłać kserokopie świadectw dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydanych przez CNBOP w Józefowie oraz deklaracje zgodności. 12. Wymagane "Świadectwa dopuszczenia do użytkowania" CNBOP dla następujących pozycji: część I - B.2. 1, 2. 13. Wymagane "Deklaracje zgodności" dla następujących pozycji: część I - B.2. 1, 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35111320-4, 31219000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 51829,27
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: dostawa sprzętu pożarniczego na zabezpieczenie wojskowych strazy pożarnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu pożarniczego - 2017 B.1. Zakres rzeczowy dostawy. Część II 1. Prądownica wodna hydrantowa - 52 - szt. 50 2. Toporek strażacki z pokrowcem - szt. 15 3. Łańcuch tnący 3/8"-1,6 mm - min 56 do 62 ogniwa - szt. 40 4. Prowadnica 3/8"-1,6 mm - szt. 20 5. Syrena alarmowa ręczna (DRUHNA II) - szt. 1 6. Rękawice jednorazowe - szt. 1000 7. Linka do węży ssawnych - szt. 5 8. Wysysacz inżektorowy pionowy - szt. 2 9. Przedłużacz elektryczny na bębnie - szt. 3 10. Przełącznik 75/52 - szt. 4 11. Przełącznik 110/75 - szt. 2 12. Rozdzielacz 110/75-110-75 - szt. 1 13. Smok ssawny prosty 110 - szt. 1 14. Tarcza do cięcia betonu (do STIHL TS 400) - szt. 30 15. Tarcza do cięcia stali (do STIHL TS 400) - szt. 30 16. Tarcza do cięcia mater. wielowar. (do STIHL TS 400) - szt. 30 17. Kasetka na kluczyk ewakuacyjny - szt. 10 Część II B.2. Charakterystyka techniczna: B.2.1. Prądownica wodna hydrantowa - 52 szt. 50 Prądownica powinna spełniać wymagania zgodnie z normą PN-EN 671-2. o Prądownica umożliwia regulowanie ustawienia w następujących pozycjach: - zamknięte - prąd wody rozproszony - prąd wody zwarty o Regulacja rodzaju strumienia i wydajności odbywa się poprzez obrót części chwytnej prądownicy wykonanej z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym. o Nasada aluminiowa, grzybek mosiężny. o Rok produkcji 2017. o Wymagany "Certyfikat zgodności z PN-EN 671-2 wydany przez CNBOP. B.2.2. Toporek strażacki z pochewką szt. 15 Toporek powinien spełniać wymagania zgodnie z normą PN-85/M- 51505 oraz wymagania WTU określone w rozporządzeniu MSWiA z dnia 20.06.2007 r. (Dz.U. nr 143 poz. 1002). Wymagania Techniczno-Użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej , a także wyrobów stanowiących podręczny sprzęt gaśniczy. o Materiał głowicy - stal hartowana i oszlifowana; o Trzon pokryty tworzywem sztucznym, zapewniający pewny i bezpieczny chwyt; o Futerał dostosowany do przenoszenia na pasie strażackim; o Ciężar - 1,1 ÷ 1,3 kg; o Rok produkcji 2017. o Wymagane "świadectwo dopuszczenia CNBOP". B.2.3. Łańcuch tnący 3/8"-1,6 mm szt. 40 o Łańcuch tnący do piły łańcuchowej, który powinien pasować do STIHL MS 440, ponieważ takie piły są na wyposażeniu straży pożarnych. o Łańcuch tnący 3/8"-1,6 mm - min 56 do 62 ogniwa. o Rok produkcji 2017. B.2.4. Prowadnica 3/8"-1,6 mm szt. 20 o Prowadnica do piły łańcuchowej, która powinien pasować do STIHL MS 440, ponieważ takie piły są na wyposażeniu straży pożarnych. o Prowadnica - długość, pasująca do łańcucha min. 56 do 62 ogniw. o Rok produkcji 2017. B.2.5. Syrena alarmowa ręczna (np. DRUHNA II) szt. 1 o Syrena alarmowa ręczna - do alarmowania ludności w przypadkach zagrożeń np. pożarów; o Napęd ręczny korbowy; o Na małym statywie; o Przenośna. o Natężenie dźwięku - na wys. 1,5 m w odległości 1 m - 130÷140 fonów; o Natężenie dźwięku - na wys. 1,5 m w odległości 100 m - 75÷85 fonów; o Waga syreny ze stojakiem - max. 11,5 kg. o Rok produkcji 2017. B.2.6. Rękawice jednorazowe szt. 1000 o Rękawice lateksowe; o Wewnątrz talkowane; o Powinny stanowić ochronę przed szkodliwymi substancjami chemicznymi i mikroorganizmami; o Długość - min. 25 cm; o Grubość nie mniejsza niż 0,1 mm. o Rok produkcji 2017. B.2.7. Linka do węży ssawnych szt. 5 o Poliamidowa, zakończona z jednej strony pętlą; o Z drugiej strony zakończona zatrzaśnikiem; o Powinna posiadać dodatkowe zabezpieczenie przed rozplątaniem; o Rok produkcji 2017. B.2.8. Wysysacz inżektorowy pionowy szt. 2 o Wysysacz inżektorowy głębinowy pionowy (pompa strumieniowa): o Przeznaczony do wypompowywania wody lub pobierania wody do celów gaśniczych ze studni lub innych miejsc niedostępnych sposobem tradycyjnym; o Powinien współpracować z hydrantem, pompą lub autopompą; o Korpus i części wysysacza powinny być wykonane ze stopu aluminium; o Wejście: nasada typu STORZ C (52) o Wejście: nasada typu STORZ B (75) o Wydajność około 400l/min. o Rok produkcji 2017. B.2.9. Przedłużacz elektryczny na bębnie szt. 3 o Przedłużacz bębnowy długości 50 m; o Przewód OW 3x 1,5 mm2 - 230 V ; o 4 gniazda IP 44 z uziemieniem oraz z zabezpieczeniem; o Bęben łożyskowany na podstawie metalowej z rączką do przenoszenia. B.2.10. Przełącznik 75/52 szt.4 Przełącznik winien spełniać wymagania PN-91/M-51042: o Wykonany ze stopu aluminium; o Uszczelki gumowe. o Wymagane "świadectwo dopuszczenia CNBOP". B.2.11. Przełącznik 110/75 szt.2 Przełącznik winien spełniać wymagania PN-91/M-51042: o Wykonany ze stopu aluminium; o Uszczelki gumowe. o Wymagane "świadectwo dopuszczenia CNBOP". B.2.12. Rozdzielacz kulowy 110/75-110-75 szt.1 o Wykonanie - aluminium kute i odlane; o Uszczelki gumowe odporne na produkty ropopochodne; o Wyloty rozdzielacza wyposażone w niezależne zawory kulowe;; o Wejście zakończone nasadą - 110 mm; o Wyjście zakończone nasadami 110 mm, 2 x 75 mm; o Wymagane "świadectwo dopuszczenia CNBOP". B.2.13. Smok ssawny prosty 110 szt.1 o Smok ssawny prosty 110 winien spełniać wymagania PN-M -51152: o Materiał - odlew aluminiowy; o Nasada wejścia fi 110; o Wydajność około 1600 l/min.; o Uszczelki gumowe; o Sito z blachy stalowej ocynkowanej ; o Średnica oczka sita od 6 do 7 mm; o Musi posiadać zawór zwrotny. o Wymagane "świadectwo dopuszczenia CNBOP". B.2.14. Tarcze do cięcia betonu szt.30 o Tarcze tnące do betonu , do przecinarki TS 400 o Średnica tarczy tnącej 300 mm; o Tarcze wykonane z żywic syntetycznych. B.2.15. Tarcze do cięcia stali szt.30 o Tarcze tnące do stali , do przecinarki TS 400 o Średnica tarczy tnącej 300 mm; o Tarcze wykonane z żywic syntetycznych. B.2.16. Tarcze do cięcia materiałów wielowarstwowych szt.30 o Tarcze tnące do materiałów wielowarstwowych, do przecinarki TS 400 o Średnica tarczy tnącej300 mm; o Tarcze diamentowe. B.2.17. Kasetki na kluczyk ewakuacyjny (np. G-150) szt. 10 o Wykonana z blachy stalowej czarnej. o Lakierowana na kolor czerwony. o Zamek PATENT z systemem "zbij szybkę" 14. Sprzęt pożarniczy powinien spełniać warunki określone w Polskich Normach lub w wymaganiach techniczno użytkowych Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania. 15. Za sprzęt zgodny z w/w wymogami uważa się sprzęt przebadany i dopuszczony przez "jednostkę dopuszczającą" (jednostkę badawczo-rozwojową Państwowej Straży Pożarnej wskazanej przez właściwego ministra do spraw wewnętrznych). 16. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż określone w w/w opisie przedmiotu zamówienia. 17. Dokumenty wystawione poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, winny mieć tłumaczenie w języku polskim. 18. Okres gwarancji na okres min. 12 miesięcy od daty sprzedaży, maximum 60 miesięcy; 19. Do poz. 13 - gwarancja min. 10 lat na skorupę hełmu. 20. Wraz z dostawą wymagane jest załączenie aktualnych karty gwarancyjnych. 21. Zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia wyrobów do użytkowania (Dz.U.Nr 143, poz. 1002), wyrób powinien być oznakowany znakiem CNBOP i dodatkowo numerem odpowiadającego mu świadectwa. 22. Cała dostawa powinna spełniać parametry techniczno-jakościowe. 23. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z Wytycznymi Ministra Obrony Narodowej, określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do resortu obrony narodowe- Dziennik Urzędowy ministra Obrony Narodowej z dnia 07.01.2014 r. poz. 11 - Decyzja Nr 3/MON z dnia 03.01.2014 r. 24. Wraz z dostawą należy załączyć karty wyrobu. 25. Wartość brutto 1 szt. zaoferowanego sprzętu nie może przekraczać ani być równa kwocie 3.500,00 zł. (wartość środka trwałego). 26. Do oferty muszą być załączone kserokopie świadectw dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydanych przez CNBOP w Józefowie, deklaracje zgodności, ATEXY oraz atest PZH.. 27. Wymagane "Świadectwa dopuszczenia do użytkowania" CNBOP dla następujących pozycji: część I - B.2. 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 13, 17, 19, 23. 28. Wymagane "Świadectwa dopuszczenia CNBOP-PIB " - dla następujących pozycji: część I - B.2. 30. 29. Wymagane "Deklaracje zgodności" dla następujących pozycji: część I - B.2. 1, 2, 3, 4. 30. Wymagany "ATEX" dla następujących pozycji: część I - B.2. 13, 14. 31. Wymagany atest "PZH" dla następujących pozycji: część I - B.30.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44480000-8, 35110000-8, 42675100-9, 18424300-0, 28610000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33716,05
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.