eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Przebudowa dróg gminnych ul. Jesionowej i Akacjowej w Wołowie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-26



Ogłoszenie nr 608008-N-2017 z dnia 2017-10-26 r.

Urząd Miejski w Wołowie: Przebudowa dróg gminnych ul. Jesionowej i Akacjowej w Wołowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek  34 , 56100   Wołów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 319 13 05, e-mail sekretariat@wolow.pl, faks 71 319 13 03.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wolow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.wolow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.wolow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów, Punkt Obsługi Klienta


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych ul. Jesionowej i Akacjowej w Wołowie
Numer referencyjny: PZP.271.28.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Ulicę Jesionową oraz Akacjową zaprojektowano jako drogę klasy D (dojazdową) o nawierzchni z kostki betonowej. Obie projektowane ulicę mają przekrój jednojezdniowy, dwupasowy, ruch odbywać się będzie dwukierunkowo. Ulica Akacjowa jest drogą bez przejazdu. Z uwagi na charakter przebudowywanych ulic (drogi dojazdowe zlokalizowane poza centrum miasta, zabudowa jednorodzinna) zostały oznakowane jako strefa zamieszkania. Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa ruchu, zwiększeni uwagi kierowców na osoby piesze mogące poruszać się na całej szerokości jezdni postanowiono nie wyodrębniać chodników oraz jezdni przy pomocy wyniesionych krawężników, projektując jezdnię i chodniki w jednej płaszczyźnie. Zgodnie § 43.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ((Dz. U. Nr 43 z 14 maja 1999, poz. 430, tekst jednolity Dz. U. 2016 nr 0 poz. 124 z późniejszymi zmianami) ulica klasy D w strefie zamieszkania może nie mieć wyodrębnionej jezdni i chodników. Szczegółowe rozwiązania przedstawiono w części rysunkowej opracowania. Ulica Jesionowa Projektowana szerokość jezdni 6.00m. Promienie łuków kołowych r=40-100m. Na łuku kołowym o promieniu R=40m zaprojektowano poszerzenia jezdni do szerokości 7.00m. Zmianę szerokości jezdni przewidziano na odcinku przejściowym o długości 10m. Krawędzie jezdni w obrębie skrzyżowania z ulicą Żeromskiego zaokrąglono łukami o promieniu r = 8,00m. Geometria skrzyżowania z ul. Uskorską pozostaje bez zmian. W związku z wymianą krawężników na skrzyżowaniach konieczne jest odtworzenie nawierzchni bitumicznej ulicy Uskorskiej oraz Żeromskiego. Konstrukcję jezdni w miejscach połączenia krawędzi nawierzchni bitumicznych należy zabezpieczyć siatką stalową. Szerokość projektowanych zjazdów indywidualnych wynosi 3,00-3,50m. Na połączeniu z krawędzią jezdni wykonano skosy 1:1 i długości 1m. Projektowane zjazdy indywidualne należy dopasować do stanu istniejącego. Wzdłuż krawędzi jedni zaprojektowano chodniki. Na ulicy Jesionowej zaprojektowano chodniki obustronne, wykorzystując cały dostępny pas drogowy pomiędzy krawędzią jezdni a istniejącymi granicami działek. Nawierzchnia chodników - kostka betonowa. Szerokość chodników i dojść pieszych zmienna (min. 1.50m). Projektowane chodniki połączono z istniejącymi chodnikami na ul. Uskorskiej oraz Żeromskiego. Zaprojektowano ścieki uliczne z jednego rzędu kostki betonowej 16x16cm. Na ul. Jesionowej zaprojektowano ściek lewy na odcinku od 0+013.00 do 0+085.00 oraz 0.112.50 do 0+225.80. Ściek prawy ul. Jesionowej zaprojektowano na odcinkach od 0+013.00 do 0+112.50 oraz 0.212.00 do 0+225.80. W miejscu włączeń projektowanych zjazdów indywidualnych do jezdni należy wykonać skosy 1:1 o wielkości 1m. Zmianę wysokości krawężnika z 0-2 na 6-16cm należy wykonać na odcinku min. 2m, z zachowaniem normatywnego pochylenia podłużnego chodnika. Ulica Akacjowa Projektowana szerokość jezdni 6.00m. Promienie łuków kołowych r=200m. Na końcowym odcinku ul. Akacjowej przewidziano plac do zawracania, wyokrąglony łukami o promieniu 6.00m. Zjazdy indywidualne zaprojektowano kostki betonowej o szerokość 3,00-3,50m. Na połączeniu z krawędzią jezdni wykonano skosy 1:1 i długości 1m. Projektowane zjazdy indywidualne należy dopasować do stanu istniejącego. Na ulicy Akacjowej do ok. km 0+034 chodnik poprowadzono tylko wzdłuż prawej krawędzi jedni. Na dalszym odcinku, do skrzyżowania z ul. Jesionową chodnik biegnie obustronnie. Szerokość lewego chodnika na ul. Akacjowej na odcinku 0+034 - 0+068 wynosi 1.5m, na dalszym odcinku chodnik zaprojektowano do granicy pasa drogowego. Szerokość prawego chodnika ul. Akacjowej jest stała i wynosi 2.0m. Pomiędzy proj. prawym chodnikiem a granicami działek/ogrodzeniami przewidziano wykonanie zieleńca oraz zaprojektowano dojścia piesze do istniejących posesji. W km 0+109.00 zaprojektowano plac do selektywnej zbiórki odpadów. Nawierzchnia placu z kostki betonowej. Plac do selektywnej zbiórki odpadów o wymiarach 8.00m x 2.20/2.30m oddzielony od jezdni chodnikiem o szerokości 1.50m. Zaprojektowano ścieki uliczne z jednego rzędu kostki betonowej 16x16cm. Projektuje się ściek wzdłuż lewej krawędzi ul Akacjowej na odcinku od km 0+010.00 do 0+123.40, gdzie następuje połączenie z prawym ściekiem ulicy Jesionowej. Zmianę wysokości krawężnika z 0-2 na 12-16cm należy wykonać z zachowaniem normatywnego pochylenia podłużnego chodnika. Rozwiązania wysokościowe Projektowane rzędne wysokościowe dostosowano do stanu istniejącego. Pochylenie poprzeczne projektowanych nawierzchni utwardzanych w obrębie jezdni i chodników zawiera się w zakresie 1,0 - 3,0%. Pochylenie podłużne zawiera się w przedziale od 0,30 do 6,0% i umożliwia spływ wód deszczowych i roztopowych. Dla dojść pieszych przyjęto maksymalne dopuszczalne pochylenie podłużne, jak dla pochylni odkrytej wynoszące 8%. Ze względu na bardzo duże różnice wysokości pomiędzy rzędnymi zjazdów i dojść pieszych po stronie lewej i prawej ul. Akacjowej, odcinkowo zaprojektowano pochylenia poprzeczne projektowanych nawierzchni w kierunku granicy pasa drogowego. W celu przechwycenia wód opadowych i roztopowych spływających z nawierzchni na tych odcinkach zaprojektowano odwodnienie liniowe. W obrębie skrzyżowania z ulica Żeromskiego nie przekroczono maksymalnego dopuszczalnego pochylenia podłużnego niwelety drogi podporządkowanej, wynoszącego 3%. W celu umożliwienia dopasowania wysokościowego proj. nawierzchni do istniejących posesji, na ulicy Akacjowej, w km ok. 0+020.0 - 0+033.5 wyniesiono krawężnik na 12cm. Do posesji na ul. Akacjowej w km ok. 0+053 zaprojektowano schody o nawierzchni z kostki betonowej. Przyjęto wysokość stopnia 0,14m, szerokość stopnia 0,6-0,85m. Konstrukcja nawierzchni Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Jesionowej w zakresie km 0+000,00 - km 0+060,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o warstwa ścieralna - kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, o wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k >= 8 m/dobę gr. 20 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Jesionowej w zakresie km 0+060,00 - km 0+150,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o warstwa ścieralna - kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, o wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k >= 8 m/dobę gr. 10 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Jesionowej w zakresie km 0+150,00 - km 0+226,20 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o warstwa ścieralna - kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, o wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k >= 8 m/dobę gr. 20 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Akacjowej w zakresie km 0+000,00 - km 0+100,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o warstwa ścieralna - kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, o kruszywo stab. cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja jezdni, chodników oraz zjazdów indywidualnych ul. Akacjowej w zakresie km 0+100,00 - km 0+127,00 Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o warstwa ścieralna - kostka betonowa szara/czerwona/grafitowa gr. 8 cm, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, o wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k >= 8 m/dobę gr. 10 cm. Projektowana nawierzchnie ograniczone zostały krawężnikiem betonowym 15*30 oraz obrzeżami betonowymi 8*30 posadowionymi na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003) . Krawężnik jest wyniesiony ponad nawierzchnię na wysokość 2 cm-16cm. Konstrukcja dojść pieszych oraz chodnika na ul. Uskorskiej Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o kostka betonowa szara/czerwona grubości 8 cm, o podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mech. gr. 10 cm. Ograniczeniem od strony zieleńców oraz istniejącego terenu jest obrzeże betonowe 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Konstrukcja placów do selektywnej zbiórki odpadów Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o kostka betonowa grafitowa grubości 8 cm, o podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mech. gr. 10 cm. Ograniczeniem od strony zieleńców oraz istniejącego terenu jest obrzeże betonowe 8*30 ustawione na ławie z betonu C-12/15 (PN EN 206-1:2003). Odtworzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - wymiana całej konstrukcji nawierzchni jezdni Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o beton asfaltowy AC 11 S 50/70 grubości 5 cm, o beton asfaltowy AC 16 W 50/70 grubości 6 cm, o siatka stalowa o rozmiarze oczek: 118x80mm i wytrzymałości na rozciąganie poprzecznie 50kN/m; podłużnie 40kN/m o beton asfaltowy AC 22 P 50/70 grubości 7 cm, o kruszywo łamane 0/31.5 stabilizowane mech. gr. 20 cm o kruszywo stabilizowane cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 15 cm. Odtworzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej - wymiana warstwy ścieralnej i wiążącej jezdni o Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o beton asfaltowy AC 11 S 50/70 grubości 5 cm, o beton asfaltowy AC 16 W 50/70 grubości 6 cm, o siatka stalowa o rozmiarze oczek: 118x80mm i wytrzymałości na rozciąganie poprzecznie 50kN/m; podłużnie 40kN/m, o Istniejąca konstrukcja jezdni po frezowaniu korekcyjnym. Odtworzenie istniejącej nawierzchni chodników z betonowych płyt chodnikowych Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o płytki betonowe szare 35x35x5 cm grubości 5 cm, o podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mech. gr. 15 cm. Odtworzenie całej konstrukcji istn. nawierzchni z kostki betonowej po wykonaniu odcinka kanalizacji deszczowej Przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: o warstwa ścieralna - powtórne ułożenie rozebranej kostki betonowej, o podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. gr. 20 cm, o wymiana gruntu rodzimego na grunt G1 o wsp. filtracji k >= 8 m/dobę gr. 20 cm, o zasypka kanału kanalizacji deszczowej - grunt sypki. Odwodnienie liniowe Zaprojektowano odwodnienie liniowe w postaci korytek odwadniających wykonanych z polimerobetonu, z rusztem żeliwnym. Klasa obciążenia C250. Korytka odwadniające na ul. Akacjowej (na odcinku od km 0+033.80 do km 0+067.80): o szerokość zewnętrzną korytka min 0,16m o wysokość zewnętrzną min. 0,21m. o minimalne wymiary wewnętrzne 0,10 x 0,17m. Korytka odwadniające na ulicy Jesionowej oraz na ul. Akacjowej (zjazd km 0+070.00) o korytka z dodatkowym pochyleniem dna (min. 0.5%) ul. Jesionowa, (min. 3%) ul. Akacjowa o szerokość zewnętrzną korytka min 0,29m i wysokość zewnętrzną min. 0,25m. o minimalne wymiary wewnętrzne 0,20 x 0,18m. Odprowadzenie wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej z korytka należy wykonać poprzez rur PVC fi110. Korytka odwodnienia linowego posadowić na ławie z betonu C-20/25 zgodnie z zaleceniami producenta Na dokumentację opisującą przedmiot zamówienia składają się następujące opracowania i dokumenty , stanowiące odpowiednio: 1) załącznik nr 1 (dokumentacje projektowe opisujące zakres przedmiotowy zamówienia, 2) załącznik nr 2 (specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych zakresów robót budowlanych), 3) załącznik nr 3 (przedmiary robót budowlanych). Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do dokumentacji projektowej mają charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy.

II.5) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45232452-5
45233120-6
45112000-5
45233000-9
45231300-8
45112710-5
45110000-1
45232000-2
45111000-8
45231400-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-01-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 750 000,00 zł. (siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób: dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku kierownika budowy min. dwa zadania inwestycyjne lub remontowe - budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchni z brukowej kostki kamiennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości umownej min. 750 000,00 zł (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto każda, należącym do właściwej izby samorządowej oraz ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do złożenia oferty (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej: dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych - budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchni z brukowej kostki kamiennej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości umownej min. 750.000,00 zł (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł)brutto każda. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie następującym sprzętem: co najmniej 1 koparko-ładowarką lub 1 koparką kołową, co najmniej 1 zagęszczarką o masie min. 154 kg / 170 kg, co najmniej 1 zagęszczarką o masie min. 500 kg / 525 kg, co najmniej 1 walcem drogowym stalowym wibracyjnym, co najmniej 1 równiarką drogową lub spycharką gąsienicową, co najmniej 3 samochodami samowyładowczymi do transportu urobku o ładowności min. 3,5 t.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Postanowienia dot. zasad kwalifikowania wykonawców: 1. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie 5 wykonawców. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy będą spełniać warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza, lub równa liczbie określonej w pkt. 1), do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy spełniający te warunki. 3. W przypadku gdy liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż liczba określona w pkt. 1), Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegających punktacji (kryteria selekcji). 4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający: za każdą robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg/ulic o jezdni z nawierzchni z brukowej kostki kamiennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości umownej minimum 750 000,00 (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł) zł brutto każda (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wykonaną samodzielnie przez Wykonawcę, potwierdzoną dowodem (poświadczeniem), że została wykonana należycie Zamawiający przydzieli 5 pkt.. Ilość zdobytych w taki sposób punktów przez Wykonawcę, będzie warunkowała pozycję na liście rankingowej. W sytuacji takiej samej ilości zdobytych punktów Zamawiający celem określenia miejsca na liście rankingowej weźmie pod uwagę łączną liczbę kilometrów przedstawionych robót budowlanych wykonanych samodzielnie przez Wykonawcę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości posiłkowania się zasobami należącymi do innych podmiotów w celu uzyskania lepszej pozycji w rankingu Wykonawców. 6. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wykonawców w liczbie określonej w pkt. 1), którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),, 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w oryginale), 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w oryginale), 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy (w oryginale), 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy (w oryginale), 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (w oryginale),

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument składany jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem),

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia określonego w wysokości: 15 000,00 słownie: piętnaście tysięcy złotych. 3. Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Postanowienia dot. zasad kwalifikowania wykonawców: 1. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie 5 wykonawców. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy będą spełniać warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza, lub równa liczbie określonej w pkt. 1), do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy spełniający te warunki. 3. W przypadku gdy liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż liczba określona w pkt. 1), Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegających punktacji (kryteria selekcji). 4. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający: za każdą robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg/ulic o jezdni z nawierzchni z brukowej kostki kamiennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości umownej minimum 750 000,00 (siedemset pięćdziesiąt tysięcy zł) zł brutto każda (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wykonaną samodzielnie przez Wykonawcę, potwierdzoną dowodem (poświadczeniem), że została wykonana należycie Zamawiający przydzieli 5 pkt.. Ilość zdobytych w taki sposób punktów przez Wykonawcę, będzie warunkowała pozycję na liście rankingowej. W sytuacji takiej samej ilości zdobytych punktów Zamawiający celem określenia miejsca na liście rankingowej weźmie pod uwagę łączną liczbę kilometrów przedstawionych robót budowlanych wykonanych samodzielnie przez Wykonawcę. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości posiłkowania się zasobami należącymi do innych podmiotów w celu uzyskania lepszej pozycji w rankingu Wykonawców. 6. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wykonawców w liczbie określonej w pkt. 1), którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów.


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja20,00
termin realizacji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może zostać dokonana w szczególności w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiana umowy może być dokonana w szczególności: 1) w zakresie sposobu wykonania zamówienia: a) w przypadku niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych z uwagi na zaprzestanie produkcji lub wycofanie z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) w przypadku pojawienia się na rynku nowych materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) w razie konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) w razie konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę przepisów. - w przypadku wystąpienia którejkolwiek ze wskazanych w niniejszym punkcie okoliczności Wykonawca poinformuje Inwestora o konieczności dokonania zmian w zakresie określonym powyżej, a na zaproponowane zmiany Inwestor musi wyrazić zgodę. Roboty zamienne Wykonawca powinien wykonać na podstawie protokołu konieczności. 2) w zakresie terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy: a) jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, o której mowa w pkt 1, b) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych i katastrofy budowlanej, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, c) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu wystąpienia znalezisk archeologicznych, niewybuchów, niewypałów, wyjątkowo niesprzyjających warunków geologicznych, hydrologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urządzeniami infrastruktury, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, d) jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, e) w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień/decyzji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mimo zachowania przez Wykonawcę należytej staranności, 3) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych zarówno od Inwestora, jak i od Wykonawcy, m.in. w razie wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 4) w przypadku, gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Inwestora, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w niniejszej umowie; 5) w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy - jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w pkt 1, a zwłaszcza, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% pierwotnej wartości zamówienia określonej w § 8 ust. 1, 6) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, np. kierownika budowy i robót, inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony (w szczególności w razie choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianych zmian organizacyjnych), 7) w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 8) w przypadku zmian korzystnych dla Inwestora.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-03, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.