eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Wrocław: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 60770 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30618 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu. Wytyczne dla Wykonawcy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - Projekt został wybrany do dofinansowania decyzją Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014; Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania m.in.: - wytycznych w zakresie informacji i promocji wynikających z aktualnego Poradnika Beneficjenta - wytycznych z Podręcznika Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej - wymogów dotyczących Informacji i Promocji - Załącznik nr 4 do Regulacji ws. wdrażania MF EOG 2009-2014 dostępnych publicznie na stronie internetowej - wytycznych zawartych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. 1. Konferencja prasowa inicjująca promocję Projektu Wykonawca zorganizuje konferencję prasową na terenie Zajezdni autobusowej przy ul. Grabiszyńskiej 184 we Wrocławiu. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sali konferencyjnej. Orientacyjny termin konferencji- koniec marca 2015 r. W ramach organizacji Wykonawca zapewni: - Catering dla 50 osób (ciągła przerwa kawowa): . kawa - bez limitu, . herbata (czarna, earl grey, owocowa)- bez limitu, . cukier, mleko, cytryna - bez limitu, . kruche ciastka, . woda z cytryną w dzbankach - bez limitu, . soki owocowe (jabłkowy, pomarańczowy) . serwetki, . pełna zastawa (talerzyki, sztućce, filiżanki, szklanki), zastawa nie może być zastawą jednorazowa, . pełna obsługa kelnerska, . stoły cateringowe muszą zostać przykryte obrusem; - Nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami (2 mikrofony na statywach i 2 bezprzewodowe), - Dekorację w formie ścianki wystawienniczej, której parametry techniczne opisane są w Części 5.2, - Dystrybucję wśród uczestników materiałów promocyjnych (nie dotyczy albumu i pendrivów), -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca i terminu organizacji konferencji. 2. Konferencja popularno-naukowa Wykonawca zorganizuje we Wrocławiu konferencję popularno-naukową w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Orientacyjny termin konferencji popularnonaukowej- koniec maja 2015 r. W ramach organizacji Wykonawca zapewni: - Poczęstunek dla 10 osób który zostanie zorganizowany (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego, przed lub po konferencji popularno- naukowej. Poczęstunek musi się składać z 2 dań wersja mięsna/wegetariańska, deseru i napojów. Menu zostanie uzgodnione z Zamawiającym 7 dni przed konferencją popularno-naukową. - Catering wraz z lunchem w dniu konferencji dla 150 uczestników konferencji. Lunch musi się składać minimum z zupy, 2 ciepłych dań wersja mięsna/wegetariańska, 2 surówek. Menu lunchu zostanie uzgodnione z Wykonawcą najpóźniej 15 dni przed konferencją. Catering dla 150 osób (ciągła przerwa kawowa): . kawa - bez limitu, . herbata (czarna, earl grey, owocowa)- bez limitu, . cukier, mleko, cytryna - bez limitu, . kruche ciastka, . woda z cytryną w dzbankach - bez limitu, . soki owocowe (jabłkowy, pomarańczowy), Sprzęt techniczny catering: . serwetki, . pełna zastawa (talerzyki, sztućce, filiżanki, szklanki) zastawa nie może być zastawą jednorazową, . pełna obsługa kelnerska, . stoły cateringowe muszą zostać przykryte obrusem, . tabliczki przy daniach w języku polskim i angielskim, - Klimatyzowaną salę konferencyjną o powierzchni ok. 250 m2 z wystarczającą ilością miejsc siedzących, preferowana lokalizacja- hotel 3 gwiazdkowy we Wrocławiu, - Mównicę - Nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami (2 mikrofony na statywach i 2 bezprzewodowe), - Tabliczki z imieniem i nazwiskiem oraz funkcją prelegentów, - Tłumaczenie symultaniczne dla 150 osób wraz z niezbędnym sprzętem technicznym w trakcie trwania konferencji. Tłumaczenie powinno odbywać się w dwóch językach polski angielski. Informacje dodatkowe: . Język: tłumaczenie polsko-angielskie, angielsko-polskie, . Wymagana liczba słuchawek i odbiorników: 150 kompletów . Zapewnienie niezbędnej obsługi technicznej, Zapotrzebowanie na sprzęt do tłumaczeń symultanicznych: . aparatura symultaniczna 1 szt. (min.2 promienniki podczerwieni dużej mocy na statywach), . ułożenie okablowania zasilającego i sygnałowego do zainstalowanych urządzeń. Kable muszą zostać ułożone w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób obecnych na konferencji. . Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne do montażu akcesoria, . kabina do tłumaczeń 1 szt - Dekorację w formie ścianki wystawienniczej, której parametry techniczne opisane są w Części 5.2, - Dystrybucję wśród uczestników materiałów promocyjnych, - Wieszaki na odzież wierzchnią przed salą, - Bezpośredni transport lotniczy 2 prelegentów z lotniska Oslo Airport (OSL) na lotnisko Wrocław Starachowice (WRO) i z powrotem, a także transport z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko czystym samochodem, rocznik samochodu co najmniej 2005, wygląd estetyczny, samochód dla osób niepalących. Przelot z lotniska Oslo Airport (OSL) na lotnisko Wrocław Starachowice (WRO) i z powrotem, nie może trwać dłużej niż 4 godziny w jedną stronę. Przelot powinien odbyć się nie później niż dzień przed konferencją, a lot powrotny powinien odbyć się nie później niż dzień po konferencji. - Noclegi ze śniadaniem (max. 8 osób) w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym w bliskiej odległości (ok. 1 km.) od miejsca organizacji konferencji lub w miejscu organizacji konferencji. Wszystkie dodatkowe usługi świadczone przez hotel między innymi korzystanie z minibarów, będą płatne indywidualnie przez gościa. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu organizacji konferencji. - Transport (max. 6 osób) dla pozostałych prelegentów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np. lotnisko, dworzec). Samochód musi być czysty, rocznik samochodu co najmniej 2005, wygląd estetyczny, samochód dla osób niepalących Zamawiający wyznaczy termin konferencji popularno-naukowej, o czym powiadomi Wykonawcę nie później niż 60 dni przed terminem konferencji. Przygotowanie listy zaproszonych gości oraz wysyłka zaproszeń drogą pocztową i elektroniczną leży po stronie Zamawiającego. 3. Konferencja prasowa zamykająca Wykonawca zorganizuje konferencję prasową na terenie Zajezdni autobusowej przy ul. Grabiszyńskiej 184 we Wrocławiu. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu Sali konferencyjnej. Orientacyjny termin konferencji marzec 2016 r. W ramach organizacji Wykonawca zapewni: - Catering dla 50 osób (ciągła przerwa kawowa) : . kawa - bez limitu, . herbata (czarna, earl grey, owocowa)- bez limitu, . cukier, mleko, cytryna - bez limitu, . kruche ciastka, . woda z cytryną w dzbankach - bez limitu, . soki owocowe (jabłkowy, pomarańczowy), . serwetki, . pełna zastawa (talerzyki, sztućce, filiżanki, szklanki) zastawa nie może być zastawą jednorazową, . pełna obsługa kelnerska, . stoły cateringowe muszą zostać przykryte obrusem. - Nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami (2 mikrofony na statywach i 2 bezprzewodowe), - Dekorację w formie ścianki wystawienniczej, której parametry techniczne opisane są w Części 5.2, - Dystrybucję wśród uczestników materiałów promocyjnych, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca i terminu organizacji konferencji zamykającej. 4. Tablica pamiątkowa Tablica pamiątkowa o wymiarach: 300 x 200 x 2 mm, wykonana z posrebrzanego anodowanego aluminium o grubości 2 mm. Druk w trzech kolorach: Ciemny niebieski: PMS C 281, Jasny niebieski: PMS C 287, Czerwony: PMS C 1805. Tablica pokryta będzie gorącym lakierem przy 80°C na powierzchni i na krawędziach. Otwory do mocowania muszą być zrobione przed lakierowaniem. Montaż tablicy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - 1 sztuka. Wzór tablicy i szczegółowe informacje znajdują się w wymogach dotyczących Informacji i Promocji Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2009-2014. 5. Zaprojektowanie i produkcja artykułów promocyjnych 5.1. Informacja ogólna 5.1.1. Wykaz artykułów oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w pkt. 5.2. tj. w Wykazie artykułów. 5.1.2. Gwarancja na artykuły min. 6 miesięcy od dnia ich odbioru przez Zamawiającego. 5.1.3. Oznakowanie artykułów: Wykonawca ma obowiązek umieszczenia oznakowania graficznego na artykułach. Wytyczne techniczne odnoszące się do oznaczeń artykułów: Wykonawca musi uwzględnić system identyfikacji wizualnej dla Programu, a w szczególności logotypy MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. Umiejscowienie i układ logotypów musi zostać każdorazowo zatwierdzony przez Zamawiającego. 5.1.4. Zamawiający ma 5 dni roboczych na akceptację projektu artykułów promocyjnych, bądź wniesienie uwag, które Wykonawca musi uwzględnić przy przedstawieniu kolejnego projektu. Dopiero po ostatecznej akceptacji projektu przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do produkcji artykułu promocyjnego. 5.1.5. Wykonawca zobowiązuje się przekazać ściankę wystawienniczą, rollupy, długopisy ekologiczne i notesy co najmniej 7 dni przed Konferencją prasową inicjującą projekt, o której mowa w pkt. 1, pozostałe materiały promocyjne zostaną przekazane 30 dni przed konferencją popularno-naukowej, o której mowa w pkt. 2 5.1.6. Dostawa artykułów do siedziby zamawiającego: Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zarządzania Funduszami, ul. Bogusławskiego 8,10, 50-031 Wrocław (z wniesieniem na V piętro). Wykonawca zapewni wyładunek artykułów oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów muszą zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego opakowania i lub transportu odpowiada Wykonawca. 5.2. Wykaz artykułów: 5.2.1. Ścianka wystawiennicza (typu POP UP, łukowa o wymiarach 4x3 m., 6-panelowa z wydrukiem kolorowym o rozdzielczości 1200 dpi lub wyższej, na podłożu matowym, antyrefleksowym) z kufrem transportowym (trybunką)- 1 sztuka. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na ściance wystawienniczej logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją ,,Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.2. Rollup o wymiarach 100x200 cm. Wydruk kolorowy o rozdzielczości 1200 dpi lub wyższej, kaseta wykonana z aluminium o podwyższonej trwałości, pokrowiec zamykany na zamek- 2 sztuki. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na rollup-ie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.3. Druk plakatów o formacie B1, wraz z ich wyklejaniem i wynajem powierzchni na słupach reklamowych na 2 tygodnie. Wykonawca wg wytycznych Zamawiającego zaprojektuje i wydrukuje 2 rodzaje plakatów formatu B1 (po 50 szt. każdy plakat, razem 100 szt. plakatów). Druk zostanie wykonany w kolorze, techniką offsetową (4+0) na papierze kredowym o gramaturze co najmniej 150 g/m2. Termin ekspozycji plakatów oraz lokalizacje na słupach ogłoszeniowych w miejscach często uczęszczanych np. galerie handlowe, uczelnie, dworce, zostaną uzgodnione z Zamawiającym na miesiąc przed Konferencją popularno-naukową, o której mowa w pkt. 2. Ilość plakatów zostanie podzielona na dwie części. Pierwsza część plakatów (50 szt. ) zostanie rozklejona przed terminem konferencji popularno-naukowej, druga część plakatów (50 szt.) zostanie rozklejona przed terminem organizacji konferencji zamykającej. Zamawiający dostarczy Wykonawcy 15 dni przed rozpoczęciem produkcji plakatu, wszystkie niezbędne do jego wyprodukowania informacji, a w szczególności określenie grup docelowych, głównego przesłania, efektu, który w wyszczególnionych grupach ma wywołać call to action. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.4. Długopisy ekologiczne- długopis z niebieskim wkładem i końcówką do ekranów dotykowych, wykonany z drewna lub bambusa z metalowym klipsem w kartonowym etui, w kolorze brązowym. Wymiary ok. 14 cm. Znakowanie: naklejka. Ilość -400 szt. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na etui od długopisów logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją ,Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.5. Notesy- w miękkiej oprawie z przyjaznego dla środowiska papieru pochodzącego z recyklingu, w kolorze brązowym, wyposażone w gumkę umożliwiającą zamknięcie. Notatnik powinien posiadać 50 czystych kartek. Wielkość: format A5. Znakowanie: naklejka. Ilość notesów- 400 szt. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na okładkach notesów logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.6. Pamięć USB 32 GB (co najmniej 2.0) - zaprojektowanie i wykonanie pendriva w kształcie autobusu w kolorze czerwonym (tzw. ogórka), z miękkiego PCV. Wymiary ok. 6x4x1 cm. Opakowanie: kartonowe pudełko. Znakowanie: nadruk. Ilość nośników- 150 szt. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na pudełku logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Program Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturoweg wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych 5.2.7. Album formatu A4 - wydrukowanie albumu o Zajezdni. Projekt Albumu znajduje się w posiadaniu Zamawiającego. Format: A4. Druk: 4+4. Papier: kreda matowa 250 g/m2. Objętość: 18 stron (wnętrze). Okładka oprawa twarda, szyta + oklejka. Orientacja pozioma składany po krótszym boku. - nakład: 250 szt. w wersji polskiej oraz 250 szt. w wersji angielskiej Zamawiający dostarczy Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem druku pliki w formacie PDF z przygotowanym do druku projektem Albumu. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania w albumie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją ,,Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 6. Billboard informacyjny Wykonawca wg wytycznych Zamawiającego zaprojektuje, wydrukuje i wyklei billboard o wymiarach 6x2m. Druk zostanie wykonany w kolorze, techniką solventową na papierze bilboardowym. Termin ekspozycji i lokalizacja zostaną uzgodnione z Zamawiającym na miesiąc przed Konferencją prasową inicjującą promocję Projektu, o której mowa w pkt. 1. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu powierzchni reklamowej. Ilość- 1 szt. Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem produkcji billboardu, wszystkie niezbędne do jego wyprodukowania informacje, a w szczególności określenia grup docelowych głównego przesłania efektu, który w wyszczególnionych grupach ma wywołać call to action, a także dane dotyczące lokalizacji billboardu i wszystkie potrzebne pozwolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na billboardzie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 7. Strona internetowa 7.1. Wykonawca wg wytycznych Zamawiającego zaprojektuje, wykona i wdroży dwujęzyczną stronę internetową Projektu, która stanowić będzie podstronę Zamawiającego dostępną pod adresem wskazanym przez Zamawiającego. Strona zostanie wdrożona na serwerze wskazanym przez Zamawiającego. 7.2. Strona internetowa zostanie przygotowywana w technologii PHP lub innej uzgodnionej z Zamawiającym. Część merytoryczna strony zostanie przygotowana w oparciu o materiały (m.in. zdjęcia, teksty, dokumenty), które mają być zamieszczone na stronie oraz wskazówki Zamawiającego. Materiały te Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt strony w postaci makiet klikalnych i projektów graficznych najpóźniej 30 dni kalendarzowych po dostarczeniu materiałów. Zamawiający będzie miał 5 dni roboczych na akceptacje bądź zgłoszenie uwag do makiet klikalnych i projektów graficznych strony. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia wszystkich ewentualnych uwag Zamawiającego przy przedłożeniu kolejnych projektów makiet klikalnych i projektów graficznych strony. Wykonawca będzie miał 15 dni na uruchomienie strony od momentu akceptacji przez Zamawiającego. 7.3. Strona musi spełniać wymogi dostępności dla osób niedowidzących - WCAG 2.0 na poziomie 2 (AA). Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na stronie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. Wykonawca zajmie się kompleksową realizacją wydarzenia począwszy od przygotowania harmonogramu działań przygotowawczych, skończywszy na kompleksowej obsłudze wydarzenia. Wszystkie elementy składające się na zamówienie zostaną wcześniej uzgodnione z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt został wybrany do dofinansowania decyzją Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014;.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jero Sp. z o.o., ul. Dobra 54 lok. 41, 00-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73507,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62618,07

  • Oferta z najniższą ceną: 62618,07 / Oferta z najwyższą ceną: 79205,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.