eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21



Ogłoszenie nr 606611-N-2018 z dnia 2018-08-21 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o.: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12061801700000, ul. ul. Jedynaka  30 , 32020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 291 48 06, e-mail zgk@wieliczka.eu, faks 12 291 48 05.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgk.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka komunalna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.zgk.wieliczka.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Należy dostarczyć w formie pisemnej
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o., ul. Słowackiego 10, 32-020 Wieliczka - sekretariat Prezesa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
Numer referencyjny: PZ/3470/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb ZGK w Wieliczce Sp. z o.o. Wymogi techniczne i formalne nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu stałych odpadów komunalnych /śmieciarki/: A. Nowy samochód ciężarowy: 1. Podwozie fabrycznie nowe z 2018 r.; 2. Silnik 6 cylindrowy, wysokoprężny /diesel/ zgodny z dyrektywami UE o mocy 220-240 KM i pojemności 6,5-6,8 l; 3. Wyciszenie hałasu do 80 dB; 4. Podwozie dwuosiowe. Rozstaw osi od 3100 mm do 3 200 mm. Nośność osi przedniej min. 4 480 kg (zawieszenie paraboliczne) a osi tylnej min. 8 480 kg (zawieszenie pneumatyczne); 5. Kierownica fabrycznie montowana po lewej stronie pojazdu. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem oraz z blokadą. Elektroniczny układ stabilności jazdy VSC, system ASR; 6. Napęd na tylną oś (4x2)z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego, tylna oś musi posiadać koła podwójne typu bliźniak; 7. Ręczna skrzynia biegów min. 6 biegowa; 8. Pionowa rura wydechowa; 9. Podgrzewany filtr paliwa z seperatorem; 10. Ładowność nie mniej niż 4 500,00 kg; 11. Dopuszczalna masa całkowita min. 11 000,00 kg - max. 11 990,00 kg; 12. Kabina dzienna trzy miejscowa z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa; 13. Zderzak przedni plastikowy lub metalowy; 14. Pojazd zarejestrowany na terenie RP; 15. Dwa akumulatory 12V, min. 175 Ah każdy; 16. Wyposażony w tachograf cyfrowy z ważną legalizacją, ogranicznik prędkości oraz w sygnał ostrzegawczy przy cofaniu; 17. Zbiornik paliwa z tworzywa nie mniejszy niż 150 litrów z zamykanym korkiem na kluczyk; 18. Wyposażony w podnośnik hydrauliczny min 10 ton, sprawną gaśnicę polską, trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła, apteczkę oraz zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk, klucz do kół, dywaniki gumowe, pokrowce na fotele, 3 kamizelki ostrzegawcze; 19. Koła 245/70 R17,5 cala. Opony nowe, komplet letnie 6 szt. (zamontowany na felgach) oraz komplet zimowy 6 szt. (bez felg) - 4 na tył, 2 przód; 20. Norma emisji spalin EURO 6; 21. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 22. Fabryczna przystawka odbioru mocy odsilnikowa do napędu zabudowy 23. Zbiornik AdBlue o pojemności min. 25 l zamykany na kluczyk, podgrzewany; 24. Halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenie kloszami; 25. Lusterka boczne 2 szt. podgrzewane i elektrycznie sterowane; 26. Kabina podnoszona hydraulicznie; 27. Kabina koloru białego RAL 9010, podwozie czarny grafit RAL 9011, koła srebrne alum. akryl RAL 9006; 28. Ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza 29. Komputer pokładowy, wyświetlacz w języku polskim na tablicy wskaźników; 30. Centralny zamek; 31. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym; 32. Ręczny główny wyłącznik prądu; 33. Podwozie wyposażone w układ umożliwiający montaż w zabudowie stopni tylnych dla obsługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 34. Światło migające ledowe i belka nad kabiną z napisem "ZGK WIELICZKA SP. Z O.O."; 35. Boczne osłony przeciwnajazdowe; 36. Instrukcja obsługi w języku polskim; 37. Szyba przednia ogrzewana elektrycznie z zewnętrzna osłoną przeciwsłoneczną; 38. Wywietrznik dachowy; 39. Wentylowane hamulce tarczowe na wszystkich kołach; 40. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka); Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego - System Monitorowania Pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13. B. Nowa zabudowa: 1. Zabudowa bezwręgowa, kompletna, fabrycznie nowa, rok produkcji 2018, z urządzeniem zasypowym tylnym i prasą wykonana zgodnie z normą EN 1501-1; 2. Pojemności skrzyni ładunkowej 8-10 m3; 3. Wanna zasypowa wykonana ze stali HARDOX 450 lub równoważnejo grubości min. 5 mm; 4. Skrzynia ładunkowa w kształcie owalnym, wykonane ze stali DOMEX 650 lub równoważnej, z jednego arkusza blachy o grubości min. 3 mm, bez ożebrowania; 5. Podłoga skrzyni ładunkowej wykonane ze stali DOMEX 650 lub równoważnej o grubości minimum 3 mm; 6. Skrzynia ładunkowa ze zintegrowanym zbiornikiem na odcieki o poj. min. 80 l; 7. Stopień zagęszczania odpadów min. 1:5; 8. Urządzenie zasypowe /wrzutnik/ typu belkowego przystosowane do opróżniania pojemników od 110 do 1100 l zgodnie z normą EN 840-1,2,3 wyposażone w otwieracz do pojemników metalowych z klapą półokrągłą; 9. Stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy wyposażone w czujnik zajętości; 10. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym; 11. Automatyczny i manualny cykl załadowczy. Płynna regulacja zgniotu. Możliwość obniżania krawędzi zasypu poprzez otwieraną klapę z tylnej części odwłoka; 12. Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max.1 250 mm. 13. Drzwi kontrolne na bocznej ścianie zabudowy; 14. Kolor zabudowy pomarańczowy RAL 2011. Wszystkie elementy składowe śmieciarki malowane przed montażem; 15. Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadające znak CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z 98/37/CEE; 16. Udźwig urządzenia załadowczego min. 500 kg; 17. Elastyczne mocowanie zabudowy z podwoziem; 18. Długość pełnego cyklu pracy prasy 18-22 sekund; 19. Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego min. 100 l, ciśnienie w układzie hydraulicznym max. 220 bar; 20. Instalacja elektryczna 24V, układ "awaryjny stop" po obu stronach kosza zasypowego; 21. Dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego; 22. Maksymalna wysokość od podłoża /podwozie + zabudowa/ 2 700 mm; 23. Uchwyty dla załogi korzystającej ze stopni; 24. Kamera wsteczna z mikrofonem i kolorowym monitorem LCD o przekątnej co najmniej 7'' zamontowany w kabinie kierowcy; 25. Obsługa serwisowa zabudowy w ciągu 24 godzin od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia awarii; 26. Siłowniki hydrauliczne prasy oraz zgarniaka zamontowane wewnątrz odwłoka tłoczyskami do góry zapewniające załadunek odpadów w każdej pozycji prasy zagęszczającej; 27. Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy; 28. Możliwość ręcznego zatrzymania ruchu pojemnika w dowolnym momencie cyklu; 29. Uchwyty do opróżniania stalowych kontenerów 1100 l.; 30. Oświetlenie robocze z boku i tyłu zabudowy. Po min. dwie sztuki na stronę oraz min. trzy z tyłu zabudowy wykonane w technologii LED; 31. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; 32. Minimum trzy wyłączniki bezpieczeństwa na zabudowie; 33. Światła migające ledowe "kogut" 2 szt. z tyłu zabudowy z osłonami; 34. Skrzynka na worki umieszczona na odwłoku 35. Objętość kosza zasypywego min. 1 m^3; 36. Opróżnianie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy; 37. Pulpit do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączania: zabudowy, lamp ostrzegawczych, oświetlenia roboczego, podnoszenia odwłoka i przesuwania płyty wypychającej; 38. Maksymalna długość /podwozie + zabudowa/ 7 500 mm. C. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego: 1. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu, w trakcie których sprawdzone zostaną m.in. jego stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku, gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad lub usterek nie krótszy niż 3 dni, po bezskutecznym upływie którego Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do usunięcia wad lub usterek. Za bezskuteczny upływ wyznaczonego przez Zamawiającego terminu do usunięcia wad lub usterek uważa się zarówno niedostarczenie pojazdu w pełni sprawnego i odpowiadającego warunkom SIWZ do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie, jak również dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie z istniejącymi wadami lub usterkami. 2. Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego: 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30. 3. Okres leasingowania - 36 m-cy. 4. Opłata wstępna (inicjalna) - 10% ceny brutto zamówienia. 5. Raty leasingowe w ilości 35 rat płatnych przez Zamawiającego w równych wysokościach w kwocie brutto w terminie dziesięciu ostatnich dni miesiąca. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości podatku VAT począwszy od miesiąca, w którym nastąpiła ustawowa zmiana. 6. Opłata końcowa, wartość wykupu - 7% ceny brutto zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca w cenie ofertowej obowiązany jest zawrzeć wszystkie opłaty, w tym opłaty dotyczące obsługi umowy leasingu w okresie jej trwania. 8. Waluta leasingu - polski złoty [PLN], raty leasingowe oraz inne wartości stałe w okresie leasingowania. 9. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu - 0,5% wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia (w okresie trwania umowy leasingu w zakresie OC, AC, NNW) przy uprzedniej weryfikacji i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego i zakresu ubezpieczenia przez Wykonawcę. Ubezpieczenie komunikacyjne będzie obejmować zakres niezbędny, a wymagany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem umowy leasingu lub ogólnymi warunkami umowy leasingu. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportowych. 11. Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za 7% wartości ceny brutto przedmiotu leasingu (opłaty końcowej) - w terminie 30 dni po upływie miesiąca, w którym uiszczono ostatnią ratę leasingu. 12. Pierwsza rata leasingu płatna przez Zamawiającego do końca miesiąca, w którym przekazano pojazd bez zastrzeżeń protokołem zdawczo-odbiorczym. 13. Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w ciągu 100 dni od dnia podpisania umowy leasingu. Wykonawca może wykonać dostawę w terminie krótszym. 14. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Wykonawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. 15. Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego. 16. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. 17. Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru. D. Wykonawca zobowiązany jest wydać razem z przedmiotem leasingu odpis umowy ze zbywcą oraz odpisy innych posiadanych dokumentów tej umowy w szczególności odpisu dokumentu gwarancyjnego co do jakości przedmiotu leasingu otrzymanego od zbywcy lub producenta, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej: 1. gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy (2 lata) bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; 2. gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; 3. gwarancję na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące (2 lata) licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; 4. Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim; 5. Wyciąg ze świadectwa homologacji; 6. Książkę pojazdu lub kartę pojazdu; 7. Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną; 8. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 zgodnie z dyrektywami UE, lub ważne świadectwo zgodności lub świadectwo zgodności WE na pojazd kompletny lub dokument dopuszczenia jednostkowego dla kompletnego pojazdu (dokument konieczny do zarejestrowania) oraz świadectwo zgodności WE podwozia z poświadczeniem spełnienia normy emisji spalin (EURO 6) zgodnie z dyrektywami UE. Dopuszcza się przedstawienie świadectwa homologacji, świadectwa homologacji dla pojazdu kompletnego oraz kartę pojazdu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. zasady świadczenia usług gwarancyjnych oraz ich zakres; 10. wykaz punktów serwisowych; 11. zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą.

II.5) Główny kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66114000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 100
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia; Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wypełniony szczegółowy opis techniczny oferowanego pojazdu - sporządzony według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty - obligatoryjnie; Oświadczenie o podwykonawcach - opcjonalnie; Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - opcjonalnie; Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - bez wezwania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty80,00
Wydłużenie terminu gwarancji jakości 8,00
Odległość do autoryzowanego serwisu podwozia i zabudowy od siedziby Zamawiającego12,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty określając zakres, charakter i warunki wprowadzonych zmian: 1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy, 2) prośby Wykonawcy o udział lub zmianę podwykonawców, 3) zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji), 4) zmniejszenie zakresu zamówienia wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie, 5) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-29, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.