eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i wymiana roślin w kompleksie Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-18

Warszawa: Konserwacja i wymiana roślin w kompleksie Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 60570 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i wymiana roślin w kompleksie Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja i wymiana roślin znajdujących się na nieruchomościach gruntowych stanowiących działki o numerach ewidencyjnych: 35/8 położonej przy ul. Dobrej 56/66, 35/5 położonej przy ul. Dobrej 72, 35/7 położonej przy ul. Dobrej 68/70, oraz w budynkach, elewacji i terenach przyległych Biblioteki Uniwersyteckiej (BUW) położonej przy ul. Dobrej 56/66, a także Siedzibie Administracyjno-Technicznej (SAT) położonej przy ul. Dobrej 68/70 w Warszawie. 2. Pielęgnacja krzewów ozdobnych (liściastych, iglastych), w tym m.in.: cięcie pielęgnacyjne i sanitarne krzewów, odchwaszczanie, spulchnianie ziemi pod krzewami i wykonywanie mis, korowanie krzewów i skupin krzewów korą, przeprowadzanie nawożenia, w razie potrzeby podlewanie roślin, oczyszczanie krzewów ze śniegu po obfitych opadach, wykonywanie koniecznych nasadzeń uzupełniających krzewów. 3. Pielęgnacja pnączy, m.in.: odchwaszczanie ziemi wokół pnączy, uzupełniania podłoża wokół lub korowanie, przeprowadzanie cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, podwiązanie pnączy do podpór, przeprowadzanie cięć na elewacjach budynków BUW i SAT, wykonywanie nasadzeń uzupełniających. 4. Pielęgnacja rabat bylinowych i donic z roślinami wieloletnimi, w tym m.in.: odchwaszczanie i spulchnianie ziemi, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, suchych liści, przycinanie roślin, zasilanie nawozami mineralnymi, uzupełnianie nasadzeń. 5. Pielęgnacja i rekultywacji trawników na terenach płaskich oraz pielęgnacja górek, m.in.: bieżące wygrabianie zanieczyszczeń z trawników, bieżąca rekultywacja trawników, wertykulowanie i aerowanie trawników w ogrodzie dolnym, pielęgnacja krzewów i pnączy na tzw. górkach i skarpach, systematyczne pielenie, podlewanie i nawożenie (dotyczy tzw. górek). 6. Jesienne i wiosenne grabienie opadłych liści. 7. Pielęgnacja stawu oraz cieków wodnych, w tym m.in.: bieżące oczyszczanie z glonów, liści i innych odpadów organicznych oraz śmieci, systematyczne pielenie powierzchni wokół stawu i ciągów wodnych, układanie kamieni, oczyszczanie zabrudzonych, przycinanie roślinności wodnej oraz oczyszczanie stawu i ciągów wodnych z nadmiaru roślinności, co najmniej raz w roku kompleksowe czyszczenie stawu i cieków wodnych. 8. Utrzymanie w czystości alejek, schodów, mostków i urządzeń technicznych (pielenie ręczne lub mechaniczne). 9. Całoroczna pielęgnacja roślinności znajdującej się w budynkach: podlewanie i nawożenie Tetrastigmy i roślin w tzw. rogalu w budynku BUW, pielęgnacja roślin w budynkach SAT (podlewanie, nawożenie, przesadzanie). 10. Wymiana roślin wraz z wymianą ziemi na tzw. ogrodzie górnym. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ) oraz we wzorze umowy, stanowiącym rozdział III do SIWZ. 12. Częstość wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych ma zapewnić stały estetyczny wygląd kompleksu Biblioteki Uniwersyteckiej i ma być dostosowana do warunków atmosferycznych w danych porach roku/w danych miesiącach. 4. Wszystkie prace opisane w OPZ należy wykonywać z terminach dopasowanych do cyklu wegetacyjnego poszczególnych gatunków roślin, zgodnie ze sztuką ogrodniczą, ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi normami, zapewniając uzyskanie należytego efektu estetycznego. 13. Należy utrzymywać porządek wokół kontenerów na śmieci oraz w innych miejscach realizacji zlecenia. Zabezpieczać miejsca prowadzenia prac (nie pozostawiać narzędzi na ścieżkach). Sprzątać zaraz po zakończeniu pracy. 14. Wykonawca z chwilą wejścia na tern odpowiada za szkody powstałe w wyniku jego działania na obiekcie. 15. Należy utrzymywać powierzchnie urządzeń infrastruktury technicznej i innych (klimatyzatory, urządzenia na dachu, okna itp.) w stanie wykluczającym ich uszkodzenie. Utrzymywanie w czystości opasek pod balustrady (pielenie, usuwanie samosiewów). 16. Podczas suszy niezbędne jest dodatkowe podlewanie roślinności (poza podlewaniem automatycznym). 17. Po stwierdzeniu/zauważeniu szkodników lub chorób na roślinach konieczne jest ich niezwłoczne zwalczanie (konieczna wcześniejsza konsultacja z zamawiającym). 18. Przed zimą konieczne jest zabezpieczenie wskazanych przez zamawiającego roślin, a później systematyczne sprawdzanie tych zabezpieczeń. 19. W przypadku nagłych burz i wiatrów niezwłoczne usuwanie wiatrołomów. Czas reakcji (przybycie pracownika wykonawcy i zabezpieczenie terenu w niezbędnym zakresie) w ciągu 5 godzin od telefonicznego zawiadomienia wykonawcy. 20. Wykonywanie wszystkich prac koniecznych do pielęgnacji terenu, zleconych przez zamawiającego, realizowane będzie z należytą starannością. 21. Rośliny, nawozy, środki chemiczne i korę dostarcza zamawiający. 22. Wszystkie narzędzia, maszyny, strój roboczy oraz ochronny dla pracowników zapewnia wykonawca. Wykonawca zapewni osobom uczestniczącym w wykonywaniu zamówienia identyfikatory z imieniem i nazwiskiem oraz zdjęciem. 23. Całkowita powierzchni terenów zielonych wynosi 18 000 m2 i jest objęta systemem automatycznego podlewania. 24. Na powierzchni terenu tzw. ogrodu dolnego znajdują się: a) staw i cieki wodne o powierzchni ok. 536 m2, b) alejki o powierzchni ok. 3 000 m2, c) krzewy w ilości ok. 4 000 szt., d) pnącza w ilości ok. 300 szt., e) drzewa w ilości ok. 65 szt., f) byliny przy stawie ok. 480 m2, g) trawniki o pow. ok. 7 726 m2. 25. Na powierzchni terenu tzw. ogrodu górnego znajdują się: a) ścieżki o pow. ok. 1 000 m2, b) trawniki o pow. ok. 1 193 m2, c) krzewy liściaste w ilości ok. 2 711 szt. i iglaste w ilości ok. 478 szt., d) byliny ok. 5 000 szt., e) pnącza w ilości ok. 540 szt., f) róże okrywowe ok. 300 szt. 26. Ogród BUW (obszar objęty wykonywanie przedmiotu zamówienia) w okresie od 01.04. do 30.09. jest często odwiedzanym przez turystów parkiem użyteczności publicznej. 27. Ze względu na specyficznych charakter obiektu zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z n/w osobą: Pani Barbara Siedlicka - BUW, tel. 0-604 546 548 w godzinach: 10:00-12:00. 28. Na podstawie protokołu odbioru usług stwierdzającego należyte wykonanie usług wykonawca będzie mógł wystawić fakturę. Faktura nie może być wystawiana częściej niż raz w miesiącu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co opisanych w przedmiocie zamówienia w SIWZ, do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium (jeżeli dzień wniesienia wadium wypada dla zamawiającego w dniu ustawowo wolnym od pracy - stosuje się kurs z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, obowiązujących w Polsce). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopii przelewu - za zgodność z oryginałem. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z opisem tytułu przelewu: wadium i numer postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje) główne usługi. Przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie: co najmniej 1 usługi polegającej na kompleksowej konserwacji zieleni parkowej, o wartości co najmniej 150 000 PLN brutto, i co najmniej 1 usługi polegającej na kompleksowej konserwacji ogrodu na dachu o powierzchni zieleni min. 1500 m2 o wartości co najmniej 150 000 PLN brutto, i co najmniej 1 usługi polegającej na konserwacji parkowych układów wodnych, o wartości co najmniej 150 000 PLN brutto. W przypadku, gdy wykonawca jest w trakcie realizacji usługi, do dnia otwarcia ofert każda z usług ma być zrealizowana za kwotę co najmniej 150 000 PLN brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca jest zobowiązany dysponować: a) minimum 2 osobami przez cały okres obowiązywania umowy do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym: a.1) minimum 2 osobami (ogrodnikami) do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia (w tym również do bezpośredniego nadzoru nad wykonywaniem usług i ich koordynacją), posiadającymi wykształcenie minimum średnie ogrodnicze (np. technik ogrodnik) oraz posiadającymi minimum 10-letnie doświadczenie przy zakładaniu i konserwacji zieleni, a.2) minimum 1 osobą do przeprowadzania prac na elewacjach budynków BUW i SAT posiadającą aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów oraz mającą uprawnienia do wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym (ukończony kurs/szkolenia z zakresu wykonywania prac z wykorzystaniem technik alpinistycznych/w dostępie linowym); Dopuszcza się możliwość, aby wykonawca dysponował: minimum 1 osobą przeznaczoną do wykonywania prac opisanych w a.1 i a.2 spełniająca łącznie warunki opisane w a.1 i a.2 oraz minimum 1 osobą przeznaczoną do wykonywania prac opisanych w a.1 spełniającą warunki opisane w a.1. oraz b) dodatkowo minimum 5 osobami w sezonie (tj. od 1 maja do 30 września) każdego roku obowiązywania umowy skierowanymi do prac ogrodniczych, pielęgnacji roślin oraz utrzymania czystości posiadającymi aktualne szkolenie bhp i ppoż. 2) wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca złoży: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału, 3) jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, musi to wykazać na Formularzu nr 6 (wzór załączony do SIWZ). Wykonawca musi podać zakres realizowanych przez nich usług. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza niniejszego formularza, 4) jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, musi to wykazać na Formularzu nr 7 (wzór załączony do SIWZ). Wykonawca musi podać nazwy (firmy) takich podwykonawców oraz zakres realizowanych przez nich usług. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza niniejszego formularza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Płatność - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zmiany danych identyfikacyjnych Zleceniobiorcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 3) zmiany podwykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Zleceniobiorcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę, 6) zmiana osoby wskazanej w Wykazie osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w zakres usług, 7) Wysokość wynagrodzenia miesięcznego należnego Zleceniobiorcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Zleceniobiorcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście: DZP UW - ul. Karowa 20, Warszawa, pok. 213. Korzystając z usług pocztowych: DZP UW ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - budynek Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Karowej 20, 00-927 Warszawa, II piętro, p. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Sposobem porozumiewania się pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą (oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) jest forma pisemna lub droga elektroniczna. 2. Natomiast odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem winna być przekazywana w formie pisemnej lub faksem (nr faxu 22 55 22 507). 3. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faxem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do zamawiającego, przed upływem wymaganego terminu. 6. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 54 z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie dni wolnych od pracy w 2015 r.) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 7. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Justyna Strzemieczna - Dział Zamówień Publicznych UW - tel. (0 22) 55 23 240. 8. Adres, na który należy przesyłać korespondencję korzystając z usług pocztowych: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, e-mail: j.strzemieczna@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl . Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba w/w adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: DZP-361-6/2015. Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na oba powyżej wymienione adres e-mailowe.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.