Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-23
Ogłoszenie nr 605635-N-2017 z dnia 2017-10-23 r.
Wójt Gminy w Dębicy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy w Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny
851661056, ul.
ul. Batorego
13
,
39200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 6803342, 6803310, e-mail
itr@ugdebica.pl, faks
146 803 336.
Adres strony internetowej (URL): www.ugdebica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.ugdebica.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ugdebica.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2017/2018
Numer referencyjny:
ITR.271.3.05.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług (od daty zawarcia umowy do 30 kwietnia 2018r.) z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2017/2018: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ilość części 16. Opis odpowiednich części zamówienia: Część 1: Usługa pojazdem Wykonawcy wyposażonym w rozsypywarkę o ładowności min 4 m3 i pług uniwersalny z napędem 4x4 - teren działania południowa część Gminy Dębica - tereny górzyste. Część 2: Usługa pojazdem Wykonawcy wyposażonym w rozsypywarkę o ładowności min 4 m3 i pług uniwersalny - teren działania południowa część Gminy Dębica - tereny nizinne. Część 3: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług wirnikowy o mocy min. 150KM, szer. pługa min. 2,5 m - obejmująca teren całej Gminy Dębica. Część 4: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy wraz z rozsypywarką i materiałem własnym - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. Część 5: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. Część 6: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów. Część7: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów. Część 8: Usługa ładowarką Wykonawcy o pojemności łyżki > 2-3m3 - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie. Część 9: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie. Część 10: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 11: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 12: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. Część 13: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników wraz z posypywaniem piaskiem - północna część Gminy. Część 14: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników wraz z posypywaniem piaskiem - południowa część Gminy. Część 15: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników bez posypywania - północna część Gminy. Część 16: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników bez posypywania - południowa część Gminy. USŁUGI WYKONYWANE BĘDĄ NA SIECI DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD GMINY DĘBICA 1. W przypadku wydłużenia się okresu zimowego Zamawiający wydłuży czas obowiązywania umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy za 1 tygodniowym wypowiedzeniem w przypadku jednoznacznie negatywnej oceny jakości świadczonych usług. 3. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi na wezwanie do pracy przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy z 2 godzinnym wyprzedzeniem. 4. Zamawiający po rozstrzygnięciu procedury przetargowej dokona technicznego przeglądu sprzętu na zimowe utrzymanie dróg i chodników. 5. Od Wykonawcy oczekuje się gwarancji prowadzenia usług w niekorzystnych warunkach zimowych (śliskość, opady śniegu), w sposób zapewniający utrzymanie przejezdności na drogach dla ich użytkowników, - jakość robót musi być zapewniona stosownie do postawionych wymagań dla poszczególnych kolejności ustalonych przez administratora drogi, - Wykonawca zapewnia dyspozycyjność w okresach powstawania śliskości bądź opadów śniegu, - Wykonawca wyposaży obsługę sprzętu oraz transportu w środek łączności /telefon komórkowy/ celem pozostawania w kontakcie z pracownikiem /bądź przedstawicielem/ Zamawiającego, - Usługodawca zapewni do prac sprzęt sprawny zapewniający uzyskiwanie pożądanych efektów, - Oferent zobowiązuje się do terminowej realizacji zamówień, w przypadku zwłoki w podstawieniu jednostki - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: - przy opóźnieniu do 1 godziny w stosunku do ustalonego czasu podstawienia /rozpoczęcia pracy/ - wynagrodzenie za 2 godz. pracy jednostki, - przy opóźnieniu powyżej 1 godziny - wynagrodzenie za 4 godz. pracy jednostki, - w przypadku nie podstawienia jednostki w zadanym dniu z winy Wykonawcy, Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. 6. W przypadku powstania szkody osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdarzenia powstałe na drodze spowodowane niezgodnym z umową wykonaniem usług i jest zobowiązany jest do pokrycia szkody wyrządzonej. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy i na jedną bądź kilka jednostek sprzętowych lub transportowych. Od Wykonawcy żąda się, aby dysponował sprzętem lub jednostkami transportowymi o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą (kierowca lub operator sprzętu). 8. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały uszorstniające do likwidacji śliskości. 9. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 7 dni - (po porozumieniu się z Zamawiającym). 10. W części 1-12 Wykonawcy muszą podać w ofercie stawkę za 1 godz. pracy sprzętu wraz z obsługą operatorską oraz termin płatności faktury. W części 13-16 Wykonawcy muszą podać stawkę 1 km odśnieżonego chodnika oraz termin płatności faktury. 11. Oceniana będzie: a) w części od 1 do 12 cena za godzinę pracy sprzętu na usługi odśnieżania i posypywania na drogach wraz z obsługą operatorską oraz termin płatności faktury, b) w części od 13 do 16 cena za 1 km usługi odśnieżania i posypywania na chodnikach (z posypywaniem lub bez posypywania) oraz termin płatności faktury. Przy wycenie kosztu utrzymania zimowego chodników (w 1 km) należy uwzględnić również koszt ręcznego odśnieżania miejsc przy przejściach dla pieszych i sprzątania chodników po zimowym utrzymaniu (wg zapisu w pkt. 9)
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90630000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1: Usługa pojazdem Wykonawcy wyposażonym w rozsypywarkę o ładowności min 4 m3 i pług uniwersalny z napędem 4x4 - teren działania południowa część Gminy Dębica - tereny górzyste. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2: Usługa pojazdem Wykonawcy wyposażonym w rozsypywarkę o ładowności min 4 m3 i pług uniwersalny - teren działania południowa część Gminy Dębica - tereny nizinne. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług wirnikowy o mocy min. 150KM, szer. pługa min. 2,5 m - obejmująca teren całej Gminy Dębica. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy wraz z rozsypywarką i materiałem własnym - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część 6: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Część 7: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Część 8: Usługa ładowarką Wykonawcy o pojemności łyżki > 2-3m3 - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Część 9: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Część 10: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Część 11: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Część 12: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA JEDNEJ GODZINY PRACY SPRZĘTU WRAZ Z OBSŁUGĄ operatorską | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Część 13: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników wraz z posypywaniem piaskiem - północna część Gminy. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 KILOMETR ODŚNIEŻONEGO CHODNIKA i posypywania na chodnikach (z po | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Część 14: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników wraz z posypywaniem piaskiem - południowa część Gminy. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 KILOMETR ODŚNIEŻONEGO CHODNIKA i posypywania na chodnikach (z po | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Część 15: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników bez posypywania - północna część Gminy. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 KILOMETR ODŚNIEŻONEGO CHODNIKA i posypywania na chodnikach (z po | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Część 16: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników bez posypywania - południowa część Gminy. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90630000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA JEDNOSTKOWA ZA 1 KILOMETR ODŚNIEŻONEGO CHODNIKA i posypywania na chodnikach (z po | 60,00 |
Termin płatności faktury częściowej - w dniach | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego jednostkami OSP w Gminie Dębica.
- ŚRODKI CZYSZCZĄCE - CHEMIA PROFESJONALNA Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Budowa kompleksu mieszkań wspomaganych w m. Bobrowa Wola
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1180R Dębica - gr. powiatu - Zdziarzec w km 4+329 - 6+170 w miejscowości Góra Motyczna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1316R Głobikowa - Siedliska Bogusz w km 0+000 - 4+261 w miejscowościach Głobikowa oraz Głobikówka "
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.