eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23



Ogłoszenie nr 605539-N-2017 z dnia 2017-10-23 r.

Powiatowy Urząd Pracy: Dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 59074536100000, ul. ul. Dmowskiego  27 , 97300   Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 474 526, e-mail lopi@praca.gov.pl, faks 446 474 526.
Adres strony internetowej (URL): www.puppiotrkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.puppiotrklow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Powiatowu Urząd Pracy , 97-300 Piotrkó Tryb., ul. Dmowskiego 27


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych". Przedmiot zamówienia podzielony jest na niżej wskazane części: CZĘŚĆ I: Serwer - 1szt. / PCV- 48822000-2 /; CZĘŚĆ II: Komputery przenośne / laptopy/ - 6 szt. / PCV - 30213100-6/; CZĘŚĆ III: a) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 3 szt. / PCV-30232110-8/; b) Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 1 - 4 szt. / PCV - 30125110-5/; c) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 2 szt. / PCV-/ PCV - 30232110-8/; d) Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 2 - 4 szt. / PCV - 30125110-5 /; e) Kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka / PCV - 30232110-8/; f) Tonery do kolorowego laserowego urządzenie wielofunkcyjnego - 2 komplety (w skład kompletu wchodzi: 1 toner czarny oraz 3 odpowiednie tonery kolorowe / PCV - 30125110-5/; g) Skaner szczelinowy - 2 sztuki / PCV - 30216110-0/.

II.5) Główny kod CPV: 48822000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30125110-5
30232110-8
30216110-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy z zakresu przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto, z załączeniem dowodu, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

4.2.1 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.2.2 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.2.3 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4.2.4 oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy - wg. Załącznika Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

6.1 Oświadczenia o spełnianiu wszystkich warunków dotyczących produktu równoważnego; 6.2 Zaświadczenia niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. 6.2.1 deklaracja zgodności CE - będąca dokumentem wystawionym przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela, stanowiącym wiążące prawnie przyrzeczenie stwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej. Domniemywa się, że wyrób na którym umieszczono oznakowanie zgodności lub dla którego sporządzono dokumentację potwierdzającą spełnienie zasadniczych wymagań, jest zgodny z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach. Wyrób podlegający ocenie zgodności nieposiadający deklaracji zgodności nie może być wprowadzony do obrotu lub oddany do użytkowania na terytorium Unii Europejskiej. 6.2.2 Oświadczenie Wykonawcy, że elementy z których zbudowane są urządzenia opisane w tabelach 1,2,3 Opisu przedmiotu zamówienia muszą być produktami producenta tych urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz objęte gwarancją producenta, potwierdzoną przez oryginalne karty gwarancyjne. 6.2.3 Oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia opisane w tabelach 1,2,3 Opisu przedmiotu zamówienia są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce. 6.2.4 Karta produktowa oferowanych urządzeń umożliwiająca weryfikację parametrów oferowanego sprzętu. 6.3 Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 6.2.1, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6.4 Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt 6.2.1 może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.2.1-4.2.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 lit. b SIWZ niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 7 lit. a SIWZ niniejszego rozdziału, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, w następujących przypadkach: a) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzeń, niepowodujących zwiększenia ceny, w sytuacji zakończenia produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofania ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: - konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; - okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; - inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-31, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Serwer
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalne wymagane parametry techniczne dla serwera 1. Zastosowanie Serwer aplikacyjny i bazodanowy 2. Obudowa Obudowa Rack o wysokości max 1U z możliwością instalacji do 8 dysków 2.5" Hot-Plug. W komplecie wysuwane szyny umożliwiające montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych oraz organizator do kabli. Obudowa musi mieć możliwość wyposażenia w kartę umożliwiającą dostęp bezpośredni poprzez urządzenia mobilne - serwer musi posiadać możliwość konfiguracji oraz monitoringu najważniejszych komponentów serwera przy użyciu dedykowanej aplikacji mobilnej (Android/ Apple iOS) przy użyciu jednego z protokołów NFC/ BLE/ WIFI. 3. Płyta główna Płyta główna powinna oferować możliwość zainstalowania minimum dwóch procesorów. Na płycie głównej powinno znajdować się minimum 24 slotów przeznaczonych do instalacji pamięci. Płyta główna powinna obsługiwać do 1.5TB pamięci RAM. Na płycie głównej powinny znajdować się minimum trzy sloty PCI x16 generacji 3 połowy wysokości. Płyta główna powinna być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym. 4. Chipset Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych. 5. Porty/złącza/gniazda rozszerzeń ? 3 porty USB 2.0 ? 2 porty USB 3.0 ? 2 porty VGA (1 na przednim panelu obudowy, drugi na tylnym) ? 1 port RS232 6. Procesor Dwa procesory wielordzeniowe klasy x86, zaprojektowane do pracy w serwerach, osiągające dla konfiguracji dwuprocesorowej wynik co najmniej 690 punktów w teście SPECint_rate_base2006 Wynik dostępny na stronie: www.spec.org 7. Pamięć RAM 192GB DDR4 RDIMM 2667MT/s Zabezpieczenia pamięci RAM: Memory Rank Sparing, Memory Mirror, Lockstep. 8. Dysk twardy magnetyczny 3 x 1.2TB SAS 12Gb/s 10k Dyski fabrycznie skonfigurowane w RAID 5. 9. Kontroler RAID Sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający min. 2GB nieulotnej pamięci cache, możliwe konfiguracje poziomów RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60. Wsparcie dla dysków samoszyfujących. Możliwość instalacji dysków SATA, SAS, SSD. 10. Wewnętrzna pamięć masowa Zainstalowana wewnętrzna pamięć masowa typu flash w postaci dwóch jednakowych redundantnych kart SD/microSD o pojemności minimum 16GB, dedykowana dla hypervisora wirtualizacyjnego, umożliwiająca konfigurację zabezpieczenia typu RAID 1. Dopuszcza się rozwiązanie równoważne w postaci pamięci flash wykonanej w technologii SLC, nie powodujące zmniejszenia minimalnej ilości portów USB. 11. Karty sieciowe ? Zintegrowana z płytą główną - 4 porty Gigabit Ethernet 1000 BaseT ? Zainstalowana karta rozszerzeń - 2 porty 10Gb BaseT 12. Karta graficzna Zintegrowana, umożliwiająca wyświetlanie w rozdzielczości 1920x1200 13. Napęd optyczny Wbudowany DVD-RW 14. Wentylatory Redundantne 15. Zasilacze Redundantne, Hot-Plug maksymalnie 750W każdy 16. Bezpieczeństwo Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą. 17. Diagnostyka Panel LCD umieszczony na froncie obudowy, umożliwiający wyświetlenie informacji o stanie procesora, pamięci, dysków, BIOS'u, zasilaniu oraz temperaturze. 18. Karta / system zarządzania Karta winna być wyposażona w dedykowany, zintegrowany z płytą główną port Gigabit Ethernet RJ-45 oraz system niezależny od zainstalowanego systemu operacyjnego. System musi posiadać środowisko graficzne i oferować następującą minimalną funkcjonalności: ? Zdalne włączanie/wyłączanie/restart serwera. ? Zdalny dostęp z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności instalacji specyficznych komponentów programowych producenta sprzętu. ? Zdalne monitorowanie i informowanie o statusie serwera (m.in. konfiguracji). ? Szyfrowanie połączenia (SSLv3) oraz uwierzytelnianie i autoryzacje użytkownika. ? Możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów. ? Wirtualną konsolę z dostępem do myszy i klawiatury. ? Wsparcie dla: SNMP, IPMI2.0, VLAN tagging,SSH, IPv6, dynamic DNS. ? Możliwość zdalnego monitorowania w czasie rzeczywistym poboru mocy. ? Integracja z Active Directory. ? Możliwość obsługi przez dwóch administratorów równocześnie. ? Jednoznaczna identyfikacja serwera z poziomu zarządzania. ? Wysyłanie do administratora emaila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej. ? Podgląd logów sprzętowych serwera i karty. Dodatkowe oprogramowanie umożliwiające zarządzanie poprzez sieć, spełniające minimalne wymagania: ? Wsparcie dla serwerów, urządzeń sieciowych oraz pamięci masowych. ? Możliwość zarządzania dostarczonymi serwerami bez udziału dedykowanego agenta. ? Wsparcie dla protokołów- WMI, SNMP, IPMI, , Linux SSH. ? Możliwość oskryptowywania procesu wykrywania urządzeń. ? Możliwość uruchamiania procesu wykrywania urządzeń w oparciu o harmonogram. ? Szczegółowy opis wykrytych systemów oraz ich komponentów. ? Możliwość eksportu raportu do CSV, HTML, XLS. ? Grupowanie urządzeń w oparciu o kryteria użytkownika. ? Możliwość uruchamiania narzędzi zarządzających w poszczególnych urządzeniach. ? Automatyczne skrypty CLI umożliwiające dodawanie i edycję grup urządzeń. ? Szybki podgląd stanu środowiska. ? Podsumowanie stanu dla każdego urządzenia. ? Szczegółowy status urządzenia/elementu/komponentu. ? Generowanie alertów przy zmianie stanu urządzenia ? Filtry raportów umożliwiające podgląd najważniejszych zdarzeń. ? Integracja z service desk producenta dostarczonej platformy sprzętowej . ? Możliwość przejęcia zdalnego pulpitu ? Możliwość podmontowania wirtualnego napędu. ? Automatyczne zaplanowanie akcji dla poszczególnych alertów w tym automatyczne tworzenie zgłoszeń serwisowych w oparciu o standardy przyjęte przez producentów oferowanego w tym postępowaniu sprzętu. ? Kreator umożliwiający dostosowanie akcji dla wybranych alertów. ? Możliwość importu plików MIB. ? Przesyłanie alertów "as-is" do innych konsol firm trzecich. ? Możliwość definiowania ról administratorów. ? Możliwość zdalnej aktualizacji sterowników i oprogramowania wewnętrznego serwerów. ? Aktualizacja oparta o wybranie źródła bibliotek (lokalna, on-line producenta oferowanego rozwiązania). ? Możliwość instalacji sterowników i oprogramowania wewnętrznego bez potrzeby instalacji agenta. ? Możliwość automatycznego generowania i zgłaszania incydentów awarii bezpośrednio do centrum serwisowego producenta serwerów. ? Moduł raportujący pozwalający na wygenerowanie następujących informacji: nr seryjne sprzętu, konfiguracja poszczególnych urządzeń, wersje oprogramowania wewnętrznego, obsadzenie slotów PCI i gniazd pamięci, informację o maszynach wirtualnych, aktualne informacje o stanie gwarancji, adresy IP kart sieciowych. 19. System Operacyjny Brak systemu operacyjnego 20. Niezawodność / jakość wytwarzania ? Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć stosowny dokument). ? Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć stosowny dokument). ? Deklaracja zgodności CE (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 21. Zgodność z oprogramowaniem i standardami ? Oferowany serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status "Certified for Windows" dla systemów Windows Server 2008 R2 x64, Microsoft Windows 2012, Microsoft Windows 2012 R2 x64, Microsoft Windows 2016, dostępnej na stronie: https://www.windowsservercatalog.com (do oferty należy załączyć stosowny dokument). ? Oferowany serwer musi znajdować się na liście VMware Compatibility Guide, dostępnej na stronie: https://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 22. Warunki gwarancji Min. 3-letnia gwarancja producenta, naprawa w miejscu eksploatacji. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (do oferty należy załączyć stosowny dokument). Zgłaszanie awarii musi być możliwe poprzez ogólnopolską linię telefoniczną producenta serwera. Ochrona dysków twardych - w przypadku awarii, dyski twarde zostają u Zamawiającego (do oferty należy załączyć stosowny dokument). Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 23. Dostawa Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 24. Montaż serwera Montaż serwera w szafie Rack w serwerowni w siedzibie Zamawiającego, winien być zrealizowany na koszt Wykonawcy, nie później niż 5 dni roboczych od daty dostawy serwera. Wykonawca winien zapewnić, że usługa montażu serwera zostanie zrealizowana w w/w terminie przez osobę/y posiadające wymaganą wiedzę techniczną (do oferty należy załączyć stosowny dokument - oświadczenie).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48822000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Laptopy - 6 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalne wymagane parametry techniczne dla komputera przenośnego 1. Zastosowanie Komputer przenośny biurowy 2. Ekran Przekątna 15,6", rozdzielczość HD 1366 x 768, powłoka antyrefleksyjna, podświetlenie LED, bez funkcji dotykowej 3. Procesor Jeden procesor wielordzeniowy klasy x86, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, osiągający w teście Passmark CPU Mark co najmniej wynik 3900 punktów. Wynik dostępny na stronie: http://www.cpubenchmark.net/laptop.html 4. Porty/złącza/gniazda rozszerzeń Wbudowane porty/złącza/gniazda rozszerzeń: ? 2 porty USB 2.0 ? 1 port USB 3.0 ? 1 port HDMI ? 1 port RJ-45 ? 1 port VGA ? czytnik kart pamięci wspierający formaty: SD, SDHC, SDXC ? złącze słuchawki/mikrofon (złącze współdzielone). ? złącze zasilania 5. Pamięć RAM 8GB 6. Dysk twardy magnetyczny 500 GB SATA 7. Karta graficzna Zintegrowana z płytą główną 8. Multimedia ? Zintegrowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki stereo ? Wbudowany w obudowie ekranu mikrofon ? Wbudowana w obudowie ekranu kamera 720p HD 9. Karty sieciowe ? Zintegrowana z płytą główną, 10/100/1000 Ethernet RJ 45 ? Zintegrowana z płytą główną karta sieci bezprzewodowej WiFi obsługująca standardy IEEE 802.11a/b/g/n/ac z modułem Bluetooth 4.x 10. Napęd optyczny Nagrywarka DVD+/-RW 11. Klawiatura / touchpad ? Klawiatura pełnowymiarowa z wydzieloną klawiaturą numeryczną (układ US -QWERTY), klawiatura odporna na zalanie ? Touchpad wyposażony w 2 niezależne klawisze funkcyjne, obsługa gestów wielodotykowych 12. Bezpieczeństwo ? Gniazdo zabezpieczeń zgodne ze standardem Kensington Slot ? Czytnik linii papilarnych 13. System operacyjny Zainstalowany system operacyjny Windows 10 Professional 64bit PL, nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu. Dołączony nośnik z systemem operacyjnym. 14. Niezawodność / jakość wytwarzania ? Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć stosowny dokument). ? Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć stosowny dokument). ? Deklaracja zgodności CE (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 15. Zgodność z oprogramowaniem i standardami ? Certyfikat EPEAT poziom Gold dla Polski, dostępny na stronie http://www.epeat.net (do oferty należy załączyć stosowny dokument). ? Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Compatible Products List http://sysdev.microsoft.com/en-US/hardware/lpl/ na daną platformę systemową (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 16. Warunki gwarancji Min. 3-letnia gwarancja producenta, naprawa w miejscu eksploatacji. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 17. Dostawa Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: 1. Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 1 - 3 sztuki 2. Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 1 - 4 sztuki3. Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 2 sztuki 4. Toner do monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego typ 2 - 4 sztukKolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka 6. Tonery do kolorowego laserowego urządzenie wielofunkcyjnego - 2 komplety (w skład kompletu wchodzi: 1 toner czarny oraz 3 odp
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalne wymagane parametry techniczne dla monochromatycznego laserowego urządzenie wielofunkcyjnego typ 1 1. Zastosowanie Urządzenie wielofunkcyjne dla grup roboczych 2. Funkcjonalność wymagana Drukowanie dwustronne automatyczne Skanowanie dwustronne automatyczne z ADF Kopiowanie dwustronne automatyczne z ADF Skanowanie do USB, skanowanie sieciowe lub do komputera 3. Technologia druku Druk laserowy 4. Format A4 5. Standardowa pamięć 2048 MB 6. Dysk twardy 250GB 7. Maksymalne miesięczne dopuszczalne obciążenie Do 150000 stron 8. Sterowanie Dotykowy panel sterowania z kolorowym wyświetlaczem graficznym 9. Szybkość druku (A4) 45 str/min 10. Rozdzielczość druku 1200 x 1200 dpi 11. Szybkość kopiowania (A4) 45 str/min 12. Szybkość skanowania (A4, w czerni) 50 str/min (jednostronnie) 23 str/min (dwustronnie) 13. Maksymalna rozdzielczość skanowania 600 x 600 dpi 14. Skanowanie do plików w formacie PDF, PDF/A, XPS, JPEG, TIFF 15. Standardowa pojemność podajnika papieru 550 arkuszy 16. Standardowa pojemność podajnika ADF 60 arkuszy 17. Standardowa pojemność odbiornika papieru 250 arkuszy 18. Obsługiwane rodzaje nośników papier zwykły, papier firmowy, etykiety, koperty 19. Języki druku / emulacje PostScript 3, PDF, PCL 5e, PCL 6, XPS 20. Interfejsy Ethernet 10/100/1000 BaseTX (RJ-45) 1 port USB 2.0 21. Protokoły sieciowe TCP/IP: HTTP/HTTPS, Internet Printing Protocol, LPR/LPD, Raw Socket Printing/Port 9100, IPv4/IPv6,WSD 22. Kompatybilne systemy operacyjne / sterowniki Windows: 10; 8 / 8.1; 7 (32-/64-bitowy) 23. Gwarancja Min. 3-letnia gwarancja producenta, naprawa w miejscu eksploatacji. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzenia (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 24. Toner producenta urządzenia Średnia deklarowana wydajność zgodnie z normą ISO/IEC 19752 - 18000 stron 25. Dostawa Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Minimalne wymagane parametry techniczne dla monochromatycznego laserowego urządzenie wielofunkcyjnego typ 2 1. Zastosowanie Urządzenie wielofunkcyjne dla małego biura (w szczególności faksowanie) 2. Funkcjonalność wymagana Drukowanie dwustronne automatyczne Skanowanie dwustronne automatyczne z ADF Kopiowanie dwustronne automatyczne z ADF Skanowanie do USB, skanowanie sieciowe lub do komputera Wysyłanie i odbieranie faksów (modem analogowy) 3. Technologia druku Druk laserowy 4. Format A4 5. Standardowa pamięć 1024 MB 6. Maksymalne miesięczne dopuszczalne obciążenie Do 50000 stron 7. Sterowanie Dotykowy panel sterowania z kolorowym wyświetlaczem graficznym 8. Szybkość druku (A4) 30 str/min 9. Rozdzielczość druku 600 x 600 dpi 10. Szybkość kopiowania (A4) 30 str/min 11. Rozdzielczość skanowania 600 x 600 dpi 12. Skanowanie do plików w formacie PDF, JPEG, TIFF 13. Modem analogowy 33,6 kbps 14. Prędkość faksowania 3 str/min 15. Standardowa pojemność podajnika papieru 500 arkuszy 16. Standardowa pojemność podajnika ADF 40 arkuszy 17. Standardowa pojemność odbiornika papieru 100 arkuszy 18. Obsługiwane rodzaje nośników papier zwykły, papier firmowy, etykiety, koperty 19. Języki druku / emulacje PCL 5e, PCL 6 20. Interfejsy Ethernet 10/100/1000 BaseTX (RJ-45) 1 port USB 2.0 21. Kompatybilne systemy operacyjne / sterowniki Windows: 10; 8 / 8.1; 7 (32-/64-bitowy) 22. Gwarancja Min. 3-letnia gwarancja producenta, naprawa w miejscu eksploatacji. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzenia (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 23. Toner producenta urządzenia Średnia deklarowana wydajność zgodnie z normą ISO/IEC 19752 - 6000 stron 24. Dostawa Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego Minimalne wymagane parametry techniczne dla kolorowego laserowego urządzenie wielofunkcyjnego 1. Zastosowanie Urządzenie wielofunkcyjne dla grup roboczych 2. Funkcjonalność wymagana Drukowanie dwustronne automatyczne Skanowanie dwustronne automatyczne z ADF Kopiowanie dwustronne automatyczne z ADF Skanowanie do USB, skanowanie sieciowe lub do komputera 3. Technologia druku Druk laserowy 4. Format A4 5. Standardowa pamięć 2048 MB 6. Maksymalne miesięczne dopuszczalne obciążenie Do 65000 stron 7. Sterowanie Dotykowy panel sterowania z kolorowym wyświetlaczem graficznym 8. Szybkość druku (A4, w czerni) 30 str/min 9. Szybkość druku (A4, w kolorze) 30 str/min 10. Szybkość druku dwustronnego (A4, w czerni) 20 str/min 11. Szybkość druku dwustronnego (A4, w kolorze) 20 str/min 12. Rozdzielczość druku 600 x 600 dpi 13. Szybkość kopiowania (A4, w czerni) 30 str/min 14. Szybkość kopiowania (A4, w kolorze) 30 str/min 15. Szybkość kopiowania dwustronnie (A4, w czerni) 20 str/min 16. Szybkość kopiowania dwustronnie (A4, w kolorze) 20 str/min 17. Szybkość skanowania (A4, w czerni) 35 str/min (jednostronnie) 20 str/min (dwustronnie) 18. Rozdzielczość skanowania 600 x 600 dpi 19. Skanowanie do plików w formacie PDF, PDF/A, XPS, JPEG, TIFF 20. Standardowa pojemność podajnika papieru 500 arkuszy 21. Standardowa pojemność podajnika ADF 50 arkuszy 22. Standardowa pojemność odbiornika papieru 150 arkuszy 23. Obsługiwane rodzaje nośników papier zwykły, papier firmowy, etykiety, koperty 24. Języki druku / emulacje PostScript 3, PDF, PCL 5e, PCL 6, XPS 25. Interfejsy Ethernet 10/100/1000 BaseTX (RJ-45) 1 port USB 2.0 26. Protokoły sieciowe TCP/IP: HTTP/HTTPS, Internet Printing Protocol, LPR/LPD, Raw Socket Printing/Port 9100, IPv4/IPv6,WSD 27. Kompatybilne systemy operacyjne / sterowniki Windows: 10; 8 / 8.1; 7 (32-/64-bitowy) 28. Gwarancja Min. 3-letnia gwarancja producenta, naprawa w miejscu eksploatacji. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Serwis musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzenia (do oferty należy załączyć stosowny dokument). 29. Tonery producenta urządzenia Średnia deklarowana wydajność tonera czarnego, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 - 5000 stron. Średnia deklarowana wydajność tonera kolorowego, zgodnie z normą ISO/IEC 19798 - 5000 stron. 30. Dostawa Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232110-8, 30125110-5, 30232110-8, 30216110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 30
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.