Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-10-23
Og³oszenie nr 605396-N-2017 z dnia 2017-10-23 r.
Spó³ka Restrukturyzacji Kopalñ S.A.: Wykonanie prac zwi±zanych z likwidacja obiektów budowlanych powierzchni w KWK "Mys³owice.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Spó³ka Restrukturyzacji Kopalñ S.A., krajowy numer identyfikacyjny
276902504, ul.
Strzelców Bytomskich
207
,
41-914
Bytom, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
+48323513364, e-mail
przetargi@srk.com.pl, faks
+48323513369.
Adres strony internetowej (URL): www.srk.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Jednoosobowa Spó³ka Skarbu Pañstwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.srk.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.srk.com.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
SRK S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie prac zwi±zanych z likwidacja obiektów budowlanych powierzchni w KWK "Mys³owice.
Numer referencyjny:
KWK MY/08/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Wykonanie prac zwi±zanych z likwidacja obiektów budowlanych powierzchni w KWK "Mys³owice. Szczegó³owo okre¶lony w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2017-12-22 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
1. Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych
w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Zamawiaj±cy uzna warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê:
a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi posiadaj±cymi uprawnienia
w zakresie:
Osoby dozoru Wykonawcy nadzoruj±ce prace zwi±zane z likwidacj± obiektów budowlanych, musz± posiadaæ stosowne uprawnienia zgodne z wymogami przepisów ustawy Prawo budowlane oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego w specjalno¶ci budowlanej: kierownik budowy uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego zatwierdzenie na osobê dozoru ruchu w specjalno¶ci budowlanej w podziemnych zak³adach górniczych wydobywaj±cych wêgiel kamienny - minimum 1 osoba
b) nale¿ytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedn± robot± lub robotami budowlanymi polegaj±cymi na wykonaniu robót rozbiórkowych lub wyburzeniowych obiektów przemys³owych lub u¿yteczno¶ci publicznej o ³±cznej warto¶ci dla Czê¶ci I - minimum 250 000,00z³ brutto, Czê¶ci II - minimum 450 000,00 z³. brutto, Czê¶ci III - minimum 200 000,00 z³ brutto wraz z dowodami okre¶laj±cymi czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 1, nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego:
1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 1.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. - za³±cznik nr 2 - wzór dokumentu.
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. za³±cznik nr 3 - wzór dokumentu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie dotycz±cym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 za³±cznika nr 2 do SIWZ- za³±cznik nr 1 do druku "OFERTA" 2. O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce wype³nienia obowi±zków w zakresie gospodarki odpadami, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt 2. za³±cznik nr 2 do SIWZ- stanowi±ce za³±cznik nr 4 - do druku "Oferta". 3. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie bêdzie zatrudnia³ osób korzystaj±cych z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zak³adu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt. II ppkt 3 za³±cznika nr 2 do SIWZ- za³±cznik nr 5 do druku "OFERTA".
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)O¦WIADCZENIE SK£ADANE PRZEZ WYKONAWCÊ DO OFERTY: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - za³±cznik nr 1 do druku "OFERTA".4. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia jak powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania w zakresie w jakim powo³uj± siê na ich zasoby warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e O¶wiadczenie dotycz±ce ka¿dego z tych podmiotów udostêpniaj±cego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia z powodu niespe³nienia warunków w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - za³±cznik nr 1a do druku "OFERTA" W zwi±zku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu Wykonawca przystêpuj±cy do aukcji zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2 do druku "OFERTA". 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia jak powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania w zakresie w jakim powo³uj± siê na ich zasoby warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e O¶wiadczenie dotycz±ce ka¿dego z tych podmiotów udostêpniaj±cego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia z powodu niespe³nienia warunków w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - za³±cznik nr 1a do druku "OFERTA" 4. W zwi±zku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu Wykonawca przystêpuj±cy do aukcji zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2 do druku "OFERTA". 5. Formularze cenowe - za³±cznik nr 3.1, 3.2, 3.3 do druku "OFERTA". 7. O¦WIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia sk³adane przez Wykonawcê po publikacji informacji o z³o¿onych ofertach na stronie internetowej Zamawiaj±cego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 1 - wzór dokumentu. 4. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami tych podmiotów, obowi±zany jest z³o¿yæ zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotycz±cymi: 1) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zdolno¶ci - za³±cznik nr 4 - wzór dokumentu. 1. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców - za³±cznik nr 5 - wzór dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ I; 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100)
Czê¶æ II: 22 000,00 z³ ( s³ownie: dwadzie¶cia dwa tysi±ce z³ 00/100)
Czê¶æ III: 9 000,00 z³ ( s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Tak
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym bêdzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: Zgodnie z opisem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: Zgodnie z opisem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: Zgodnie z opisem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): Zgodnie z opisem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: Zgodnie z opisem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Zgodnie z opisem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
Zgodnie z opisem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Gwarancja | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem okoliczno¶ci w zakresie: 1) zmiany postanowieñ umowy, gdy nast±pi zmiana w wysoko¶ciach i sposobie p³atno¶ci nale¿no¶ci publiczno - prawnych, poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do obowi±zuj±cych przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy bêd±ca nastêpstwem okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, w szczególno¶ci: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego ze wzglêdów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiaj±cego w zwi±zku z dokonanymi u Zamawiaj±cego zmianami ze wzglêdów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spe³nienia czê¶ci ¶wiadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcê niemo¿liwo¶ci jego spe³nienia, w zwi±zku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, i¿ nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalno¶æ nie gorsz± ni¿ produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 6) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1: Likwidacja budynku magazynu g³ównego Zadanie 2: Likwidacja budynku magazynu odzie¿owego Zadanie 3: Likwidacja budynku rozdzielni i transformatora Zadanie 4: Likwidacja portierni przy bramie nr 4. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45111300-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Gwarancja | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 1: Likwidacja budynku lampowni i basenu Zadanie 2: Likwidacja budynku ³a¼ni Zadanie 3: Likwidacja bunkier - schron Zadanie 4: Likwidacja cechowni Zadanie 5: Likwidacja gara¿u |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45111300-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Gwarancja | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie 1: Likwidacja budynku maszyny wyci±gowej #"Sas" Zadanie 2: Likwidacja budynku przy budynku maszyny wyci±gowej #"Jagie³³o" Zadanie 3: Likwidacja budynku windy frykcyjnej Zadanie4: Likwidacja kompleksu sortowni-pomost drobnej sprzeda¿y wêgla |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45111300-1,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Gwarancja | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wie¿y szybu Staszic dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ.
- Dostawa farb, pêdzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ."
- Dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
- "Naprawa rur dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ."
- "Dostawa czê¶ci zamiennych do aparatów regeneracyjnych tlenowych, aparatów ewakuacyjnych i przet³aczarek tlenu produkcji Faser dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ CZOK"
- Przebudowa zasilania elektroenergetycznego w ramach realizacji zadania "Modernizacja systemów zabezpieczeñ ppo¿. i systemu antyw³amaniowego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu"
wiêcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Cha³ubiñskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z o¶wietleniem ulicznym w £êkiñsku
- Dostêpne wej¶cie do budynku Urzêdu Miejskiego w S³omnikach.
- Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
- Adaptacja pomieszczeñ oraz budowa platformy d¼wigowej i placu zabaw w ¿³obku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzy¿a 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.