eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa samochodów przeznaczonych do użytku służbowego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-20



Ogłoszenie nr 605263-N-2017 z dnia 2017-10-20 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Dostawa samochodów przeznaczonych do użytku służbowego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14 , 30529   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (URL): www.mops.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.mops.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mops.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub pocztą pod adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów przeznaczonych do użytku służbowego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer referencyjny: 271.2.99.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I część zamówienia CPV: 34.11.36.00-9 samochody półciężarowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów półciężarowych do przewozu osób spełniających następujące wymagania: 1. Wnętrze i nadwozie: 1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2017, 2) 5 miejscowy (możliwy do prowadzenia przez osobę z prawem jazdy kat. "B"), 3) pierwszy rząd siedzeń wyposażony w fotel kierowcy z możliwością regulacji wysokości oraz fotel pasażera, 4) drugi rząd siedzeń: kanapa 3 miejscowa, składana 60/40, 5) drzwi przesuwane po prawej stronie z możliwością ręcznego otwierania okna, 6) drzwi przesuwane po lewej stronie z możliwością ręcznego otwierania okna, 7) tylne drzwi podnoszone do góry, przeszklone, 8) wycieraczka i ogrzewana tylna szyba, 9) fotel kierowcy z podłokietnikiem oraz regulacją odcinka lędźwiowego, 10) podgrzewany fotel kierowcy i pasażera, 11) radioodbiornik RDS z odtwarzaczem CD, 4 głośniki oraz możliwość sterowania radiem z koła kierownicy, 12) elektrycznie sterowane szyby boczne przednie, 13) przyciemnione szyby, 14) tapicerka materiałowa ciemna, 15) klimatyzacja sterowana ręcznie, 16) kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, 17) wycieraczki (dywaniki) gumowe. 2. Silnik i rozwiązania techniczne: 1) silnik benzynowy START&STOP, moc w przedziale 90kM - 100kM, 2) pojemność silnika: 1 300 - 1 500cm^3 3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 9,00l/100km, 4) manualna 5 - biegowa skrzynia biegów, 5) rodzaj nadwozia: kombi, 6) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi do 2 150mm, 7) długość całkowita do 4 420mm, 8) wysokość całkowita do 1 900mm, 3. Bezpieczeństwo: 1) system ABS oraz system stabilizacji toru jazdy (ESP), 2) wspomaganie kierownicy 3) czujniki parkowania tył, 4) system monitorujący ciśnienie w oponach, 5) poduszka powietrzna kierowcy, 6) poduszka powietrzna pasażera, 7) aktywne zagłówki, 8) centralny zamek zdalnie sterowany wraz z pilotem do alarmu, 2 komplety kluczyków, 9) alarm, 10) reflektory przeciwmgielne, 11) tempomat, 12) komputer pokładowy z wyświetlaczem komunikatów w języku polskim. 4. Wygląd zewnętrzny oraz wyposażenie dodatkowe: 1) kolor: srebrny metaliczny, 2) boczne listwy ochronne plastikowe, 3) 4 koła stalowe 16" z ogumieniem zimowym (zamontowanych w samochodzie), 4) kołpaki, 5) pełnowymiarowe koło zapasowe, 6) chlapacze przeciwbłotne przednie i tylne, 7) lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, 8) lusterka zewnętrzne oraz zderzaki w kolorze nadwozia, 9) relingi dachowe, 10) dodatkowy komplet kół letnich 16" ( felgi stalowe wraz z oponami), 11) okres gwarancji: a) wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne minimum 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, b) powłoka lakiernicza minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, c) perforacja blach minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego. 5. Termin postawienia samochodu do dyspozycji zamawiającego: do 40 dni od daty podpisania umowy wskazanej w ogłoszeniu o wyniku postępowania. 6. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 3 - wzór umowy, stanowiący integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II część zamówienia CPV: 34.11.00.00-1 samochody osobowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego samochodu osobowego spełniającego następujące wymagania: 1. Wnętrze i nadwozie: 1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2017, 2) 5 miejscowy, 3) pierwszy rząd siedzeń wyposażony w fotel kierowcy z możliwością regulacji wysokości oraz fotel pasażera, 4) drugi rząd siedzeń: kanapa 3 miejscowa, składana 60/40, 5) wycieraczka i ogrzewana tylną szyba, 6) system multimedialny z ekranem dotykowym min. 7", łączami Bluetooth, USB oraz min. 4 głośnikami, 7) elektrycznie sterowane szyby boczne przednie i tylnie, 8) przyciemnione szyby, 9) tapicerka materiałowa ciemna, 10) kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie, 11) fotel kierowcy z regulacją wysokości, 12) klimatyzacja automatyczna , dwustrefowa z nawiewami powietrza na drugi rząd siedzeń, 13) wycieraczki (dywaniki) gumowe. 2. Silnik i rozwiązania techniczne: 1) silnik benzynowy START&STOP, moc w przedziale 130kM - 150kM, 2) pojemność silnika: 1 400 - 1 600cm^3, 3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 8,00l/100 km, 4) manualna 6 - biegowa skrzynia biegów, 5) rodzaj nadwozia: hatchback, 6) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi do 2 150mm, 7) długość całkowita do 5 399mm, 8) wysokość całkowita do 1 971mm. 3. Bezpieczeństwo: 1) systemy ESP, TCS oraz ABS, 2) wspomaganie kierownicy, 3) czujniki parkowania przód oraz tył, 4) system monitorujący ciśnienie w oponach, 5) poduszka powietrzna kierowcy, 6) poduszka powietrzna pasażera, 7) boczne poduszki kurtynowe powietrzne, 8) aktywne zagłówki, 9) centralny zamek zdalnie sterowany wraz z pilotem do alarmu, 2 komplety kluczyków, 10) alarm, 11) reflektory przeciwmgielne, 12) tempomat, 13) komputer pokładowy z wyświetlaczem komunikatów w języku polskim. 4. Wygląd zewnętrzny oraz wyposażenie dodatkowe : 1) kolor: srebrny metaliczny, 2) boczne listwy ochronne plastikowe, 3) 4 koła stalowe 16'' z ogumieniem letnim (zamontowane w samochodzie), 4) kołpaki, 5) światła do jazdy dziennej w technologii LED 6) pełnowymiarowe koło zapasowe, 7) chlapacze przeciwbłotne przednie i tylne, 8) lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie oraz podgrzewane, 9) dodatkowy komplet kół zimowych 16" (felgi wraz z oponami), 10) okres gwarancji: a) wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne minimum 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, b) powłoka lakiernicza minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, c) perforacja blach minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego. 5. Termin postawienia samochodu do dyspozycji zamawiającego: do 40 dni od daty podpisania umowy wskazanej w ogłoszeniu o wyniku postępowania. 6. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 3 - wzór umowy, stanowiący integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 34113600-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34110000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
40

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) Zdolność techniczna lub zawodowa - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4) Warunek wiedzy i doświadczenia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie Rozdział IV. Przesłanki wykluczenia wykonawcy 1. Obligatoryjne przesłanki wykluczenia wykonawcy zostały określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 ustawy. 2. Postawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, stosownie do treści art. 24 ust. 5 ustawy. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 1) w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku - Prawo restrukturyzacyjne (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 1574 z późniejszymi zmianami), lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku - Prawo upadłościowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 2171 z późniejszymi zmianami) - art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności - art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Oświadczenia wykonawcy (załącznik numer 2 do specyfikacji): a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym o korzystaniu: ? przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, ? przy wykonywaniu zamówienia przy udziale podwykonawców; 2) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego www.mops.krakow.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem - załącznik numer 2 do specyfikacji. 3. Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca ma złożyć na żądanie zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być aktualne na dzień składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Dokumenty wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego www.mops.krakow.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem - załącznik numer 2 do specyfikacji. 3. Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca ma złożyć na żądanie zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być aktualne na dzień składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Dokumenty wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
okres gwarancji na wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne [w miesiącach]20,00
Okres gwarancji na powłoki lakiernicze [w miesiącach10,00
Okres gwarancji na perforację blach10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku, poz. 1579). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków: 1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. przewiduje się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2008 z późniejszymi zmianami), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Dostawcę, na zasadach określonych w umowie, 2) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania przedmiotu umowy w związku z: a) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy, b) wystąpieniem niezależnych od Dostawcy przyczyn technologicznych wpływających na realizację przedmiotu umowy, c) wystąpieniem okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Dostawcy, a mających wpływ na termin realizacji umowy, e) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację przedmiotu umowy, - pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy; 3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianą, w tym w szczególności wynikających z zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiającego, 4) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Strony umowy i osób reprezentujących Strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); 5) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zmiana umowy, jej uzupełnienie wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa dwóch samochodów półciężarowych do przewozu osób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów półciężarowych do przewozu osób spełniających następujące wymagania: 1. Wnętrze i nadwozie: 1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2017, 2) 5 miejscowy (możliwy do prowadzenia przez osobę z prawem jazdy kat. "B"), 3) pierwszy rząd siedzeń wyposażony w fotel kierowcy z możliwością regulacji wysokości oraz fotel pasażera, 4) drugi rząd siedzeń: kanapa 3 miejscowa, składana 60/40, 5) drzwi przesuwane po prawej stronie z możliwością ręcznego otwierania okna, 6) drzwi przesuwane po lewej stronie z możliwością ręcznego otwierania okna, 7) tylne drzwi podnoszone do góry, przeszklone, 8) wycieraczka i ogrzewana tylna szyba, 9) fotel kierowcy z podłokietnikiem oraz regulacją odcinka lędźwiowego, 10) podgrzewany fotel kierowcy i pasażera, 11) radioodbiornik RDS z odtwarzaczem CD, 4 głośniki oraz możliwość sterowania radiem z koła kierownicy, 12) elektrycznie sterowane szyby boczne przednie, 13) przyciemnione szyby, 14) tapicerka materiałowa ciemna, 15) klimatyzacja sterowana ręcznie, 16) kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, 17) wycieraczki (dywaniki) gumowe. 2. Silnik i rozwiązania techniczne: 1) silnik benzynowy START&STOP, moc w przedziale 90kM - 100kM, 2) pojemność silnika: 1 300 - 1 500cm^3 3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 9,00l/100km, 4) manualna 5 - biegowa skrzynia biegów, 5) rodzaj nadwozia: kombi, 6) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi do 2 150mm, 7) długość całkowita do 4 420mm, 8) wysokość całkowita do 1 900mm, 3. Bezpieczeństwo: 1) system ABS oraz system stabilizacji toru jazdy (ESP), 2) wspomaganie kierownicy 3) czujniki parkowania tył, 4) system monitorujący ciśnienie w oponach, 5) poduszka powietrzna kierowcy, 6) poduszka powietrzna pasażera, 7) aktywne zagłówki, 8) centralny zamek zdalnie sterowany wraz z pilotem do alarmu, 2 komplety kluczyków, 9) alarm, 10) reflektory przeciwmgielne, 11) tempomat, 12) komputer pokładowy z wyświetlaczem komunikatów w języku polskim. 4. Wygląd zewnętrzny oraz wyposażenie dodatkowe: 1) kolor: srebrny metaliczny, 2) boczne listwy ochronne plastikowe, 3) 4 koła stalowe 16" z ogumieniem zimowym (zamontowanych w samochodzie), 4) kołpaki, 5) pełnowymiarowe koło zapasowe, 6) chlapacze przeciwbłotne przednie i tylne, 7) lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, 8) lusterka zewnętrzne oraz zderzaki w kolorze nadwozia, 9) relingi dachowe, 10) dodatkowy komplet kół letnich 16" ( felgi stalowe wraz z oponami), 11) okres gwarancji: a) wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne minimum 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, b) powłoka lakiernicza minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, c) perforacja blach minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego. 5. Termin postawienia samochodu do dyspozycji zamawiającego: do 40 dni od daty podpisania umowy wskazanej w ogłoszeniu o wyniku postępowania. 6. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 3 - wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34113600-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne [w miesiącach]20,00
Okres gwarancji na powłoki lakiernicze [w miesiącach]10,00
Okres gwarancji na perforację blach10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa jednego samochodu osobowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wnętrze i nadwozie: 1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2017, 2) 5 miejscowy, 3) pierwszy rząd siedzeń wyposażony w fotel kierowcy z możliwością regulacji wysokości oraz fotel pasażera, 4) drugi rząd siedzeń: kanapa 3 miejscowa, składana 60/40, 5) wycieraczka i ogrzewana tylną szyba, 6) system multimedialny z ekranem dotykowym min. 7", łączami Bluetooth, USB oraz min. 4 głośnikami, 7) elektrycznie sterowane szyby boczne przednie i tylnie, 8) przyciemnione szyby, 9) tapicerka materiałowa ciemna, 10) kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie, 11) fotel kierowcy z regulacją wysokości, 12) klimatyzacja automatyczna , dwustrefowa z nawiewami powietrza na drugi rząd siedzeń, 13) wycieraczki (dywaniki) gumowe. 2. Silnik i rozwiązania techniczne: 1) silnik benzynowy START&STOP, moc w przedziale 130kM - 150kM, 2) pojemność silnika: 1 400 - 1 600cm^3, 3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 8,00l/100 km, 4) manualna 6 - biegowa skrzynia biegów, 5) rodzaj nadwozia: hatchback, 6) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi do 2 150mm, 7) długość całkowita do 5 399mm, 8) wysokość całkowita do 1 971mm. 3. Bezpieczeństwo: 1) systemy ESP, TCS oraz ABS, 2) wspomaganie kierownicy, 3) czujniki parkowania przód oraz tył, 4) system monitorujący ciśnienie w oponach, 5) poduszka powietrzna kierowcy, 6) poduszka powietrzna pasażera, 7) boczne poduszki kurtynowe powietrzne, 8) aktywne zagłówki, 9) centralny zamek zdalnie sterowany wraz z pilotem do alarmu, 2 komplety kluczyków, 10) alarm, 11) reflektory przeciwmgielne, 12) tempomat, 13) komputer pokładowy z wyświetlaczem komunikatów w języku polskim. 4. Wygląd zewnętrzny oraz wyposażenie dodatkowe : 1) kolor: srebrny metaliczny, 2) boczne listwy ochronne plastikowe, 3) 4 koła stalowe 16'' z ogumieniem letnim (zamontowane w samochodzie), 4) kołpaki, 5) światła do jazdy dziennej w technologii LED 6) pełnowymiarowe koło zapasowe, 7) chlapacze przeciwbłotne przednie i tylne, 8) lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie oraz podgrzewane, 9) dodatkowy komplet kół zimowych 16" (felgi wraz z oponami), 10) okres gwarancji: a) wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne minimum 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, b) powłoka lakiernicza minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego, c) perforacja blach minimum 60 miesięcy od daty protokolarnego odbioru samochodu przez zamawiającego. 5. Termin postawienia samochodu do dyspozycji zamawiającego: do 40 dni od daty podpisania umowy wskazanej w ogłoszeniu o wyniku postępowania. 6. Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik numer 3 - wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji na wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne [w miesiącach]20,00
Okres gwarancji na powłoki lakiernicze [w miesiącach]10,00
Okres gwarancji na perforację blach10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.