eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie oraz przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-21



Ogłoszenie nr 605037-N-2017 z dnia 2017-10-21 r.

Miasto Radymno: Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie oraz przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV "Ochrona środowiska i dziedzictwa naturalnego" Działanie 4.4 "Kultura". Projekt "Podniesienie atrakcyjności i zwiększenie dostępności do infrastruktury instytucji kultury poprzez przebudowę i wyposażenie Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radymno, krajowy numer identyfikacyjny 65090055900000, ul. ul. Lwowska  20 , 37550   Radymno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 281 589, e-mail inwestycje@radymno.nazwa.pl, faks 166 282 417.
Adres strony internetowej (URL): www.radymno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.radymno.biuletyn.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy składać w formie pisemnej. Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Radymno, 37-550 Radymno ul. Lwowska 20


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie oraz przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia.
Numer referencyjny: RG.I.271.50.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: "Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie oraz przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia." Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem podzielony został na dwie części. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane wraz z dostawami obejmujące: 1 Rozbiórkę budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie - część 1 zamówienia. 2 Przebudowę budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz z dostawą i montażem wyposażenia - część 2 zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest częściowo w ramach projektu pn.: Podniesienie atrakcyjności i zwiększenie dostępności do infrastruktury instytucji kultury poprzez przebudowę i wyposażenie Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa IV Ochrona środowiskowa naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.4 Kultura. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: Część 1 zamówienia - Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie I ETAP - Rozbiórka budynku amfiteatru i widowni wraz z robotami wykończeniowymi. 1) Rozbiórka widowni i płyt betonowych do poz. posadowienia. 2) Ręczna rozbiórka pokrycia dachowego z papy i deskowania. 3) Rozbiórka ręczna płyt azbestowo-cementowych z poddasza. 4) Rozbiórka konstrukcji dachu (wraz z pokryciem z blachy) oraz poddasza (wraz z podbiciem z desek) przy pomocy żurawia samojezdnego. 5) Rozbiórka ręczna fragmentu ściany północno-wschodniej. 6) Demontaż słupów stalowych z ceowników. 7) Wyburzenie ściany zachodnio-południowej na konstrukcji rurowej. 8) Rozbiórka elementów drewnianych poniżej stropodachu oraz na scenie. 9) Wyburzenie stropu nad pomieszczeniem piwnicy. 10) Rozbiórka ścian piwnic budynku do poz. -0,50 poniżej poziomu terenu (p.t). 11) Skucie posadzki piwnicy do poziomu posadowienia. 12) Zasypanie zagłębień przekruszonym gruzem do poz. -0,10 m. 13) Zasypanie pozostałego zagłębienia 10 cm warstwą gruntu rodzimego. 14) Uprzątnięcie, niwelacja terenu i wyprofilowanie terenu zgodnie ze stanem pierwotnym. 15) Roboty wykończeniowe. II ETAP - Rozbiórka muru od strony ul. Lwowskiej wraz z robotami wykończeniowymi. 1) Wyburzenie muru. 2) Uprzątnięcie terenu i roboty wykończeniowe. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1. projekt budowlany i wykonawczy - "Projekt rozbiórki amfiteatru przy ul. Lwowskiej" - załącznik nr 13 do SIWZ.. 2. przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ. 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 15 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiotem opracowania jest rozbiórka budynku amfiteatru wraz z widownią i murem ogrodzeniowym. Przedmiotowy obiekt znajduje się na działce nr 1880/7. Projekt obejmuje opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych. Na wykonanie prac remontowych Miasto Radymno uzyskało: a) pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu - decyzje UOZ-1.5142.214.2015 z 16.07.2015 b) pozwolenie Starosty Jarosławskiego - Decyzja 11/2015 z 10.09.2015 - znak: AB.6741.8.2015 Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych. Część 2 zamówienia - Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz z dostawą i montażem wyposażenia. ROBOTY BUDOWLANE ARCHITEKTURA Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) fundamentów i ścian fundamentowych - przyjęto wykonanie izolacji przy pomocy technologii polegającej na mechanicznym, horyzontalnym podcięciu ścian fundamentowych i założeniu izolacji poziomej z płyty wodoszczelnej ze zbrojonego włóknem szklanym poliestru. Przeponę ta należy połączyć z pozostałą izolacją poziomą posadzki, która należy wykonać z 2 warstw folii PCV gr. 0,5 mm.; 2) posadzek piwnic; 3) ścian nadziemia; 4) ścian elewacyjnych i wewnętrznych; 5) stropów; 6) stropu pod więźbą dachową i więźby dachowej; 7) stropu Sali widowiskowej; 8) pokrycia dachowego; 9) rynien i rur spustowych; 10) kominów; 11) komunikacji dachowej; 12) stolarki okiennej i drzwiowej; 13) kolorystyki elewacji; 14) podłóg i okładzin; 15) balustrad i barierek; 16) zadaszenia; 17) dziedzińca - podwórza. KONSTRUKCJA Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) nowych wewnętrznych klatek schodowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, schody o konstrukcji monolitycznej z betonu B25. Zbrojenie płyt biegowych i spoczników ze stali A-IIIN; 2) aranżacji funkcjonalnej wewnętrznych pomieszczeń polegającej na wyburzeniach i przemurowaniach ścian oraz wykonaniem nowych ścian, dla nowych otworów drzwiowych i przejść lub przebudowywanych istniejących, należy wykonać nadproża z belek stalowych (ceowniki hutnicze) o przekrojach dostosowanych do ich rozpiętości; 3) nowej konstrukcji wsporczej pod widownię w sali widowiskowej - konstrukcja drewniana z krawędziaków o przekroju 10 x 10 cm, poszycie podłogi ze sklejki OSB grub. 25mm., drewno - sosna klasy C 24 o maksymalnej wilgotności 15%, drewno należy zaimpregnować środkami nietoksycznymi; 4) nowego pokrycia dachu z blachy płaskiej. INSTALACJE SANITARNE Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) instalacji wody zimnej; 2) instalacji ciepłej wody; 3) instalacji kanalizacji sanitarnej; 4) instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią; 5) instalacji wentylacji mechanicznej; 6) instalacji klimatyzacji; 7) instalacji gazowej INSTALACJE ELEKTRYCZNE Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) WLZ wraz z rozmieszczeniem rozdzielnic; 2) instalacji oświetlenia ogólnego; 3) instalacji oświetlenia oraz zasilania urządzeń Sali widowiskowej; 4) instalacji iluminacji świetlnych zewnętrznych elewacji budynku; 5) instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; 6) instalacji gniazd jedno i trójfazowych; 7) instalacji teleinformatycznej; 8) instalacji gniazdowej dedykowanej; 9) instalacji odgromowej; 10) instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z kontrolą dostępu; 11) instalacji SAP; 12) instalacji zasilania wentylatorów napowietrzających klatki schodowe; 13) instalacji monitoringu wizyjnego wewnątrz i na zewnątrz budynku. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1. projekt budowlany i wykonawczy - "Projekt budowlano - wykonawczy Przebudowy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie" - załącznik nr 14 do SIWZ.. 2. przedmiar robót - załącznik nr 12 do SIWZ. 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 16 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ Dokumentacja została uzgodniona z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Przemyślu. Na wykonanie prac remontowych Miasto Radymno uzyskało: a) pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu - decyzje OUZ-1.5142.261.2016 z 28.10.2016 b) pozwolenie Starosty Jarosławskiego - Decyzja 7/2017 z 09.01.2017 - znak: AB.6740.785.2016 Obiekt objęty zamówieniem podlegają ochronie konserwatorskiej na podstawie wpisu do rejestru zabytków - numer wpisu: A-728. Ewidencję prowadzi Wojewódzki Konserwator Zabytków w Przemyślu. Sposób jego realizacji musi zostać dostosowany do wymagań Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu. Zespół stanowiący zabudowę Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie składa się z trzech kubaturowych budynków. Stan techniczny budynków jest zadowalający, bez widocznych pęknięć i zniszczeń. Każdy z trzech istniejących budynków posiada czterospadowy dach, który to przenika się wzajemnie tworząc razem ciekawą architekturę. Pokrycie dachów wykonane jest z dachówki ceramicznej krzywoliniowej. Największy budynek zespołu jest wpisany do rejestru zabytków i zawiera w sobie salę koncertową, która w tej części zajmuje dwie kondygnacje budynku. Pozostałe budynki posiadają trzy kondygnacje i zawierają pomieszczenia służące potrzebom Ośrodka. Pomieszczenia te podzielone są w sposób mało funkcjonalny, posiadają chaotyczną komunikację między sobą, co widać także po zewnętrznych dojściach do budynku, są niespójne i przypadkowe, jakby miały służyć wielu użytkownikom. Zagospodarowanie podwórza od strony wnętrza zabudowy jest nieuporządkowane i wymagałoby niwelacji terenu i nowego ukształtowania. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany z wykorzystanie elementów prefabrykowanych żelbetowych i stalowych nie zapewniający uzyskania wymaganych współczynników przenikania ciepła. Podobnie jest w przypadku stolarki okiennej i drzwiowej. Ogólnie stan techniczny jest zadowalający, więźba dachowa nie naruszona biologicznie i mechanicznie. Dachówka poluzowana z dużymi brakami. Poprawy wymaga cały układ odwodnienia, rury spustowe i rynny. W części pomieszczeń piwnicznych widoczne zawilgocenia. Przebudowa ma na celu dostosowanie istniejących pomieszczeń dla potrzeb Ośrodka wraz z modernizacją techniczną zachowanej substancji budynku. Modernizacja oprócz dostosowania funkcjonalnego polega na wykonaniu normatywnej termoizolacji oraz dostosowaniu technicznej infrastruktury do wymagań warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynku. DOSTAWY Dostawy obejmują dostarczenie, a ponadto montaż poszczególnych elementów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: 1) foteli kinowych - 117 szt.; 2) ramp aluminiowych - 2 szt.; 3) kurtyn przesuwnych - 2szt., w tym 1 szt. z napędem elektrycznym i 1 szt. z napędem ręcznym; 4) platform schodowych dla niepełnosprawnych - 3 szt.; 5) wieszaków do szatni - 6 szt.; 6) projektora (rzutnika) - 1 szt.; 7) ekranu kinowego z napędem elektrycznym rozwijany, obszar roboczy 6000x4000- 1 szt.; 8) konsolety cyfrowej (mixera) - 1 szt.; 9) oprzyrządowanie do mixera Stagebox. - 1 kpl.; 10) kolumny - Aktywne kolumny wyrównane liniowo (lub równoważne): 8 szt. Kolumna Aktywna Subbass (lub równoważne): 8 szt. 11) Monitorów scenicznych - Kolumny - 4 szt.; 12) Ruchomych głów - lampy, - 4 szt.; 13) Ruchomych głów - lampy, - 4 szt.; 14) Par LED -lampy, - 20 szt.; 15) Mikrofonów bezprzewodowych - 6 szt. POZWOLENIE NA UŻYTKOWANIE Złożenie w imieniu Zamawiającego do właściwego Powiatowego Nadzoru Budowlanego wniosek w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, tj. budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie w stanie, w jakim obiekt ten będzie się znajdował po wykonaniu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy. Wykonanie koniecznych korekt projektu technicznego jeżeli zaistnieje taka potrzeba, warunkujących uzyskanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie lub wymaganych obowiązującymi przepisami wraz z poniesieniem kosztów robót budowlanych z tego wynikających. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Specyfikacja dostaw, stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty umożliwiające identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia - dotyczy dostaw. Wymieniony w Specyfikacji dostaw przedmiot zamówienia musi spełniać parametry graniczne określone w ww. Specyfikacji dostaw, który to załącznik Wykonawca składa wraz z ofertą. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w Specyfikacji dostaw wraz z ofertą dostarczy dokument (karta katalogowa, deklaracja zgodności) potwierdzający zgodność produktu z wymaganiami SIWZ. Przedstawiony opis względnie dokumenty muszą wskazywać zgodność oferowanego towaru z wymaganiami Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212300-9
45100000-8
45110000-1
45300000-0
45330000-9
45332000-3
45310000-3
45400000-1
45420000-7
39113000-7
32342400-6
39136000-4
33196200-2
42416100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-02-28
2018-08-15

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1 zamówienia 1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) - po udzieleniu zamówienia (zawarciu umowy) i przekazaniu placu budowy, jednakże nie później niż 21 dni licząc od daty przekazania placu budowy. 2. Zakończenie realizacji umowy do 28 lutego 2018 r. Część 2 zamówienia 1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) - po udzieleniu zamówienia (zawarciu) i przekazaniu placu budowy, jednakże nie później niż 21dni licząc od daty przekazania placu budowy. 2. Zakończenie realizacji umowy do 15 sierpnia 2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie - dot. wszystkich części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w zakresie Części 1 zamówienia nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający w zakresie Części 2 zamówienia stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dot. części I zamówienia "Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie" Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000.00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) każda. UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmowała roboty rozbiórkowe budynku, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego. b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: -1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Dot. części II zamówienia "Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia" Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000.00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto) każda. UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmowała budowę lub przebudowę lub modernizację budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000.00 zł brutto zł. brutto (słownie: dwa miliony złotych (PLN), każda. UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego. b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) - uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (osoba, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych (art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jedn. Dz. U. 2016r. poz. 1725) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jedn. Dz. U. 2016r. poz. 1725) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży elektrycznej , posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jedn. Dz. U. 2016r. poz. 1725) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika robót w poszczególnych branżach. Tzn. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że np. dysponuje 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie każdej z ww. specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dot. części I zamówienia "Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie" 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Dot. części II zamówienia "Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia" 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jedne milion złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dot. części II zamówienia "Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia" 1. atesty/certyfikaty/oświadczenia/karty katalogowe, potwierdzające spełnienie wszystkich przedstawionych w Specyfikacji dostaw norm wskazanych przez Zamawiającego w Specyfikacji dostaw - Załącznik Nr 6 do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII SIWZ; 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 5) wypełniony w każdej wolnej rubryce Załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacja dostaw

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość - część 1: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - część 2: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach: 1) określonych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp; 2) polegających na zmianie materiałów lub urządzeń objętych ofertą przetargową i umową pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą powodowały wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy oraz będą spełniały wymogi stawiane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, jak również wystąpią na skutek zaistnienia przykładowych, niżej wymienionych okoliczności: a) spowodują poprawienie parametrów technicznych, b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, c) wynikają z braku dostępności na rynku, d) wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, 3) związanych ze zmianą terminu wykonania zamówienia, który może nastąpić w przypadku: a) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.), c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub odbiorów, d) konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, e) oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp., f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w zał nr 7 i 8 do SIWZ - projekty umowy do części 1 i części 2 zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia - Rozbiórka budynku amfiteatru przy ul. Lwowskiej 16 w Radymnie I ETAP - Rozbiórka budynku amfiteatru i widowni wraz z robotami wykończeniowymi. 1) Rozbiórka widowni i płyt betonowych do poz. posadowienia. 2) Ręczna rozbiórka pokrycia dachowego z papy i deskowania. 3) Rozbiórka ręczna płyt azbestowo-cementowych z poddasza. 4) Rozbiórka konstrukcji dachu (wraz z pokryciem z blachy) oraz poddasza (wraz z podbiciem z desek) przy pomocy żurawia samojezdnego. 5) Rozbiórka ręczna fragmentu ściany północno-wschodniej. 6) Demontaż słupów stalowych z ceowników. 7) Wyburzenie ściany zachodnio-południowej na konstrukcji rurowej. 8) Rozbiórka elementów drewnianych poniżej stropodachu oraz na scenie. 9) Wyburzenie stropu nad pomieszczeniem piwnicy. 10) Rozbiórka ścian piwnic budynku do poz. -0,50 poniżej poziomu terenu (p.t). 11) Skucie posadzki piwnicy do poziomu posadowienia. 12) Zasypanie zagłębień przekruszonym gruzem do poz. -0,10 m. 13) Zasypanie pozostałego zagłębienia 10 cm warstwą gruntu rodzimego. 14) Uprzątnięcie, niwelacja terenu i wyprofilowanie terenu zgodnie ze stanem pierwotnym. 15) Roboty wykończeniowe. II ETAP - Rozbiórka muru od strony ul. Lwowskiej wraz z robotami wykończeniowymi. 1) Wyburzenie muru. 2) Uprzątnięcie terenu i roboty wykończeniowe. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1. projekt budowlany i wykonawczy - "Projekt rozbiórki amfiteatru przy ul. Lwowskiej" - załącznik nr 13 do SIWZ.. 2. przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ. 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 15 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Przedmiotem opracowania jest rozbiórka budynku amfiteatru wraz z widownią i murem ogrodzeniowym. Przedmiotowy obiekt znajduje się na działce nr 1880/7. Projekt obejmuje opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych. Na wykonanie prac remontowych Miasto Radymno uzyskało: a) pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu - decyzje UOZ-1.5142.214.2015 z 16.07.2015 b) pozwolenie Starosty Jarosławskiego - Decyzja 11/2015 z 10.09.2015 - znak: AB.6741.8.2015 Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212300-9, 45100000-8, 45110000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz dostawą i montażem wyposażenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia - Przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie wraz z dostawą i montażem wyposażenia. ROBOTY BUDOWLANE ARCHITEKTURA Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) fundamentów i ścian fundamentowych - przyjęto wykonanie izolacji przy pomocy technologii polegającej na mechanicznym, horyzontalnym podcięciu ścian fundamentowych i założeniu izolacji poziomej z płyty wodoszczelnej ze zbrojonego włóknem szklanym poliestru. Przeponę ta należy połączyć z pozostałą izolacją poziomą posadzki, która należy wykonać z 2 warstw folii PCV gr. 0,5 mm.; 2) posadzek piwnic; 3) ścian nadziemia; 4) ścian elewacyjnych i wewnętrznych; 5) stropów; 6) stropu pod więźbą dachową i więźby dachowej; 7) stropu Sali widowiskowej; 8) pokrycia dachowego; 9) rynien i rur spustowych; 10) kominów; 11) komunikacji dachowej; 12) stolarki okiennej i drzwiowej; 13) kolorystyki elewacji; 14) podłóg i okładzin; 15) balustrad i barierek; 16) zadaszenia; 17) dziedzińca - podwórza. KONSTRUKCJA Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) nowych wewnętrznych klatek schodowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, schody o konstrukcji monolitycznej z betonu B25. Zbrojenie płyt biegowych i spoczników ze stali A-IIIN; 2) aranżacji funkcjonalnej wewnętrznych pomieszczeń polegającej na wyburzeniach i przemurowaniach ścian oraz wykonaniem nowych ścian, dla nowych otworów drzwiowych i przejść lub przebudowywanych istniejących, należy wykonać nadproża z belek stalowych (ceowniki hutnicze) o przekrojach dostosowanych do ich rozpiętości; 3) nowej konstrukcji wsporczej pod widownię w sali widowiskowej - konstrukcja drewniana z krawędziaków o przekroju 10 x 10 cm, poszycie podłogi ze sklejki OSB grub. 25mm., drewno - sosna klasy C 24 o maksymalnej wilgotności 15%, drewno należy zaimpregnować środkami nietoksycznymi; 4) nowego pokrycia dachu z blachy płaskiej. INSTALACJE SANITARNE Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) instalacji wody zimnej; 2) instalacji ciepłej wody; 3) instalacji kanalizacji sanitarnej; 4) instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią; 5) instalacji wentylacji mechanicznej; 6) instalacji klimatyzacji; 7) instalacji gazowej INSTALACJE ELEKTRYCZNE Przebudowa obejmuje wykonanie: 1) WLZ wraz z rozmieszczeniem rozdzielnic; 2) instalacji oświetlenia ogólnego; 3) instalacji oświetlenia oraz zasilania urządzeń Sali widowiskowej; 4) instalacji iluminacji świetlnych zewnętrznych elewacji budynku; 5) instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; 6) instalacji gniazd jedno i trójfazowych; 7) instalacji teleinformatycznej; 8) instalacji gniazdowej dedykowanej; 9) instalacji odgromowej; 10) instalacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu wraz z kontrolą dostępu; 11) instalacji SAP; 12) instalacji zasilania wentylatorów napowietrzających klatki schodowe; 13) instalacji monitoringu wizyjnego wewnątrz i na zewnątrz budynku. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1. projekt budowlany i wykonawczy - "Projekt budowlano - wykonawczy Przebudowy budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie" - załącznik nr 14 do SIWZ.. 2. przedmiar robót - załącznik nr 12 do SIWZ. 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 16 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ Dokumentacja została uzgodniona z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Przemyślu. Na wykonanie prac remontowych Miasto Radymno uzyskało: a) pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu - decyzje OUZ-1.5142.261.2016 z 28.10.2016 b) pozwolenie Starosty Jarosławskiego - Decyzja 7/2017 z 09.01.2017 - znak: AB.6740.785.2016 Obiekt objęty zamówieniem podlegają ochronie konserwatorskiej na podstawie wpisu do rejestru zabytków - numer wpisu: A-728. Ewidencję prowadzi Wojewódzki Konserwator Zabytków w Przemyślu. Sposób jego realizacji musi zostać dostosowany do wymagań Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu. Zespół stanowiący zabudowę Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie składa się z trzech kubaturowych budynków. Stan techniczny budynków jest zadowalający, bez widocznych pęknięć i zniszczeń. Każdy z trzech istniejących budynków posiada czterospadowy dach, który to przenika się wzajemnie tworząc razem ciekawą architekturę. Pokrycie dachów wykonane jest z dachówki ceramicznej krzywoliniowej. Największy budynek zespołu jest wpisany do rejestru zabytków i zawiera w sobie salę koncertową, która w tej części zajmuje dwie kondygnacje budynku. Pozostałe budynki posiadają trzy kondygnacje i zawierają pomieszczenia służące potrzebom Ośrodka. Pomieszczenia te podzielone są w sposób mało funkcjonalny, posiadają chaotyczną komunikację między sobą, co widać także po zewnętrznych dojściach do budynku, są niespójne i przypadkowe, jakby miały służyć wielu użytkownikom. Zagospodarowanie podwórza od strony wnętrza zabudowy jest nieuporządkowane i wymagałoby niwelacji terenu i nowego ukształtowania. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany z wykorzystanie elementów prefabrykowanych żelbetowych i stalowych nie zapewniający uzyskania wymaganych współczynników przenikania ciepła. Podobnie jest w przypadku stolarki okiennej i drzwiowej. Ogólnie stan techniczny jest zadowalający, więźba dachowa nie naruszona biologicznie i mechanicznie. Dachówka poluzowana z dużymi brakami. Poprawy wymaga cały układ odwodnienia, rury spustowe i rynny. W części pomieszczeń piwnicznych widoczne zawilgocenia. Przebudowa ma na celu dostosowanie istniejących pomieszczeń dla potrzeb Ośrodka wraz z modernizacją techniczną zachowanej substancji budynku. Modernizacja oprócz dostosowania funkcjonalnego polega na wykonaniu normatywnej termoizolacji oraz dostosowaniu technicznej infrastruktury do wymagań warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynku. DOSTAWY Dostawy obejmują dostarczenie, a ponadto montaż poszczególnych elementów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: 1) foteli kinowych - 117 szt.; 2) ramp aluminiowych - 2 szt.; 3) kurtyn przesuwnych - 2szt., w tym 1 szt. z napędem elektrycznym i 1 szt. z napędem ręcznym; 4) platform schodowych dla niepełnosprawnych - 3 szt.; 5) wieszaków do szatni - 6 szt.; 6) projektora (rzutnika) umożliwiający oglądanie filmów z ich wszystkimi szczegółami w niezwykłej rozdzielczości 4K. Panele SXRD i technologia Iris 3, co gwarantuje niezmiernie płynne odwzorowanie natywnych obrazów w 4K. Wskaźniki kontrastu 1 000 000:1 i natężenie światła 2000 lumenów, szum akustyczny 22 db - 1 szt.; 7) ekranu kinowego z napędem elektrycznym rozwijany, obszar roboczy 6000x4000- 1 szt.; 8) konsolety cyfrowej (mixera) - 32 preampy mikrofonowe, 16 wyjść XLR, 8 Grup DCA, zmotoryzowane Fadery, Tłumiki: 25 × 100 mm, motoryzowane Wyświetlacz: 1 × 7" LCD TFT, 800 × 480, Pasmo przenoszenia: 20 Hz-20 kHz (+0/-1 dB), Wewnętrzny processing: 40 bitów, zmiennoprzecinkowy, Latencja: <0,8 ms, Zakres dynamiki: 106 dB (analog-analog), Zniekształcenia: 0,03% (+40 dBu gain, 0 dBu out), Szumy na wyjściu: -85 dBu, Zasilanie: 100-240 VAC, 50-60 Hz, Pobór mocy: 120 W, Temperatura pracy: 5-40oC, 25 w pełni zmotoryzowanych tłumików, wejście i wyjście AES50, 40 bitowe przekształcanie sygnału cyfrowego, 6 grup wyciszania, 7 "ekran TFT kolorowy, 32 kanałowy interfejs USB 2.0 zgodny z PC (DAW), łącze ULTRANET, Otwarta architektura pracy 96 kHz. - 1 szt.; 9) oprzyrządowanie do mixera Stagebox. Przedwzmacniacze mikrofonowe, elektroniczne zbalansowane wyjścia liniowe, zdalne sterowanie 32 wejścia przedwzmacniacze XLR, 16 wyjść liniowych XLR, Załączany Phantom +48 na wszystkich kanałach, AES50 i Ultranet, podwójne wyjście ADAT, złącze USB 2.0 wejście i wyjście midi, Format: 19" / 3 U, zasilanie 100-240VAC, 50-60HZ. - 1 kpl.; 10) kolumny - Aktywne kolumny wyrównane liniowo (lub równoważne): 8 szt. - 1400 W Moc maksymalna - 700 W RMS - 133 dB max SPL - 65 Hz 20 kHz pasmo przenoszenia - 2 x 8" Woofers - 1 x 2" kompresja - DSP kontrolowane Sekcja wejściowa z programowalną pamięcią - Kompletne uchwyty do podwieszania Kolumna Aktywna Subbass (lub równoważne): 8 szt. - 2500 W Moc, 1250 W RMS - 136 dB max SPL - 30 Hz - 120 Hz pasmo przenoszenia - 18" Woofer, 4.0" cewka drgająca głosowa, - DSP kontrolowane Sekcja wejściowa z programowalną pamięcią - Kontrolowane opóźnienie 11) Monitorów scenicznych - Kolumny, 12 calowy głośnik wbudowany procesor DSP, głośniki neodymowe, 2-drożny monitor sceniczny, 500W RMS, Dwukanałowy wzmacniacz klasy D 550 W LF + 220 W HF12" , Głośnik z 3" cewkami głosu", Tytanowa membrana i cewka EFW, M-75 kompresji sterownik, Niskoprofilowa do minimalnych efektów wizualnych, Ukryty panel złącza i diody LED - 4 szt.; 12) Ruchomych głów - lampy, wykonane z aluminium, lampa ze zintegrowanym odbłyśnikiem, Kontrola: automatyczne i zdalne włączanie/wyłączanie, Balast: elektroniczny, Optyka: - Szkło dichroiczne zintegrowane z lampą dla maksymalnej wydajności, Zakres zoom: 2.5°-10° model beam; 5° - 20° model spot, Specyfikacja elektryczna: (Zakres napięcia wejściowego: 100-240 V, 50/60 Hz, Pobór mocy: 470 W przy 230 V / 50 Hz, Maksymalna temperatura na powierzchni urządzenia: 100 °C (212 °F)), Gobo rotacyjne:(Gobo: Średnica zewnętrzna 15.9mm, Średnica obrazu 12,5mm, Grubość 1,1mm, Odporne na wysokie temperatury), Gobo statyczne: (Wykonane z aluminium, grubość 0,5mm , średnica obrazu 6mm, Ustawienia i adresowanie: System nawigacyjny Robe 2 (RNS2), Protokoły: USITT DMX-512, RDM, ArtNet, MA Net, MA Net2, Ilość kanałów: 16, 23, 2 wersje protokołu DMX, 3-edytowalne programy, każdy po 100 kroków, Praca automatyczna, Wyświetlacz QVGA Robe z automatyczną rotacją i wbudowaną baterią, Port Ethernet: Art-Net, MA Net, MA Net 2 protocols, gotowe dla ACN, Data in/out: 3-pin & 5-pin XLR, Gniazdo zasilania: Neutrik PowerCon, Efekty:(Tarcza kolorów: 13 filtrów + biały, Gobo rotacyjne: 9 gobo, Gobo statyczne: 14 gobo + otwarte, Dimmer/Shutter: pełen zakres regulacji ściemniania oraz regulacja efektu strobo, Zmotoryzowany zoom i fokus- 4 szt.; 13) Ruchomych głów - lampy, Źródło światła: Cree MC-E RGBW LED multichips, Żywotność: minimum 60.000 godzin, Wysoce efektywny system optyczny, Liniowy, zmotoryzowany zoom 15° - 60°, RGBW, 8-bit lub 16-bit miksowanie koloru, Filtr CTO, Wirtualna tarcza kolorów: 237 kolorów w tym odcienie białego, Symulacja pracy lampy halogenowej na 2700 K i 3200 K, Efekt RAINBOW z regulowaną prędkością w obydwu kierunkach, Efekty na strefy (pierścienie) z regulowaną prędkością w obydwu kierunkach, Dimmer: 0-100%, Efekt strobo z regulowaną prędkością (max. 20 błyśnięć na sekundę), Zaprogramowane sekwencje puls, strobo, Automatyczne dopasowanie do systemu zasilania, Napięcie: 100-240 V AC, 50-60 Hz, Max. pobór mocy: 200 W,3 niezależne strefy kontrolne (ringi), Ustawianie i adresowanie: ROBE Navigation System 2 (RNS2), Protokoły: USITT DMX-512, RDM, ArtNet, MA Net, MA Net2, Opcjonalna wersja z W-DMX: CRMXTM technologia od Lumen Radio, Kanały DMX: 37, 21, 15, 10, 37, 5 modów pracy w DMX, 3 edytowalne programy, każdy po 100 kroków, Możliwość pracy w trybie Stand Alone, Ekran dotykowy QVGA Robe z zasilaniem bateryjnym oraz czujnikiem grawitacyjnym, Ethernet port: Art-Net, gotowy do ACN, Data in/out: 3-pin i 5-pin XLR, Wbudowany analizator błędów- 4 szt.; 14) Par LED -lampy, niskoprofilowy reflektor, niska emisja ciepła, 64 wbudowanych makr kolorów, kąt świecenia 25 stopni, bardzo jasno świecący niskoprofilowy reflektor PAR 64 wyposażony w 12 x 4W diody Quad (RGB+UV 4-w-1) LED, łagodne mieszanie kolorów RGB+UV (wolna lub szybka zmiana), bez kolorowych cieni, wejście/wyjście zasilania oraz DMX są umieszczone na panelach bocznych by móc ustawić urządzenie bezpośrednio na podłożu, idealny wash z zastosowaniem na estradzie lub architekturalnie, bardzo niska emisja ciepła, 5 trybów DMX: 4, 5, 6, 9, 10 kanałów, 5 trybów pracy: Dimmer RGB+UV, Sound Active, Auto (16 programów zmian kolorów, 16 programów płynnych zmian kolorów, dodatkowo połączenie obu trybów), statyczny kolor, kontrola DMX, konfiguracja trybu standalone oraz master/slave, kąt świecenia: 25 stopni, 4 przyciski obok wyświetlacza do zmiany ustawień, 64 wbudowanych makr kolorów, brak migotania przy użytku w TV, protokół DMX-512, efekt stroboskopu oraz pulsu, przyłącze: 3-pin XLR, elektroniczny dimer: 0-100%, w zestawie uchwyt montażowy typu yoke do zawieszenia na kratownicy lub ustawienia urządzenia na podłożu, długa żywotność diod LED, szacowana na 50 000 godzin, maksymalny pobór mocy: 54W, wejście/wyjście IEC na panelach bocznych do podłączeń szeregowych (aż 12 szt. Mega 64 Profile Plus może być podłączonych w jednej linii), kompatybilny z sterownikiem ADJ LED RC2 (sprzedaż jako wyposażenie dodatkowe), zasilanie: AC 100V-240V 50/60Hz 20 szt.; 15) Mikrofonów bezprzewodowych - Praca na częstotliwości 2,4 GHz-2,483 GHz, automatyczny wybór częstotliwości, praca minimum 8 kanałów, główki mikrofonów sm58 lub d5 dynamika 120 dB, moc nadajnika 10-50 mW, zasięg od 60 m - 6 szt. POZWOLENIE NA UŻYTKOWANIE Złożenie w imieniu Zamawiającego do właściwego Powiatowego Nadzoru Budowlanego wniosek w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, tj. budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Radymnie w stanie, w jakim obiekt ten będzie się znajdował po wykonaniu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy. Wykonanie koniecznych korekt projektu technicznego jeżeli zaistnieje taka potrzeba, warunkujących uzyskanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie lub wymaganych obowiązującymi przepisami wraz z poniesieniem kosztów robót budowlanych z tego wynikających. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Specyfikacja dostaw, stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty umożliwiające identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia - dotyczy dostaw. Wymieniony w Specyfikacji dostaw przedmiot zamówienia musi spełniać parametry graniczne określone w ww. Specyfikacji dostaw, który to załącznik Wykonawca składa wraz z ofertą. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w Specyfikacji dostaw wraz z ofertą dostarczy dokument (karta katalogowa, deklaracja zgodności) potwierdzający zgodność produktu z wymaganiami SIWZ. Przedstawiony opis względnie dokumenty muszą wskazywać zgodność oferowanego towaru z wymaganiami Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212300-9, 45300000-0, 45330000-9, 45332000-3, 45310000-3, 45400000-1, 45420000-7, 39113000-7, 32342400-6, 39136000-4, 33196200-2, 31500000-1, 42416100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.