eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Budowa budynku garażowego dla potrzeb czołgów Leopard wraz z przygotowaniem infrastruktury teenu kompleksu 7785 dla budowy garażu w Świętoszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-10-20



Ogłoszenie nr 604923-N-2017 z dnia 2017-10-20 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Budowa budynku garażowego dla potrzeb czołgów Leopard wraz z przygotowaniem infrastruktury teenu kompleksu 7785 dla budowy garażu w Świętoszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126 , 50-984   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.rziwroclaw.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.rziwroclaw.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wroclawiu, ul. Oborncka 126, 50 - 984 Wrocław - kancelaria - pok. 101


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku garażowego dla potrzeb czołgów Leopard wraz z przygotowaniem infrastruktury teenu kompleksu 7785 dla budowy garażu w Świętoszowie
Numer referencyjny: 69/VII/WB/17/R
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2. ZAKRES ROBÓT: 3.2.1. BRANŻA DROGOWA. Należy wykonać zaprojektowany układ komunikacyjny powiązany funkcjonalnie z układem istniejącym. Zaprojektowano wykonanie betonowego placu manewrowego pomiędzy budynkiem garażowym (segmentem nr 1) a istniejącą drogą betonową oraz chodników od strony wschodniej ściany szczytowej. Wartości podstawowych parametrów (szerokości) pokazano w części rysunkowej. Nawierzchnia placu będzie częściowo obramowana krawężnikiem betonowym ułożonym na ławie z oporem z betonu, a nawierzchnia chodnika obrzeżem układanym również na ławie z oporem z betonu. Na długości bram garażowych w budynku krawędź nawierzchni betonowej należy zabezpieczyć kątownikiem stalowym zgodnie z częścią rysunkową. Po zachodniej stronie palcu przewidziano wykonanie tymczasowego krawężnika i skosu płyty betonowej placu. Oba te elementy zostaną rozebrane w trakcie budowy segmentu nr 2 garażu. Przewiduje się również rozebranie i odtworzenie istniejącej nawierzchni betonowej dla potrzeb wykonania przyłącza kanalizacji deszczowej. Szerokości poszczególnych warstw odtwarzanej nawierzchni pokazano w części rysunkowej. Układ odwodnienia planuje się powierzchniowy z odprowadzeniem wód opadowych do instalacji kanalizacji deszczowej. Projektowanej nawierzchni nadano odpowiednie spadki podłużne i poprzecze zgodnie z częścią rysunkową. W obrębie włączeń do istniejącej nawierzchni projektowaną nawierzchnię należy dostosować do rzędnych istniejących. Krawędź nawierzchni istniejącej należy dociąć tak, aby uzyskać płynną optycznie linię. Wzdłuż istniejącej drogi betonowej zaplanowano odwodnienie liniowe klasy E 600 ze spadkiem w dnie; dodatkowo wymaga się aby było ono odporne na wykonywane manewry skrętu w obszarze placu. Skrzynki odpływowe należy montować w miejscu planowanych przykanalików zgodnie z projektem branży instalacyjnej. 3.2.2. BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA A. BRANŻA ARCHITEKTONICZNA. W ramach realizacji Etapu 1 należy wykonać następujące roboty budowlane: 1) Rozebranie betonowych placów manewrowych - wg rys. 876.1-W-ZT-A-03, 2) Zdjęcie warstwy humusu - wg rys. 876.1-W-ZT-A-03; 3) Budowa budynku garażowego - segment nr ;1 4) Budowa placu manewrowego - wg PW-DR; 5) Budowa chodników - wg PW-DR; 6) Wyrównanie terenu; 7) Założenie trawników. Budynek garażowy jest obiektem jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia, zlokalizowany w terenie płaskim, w sąsiedztwie istniejących budynków garażowych, przeznaczony dla pojazdów gąsienicowych. Budowany w Etapie 1 segment jest częścią budynku stanowią konstrukcyjnie niezależne segmenty posadowione na stopach fundamentowych - w miejscach styku segmentów występują fundamentu łączone z niezależnymi cokołami pod każdy ze słupów konstrukcyjnych. Każdy z segmentów stanowi halę jednonawową w konstrukcji stalowej słupowo-ryglowej w rozstawie osiowym 5,70 m o długości 7 pól, w której główny ustrój tworzą ramy portalowe z jednospadowym dźwigarem dachowym. W pierwszym segmencie budynku, którego realizacja jest przedmiotem postępowania przetargowego, w ramach jednego stanowiska postojowego zaprojektowano cześć socjalną przeznaczoną dla 25 żołnierzy - w tym dla 20 mężczyzn i 5 kobiet. Do tej części budynku prowadzi niezależne wejście z zewnątrz umieszczone w elewacji bocznej budynku. W części socjalnej, pomieszczenie jadalni wyposaża się w stoły z krzesłami, umywalki, szafki typu kuchennego, pojemnik na mydło w płynie, pojemnik na ręczniki papierowe oraz kosz na śmieci. Zestawienie sprzętu kwaterunkowego i stałego wg rys. 876.1-W-AZ-01. Zamawiający dostarcza wyposażenie kwaterunkowe: 1) WP3-1 Stoły jadalne 120x80 - 5 szt, 2) WP3-2 Krzesła jadalne - szt 25, 3) WP8-47 Kosze na śmieci - szt 4. Szczegółowy opis robót zawarty jest w 876.1 PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA ARCHITEKTONICZNA. B. BRANŻA KONSTRUKCYJNA. Warunki gruntowe są proste, jednorodne. Brak jest niekorzystnych do posadowienia zjawisk geologicznych. Zbadane podłoże gruntowe nadaje się do bezpośredniego posadowienia fundamentów projektowanego obiektu. Do głębokości prowadzonych badań, tj. do 6 m poniżej terenu nie stwierdzono występowania wód gruntowych. Lokalnie występują sączenia pochodzące z opadów atmosferycznych. Konstrukcja budynku stalowa, słupowo-ryglowa. Główny ustrój tworzą ramy portalowe z jednospadowym dźwigarem dachowym. Słupy blachownicowe o przekroju zbieżnym, gdzie największy przekrój jest w okapie, a najmniejszy u podstawy słupa (na cokole stopy fundamentowej). W ścianach bez otworów bramowych słupy stężone w swojej płaszczyźnie. W ścianach z otworami bramowymi sztywność przestrzenną zapewnią wspornikowe słupy sztywno zamocowane w fundamentach. Słupy te zostały zaprojektowane na obu końcach ścian z otworami bramowymi. Rygle dachowe w formie dźwigarów kratownicowych o pasach równoległych, zamocowanych w głowicy słupów. Rygle dachowe w ramach szczytowych wieloprzęsłowe o przekroju rurowym zamkniętym. Konstrukcja dachu usztywniona w swojej płaszczyźnie tężnikami połaciowymi oraz podłużnymi tężnikami pionowymi w środku rozpiętości dźwigarów kratowych. Ramy szczytowe stężone w swojej płaszczyźnie. Pokrycie dachu blachą trapezową o wysokim profilu. Izolacja dachu lekkimi płytami z PIR oraz membraną dachową PVC. Pokrycie ścian płytami warstwowymi X-PIR w grupie kolorystycznej I lub II wg Ruukki. Płyty ścienne montowane w układzie pionowym do rygli ściennych. Rygle ścienne z profili "Z" typu Pruszyński walcowanych na zimno. Posadowienie na żelbetowych stopach fundamentowych. Belki podwalinowe monolityczne, żelbetowe, oparte na stopach fundamentowych. W osi otworów bramowych brak belek podwalinowych, jedynie przy słupach zaprojektowano belki podwalinowe w formie żelbetowych cokołów. W osiach otworów bramowych zaprojektowano żelbetową ławę fundamentową stanowiącą wzmocnienie krawędzi płyty posadzkowej w miejscu najazdu czołgów podczas wjazdu do garażu. W części socjalnej zaprojektowano następujące rozwiązania konstrukcyjne: a) Posadzka w poziomie +-0,00 m oddylatowana od posadzki w części garażowej. Pomiędzy częścią socjalną a garażową zaprojektowano ściankę podwalinową na własnym fundamencie liniowym, na ławie fundamentowej. b) Słupy stalowe montowane wewnątrz hali, które wraz z obudową z płyt warstwowych tworzą ściany wydzielające część socjalną od części garażowej. Słupy mocowane u podstawy do posadzki i do ścian podwalinowych, natomiast głowice słupów mocowane do dźwigarów dachowych oraz do stalowych wymianów pomiędzy dźwigarami. Słupy te nie będą podpierały rygli dachowych. Słupy stężone w swojej płaszczyźnie. Obudowa z płyt warstwowych w układzie pionowym montowanych do poziomych rygli. c) Strop z jednoprzęsłowej blachy trapezowej rozpiętej pomiędzy ryglami zamocowanymi do słupów w ścianie szczytowej oraz do słupów wewnętrznych opisanych w punkcie (b). d) Strop nad częścią socjalną nie będzie obciążany składowanym materiałem, ani obciążeniem użytkowym. Dopuszcza się wyłącznie montaż (podwieszenie) niezbędnych instalacji oraz sufitów w zabudowie suchej-lekkiej. Dopuszcza się również obciążenie eksploatacyjne stropu w postaci bieżącego utrzymania i konserwacji stropu lub urządzeń. Dopuszczalne wartości obciążeń podano w punkcie 5 niniejszego opisu. e) Ściany wewnętrzne w części socjalnej w konstrukcji systemowej suchej-lekkiej, np. gips-karton na stalowych profilach wsporczych. Dopuszcza się montaż profili tworzących szkielet ścian wewnętrznych do stalowej konstrukcji hali i stalowej konstrukcji części socjalnej. Szczegółowy opis robót zawarty jest w 876.1 PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA KONSTRUKCYJNA. 3.2.2. BRANŻA SANITARNA. A. Instalacje zewnętrzne W ramach zlecenia należy wykonać: 1) przyłącze wodociągowe zasilane jest z istniejącej instalacji zewnętrznej na terenie kompleksu, 2) przykanalik kanalizacji sanitarnej odprowadzania ścieków sanitarno-bytowych wyłącznie z segmentu 1, 3) kanalizacja deszczowa, którą ścieki deszczowe zostaną odprowadzone do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. 4) niskotemperaturowe przyłącze cieplne zasilane z istniejącej sieci cieplnej. B. Instalacje wewnętrzne W ramach niniejszego zlecenia należy wykonać wewnętrzne instalacje sanitarne wyłącznie w niżej podanym zakresie: 1) instalacja wody zimnej i ciepłej, która rozprowadzona będzie wyłącznie w części segmentu nr I, 2) instalacja kanalizacji sanitarnej odprowadzająca ścieki z przyborów sanitarnych znajdujących się wyłącznie w segmencie nr I, 3) instalacja kanalizacji technologicznej w zakresie obsługi węzła cieplnego. Przewód zaślepić w pomieszczeniu 1.10 za kratką Kr2 natomiast podejście pod osuszacz (do segmentu nr 2) wykonać jako fi 160 z możliwością dalszej rozbudowy i wpięcia przewodów odprowadzających skropliny z segmentów nr 2 i 4 (jako odbicie lustrzane kt zaprojektowanej w segmencie nr I). Zgodnie z załącznikiem nr 1. 4) instalacja technologii węzła cieplnego w oparciu o wymiennik płytowy woda/glikol wraz z wyposażeniem, 5) instalacja centralnego ogrzewania w zakresie ETAPU 1, czyli obieg grzewczy nr 1 i nr 2 z możliwością rozbudowy po wykonaniu segmentu 2 i 3. 6) wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna w pomieszczeniu socjalnym, 7) wentylacja hali garażowej w zakresie wymiany zaprojektowanych wywietrzaków zintegrowanych na wywietrzaki dachowe grawitacyjne, na podstawie dachowej, o odpowiadającej średnicy fi 250 i zapewniające normatywne ilości wymian powietrza. Zamawiający rezygnuje z montażu przewodów wentylacyjnych i kratek wywiewnych zaprojektowanych na każdym ze stanowisk, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2 UWAGA: Segment nr 1 i 3, zgodnie z określonymi potrzebami Użytkownika, przeznaczony jest dla bieżącego przechowywania pojazdów. Dokumentacja projektowa jest powtarzalna i Zamawiający w celu dostosowania obiektu do przeznaczenia wyłączył z realizacji zbędną dla segmentu 1 i 3 zaprojektowaną instalację wentylacji mechanicznej załącznik nr 2 i 3), instalację dynamicznego osuszania wraz częścią kanalizacji technologicznej służącą odprowadzaniu skroplin z tych urządzeń (załącznik nr 1). Powyższe zmiany, jako nieistotne, zostaną autoryzowane przez pracownię projektową we właściwym czasie. W związku ze zmianami w zakresie instalacji osuszania oraz wentylacji mechanicznej w hali garażowej, należy uwzględnić zmiany w branży elektrycznej w zakresie zaprojektowanej instalacji elektrycznej oraz automatyki sterującej. Powyższe elementy wyłączone z realizacji przez Zamawiającego nie należy ujmować w wycenie ofertowej. Szczegółowy opis robót zawarty jest w 876.1 PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA SANITARNA. 3.2.3. BRANŻA ELEKTRYCZNA A. Instalacje zewnętrzne. Zasilanie projektowanego budynku garażowego należy wykonać z istniejącej stacji transformatorowej PT-68414 projektowaną linią kablową układaną w ziemi. Zgodnie z technicznymi warunkami przyłączenia do sieci energetycznej TD/BOP/2016-12-27/0000153 w istniejącej stacji transformatorowej PT-68414 należy wykonać prace adaptacyjne polegające na wymianie zabezpieczenia głównego, przekładników prądowych pomiaru rozliczeniowego i włączeniu kabla zasilającego garażu w pole istniejącej rozdzielnicy Nn, zabezpieczając go wkładką bezpiecznikową. B. Instalacje wewnętrzne. W budynku przewidziano wykonanie instalacji rozdzielczej składającej się z tablicy agregatu przewoźnego, rozdzielnicy głównej, rozdzielnicy wewnętrznej. W instalacji zrealizowana będzie ochrona przeciwporażeniowa podstawowa (ochrona przed dotykiem bezpośrednim) i ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa (ochrona przed dotykiem pośrednim w instalacji odbiorczej). Konstrukcja metalowa garażu połączona zostanie instalacją wyrównawczą. Oświetlenie zewnętrzne zaprojektowano do wykonania na elewacji budynki w postaci opraw LED. Oświetlenie wewnętrzne stanowisk garażowych przewidziano oprawy szczelne LED a pomieszczeń w części socjalnej do wykonania na bazie opraw LED 17. W części socjalnej przewidziano oświetlenie awaryjne ewakuacyjne. Zaprojektowano instalację gniazd wtyczkowych jako natynkową w garażach i podtynkową w pomieszczeniach socjalno-sanitarnych. Ponadto w części garażowej projektuje się zestawy gniazdowe wyposażone w jedno gniazdo 3f 32A, jedno gniazdo 3f 16A i dwa gniazda jednofazowe montowane na ścianach i słupach. Budynek posiada zaprojektowaną instalację odgromową. Nie należy w przygotowaniu ofert wyceniać robót branży elektrycznej związanych z zaprojektowana instalacją wentylacji mechanicznej i osuszania, której dla tego standardu garażu nie będzie. Wykonanie zaprojektowanych instalacji należy zaplanować do zakończenia w skrzynkach rozdzielczych. Przewidzieć zasilanie autonomicznych czujników tlenku i dwutlenku węgla. Zasilanie siłowników do uchylania świetlików pozostawić. Otwieranie świetlików przewidzieć wyłącznikiem ściennym włączanym/wyłączanym ręcznie ręczne. Szczegółowy opis robót zawarty jest w 876.1 PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA ELEKTRYCZNA. 3.2.4. BRANŻA TELETECHNICZNA Wykonanie odcinka kanalizacji dla instalacji teletechnicznej umożliwiającej wykonania połączeń realizowanych w ramach oddzielnego zamówienia wewnętrznych niskoprądowych instalacji z systemami w kompleksie wojskowym. Szczegółowy opis robót zawarty jest w 876.1 PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA ELEKTRYCZNA.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31214500-4
45110000-1
45111200-0
45112000-5
45200000-9
45232130-2
45232410-9
45232411-6
45232452-5
45232460-4
45233120-6
45233120-6
45233340-4
45261000-4
45310000-3
45311000-0
45311200-2
45312000-7
45312100-8
45312200-9
45314300-4
45317000-2
45321000-3
45331100-7
45331210-1
45331220-4
45332200-5
45400000-1
45410000-4
45420000-7
45430000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2004323,55
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  10   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 700 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Doświadczenie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał budowę, remont lub przebudowę min. jednego obiektu o kubaturze, co najmniej 500 m3, wraz z podaniem jej rodzaju, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy powyższa robota została wykonana należycie, w szczególności informacji czy robota została wykonana zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. 2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: 1) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: ? konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2, 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późn. zm.). Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (Formularz Nr 3) imienia i nazwiska osoby wykonującej czynności wskazanych wyżej wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnego na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że odpis z właściwego rejestru winien zawierać aktualny katalog osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty, które dokonały zmian (nie uwidocznionych w rejestrze), w składzie organów zarządzających, zobowiązane są złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład tego organu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przedkłada oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Formularz Nr 4 (oryginał podpisany przez Wykonawcę). 3. Podmioty mające siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt III.5 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - Formularz nr 2 (oryginał podpisany przez Wykonawcę), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Formularz nr 3 (oryginał podpisany przez Wykonawcę).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełnioną i podpisaną tabelę elementów scalonych - Formularz nr 6 (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 60 130,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 10.11.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 10.11.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem "wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na budowę budynku garażowego dla potrzeb czołgów Leopard wraz z przygotowaniem infrastruktury terenu kompleksu 7785 dla budowy garażu w Świętoszowie. 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji20,00
okres gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 Ustawy Pzp. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1) Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub kierownika budowy w sytuacjach wskazanych w Ustawie Prawo budowlane, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. "siły wyższej" (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w Dzienniku Budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy, b) stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego zgodnie z § 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, c) wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w § 2 umowy, których wprowadzenie miało wpływ na termin realizacji zamówienia, d) zmiany limitów finansowych lub terminów realizacji określonych w centralnych planach rzeczowych Resortu Obrony Narodowej, e) zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja wpływa na realizację zamówienia podstawowego, f) wydłużenia procedury przetargowej (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania), g) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie lub terenie/gruncie, h) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, i) przedłużenia, określonych w Ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) oraz w przepisach szczegółowych, terminów do uzyskania decyzji administracyjnych, pod warunkiem, że przedłużenie ww. terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę; j) konieczności wykonania robót dodatkowych w zakresie jakim mają one wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a. wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w § 2 umowy, b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego, c. Wystąpienia robót dodatkowych. 3) Wysokości limitów, w przypadku zmiany limitów finansowych określonych w centralnych planach rzeczowych Resortu Obrony Narodowej; 4) Wprowadzenia rozwiązań zamiennych, o których mowa w § 2 umowy; 5) Zmiany wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w § 2 umowy ; 6) Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji; 7) Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych w Formularzu nr ......, lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku takiego wskazania w Formularzu nr ........., z przyczyn obiektywnie uzasadnionych. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy (poza zmianami wskazanymi w pkt 4, 6 i 7 wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu do umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.